najdrok Opublikowano 19 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Witam, kolejne podbicie tematu. Przywróciłem plik fasgame z bins i ponownie uruchamiam grę z konfiguratora - jest teraz opcja angielski, rosyjski i puste (czyli po polsku). Niestety po kilku minutach wywala mnie do pulpitu z logiem jn gra nie może znaleźć pliku ze spolszczenia - sprawdziłem jest w katalogu pol \ datą 14 maja ( pozostałe pilki zwykle maja datę 5 kwietnia) zawartość to tekst: Zabij Złodzieja FATAL ERROR [error]Expression : false [error]Function : ParseFile [error]File : xrXMLParser.cpp [error]Line : 48 [error]Description : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[text\pol\stable_task_manager_2.xml] stack trace: 0023:5FC045B1 xrCore.dll, xrDebug::fail() 0023:77D9C6D0 ntdll.dll, RtlAllocateHeap() 0023:77D9D21F ntdll.dll, RtlAllocateHeap() 0023:77D9C6D0 ntdll.dll, RtlAllocateHeap() 0023:77D9B0CF ntdll.dll, RtlAllocateHeap() 0023:77DBB833 ntdll.dll, RtlCreateHeap() Prośba o pomoc jak to obejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 20 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Zna ktoś sposób na włączenie zapisywania w każdej chwili? Ja rozumiem że pomysł ciekawy i w ogóle, ale biorąc pod uwagę stabilność i chęć do wylotów w LA to osoba która pomyślała że zaimplementowanie takiej mechaniki akurat do tego moda to dobry pomysł musiała chyba mieć dodatkowy chromosom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 23 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 @Trux kolejność instalacji to: 1.4007 -> update do 1.4008 -> mod LADCE w najnowszej wersji -> wszystko inne w dowolnej kolejności (ja najpierw wgrałem silnik, potem tekstury i na końcu spolszczenie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 (edytowane) W dniu 21.06.2020 o 00:44, PainChiller napisał: Zna ktoś sposób na włączenie zapisywania w każdej chwili? Ja rozumiem że pomysł ciekawy i w ogóle, ale biorąc pod uwagę stabilność i chęć do wylotów w LA to osoba która pomyślała że zaimplementowanie takiej mechaniki akurat do tego moda to dobry pomysł musiała chyba mieć dodatkowy chromosom. Nie ma, musisz w bezpiecznych strefach zapisywać i grać ostrożnie. Osobiście jednak radzę trochę poczekać z tą wersją, bo ma bugi oraz niepotrzebne zmiany Edytowane 23 Czerwca 2020 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 (edytowane) Odpuściłem sobie już jakiś czas temu. Brak możliwości zapisywania gry w połączeniu z bardzo dużymi i czasochłonnymi w przejściu lokacjami oraz częstymi wylotami do pulpitu sprawia że mod jest w praktyce niegrywalny(chyba że ktoś lubi kilkukrotnie powtarzać niekiedy nawet godzinne etapy rozgrywki). Każdemu kto pomyśli o zagraniu w LADCE od razu wybijam ten pomysł z głowy - poczekajcie na bezwylotowe wydanie(xD) albo na łatkę która umożliwi swobodny zapis w każdym momencie gry. Edytowane 24 Czerwca 2020 przez PainChiller 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 28 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 (edytowane) Dobra, nie wiem dlaczego mi się chciało, ale przeglądając rozpakowane pliki LADCE znalazłem problem braku stabilności LADCE, wylotu: FATAL ERROR [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitWindow [error]File : ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 85 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : global_wnd [error]Argument 1 : ui\game_tutorials_16.xml nawiedzającego nas w czasie wykonywania niektórych zadań fabularnych. Zarówno spolszczenie jak i angielska wersja językowa są spieprzone Problemem jest "game_tutorials_16", a raczej brak jego wersji z LADCE w gamedacie. Twórca LADCE do "game_tutorials_rus_16" dopisał kilka linijek kodu, a jako że w czasie tworzenia angielskiej a następnie polskiej wersji nikt tego pliku nie wziął pod uwagę to gra(która zarówno przy graniu po polsku jak i angielsku korzysta z game_tutorials_16, w tym wypadku pochodzącego ze zwykłej "LADC") próbuje odwoływać się do nieistniejących linijek kodu co skutkuje wylotem. Jedyne co musimy zrobić by rozwiązać problem to wrzucić te dwa(niżej) podchodzące z rosyjskiej wersji pliki do gamedata/config/ui. Gra powinna teraz działać bez żadnego problemu. game_tutorials.xml game_tutorials_16.xml Edytowane 28 Czerwca 2020 przez PainChiller 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancient_pl Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 W dniu 21.06.2020 o 00:44, PainChiller napisał: Zna ktoś sposób na włączenie zapisywania w każdej chwili? Ja rozumiem że pomysł ciekawy i w ogóle, ale biorąc pod uwagę stabilność i chęć do wylotów w LA to osoba która pomyślała że zaimplementowanie takiej mechaniki akurat do tego moda to dobry pomysł musiała chyba mieć dodatkowy chromosom. Aż dziw bierze że nikt nie zrobił moda pozwalającego na manualnego sava podczas gry. Raz że gra crashuje jak 100Chjw, a dwa strefy gdzie dostajemy auto-sava są za rzadko rozmieszczone na mapie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 @PainChiller dodałem te pliki do paczki ze spolszczeniem 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamstg93 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Witajcie. Po uruchomieniu nowej gry, gra zastyga w czarnym ekranie ( ekran wczytywania widzę tylko przez chwilę). Grę muszę zmykać menedżerem. Instalowałem według instrukcji. W folderze logs znalazłem to... xray_adams_06-30-20_14-46-25.mdmp.log Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 FATAL ERROR [error]Expression : FS.exist(file_name, "$game_spawn$", *m_spawn_name, ".spawn") [error]Function : CALifeSpawnRegistry::load [error]File : alife_spawn_registry.cpp [error]Line : 97 [error]Description : Can't find spawn file: [error]Arguments : all @Adamstg93 log wskazuje na brak pliku all.spawn. Aby na pewno prawidłowo zainstalowałeś moda (łatki)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamstg93 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Tak wszystko jak należy. Próbowałem 3 razy. Gdzie znajduje się ten konkretny plik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trux Opublikowano 6 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 W dniu 23.06.2020 o 22:20, Viktus napisał: @Trux kolejność instalacji to: 1.4007 -> update do 1.4008 -> mod LADCE w najnowszej wersji -> wszystko inne w dowolnej kolejności (ja najpierw wgrałem silnik, potem tekstury i na końcu spolszczenie) Dzięki Victus za poradę. Spróbuję jakoś to jeszcze raz powgrywać i zobaczę czy odpali. Na razie jedyne co osiągnąłem to widok menu i czarny ekran gdy ma się rozpocząć rozgrywka. Może po kolejnej próbie coś się wyjaśni. Szkoda ze nie ma jakiejś gotowej wersji zrobionej do ściągnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 7 Lipca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 @Trux Dodałem do głównego posta link do Repacka, ale nie sprawdzałem, czy działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancient_pl Opublikowano 8 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 (edytowane) Repack działa ładnie (chociaż gra odpala po RUS, i ciężko znaleźć przełącznik na US), nie wiem jak z wersją PL bo tę dawno już odpuściłem. Wczoraj przeszedłem Metro Exodus, mam ochotę na więcej takiego klimatu! Próbowałem kilku modów, odświeżającego klasycznego STALKERa- ale NIC (nawet OGSE) nie ma nawet startu graficznego i do klimatu LADC. Ta grafika miażdży wiele współczesnych gier INDIE. Tylko że... LADC Extanded to chyba za duży hardcore. Napromieniowanie samo nie schodzi, wódka go nie leczy a sam lek jest cholernie drogi. Złapanie choćby odrobiny napromieniowania jest dla nas zabójcze bez lekarstwa i możemy robić LOADING. Tylko własnie system savów to żart, o losowym wywaleniu do pulpitu nie wspomnę. Mapy rozległe, ginie się często, ekonomia chyba wzorowana z Argentyny, i brak możliwości normalnego sava sprawiają że pomimo trudnej miłości do tego moda, boje się go ruszyć. Tracenie godzin rozgrywki bo złapałem odrobinę napromieniowania, albo nie miałem kasy na lekarstwo, albo przez wywalenie do pulpitu odpycha mnie ma maksa. Macie może inny mod do polecenia, który usprawni grafikę i mechaniki STALKERa tak jak to robi LADC? Edytowane 8 Lipca 2020 przez ancient_pl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trux Opublikowano 12 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 W dniu 7.07.2020 o 08:56, Viktus napisał: @Trux Dodałem do głównego posta link do Repacka, ale nie sprawdzałem, czy działa. Czy ten repack to właśnie słynna wersja 1.4008? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trux Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 W dniu 30.06.2020 o 16:15, Anton Gorodecki napisał: FATAL ERROR [error]Expression : FS.exist(file_name, "$game_spawn$", *m_spawn_name, ".spawn") [error]Function : CALifeSpawnRegistry::load [error]File : alife_spawn_registry.cpp [error]Line : 97 [error]Description : Can't find spawn file: [error]Arguments : all @Adamstg93 log wskazuje na brak pliku all.spawn. Aby na pewno prawidłowo zainstalowałeś moda (łatki)? U mnie jest podobnie: FATAL ERROR [error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid() [error]Function : CALifeSpawnRegistry::load [error]File : alife_spawn_registry.cpp [error]Line : 169 [error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN! stack trace: 0023:668245D1 xrCore.dll, xrDebug::fail() 0023:65A812E6 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=() 0023:65C0DBD7 xrGame.dll, xrFactory_Create() 0023:65C0E96B xrGame.dll, xrFactory_Create() 0023:65B3B305 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=() 0023:00EE5662 XR_3DA.exe, CRenderDevice::on_idle() 0023:00EE558A XR_3DA.exe, CRenderDevice::message_loop() 0023:00EE6270 XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run() 0023:00EB26F1 XR_3DA.exe, CApplication::CApplication() 0023:65666572 dsound.dll, DirectSoundCaptureEnumerateW() Przekleiłem plik spawn z wersji 0007 ale nie pomogło. Skąd wziąć prawidłowy i gdzie go wkleić? W głownym foldeerze? I jeszcze jeden problem z nagłymi wylotami w najnowszej wersji repack FATAL ERROR [error]Expression : The application has made an erroneous API call that it had enough information to avoid. This error is intended to denote that the application should be altered to avoid the error. Use of the debug version of the DXGI.DLL will provide run-time debug output with further information. [error]Function : CHW::UpdateViews [error]File : ..\xrRenderDX10\dx10HW.cpp [error]Line : 629 [error]Description : R stack trace: 0023:74BF3FD1 xrCore.dll, xrDebug::error() 0023:72CEA485 xrRender_R4.dll, dxRenderDeviceRender::Reset(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrrender\dxrenderdevicerender.cpp, 83 0023:01336A32 XR_3DA.exe, CRenderDevice::Reset(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device_destroy.cpp, 74 0023:0133630F XR_3DA.exe, CRenderDevice::Begin(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 84 0023:01335C52 XR_3DA.exe, CRenderDevice::on_idle(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 371 0023:0133558A XR_3DA.exe, CRenderDevice::message_loop(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 417 0023:01336270 XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 462 0023:013026F1 XR_3DA.exe, Startup(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 384 0023:013023A7 XR_3DA.exe, WinMain_impl(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 979 0023:01301F06 XR_3DA.exe, WinMain(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 1032 0023:013007CF XR_3DA.exe, __tmainCRTStartup(), f:\dd\vctools\crt\crtw32\dllstuff\crtexe.c, 618 0023:760333CA kernel32.dll, BaseThreadInitThunk() 0023:77B19ED2 ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() 0023:77B19EA5 ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() Może ktoś coś podpowiedzieć? pozdrawiam i dobrej Zony wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 @Trux czy usunąłeś plik spawns.db0 (...gamedata\spawns.db0) tak jak jest napisane w instrukcji instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trux Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Godzinę temu, Anton Gorodecki napisał: @Trux czy usunąłeś plik spawns.db0 (...gamedata\spawns.db0) tak jak jest napisane w instrukcji instalacji? Tak. dokładnie jak w instrukcji instalacji. Kopiowałem pliki do podstawki. A może komuś by się chciało złożyć działająca wersję 4.008 i podwiesić gdzie na torrencie czy serwerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 W dniu 17.06.2020 o 20:22, TheSoldy napisał: Schodząc do podziemi agropromu na ten niższy poziom gra wywala FATAL ERROR [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitWindow [error]File : ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 85 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : global_wnd [error]Argument 1 : ui\game_tutorials_16.xml Ponawiam stare pytanie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Rozumiem, że dodanie poniższych plików nie przynosi spodziewanego efektu? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 @Anton Gorodecki Nie zauważyłem tego, dzięki. Jak zadziała dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trux Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 W dniu 4.08.2020 o 19:42, Anton Gorodecki napisał: Rozumiem, że dodanie poniższych plików nie przynosi spodziewanego efektu? Mam, wstawione te pliki a mimo to mam niespodziewane wyloty z gry. Zauważyłem że najczęściej dzieje się to w momencie gdy wykonuję postacią szybki obrót. I nadal mam taki komunikat: FATAL ERROR [error]Expression : The application has made an erroneous API call that it had enough information to avoid. This error is intended to denote that the application should be altered to avoid the error. Use of the debug version of the DXGI.DLL will provide run-time debug output with further information. [error]Function : CHW::UpdateViews [error]File : ..\xrRenderDX10\dx10HW.cpp [error]Line : 629 [error]Description : R stack trace: 0023:74563FD1 xrCore.dll, xrDebug::error() 0023:73A9A485 xrRender_R4.dll, dxRenderDeviceRender::Reset(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrrender\dxrenderdevicerender.cpp, 83 0023:01046A32 XR_3DA.exe, CRenderDevice::Reset(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device_destroy.cpp, 74 0023:0104630F XR_3DA.exe, CRenderDevice::Begin(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 84 0023:01045C52 XR_3DA.exe, CRenderDevice::on_idle(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 371 0023:0104558A XR_3DA.exe, CRenderDevice::message_loop(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 417 0023:01046270 XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 462 0023:010126F1 XR_3DA.exe, Startup(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 384 0023:010123A7 XR_3DA.exe, WinMain_impl(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 979 0023:01011F06 XR_3DA.exe, WinMain(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 1032 0023:010107CF XR_3DA.exe, __tmainCRTStartup(), f:\dd\vctools\crt\crtw32\dllstuff\crtexe.c, 618 0023:765133CA kernel32.dll, BaseThreadInitThunk() 0023:77CA9ED2 ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() 0023:77CA9EA5 ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() Wstawiłem nawet plik DXdebug.dll do gry i do windowsa ( w windowsie jakieś trudności z rejestracją) i też nie pomaga. Czy to kwestia sterowników czy jakiegoś buga w grze? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Niestety gra wciąż wywala, trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trux Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 W dniu 6.08.2020 o 01:29, TheSoldy napisał: Niestety gra wciąż wywala, trudno. Spróbuj wrzucić do windowsa bibliotekę dxgidebug.dll https://www.dll-files.com/dxgidebug.dll.html https://www.dll-files.com/dxgidebug.dll.html I tam jest opis co i gdzie wrzucić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trux Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 W dniu 11.05.2020 o 05:18, Monolithalian napisał: Jestem dopiero na etapie wyprawy do X-18, ale na wstępie powiem że mod udany, dobry rework, tylko niektóre zmiany były niepotrzebne. Np w Kordonie pod mostem zamiast wojskowych zastajemy bandytów, natomiast w bazie wojskowych na agropromie wojskowych jest mniej niż w 1.4007, oraz nie ma tam ich przywódcy. Zauważyłem też że NPC się bugują. Np na agropromie niektórzy wojskowi wgl do mnie nie strzelali, nawet kiedy byłem metr od nich. Podobnie było z frakcją grzech na kordonie, było ich tam 5 a tylko 2 z nich mnie atakowała. Podobna sytuacja dotyczy mutantów. Mam też wrażenie że została ograniczona ilość mutantów w podziemiach, przez co gra się staje troche za prosta. Napewno największe plusy to animacje, dodatkowe misje i poprawiona grafika ( wreszcie ktoś coś zrobił z tym badziewnym niebem ) Twierdze też że zmiana zapisu stanu gry jest zbędna. Na początku jakoś to nie przeszkadza, ale problemy mogą wystąpić w labolatoriach albo na większych mapach pozbawionych bezpiecznych miejsc np Radar. Powiedz mi jak daleko zaszedłeś? Bo mam wrażenie że gra ma jakiegoś buga w scenariuszu. Po odwiedzeniu labu w mrocznej dolinie i uwolnieniu członka powinności, po drodze patroszę sejf Borowa i potem powiniwnem eoretycznie poczłapać do kopalni na spotkanie z grzechami ale nie muszę. Tak więc docieram do baru i zdaję raport Woroninowi. On mi pięknie dziękuje i tu fabuła się urywa. Żadnych dalszych zadań, Woronin milczy jak zaklęty. No i freeplay w sumie zostaje. Miałeś coś takiego? W dniu 30.06.2020 o 16:15, Anton Gorodecki napisał: FATAL ERROR [error]Expression : FS.exist(file_name, "$game_spawn$", *m_spawn_name, ".spawn") [error]Function : CALifeSpawnRegistry::load [error]File : alife_spawn_registry.cpp [error]Line : 97 [error]Description : Can't find spawn file: [error]Arguments : all @Adamstg93 log wskazuje na brak pliku all.spawn. Aby na pewno prawidłowo zainstalowałeś moda (łatki)? Mam to samo. Może w pobranych aktualizacjach jest jakiś bubel? Dało by się z jakiegoś linka ten plik spawn ściągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.