Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Coś muszę mieć sknocone,dlatego, że w bin ikonka z, której teoretycznie się odpala moda powinna mieś nazwę moda a jest Zew Prypeci, a log mam taki:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02
 

Wnerwiłem się okrutnie i stawiam moda od nowa, dam znać jak poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo  Z ciekawości postawiłem moda, nic nie sknociłem, a też mam wylot albo zwiechę na ekranie ładowania. Próbowałem na wszystkich oświetleniach, a rozszerzone poszły najniżej z logicznych dla gry. A w logu wykazane błędów od groma i trochę. Przypuszczam, że winna jest optymalizacja moda i silnik z gry nie wytrzymuje.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier drugi raz jeszcze nie uruchomiłem, ale będę instalował jeszcze raz bo nie wrzuciłem tego nieoficjalnego patcha, a widzę na ap pro, że tam fiksy dla questów itd.

@Szczepan9205 mógłby konkretnie napisać czy ten fiks jest potrzebny czy nie do gry? Czy go instalował. 

Bo ja pominąłem licząc, że to jest w tym oficjalnym patchu ostatnim ale może nie i trzeba to też wrzucić. 

Tylko tam jest patch i kilka rzeczy opcjonalnych i nie wiem jeszcze czy wszystko wrzucać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z ciekawości postawiłem sobie mod na innym dysku przed chwilą, żeby zobaczyć czy będę mieć jakieś problemy i zrobiłem w  takiej kolejności:

Postawiłem mod od nowa w takiej kolejności  (pobrałem na wszelki wypadek od nowa mod i łatki):

1. Czysty Zew Prypeci

2. Mod czyli bin, gamedata i fsgame.ltx (usuwając przy okazji oryginalną gamedatę)

3. Na to wrzuciłem patch oficjalny z 14.03, potem na to nieoficjalny (samą gamedatę z paczki z nieoficjalnym skopiowałem)

4. Uruchomiłem mod, ustawiłem grafikę, sterowanie, dźwięk, wyłączyłem

5. Wrzuciłem spolszczenie, włączyłem i działa:

ss_szczepan_04-10-21_16-24-28_(level_city).jpg

@tom3kb Ja wrzuciłem ten nieoficjalny fix bo patch miał premierę 14.03, a nieoficjalny 18 i według opisu na ap-pro poprawia:

- Edycja zadania dla Tasaka - @ Stern-13

- Naprawiono zachowanie zadania „Utracone ...” -  @ Stern-13

- Naprawiono zakończenie zadania „Umarłem wcześniej” -  Dla wszystkich początkujących graczy, którzy nie ukończyli tego zadania - @ Stern-13

- Edycja logiki przejścia do Baru. Kontynuacja fabuły - @ Stern-13

- Naprawiono zadanie na zniszczenie artefaktu -  Naprawiono literówkę w logice.

- Naprawiono literówkę „Artefak” na „Artefakt”. Nie jest wymagana nowa gra.

I w moim przypadku mod ruszył bez problemów - fakt na ekranie ładowania trzeba trochę poczekać, aż zacznie się ładować, ale załadował mi się bez problemów i jak widać pierwszy dialog odbyłem także samo spolszczenie nic nie psuje i jeśli macie problemy z uruchamianiem go no to chyba wina leży po stronie moda 😕 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo Oryginalny bin się usuwa lub zmienia mu nazwę na np. bin-original albo bin1 (jaką chcesz) bo mod ma swój własny bin i po wrzuceniu wszystkiego potem z tego co był z modem się odpala (w sensie z xrEngine.exe lub tego pliku exe co masz w głównym katalogu z grą - ważne, żeby nie próbować odpalać z oryginalnego binu bo nie bez powodu mod ma swój własny :P 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem, stary z ZP zmieniłem na bin1 i wkleiłem moda, jest już : nowy: bin i xrEngine we właściwościach ma nazwę z Zewu a nie z moda, ja tak mam, jak opisywałeś wcześnie jak zrobić skrót to podawałeś nazwę z moda, nie wiem czy mnie zrozumiesz trochę to zapętliłem.

H:\S.T.A.L.K.E.R\Another Story\bin" zmienić na "H:\S.T.A.L.K.E.R\Another Story" i wtedy ze skrótu pójdzie.

A ja mam w bin tak :

H:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci

Skopiowałem z moda cały folder bin jeszcze raz i xrEngine we właściwościach nie zmienia nazwy na nazwę moda, nie wiem dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205Ale polska podstawka. Pobrałem z torrenta i pisze ,że to  full wersja.  Po wgraniu moda tak jak ty pisałeś na drugiej stronie tematu takie wyloty.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postawiłem moda od nowa i niska grafika i taki log:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02

Odpuszczam, mam dość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Ja konkretnych suwaków nie ustawiałem po swojemu, po prostu w ustawieniach jakości wybrałem sobie z listy średnie i wsio. Tylko ja gram na renderze R4 czyli Rozsz. pełne ośw. dynamiczne (DX11), jeżeli grasz na innym renderze np DX 10 lub na oświetleniu statycznym i nadal Ci się to dzieje to widocznie masz za słabego kompa do tego moda.

Ogólnie to co Ty i @bolo macie w logu to wynika z używanego Trybu Renderowania - nie jest wykluczone, że to wina autorów i będą to poprawiać jeszcze, albo możliwe, że mod działa tylko na konkretnym renderze, ciężko powiedzieć.

@oi69 Jak dojdziesz do tej hali z nibyolbrzymem i go ubijesz to po drugiej strony za kontenerami masz przejście - schodzisz drabiną w dół i w pewnym momencie gra teleportuje GG przed jego "klona", jego ostatnia wypowiedź mówi co dalej zrobić - a jeśli nadal nie wiesz o co chodzi to po rozmowie z "klonem" spójrz pod siebie, potem idziesz tak samo tylko tym razem gra Cię nie przeteleportuje znów w to samo miejsce tylko puści dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.