Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

@kanon1022 A to jest akurat dziwne bo mam ten sam unpacker ściągany z tej samej strony i mi wypakowuje. Skoro pokazuje Ci unsupported file to znaczy że w folderze z unpackerem musisz mieć plik z rozszerzeniem innym niż .db bo ten unpacker wypakowuje tylko pliki .db(nie ważne czy jest .db0 czy .db6 czy samo .db), plików xml, ltx, xr tym narzędziem nie wypakujesz bo xml i ltx można edytować notatnikiem a xr to nie wiem. na wszelki wypadek trzymaj mój unpacker i spróbuj nim:

 

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Jak Ci idzie wypakowanie tym programem to wypakuj i podrzuć plik system.ltx , można modyfikować pliki w tym modzie. Może trzeba unpacer do zewu. Ten działa.

stalker_soc_and_cs_unpacker (1).zipPobieranie informacji ...

Edytowane przez kanon1022
informacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Ok to trzymaj plik system.ltx jak nie możesz wypakować:

  Pokaż ukrytą zawartość

Można modyfikować pliki w tym modzie, ale tylko wtedy kiedy się je wypakuje ale może autor spakował je do archiwów po to żeby prościej było mu później tworzyć ewentualne poprawki i nic się nie mieszało. Także bez wypakowania plików .db nic nie zmodyfikujesz :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Naznaczony2001 Musiałeś coś skopać przy instalacji bo napisy powinny się normalnie wyświetlić(przynajmniej u mnie się wyświetlają i nikt nie zgłaszał, że ich brakuje) to raz a dwa HUD ekwipunku, który masz na zdjęciu jest już stary i został zmieniony na nowy w patchu 0.01. 

Więc tak, jak masz ściągnięty mod to wypakowujesz go gdzie tam uważasz(nie nakładasz go na Zew Prypeci ten mod to jest standalone czyli gra zintegrowana z modem), jak masz już wypakowanego moda to wypakowujesz zawartość patcha, to co Ci się wypakuje to folder o nazwie Patches, wchodzisz do niego i kopiujesz plik patch_0.01.db0 i wklejasz do folderu content w folderze z modem i to wszystko. Jeśli chodzi o spolszczenie to folder gamedata i localization muszą być w tym samym folderze co foldery content i engine czyli w głównym folderze moda(spolszczenie zawiera folder content bo w środku są tekstury z polskimi napisami do launchera którym odpala się moda, ale jego podmiana przy instalacji spolszczenia zamienia tylko te tekstury, nic więcej nie zmienia). I to wszystko, postaw mod od nowa zgodnie z tym co tu napisałem i powinno wszystko grać.

Edytowane przez Szczepan9205
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.05.2020 o 13:04, Revter napisał(a):

Na pewno normalnie to nie wygląda. Radziłbym w takim wypadku przeprowadzić reinstalację, tylko tym razem posiłkując się poradnikiem do instalacji. Chyba, że ktoś ma inny pomysł.

Rozwiń  

Robiłem według instrukcji- i nie pierwszy raz instaluje już mody do stalkera i wiem że lepiej się trzymać zamieszczonej instrukcji bo można coś łatwo skopać.

 

  W dniu 10.05.2020 o 13:24, Szczepan9205 napisał(a):

@Naznaczony2001 Musiałeś coś skopać przy instalacji bo napisy powinny się normalnie wyświetlić(przynajmniej u mnie się wyświetlają i nikt nie zgłaszał, że ich brakuje) to raz a dwa HUD ekwipunku, który masz na zdjęciu jest już stary i został zmieniony na nowy w patchu 0.01. 

Więc tak, jak masz ściągnięty mod to wypakowujesz go gdzie tam uważasz(nie nakładasz go na Zew Prypeci ten mod to jest standalone czyli gra zintegrowana z modem), jak masz już wypakowanego moda to wypakowujesz zawartość patcha, to co Ci się wypakuje to folder o nazwie Patches, wchodzisz do niego i kopiujesz plik patch_0.01.db0 i wklejasz do folderu content w folderze z modem i to wszystko. Jeśli chodzi o spolszczenie to folder gamedata i localization muszą być w tym samym folderze co foldery content i engine czyli w głównym folderze moda(spolszczenie zawiera folder content bo w środku są tekstury z polskimi napisami do launchera którym odpala się moda, ale jego podmiana przy instalacji spolszczenia zamienia tylko te tekstury, nic więcej nie zmienia). I to wszystko, postaw mod od nowa zgodnie z tym co tu napisałem i powinno wszystko grać.

Rozwiń  

Problem w tym że robiłem wszystko według instrukcji i instalowałem to już dwa razy i za każdym razem jest tak samo. 

