Jump to content

Misery 2.2.1 Official + Gunslinger


Recommended Posts

oLbLTBqDsww.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (Repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 2020 r.
Autor: Ёлки Палки
Autor spolszczenia: @Szczepan9205 (Adaptacja spolszczenia Gunslinger Mod autorstwa @DaimeneX z 07.02.2020 r. oraz korekta tekstu i błędów.)
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Połączenie znanego i powszechnie cieszącego się sporym zainteresowaniem Misery oraz Gunslinger Mod


Dodatki: 

Spoiler

Opis dodatków do modyfikacji wraz z instalatorem JSGME - wg zawartej kolejność w folderze: 

Interfejs:

  • Minimapa z oznaczonymi NPC. 
  • Minimapa bez oznaczonych NPC. 
  • Czerwono-niebieskie paski zdrowia oraz wytrzymałości. 
  • Wyłączenie efektu radiacji. 
  • Wyłączenie oznaczenia protagonisty na mapie. 
  • Alternatywny HUD masek przeciwgazowych. 

Dźwięk: 

  • Nowa muzyka w radiu. 
  • Wyłączone radio. 
  • Alternatywny ambient. 

Gameplay: 

  • Radioaktywna woda. 
  • Gwarantowany spawn artefaktów po emisji. 

Grafika: 

  • Modele HD u NPC. 

Inne: 

  • Początkowe wyposażenie jest losowe. 

Uwaga!

  • W spolszczonej wersji adaptacji brakuje karabinów SIG, a także innych funkcji, które zostały zawarte w najnowszych aktualizacjach Gunslingera. 

SCREENY:

Spoiler

1dd45124ab33.jpg  530aff23efe6.jpg

8be2b8ac1347.jpg  lXFI1g3Roo8.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Modyfikacja w formie samodzielnej gry (tzw. repack).

  • Pobrane archiwum z modyfikacją wystarczy rozpakować, a następnie umieścić w jego głównym katalogu spolszczenie. 
  • Następnie uruchamiamy plik launcher.exe - po jego uruchomieniu wybieramy "играть".

Jeżeli chcemy widzieć tzw. Closed Captions, czyli polskie tłumaczenie kwestii wypowiadanych przez NPC w formie wiadomości PDA, to po wczytaniu lokacji wchodzimy w Opcje-Dźwięk i wybieramy z dostępnej liski "Ważne dla fabuły" - pojawią się jedynie dialogi istotne w scenariuszu. Opcja "Wszystkie" umożliwi wskazanie zarówno dialogów fabularnych, jak i odzywek stalkerów oraz opowiadanych przez nich żartów.

Uwaga!

  • Opcja ICC uruchamia wyświetlanie tekstu podczas na przykład otwierania drzwi, co skutkuje wyświetleniem się napisu "dźwięk otwarcia ciężkich stalowych drzwi" - polecamy nie wybierać tej opcji dla lepszej imersji, ale na wszelki wypadek uznaliśmy, że warto ją opisać.
  • W modzie nie wolno zmieniać klasy postaci - gramy tą, która jest ustawiona. Jeżeli klasa postaci zostanie zmieniona, to nastąpi błąd, po którym nie będzie możliwym uruchomienie gry. W zaistniałej sytuacji niezbędna będzie ponowna instalacja. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Spolszczenie:

Źródło: appro.jpg  Y6DvRrN.jpg

  • Cool 1
  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

@TheSoldy Dziwne, też używam Defendera i nic takiego mi nie wyskoczyło. Ewentualnie możesz dodać folder z modem do wykluczeń i zobaczyć czy wtedy pójdzie.

To jak coś się ruszyło w temacie to tak z kronikarskiego obowiązku poinformuję, że zrobiłem do tego moda działające spolszczenie ( połączyłem spolszczenie Misery i to z Gunslingera). Da się na nim przejść całego moda od początku do końca, ale na samym końcu jak już dostaniemy się do helikopterów ewakuacyjnych to po wybraniu opcji pozostania w Zonie gra wylatuje do pulpitu - to jest błąd moda i jak kontaktowałem się z autorem to napisał mi, że do końca sierpnia powinien się pojawić patch, który naprawia ten i kilka innych błędów i problemów dlatego spolszczenia na razie nie wypuszczam jeszcze bo może się okazać, że pozmieniają coś w plikach lub zaktualizują część Gunslingerową do najnowszej wersji i trzeba będzie znów grzebać w plikach także komu nie przeszkadza angielski to spoko, ale na koniec miesiąca powinienem wypuścić gotowe spolszczenie ;) 

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
W dniu 10.08.2020 o 19:07, Szczepan9205 napisał:

@TheSoldy Dziwne, też używam Defendera i nic takiego mi nie wyskoczyło. Ewentualnie możesz dodać folder z modem do wykluczeń i zobaczyć czy wtedy pójdzie.