Zrzut ekranu (37).png

Zrzut ekranu (38).png

Edytowane przez Naznaczony2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to dziwne to trochę...No dobra to spróbujmy zrobić tak jak ja zrobiłem jak patch wyszedł, usuń ten plik patch_0.01.db0 z folderu content i wrzuć do gamedaty to:

To są wypakowane pliki tego nowego patcha, musiałem je wypakować, żeby dobrać się do plików tekstowych i przetłumaczyć je przed wypuszczeniem spolszczenia, ale to te same pliki które zawiera to archiwum db0.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.05.2020 o 16:09, Szczepan9205 napisał(a):

Hmm to dziwne to trochę...No dobra to spróbujmy zrobić tak jak ja zrobiłem jak patch wyszedł, usuń ten plik patch_0.01.db0 z folderu content i wrzuć do gamedaty to:

To są wypakowane pliki tego nowego patcha, musiałem je wypakować, żeby dobrać się do plików tekstowych i przetłumaczyć je przed wypuszczeniem spolszczenia, ale to te same pliki które zawiera to archiwum db0.

 

Rozwiń  

Dziękuję-działa :wykrzyknik::lol2::love:

ss_naznaczony_05-10-20_18-19-59_(marsh).thumb.jpg.abae08f804e6afa248fc816087150341.jpg

Edytowane przez Naznaczony2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Naznaczony2001 Nie ma za co :) Aczkolwiek dziwi mnie to, że po wrzuceniu tego archiwum .db0 pliki łatki nie zastąpiły poprzednich i miałeś problem z HUD-em, bo Agrael miał podobną sytuację, ale jak wrzucił archiwum do folderu content to wszystko u niego działało.

W każdym razie najważniejsze, że działa także miłej gry Ci życzę tylko postaraj się nie zjeść zębów na wojnie frakcji bo ten Faction Commander, który jest zintegrowany z modem nie działa do końca tak jak powinien zresztą Agrael już o tym wspominał. Da się z niego korzystać i dzięki temu bawić się we wojnę frakcji, ale do tego żeby działał bez zarzutu dużo mu brakuje niestety choć z tego co wiem to ten commander nigdy nie był jakiś idealny, ale chyba i tak jest lepszy od skryptu który miał tendencje do zawieszania się bo miałem tak kilka razy jak ogrywałem oryginalne Czyste Niebo, że przejmowałem jakiś ważny punkt i oddziały mojej frakcji nie wyruszały żeby go przejąć.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Co to oznacza ,brak pamięci , mam wyloty na Kordonie po naciśnięci ESC.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022Trafiały mi się wyloty z powodu braku pamięci i u mnie pomogło zjechanie w dół z ustawieniami graficznymi, a konkretnie jak zjechałem w dół ze szczegółowością tekstur o mniej więcej 1/4 paska z maksymalnej to przestało mi wywalać grę. Także moja rada, pobaw się ustawieniami grafiki i zobacz w którym momencie przestanie Ci wywalać grę.

Dużo zależy od tego jaki masz komputer bo jakby nie patrzeć ten mod używa tekstur o wysokiej rozdzielczości, i mimo że wykorzystuje lokacje wzięte z Anomaly (które samo w sobie jest świetnie zoptymalizowane to w tym modzie zawsze jest taki punkt na horyzoncie, w który jak spojrzysz to klatki spadają w dół, ja np mam ogółem 60 klatek jak gram, ale jak spojrzę w konkretne miejsce to spadają do 35-40 i nie da się tego naprawić obniżając jakość grafiki poprzez zjechanie z jedną opcją grafiki w dół, ja lubię mieć ładnie wyglądający świat przed oczami więc jeśli w większości miejsc mam 60 FPS to nie zwracam uwagi na te spadki). No a poza tym mod wykorzystuje ReShade, który też obciąża trochę komputer, więc trzeba pamiętać, że jeśli czysty Zew Prypeci lub Czyste Niebo chodziło nam na maksymalnych ustawieniach w 60 klatkach to nie znaczy, że mod też pójdzie na najwyższych ;)

@tom3kb Właśnie z renderem oświetlenia w tym modzie jest problem, o ile DX10 i 11 działają jak trzeba to na DX9 i statycznym robi się niegrywalny bo FPSy spadają do 15-20, a dlaczego tak się dzieje to nie wiem(w moim przypadku przynajmniej tak się działo jak przyszło mi przechodzić przez podziemia Agropromu no ale jakoś dałem radę) :/ 

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Co to jest ,już nie mogę z tym modem.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Po tym co jest na końcu loga wnioskuję, że wysypał się jakiś skrypt odpowiedzialny za symulację wojny frakcji lub tego co robi Twoja własna frakcja, nie wiem dokładnie o co chodzi bo ja tego moda tylko przetłumaczyłem na język polski, a w kwestiach technicznych musiał byś się radzić chłopaków może któryś Ci podpowie o co chodzi, ale po pierwszej linijce Twojego loga widzę, że grasz na laptopie więc możliwe że po prostu mod jest za ciężki dla laptopa, pamiętaj, że ten mod to bodaj nadal 32 bitowy xRay engine więc nawet na laptopie z i7, pierdylionem ramu i choćby gtx 1080 może się wywalać bo laptop to jednak zawsze laptop, jako przykład powiem Ci coś takiego: moja mama ma laptopa, nie jest jakiś tragiczny bo ma i5, 8gb ramu i 4gb kartę graficzną, któregoś razu szykował nam się wyjazd na cały dzień to stwierdziłem co mi tam zainstaluję sobie czysty Zew Prypeci na nim przecież uciągnie go spokojnie, a przynajmniej będę miał co robić. I wiesz co się stało? Zainstalowałem, uruchomiłem na DX11 na maksymalnej grafice - 15 klatek na sekundę, zrzuciłem na średnią - 20 max 25, na niskiej ledwo 30 a na najniższej 40, a że ja lubię płynną rozgrywkę to zmieniłem render na DX9 i tam podobnie ale w końcu udało mi się go tak ustawić że miałem 60 klatek.

Jaki jest morał z tej bajki? Ano taki, że nie ma co patrzeć na numerki bo to, że laptop uciągnie Ci najnowsze gry i możesz w nie płynnie grać to nic dziwnego, ale musisz pamiętać że silnik stalkera ma już ponad 10 lat i jego ograniczenia technologiczne nie pozwalają mu wykorzystać potencjału Twojego laptopa tym bardziej, że moderzy teraz coraz częściej kładą do swoich modów tekstury większej rozdzielczości, efekty i inne wodotryski, żeby mod wyglądał ładniej i choć trochę był graficznie zbliżony do nowych gier bo tak naprawdę tylko prawdziwy fan stalkera się zainteresuje modem który jedzie na niezmienionym silniku i teksturach i wygląda jak z przed 15 lat. więc jedyne co mi przychodzi do głowy to jeszcze zjechać z ustawieniami w dół i może przestanie Ci wywalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wylot przy przejściu z bagien na kordon 

FATAL ERROR
 
[error] Expression    : D3DX11CreateTextureFromMemory(HW.pDevice, S->pointer(), S->length(), &LoadInfo, 0, &pTexture2D, 0)
[error] Function      : CRender::texture_load
[error] File          : ..\xrRenderDX10\dx10Texture.cpp
[error] Line          : 478
 
Za mało zasobów pamięci, aby można było zakończyć tę operację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Obstawiam to samo co w przypadku @kanon1022, musisz zjechać z ustawieniami grafiki w dół, chyba miałem wyloty z identycznym logiem na Agropromie i wtedy nawet save'ów mi nie chciało wczytać bo wywalało się z tym błędem, u mnie jeśli dobrze pamiętam to konkretnie pomogło obniżenie szczegółowości tekstur o 1/4 lub 1/2 z maksymalnych i problem ustąpił, jedyne co Ci mogę podpowiedzieć to obniżenie ustawień grafiki nic innego mi do głowy nie przychodzi, aczkolwiek tak jak w którymś z poprzednich postów wspominałem, ja tylko wsadziłem do tego moda spolszczenie z oryginalnego Czystego Nieba, jeśli chodzi o kwestie techniczne to raczej za wiele nie pomogę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Dobry sprzęt nie pomoże, jeśli możliwości silnika moda są ograniczone. To tak jakbyś do bolidu F1 wsadził silnik z Syrenki.

Możesz jeszcze do skrótu pulpitowego dodać komendę -noprefetch . Ona powoduje przy wchodzeniu na nową lokację, wczytanie tylko części tekstur. Resztę mod doczytuje przy poruszaniu się po mapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier i w sumie @cez137 Ten mod ma już dodany -noprefetch te, że nie uruchamia się go ze skrótu tylko autor zrobił sobie do niego jakiś launcher także nie dodawaj do skrótu bo przestanie się w ogóle uruchamiać :P No i tak jak @kondotier pisze, jak możliwości silnika są ograniczone to nic nie zrobisz, niby ma ten mod w swoim logo, że jest postawiony na OpenX-Ray ale coś mi się wierzyć nie chce, grałem w kilka modów na openie i nie miałem tylu problemów co z tym, no chyba, że to jakaś wczesna wersja bo ta na 95% wg mnie nie używa np. 64bitowego silnika, gdyby używała to by nie było tylu problemów :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 To dobrze, że wyloty ustały. Podejrzewam że jak grał byś na stacjonarnym to byś nie miał takich problemów no ale co zrobić, widocznie twórcy XRay nie przewidzieli, że ludzie będą chcieli grać w ich gry na laptopach :P A że się przycina to normalne, a-life...tzn a-life czyli ten system odpowiadający za symulację życia w zonie, zazwyczaj jak się zbliżasz do jakiegoś bardziej zaludnionego miejsca to stalkery lubią się przycinać bo gra wczytuje modele stalkerów i ładuje się właśnie a-life.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.