To jak coś się ruszyło w temacie to tak z kronikarskiego obowiązku poinformuję, że zrobiłem do tego moda działające spolszczenie ( połączyłem spolszczenie Misery i to z Gunslingera). Da się na nim przejść całego moda od początku do końca, ale na samym końcu jak już dostaniemy się do helikopterów ewakuacyjnych to po wybraniu opcji pozostania w Zonie gra wylatuje do pulpitu - to jest błąd moda i jak kontaktowałem się z autorem to napisał mi, że do końca sierpnia powinien się pojawić patch, który naprawia ten i kilka innych błędów i problemów dlatego spolszczenia na razie nie wypuszczam jeszcze bo może się okazać, że pozmieniają coś w plikach lub zaktualizują część Gunslingerową do najnowszej wersji i trzeba będzie znów grzebać w plikach także komu nie przeszkadza angielski to spoko, ale na koniec miesiąca powinienem wypuścić gotowe spolszczenie ;) 

i jak z tym spolszczeniem?

 

Link to comment
Share on other sites

@kapek zacytuję sam siebie "jak kontaktowałem się z autorem to napisał mi, że do końca sierpnia powinien się pojawić patch, który naprawia ten i kilka innych błędów i problemów dlatego spolszczenia na razie nie wypuszczam jeszcze bo może się okazać, że pozmieniają coś w plikach lub zaktualizują część Gunslingerową do najnowszej wersji i trzeba będzie znów grzebać w plikach". 

Skoro nie zamieściłem spolszczenia to znaczy, że jeszcze nie wyszedł patch, a bez patcha nie da się ukończyć gry.

Link to comment
Share on other sites

@tom3kb Dokładnie, dlatego jeszcze nic nie wypuściłem bo możliwe, że dodadzą w patchu content z najnowszej wersji, a skoro się i tak nie moda ukończyć to czekam z wydaniem czegokolwiek. 

I zapewne będzie tak jak mówisz, że zaczną niedługo wychodzić kolejne mody z dopiskiem +gunslinger, ale też każdego tłumaczyć nie zamierzam :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hejka, zwracam się do naszej forumowej społeczności w takiej sprawie:

Niedawno miała miejsce premiera najnowszej wersji tej hybrydy Misery z Gunslingerem. Według tego co wyczytałem z VK jest to ostatnia jak na razie wersja, w której dużo rzeczy zostało naprawione i uporządkowane i możliwe, że ostatnia choć autor nie powiedział, że w razie problemów nie będzie dalej przy niej dłubać więc mogą się w przyszłości pojawić kolejne wersje.

I tu moje pytanie - dostosowałem swoją polonizację stworzoną do poprzedniej wersji, do działania z najnowszą wersją, ale z racji, że niedawno skończyłem testować tą poprzednią to za bardzo nie mam chęci ogrywać tej nowej od początku do końca by sprawdzić działanie nowej wersji polonizacji bo to jednak Misery :P

Znalazł by się ktoś kto chciałby przetestować nową wersję tej hybrydy z moją nową wersją spolszczenia pod kątem wybadania ewentualnych braków w tłumaczeniu?

Jeśli nikt się nie znajdzie to najwyżej wstawię polonizację w wersji BETA i jeśli ktoś ogrywający znajdzie jakieś błędy to będę poprawiać, ale wolałbym by ktoś najpierw to przetestował to wtedy pojawia się większa szansa na to, że nie będzie trzeba wprowadzać w polonizacji większych zmian ;) 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
W dniu 23.09.2020 o 21:20, Szczepan9205 napisał:

Jeśli nikt się nie znajdzie to najwyżej wstawię polonizację w wersji BETA i jeśli ktoś ogrywający znajdzie jakieś błędy to będę poprawiać, ale wolałbym by ktoś najpierw to przetestował to wtedy pojawia się większa szansa na to, że nie będzie trzeba wprowadzać w polonizacji większych zmian ;) 

To jak tam z tym nietestowanym spolszczeniem? Bo już się październik kończy.

Link to comment
Share on other sites

@Sandro de Vega Ogólnie sytuacja na profilu VK na którym autor publikuje moda wygląda tak: w momencie jak pisałem tamten post to nie było żadnych nowych wersji moda i ta do której linki są wyżej była najnowsza, a później autor zaczął sypać nowymi wersjami jak szalony - czasami co drugi dzień wychodziła kolejna i kolejna wersja w której jakieś małe detale były poprawiane, ale nie wydawał tego w formie patcha tylko za każdym razem wrzucał spakowany mod na yandex i za każdym razem było trzeba ściągać po 5GB, a w pewnym momencie zaczął więcej psuć niż naprawiać.

Najnowsza wersja, którą udostępnił 15 października ma naprawioną dużą część błędów, dodany menedżer modów JGSME z kilkunastoma modami ( głównie na wygląd HUD, muzykę itd i ma też modele HD dla NPC), ale nie działa w niej wybór klasy GG - jeśli po uruchomieniu gry wybierzemy inną klasę niż ta która jest domyślnie to już gry nie uruchomimy i będzie trzeba wszystko stawiać od nowa, ale poza tym jest grywalna - przynajmniej do przejścia na stację Janów bo to tego momentu pograłem - we wcześniejszych wersjach nie działały ulepszenia dla kombinezonów i hełmów - powodowały wylot i co za tym idzie hamowały postęp w grze poniekąd - teraz już działają i myślę, że spokojnie można ukończyć mod, ale nie sprawdzałem bo brakło mi chęci na przechodzenie tego samego 5ty raz z rzędu.

Problemem jest to, że autor przy publikacji każdej nowej wersji na swoim VK, dopisuje w nawiasie słowa "Nigdzie nie publikujcie" - więc wydaje mi się, że nie wyraża zgody by gdzieś indziej publikować ten mod poza jego profilem na VK, ale polonizację mam dostosowaną pod najbardziej aktualną wersję - pytanie czy jest sens cokolwiek publikować skoro autor nie wyraża zgody na publikację moda:062:?

Najlepiej by się wypowiedziała administracja forum czyli @tom3kb lub @portals, albo ewentualnie @Agrael czy warto publikować na forum najnowszą wersję - jeśli tak to najwyżej wrzucę polonizację jako testową i po prostu w czasie testów jak ktoś znajdzie jakieś braki/błędy to będę poprawiał.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

@Anton Gorodecki Ok tylko problem jest taki, że linki do tego moda, które my mamy na forum są do nieaktualnej wersji - do pierwszej publicznej wersji, ale ta wersja jest ogólnie bardzo niestabilna i ma zepsute zakończenie - nie da się przejść do freeplay'u po ewakuacji oddziału Kowalskiego bo wywala błąd.

Trzeba by opublikować najnowszą wersję bo do niej mam gotowe spolszczenie, a jak autor nie wyraża zgody na publikację to nie wiem czy to przejdzie - zresztą sam zobacz co pisał przy publikacjach Misery+Gunslinger - mi translator tłumaczył słowa odnośnie publikacji jako "Nigdzie nie publikuj".

Link to comment
Share on other sites

@Szczepan9205 @Anton Gorodecki Przecież jak coś to linków do moda nie musimy dodawać na nasze forum, możemy dać link do VK autora moda z dopiskiem, że nie życzy sobie żeby moda umieszczać gdzieś indziej, więc pobieranie u niego ze strony. Kto będzie chciał wejdzie na jego stronę i pobierze, a polonizację wrzucimy już u nas.

Tylko jak on co chwilę coś zmienia to bym sobie odpuścił na razie i jeszcze poczekał skoro już tyle czekamy :) Może wreszcie uzna, że już go ukończył.

Link to comment
Share on other sites

Dodałem link do najnowszej wersji moda, spolszczenie + opisy addonów w oddzielnej zakładce do pierwszego posta w temacie moda, więc kto ma chęć przetestowania spolszczenia to może śmiało pobierać i instalować :) 

W razie znalezienia jakiś brakujących dialogów lub opisów proszę o wstawianie zrzutów do tematu moda, żebym mógł w razie czego poprawić. I od razu zaznaczam - na ekranie ładowania klasa GG i nazwy lokacji będą po rosyjsku z racji, że autor jeszcze nie naprawił tej funkcji i póki co w zakładce Linki do pobrania  jest zamieszony link do tymczasowego fiksa zrobionego przez jednego z członków społeczności VK.com - nie jestem pewny czy dzięki temu fiksowi po wybraniu klasy i uruchomieniu nowej gry GG będzie wyświetlany jako "Szturmowiec", "Zwiadowca" lub "Snajper" czy fiks naprawia tylko brak wylotu do pulpitu po zmianie klasy (testowałem kilka wersji tego moda i brakło mi już chęci do sprawdzenia tego) - bez zainstalowanego fiksa jeśli wybierzemy inną klasę niż ta domyślnie ustalona przez moda (Szturmowiec), wyłączymy grę i będziemy próbowali odpalić grę od nowa to zaliczymy wylot jeszcze przed uruchomieniem gry, A mod teoretycznie po wyborze klasy powinien ładować obrazki do ekranu ładowania z gamedata->class_diversity->textures->ui->intro, ale póki co bierze je z jakiegoś innego miejsca więc są po rosyjsku i dopóki autor nie naprawi tego tak by działało jak powinno to nic się nie da z tym zrobić.

  • Cool 1
  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael featured and pinned this topic

@prozmus84 czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? @Szczepan9205 aż dwa razy opisał czego nie wolno robić po uruchomieniu moda wczoraj w swoich postach.

Dodałem na kolorowo tą informację do pierwszego postu ale jak znam życie nawet jak zmienię czcionkę na 50 i kolor na krwisto czerwony to i tak będzie trzeba to jeszcze nie raz tłumaczyć ?

  • Dodatnia 1
  • ? 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, tom3kb napisał:

@prozmus84 czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? @Szczepan9205 aż dwa razy opisał czego nie wolno robić po uruchomieniu moda wczoraj w swoich postach.

Dodałem na kolorowo tą informację do pierwszego postu ale jak znam życie nawet jak zmienię czcionkę na 50 i kolor na krwisto czerwony to i tak będzie trzeba to jeszcze nie raz tłumaczyć ?

@tom3kba czy Ty potrafisz kulturalnie i z szacunkiem odpisywać? Sądząc po wpisie to raczej nie. Czytać ze zrozumienuem potrafię. Zabrałem się za moda wieczorem i przeoczyłem to, ale to nie powód aby kogoś próbować obrażać.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@prozmus84 Jeżeli stawiasz jakiegoś moda, to należy uważnie przeczytać instrukcję instalacji. Problemy techniczne najczęściej biorą się właśnie z przeoczenia czegoś, ale @tom3kb nie chciał Cię w żaden sposób obrazić. Po prostu się zirytował. Każdemu może się zdarzyć. Tak samo, jak tobie ze zmianą klasy postaci. 

Postaw moda na nowo i po problemie a jak pojawią się jakieś inne, to pisz i będziemy kombinować. 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

"czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?" ja w tym wielkiej obrazy nie widzę tylko pytanie ale ok.

No, a że wszystko było opisane dwa razy w ten dzień i to praktycznie nad twoim postem to...szczególnie, że świeżakiem na forum nie jesteś.

Kotowi to bym nawet zacytował trzeci raz.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, prozmus84 napisał:

@Agrael

A tak z innej beczki, chciałem pobrać moda Prawo Diegtiarowa, ale nie mogę pobrać patcha i kumulowany Patch 3. Można prosić o reupload?

Fajno, że zauważyłeś, że linki martwe ale tak z innej beczki nie można o tym pisać w temacie moda, którego to dotyczy?

A potem się dziwisz, że ktoś może niekulturalnie odpisać ;)

Jak nie znajde zaraz w necie to pod wieczór wrzucę od siebie z plytki.

@edit patch 3 dodany do tematu.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@prozmus84 Dziwne... Jeśli w głównym katalogu z modem masz folder MODS no i w nim addony to JSGME powinien je normalnie wykryć i zainstalować - u mnie wszystko działało bo sobie dodawałem modele HD, minimapę i alternatywny ambient więc za bardzo nie mam pomysłu o co kaman :063::063: Ewentualnie możesz wrzucić zrzut swojego katalogu z modem i zrzut JSGME, może zauważę coś co jest nie tak ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Agrael unfeatured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity