Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

5-Sc-Qhn1y-MU.jpg

Tytuł oryginalny: Другая История
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 12.03.2021 r.
Autorzy: ANOTHER Team
Autorzy spolszczenia: @kondotier, @Szczepan9205
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Another Story opowiada historię najemnika o ksywce Gryf, który decyduje się przyjąć zlecenie od lidera frakcji Wolność, Mikłuchy. Sprawa dotyczy ataku najemników w 2011 r. na terenie Doliny mroku. Bohater rozpoczyna swoje śledztwo od ponownego zdobycia autorytetu wśród dawnych towarzyszy i wyrusza do Martwego Miasta...


Cechy moda:

  • nowa fabuła,
  • 8 lokacji, 
  • animacje podczas korzystania z przedmiotów,
  • zaimplementowana paczka broni z STCoP,
  • aktorstwo głosowe.

Autorzy: 

Spoiler

Skład zespołu ANOTHER Team:

  • Koordynator - Paweł Rumiancew;
  • Lokacje - Artiom Iremadze, Paweł Rumiancew;
  • Zadania - Ilja Igoszyn, Brat Nazavr, Paweł Rumiancew;
  • Fabuła - Aleksiej Nekrasow, Brat Nazavr, Paweł Rumiancew;
  • Udźwiękowienie - Paweł Rumiancew, Nikołaj Denisow.

Porady:

Spoiler
  1. Zadanie związane z uwolnieniem więźnia najemników ze sztolni w Czerwonym Lesie, które otrzymujemy, od pewnego stalkera powinno się wykonać jeszcze przed powrotem do Martwego Miasta na wezwanie Sowy, ponieważ broń, którą żąda w zamian za więźnia dowódca lokalnego oddziału najemników, pomaga nam zdobyć Mikłucha, który z kolei po tym, jak wyruszymy do MM, znika z Czerwonego Lasu wraz ze swoim oddziałem i późniejsze ukończenie bez spawnu, znalezienia lub kupienia SWD jest niemożliwe.

  2. Przed wejściem do Kolektora na Jantarze zaleca się zmniejszyć ustawienia jakości na niskie. W przeciwnym wypadku nastąpi błąd, ponieważ gra na ustawieniach wyższych niż niskie powoduje pewne komplikacje (jeżeli gramy w trybie renderowania - Rozszerzone Pełne Oświetlenie Dynamiczne (DX11)).
    W trybach renderowania DX10 i DX9 mod nie był testowany przez autorów spolszczenia, ale w razie problemów przy wczytywaniu tej konkretnej lokacji pomaga zmiana trybu renderowania na "Pełne oświetlenie dynamiczne" na czas jej przechodzenia. Po opuszczeniu Kolektora można wrócić do preferowanych przez nas ustawień.

  • Another Story stanowi bezpośrednią kontynuację Pain of The Past.

GALERIA:

Spoiler

xN8lKLJi9dg.jpg  Y8MYE3zGfgk.jpg

z5DE6cuGLO0.jpg  YDJ3FEbMeOQ.jpg

INSTALACJA: 

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

  1. Zew Prypeci 1.6.02.
  2. Rozpakować pobrane archiwum z modyfikacją. 
  3. Kopia wszystkich plików z pobranego archiwum do głównego katalogu gry (należy zmienić folder bin w katalogu z grą np. na bin1).
  4. W folderze gamedata/textures/item należy zmienić nazwę pliku item_c4.dds, item_c4.thm na item_c4.dds i item_c4.thm - po wypakowaniu moda Windows będzie wyświetlał nazwę jako c4 (czyli teoretycznie poprawną), ale tak naprawdę to c jest rosyjskie s i bez zmiany tego będzie błąd przy próbie uruchomienia modyfikacji.
  5. W folderze gamedata/textures/loner należy zmienić nazwę pliku loner_gloves - копия.thm na loner_gloves - kopia.thm.

Instalacja spolszczenia:

  • Rozpakować pobrane archiwum ze spolszczeniem.
  • Kopiujemy i wklejamy zawartość wypakowanego archiwum - folder gamedata i opcjonalnie localization (zawiera pliki polskiego lektora - jeśli zdecydujemy się na niego, to z folderu z zainstalowanym modem uprzednio usuwamy zawartość folderu localization i dopiero wklejamy pliki spolszczenia) do folderu z modem, wyrażamy zgodę na zamianę plików, jeśli Windows nas o takową poprosi. Gotowe. W razie, gdyby ktoś nie chciał lektora, to nie należy kopiować folderu localization. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

Patch z 14.03.2021 r.:

Nieoficjalny patch - wymagany: 

Spolszczenie: 

Patch do spolszczenia: 


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  stalkermod.jpg.8090220402bc69c0080c4ca2946c79bb.jpg

  • Super 4
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mod tyle razy zmieniał nazwę i powstawały nowe nieukończone wersje, że ja z nim mam jak w tym memie i nie mam pojęcia czy któryś był doprowadzony do końca.

"To który k@#$a jest synem kogo" 

Ale cieszę się, że wreszcie ktoś wziął się za niego i ogarnął sprawę do końca. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka pany! Piszę z pytaniem do osób mających jakieś pojęcie o tłumaczeniu plików tekstowych i ze znajomością języka rosyjskiego. Otóż sprawa wygląda tak - hobbystycznie zacząłem sobie tłumaczyć Another Story no i sprawa wygląda tak - mam gotowe tak około 50-60% tłumaczenia ( ogarnięte są pliki odpowiedzialne głównie za część techniczną tj. opisy i nazwy zadań, opisy broni i pancerzy, imiona i nazwiska NPC i ważniejszych NPC, PDA, główne menu i opcje i rzeczy, które nie zawierają dialogów), do przetłumaczenia zostały tylko dialogi ( 8 plików) i tu pojawia się moje pytanie - czy znaleźli by się jacyś chętni tłumacze znający się na tłumaczeniu z rosyjskiego, którzy pomogli by w tłumaczeniu dialogów?

Pytam bo niestety jeśli chodzi o rosyjskie dialogi no to w tej kwestii leżę i kwiczę - próbowałem coś samemu sklecić, ale tłumaczenie z translatora brzmi strasznie dziwni, a ja sam zazwyczaj tłumaczę z angielskiego, stąd moje pytanie. Byłoby fajnie gdyby ktoś się odezwał i był w stanie pomóc to mieli byśmy kolejny przetłumaczony mod do kolekcji :) Jakby się znaleźli jacyś chętni to piszcie tu w temacie moda  :)

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spolszczenie moda zostało dodane do postu #1 więc ja osobiście życzę od siebie wszystkim miłej gry :) Przed uruchomieniem moda koniecznie przeczytajcie instrukcję instalacji. Warto też zapoznać się z treścią z zakładki Ważne informacje dotyczące rozgrywki.

No i to tyle :) Nie powinny aczkolwiek mogą pojawić się jakieś literówki w tekście więc jeśli napotkacie jakieś problemy to wstawiajcie zrzuty w temacie moda. Ja od siebie chciałbym jeszcze raz podziękować @kondotier choć tym razem bardziej oficjalnie bo gdyby nie jego pomoc to spolszczenie mogłoby się nie ukazać - to on przetłumaczył większość dialogów bo dla mnie to był pierwszy mod tłumaczony z języka rosyjskiego i mam nadzieję, że nie wyszło źle :)

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Szczepan9205 napisał:

Spolszczenie moda zostało dodane do postu #1

Masz minusa :038:akurat jak wyjeżdżam na wieś do końca weekendu to premiera nowego spolszczenia :D i sobie nie pogram. 😞

A tak na serio to fajnie:048:, chciałem sobie zawsze pograć w Another Story ale z pierwotną wersją tego moda takie cuda się działy, że nie wiem czy w końcu wyjdzie czy wyszła? A tak to chociaż "kontynuację" z tej serii sobie ogram.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Hehehe powiem Ci w ten sposób - trochę stracisz, aczkolwiek nie tyle, żeby się smucić z tego powodu. Another Story zalatuje mi KNNŻ i Odstępcą - wygląda jakby autorzy nad nim aktywnie pracowali, potem zaprzestali prac, a potem wrócili po to, żeby go tylko dokończyć i wydać - fakt może nie powinienem pisać takich rzeczy bo może to kogoś zniechęcić do moda, ale o ile 2 z 4 rozdziałów są ok, tak rozdział 3 wygląda jakby był zaczęty i w pewnym momencie ucięty i autorzy dokleili tylko zakończenie, żeby to jakoś wyglądało, a rozdział 4 to jakiś żart bo trafiamy do Baru, gadamy z dosłownie 2 NPC, pierwszy kieruje nas do drugiego, a tamten nam daje zadanie na zdobycie jakiegoś PDA na Jantarze, idziemy do przejścia na Dzicz, które przenosi nas na Jantar, odbywamy krótką rozmowę i dziękuję za uwagę koniec moda :P Poza tym w modzie miały być jeszcze 3 inne lokacje - Kordon, tzw."Lokalizator" i Autobaza - wszystkie 3 zostały wycięte - skąd wiem? Ano stąd, że były dla tych lokacji dialogi, które przetłumaczyliśmy, a potem się okazało, że nawet nie są wykorzystywane. 
Ale poza tym no to jest to mod na kilka godzin, graficznie wygląda ładnie i jest w nim trochę do roboty, a że ostatnio posucha w modach straszna to można się zainteresować :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb przypiął/eła ten temat

@Szczepan9205 a w kwestii instalacji to instalujemy moda i ten patch z 14.03.2021. A te nieoficjalny patch też? Czy go olewamy? A jeżeli wrzucamy to ten nieoficjalny jako drugi, a po nim spolszczenie? Bo w nim widzę jakieś w ciul dopełnień i poprawek :062:

Ja na razie zainstalowałem:

1. Mod

2. Patch 14.03.2021

3. Spolszczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Stalkerzy, pomożecie?

Przy rozpoczęciu nowej gry następuje wylot z takim logiem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : FS.cpp
[error]Line          : 582
[error]Description   : f:\gog\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\textures\wpn\wpn_bolt_bump.dds
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
 

stack trace:


Spotkaliście się może już z takim problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pobrałem moda z torrenta w pierwszym poście i robiłem tak jak pisze w opisie instalacji , za nic nie mogę odpalić moda . Uruchamia mi się Zew dodam ,że nie instalowałem , żadnych patchy

Na chwilę mi się wczytał samo menu po wybraniu trudności mistrz taki wylot.

Przy kolejnej próbie odpalenia wylot do pulpitu z takim czymś.

Spoiler

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2495.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53352 files cached 30 archives, 9653Kb memory used.
Init FileSystem 1.588669 sec
'xrCore' build 6562, Jan 23 2017

EH: 5850B1F67FD98273DA626AB85376B474

-----loading d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
[users\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3956612 K], reserved[127580 K], committed[110048 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[22751 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[16214 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Software
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[2] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[users\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
* GPU driver: 27.21.14.6589
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4081 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
compiling shader dumb
compiling shader dumb
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_volume
compiling shader copy
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_spot_unshadowed
compiling shader accum_spot_normal
compiling shader accum_spot_fullsize
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_s-blend
compiling shader particle-clip
compiling shader particle_s-add
compiling shader particle_s-aadd
compiling shader deffer_particle
compiling shader deffer_particle
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
compiling shader portal
compiling shader portal
compiling shader simple_color
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader stub_default
compiling shader effects_sun
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\music\menu_2.ogg
* [win32]: free[3626388 K], reserved[196496 K], committed[371356 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: process heap[138410 K], game lua[2321 K], render[259 K]
* [x-ray]: economy: strings[16338 K], smem[0 K]
*  0.0 : [  56] $null
*  0.0 : [   3] $user$accum
*  0.0 : [   1] $user$accum_temp
*  0.0 : [   6] $user$albedo
*  0.0 : [   6] $user$bloom1
*  0.0 : [   2] $user$bloom2
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   2] $user$env_s0
*  0.0 : [   2] $user$env_s1
*  0.0 : [   7] $user$generic0
*  0.0 : [   5] $user$generic1
*  0.0 : [   1] $user$generic2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_0
*  0.0 : [   1] $user$jitter_1
*  0.0 : [   1] $user$jitter_2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_3
*  0.0 : [   1] $user$jitter_4
*  0.0 : [   2] $user$lum_t64
*  0.0 : [   3] $user$lum_t8
*  0.0 : [   1] $user$luminance_0
*  0.0 : [   1] $user$luminance_1
*  0.0 : [   1] $user$luminance_2
*  0.0 : [   1] $user$luminance_3
*  0.0 : [   8] $user$material
*  0.0 : [  12] $user$normal
*  0.0 : [  12] $user$position
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   4] $user$smap_depth
*  0.0 : [   3] $user$smap_surf
*  0.0 : [   7] $user$tonemap
*  0.0 : [   2] $user$tonemap_src
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] amik\anomaly\electric_radial
*  0.0 : [   1] amik\explosions\anim_dirtexp_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_0
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\decal_concrete
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explo_end
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_flash_atlas
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_smoke03
*  0.0 : [   1] amik\explosions\final_expl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\ring_grey
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke128_3w
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_cannon
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_white_tiled3
*  0.0 : [   1] amik\fly\fly
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\962e6155
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\blood
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\m
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt
*  0.0 : [   1] amik\mine\mine
*  0.0 : [   1] amik\nature\list
*  0.0 : [   1] amik\nature\stonedebris1
*  0.0 : [   1] amik\nature\wood_part
*  0.0 : [   1] amik\static\gas_light\flame_zippo
*  0.0 : [   1] amik\weapons\00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_6
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_8
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trail
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_04
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_05
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\357mag
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\50_ae
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x7x28
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\6x5x50
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x54
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x7x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x92x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace_01
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_01
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_010
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_011
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_012
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_016
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_017
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_019
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_020
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_03
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower09
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower10
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower11
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxia
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxib
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxic
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxid
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxie
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxif
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxig
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxij
*  0.0 : [   1] det\det_list
*  0.0 : [   1] flare\flare_04
*  0.0 : [   1] fx\flare_new_white
*  0.0 : [   1] fx\fx_fire1_13
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   1] fx\fx_flares_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_flares_sun_streaks1
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_3
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_4
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_7
*  0.0 : [   1] fx\fx_noise
*  0.0 : [   2] fx\fx_noise2
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_ring1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_fog
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_hdr
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_morning
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel_white
*  0.0 : [   1] fx\fx_sunset
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   1] fx\fx_tracer
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_anamorphic
*  0.0 : [   1] glow\glow_blue
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_rays
*  0.0 : [   1] glow\glow_reddish1
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   1] lights\lights_flashlight2
*  0.0 : [   4] lights\lights_spot01
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\big_fire01_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\eplosion04_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\explode03_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\fireball_animated33_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\leaf_tiled2
*  0.0 : [   1] new_pfx\pfx_smoke_02.2048
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\anomaly\easy_flame1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\explosions\flash
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\hits\foam
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\hits\sprigs_v2
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_02_anomaly\plasma1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_03_anomaly\fractal
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_03_anomaly\smoke4
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke10
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke9
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lights\big_bonfire_flame
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lights\bonfire_flame_top
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\pfx\dust_scroll_add
*  0.0 : [   1] part\part_fitil.1024
*  0.0 : [   1] part\part_metal.1024
*  0.0 : [   1] part\part_smoke_white.1024
*  0.0 : [   1] part\part_stone.1024
*  0.0 : [   1] part\part_zazgig.512
*  0.0 : [   1] pfx\electro_exl1
*  0.0 : [   1] pfx\electroexpl2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_11
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lightings
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lens_base
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_electrostatic
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_benzin
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_04
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_08
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_g-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_intense2_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_10
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_100
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_20
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_30
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_40
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_50
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_60
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_70
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_80
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_90
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\12ga
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\45acp
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\545x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\556x45
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x51
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x54
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x18
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x19
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\fake_shells
*  0.0 : [   1] pfx\smoke\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   3] sky\00-00-fm
*  0.0 : [   3] sky\00-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout1#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout2
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout2#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_1#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_2
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_2#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_3
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout5
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout5#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout6
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout6#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\00-00-nm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\00-00-nm#small
*  0.0 : [   8] sky\azm_Clear\01-00-nm
*  0.0 : [   8] sky\azm_Clear\01-00-nm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\02-00-nm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\02-00-nm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\09-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\10-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\11-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\11-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\12-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\13-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\14-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\15-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\15-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\16-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\18-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\19-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-30
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-30#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\21-30
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\21-30#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\05-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Cloudy\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Cloudy\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\09-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\19-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\19-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Cloudy\20-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Cloudy\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\5-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\5-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\06-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\06-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\06-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\06-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\11-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\11-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\11-00_veryfoggy
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\11-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00_veryfoggy
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Foggy\13-00
*  0.0 : [   5] sky\azm_Foggy\13-00#small
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\13-00_veryfoggy
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\13-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00_veryfoggy
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\17-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\17-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\17-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00_veryfoggy
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\20-00#small
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\20-00_veryfoggy
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\20-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\00-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\00-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\01-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\01-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\02-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\02-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\03-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\03-00-fm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Partly\04-00-fm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Partly\04-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\08-00#small
*  0.0 : [   9] sky\azm_Partly\09-00
*  0.0 : [   9] sky\azm_Partly\09-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\21-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\21-00#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Partly\21-30
*  0.0 : [   5] sky\azm_Partly\21-30#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\22-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\22-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\23-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\23-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\01-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\01-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\02-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\02-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\03-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\03-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\04-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\04-00-fm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Rainy\16-00_stormy
*  0.0 : [   4] sky\azm_Rainy\16-00_stormy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\cloudy_1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\cloudy_1#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Rainy\foggy_1
*  0.0 : [   2] sky\azm_Rainy\foggy_1#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Rainy\foggy_5
*  0.0 : [   5] sky\azm_Rainy\foggy_5#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\07-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\08-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\08-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\09-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\09-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\10-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\10-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\11-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\11-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\12-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\13-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\14-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\15-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\16-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\18-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\19-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\21-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\21-00#small
*  0.0 : [  12] sky\azm_veryfoggy\foggy_1
*  0.0 : [  12] sky\azm_veryfoggy\foggy_1#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_veryfoggy\foggy_3
*  0.0 : [   2] sky\azm_veryfoggy\foggy_3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_veryfoggy\foggy_4
*  0.0 : [   1] sky\azm_veryfoggy\foggy_4#small
*  0.0 : [   9] sky\azm_veryfoggy\foggy_5
*  0.0 : [   9] sky\azm_veryfoggy\foggy_5#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [   9] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [   9] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  18] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  18] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   6] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   6] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  38] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  38] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [ 380] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\big_bonfire_flame
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_2
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_3
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_top
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] ui\ui_common
*  0.0 : [   1] ui\ui_fog_of_war
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent
* 171.7 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 3600.0 : [   1] ui\ui_background_dfz_default_video
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_model_bump-hq_4
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader deffer_model_bump_4
compiling shader shadow_direct_model_4
"d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 179412 K
Loading objects...
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_model_flat_0
compiling shader shadow_direct_model_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_0
compiling shader deffer_model_bump_0
compiling shader deffer_base_aref_bump-hq
compiling shader deffer_base_aref_bump
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader shadow_direct_model_aref_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_1
compiling shader shadow_direct_model_1
compiling shader deffer_base_aref_flat
compiling shader accum_emissive
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\protecta\protecta_load.ogg
Loading models...
compiling shader deffer_model_bump-hq_3
compiling shader deffer_model_bump_3
compiling shader shadow_direct_model_3
compiling shader deffer_model_bump-hq_2
compiling shader deffer_model_bump_2
compiling shader shadow_direct_model_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_3
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader deffer_model_flat_2
compiling shader model_env_lq_3
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader deffer_model_flat_3
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_4
compiling shader shadow_direct_model_aref_2
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_3
compiling shader deffer_model_flat_1
compiling shader model_distort4glass_3
compiling shader deffer_model_flat_4
compiling shader shadow_direct_model_aref_4
! auto-generated bump map: bandits\bandits_pants _bump#
! Can't find texture 'duty\bear_head_dif'
! auto-generated bump map: duty\duty_boots_bump
! auto-generated bump map: duty\duty_boots_bump#
! Can't find texture 'duty\mag_ak74_izhmash_30'
! Can't find texture 'duty\mag_ak74_izhmash_45'
! auto-generated bump map: exo_body\tex_0305_alt_bump#
! auto-generated bump map: item\item_anabiotic_bump#
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02'
! Can't find texture 'sky\azm_Partly\05-00#small'
! Can't find texture 'sky\azm_Partly\21-00#small'
! Can't find texture 'sky\azm_Rainy\cloudy_1#small'
* [prefetch] time:   4311 ms
* [prefetch] memory: 2230966Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 4415 ms
* phase cmem: 2399944 K
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 2399945 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 2878 spawn points are successfully loaded
* New game is successfully created!
* phase time: 598 ms
* phase cmem: 2445476 K
* phase time: 39 ms
* phase cmem: 2446026 K
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 2446015 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 2446047 K
* phase time: 30 ms
* phase cmem: 2446047 K
* phase time: 4599 ms
* phase cmem: 2600539 K
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader deffer_base_steep_d-hq
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_aref_bump_d-hq
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_base_aref_flat_d
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader simple
compiling shader wmark
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader lmapE
compiling shader lmapE
compiling shader deffer_base_lmh_steep_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_steep-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_steep_d-hq
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader deffer_base_steep-hq
compiling shader deffer_tree_flat
compiling shader shadow_direct_tree
compiling shader deffer_tree_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader lod
compiling shader lod
compiling shader deffer_tree_bump-hq
compiling shader deffer_tree_s_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_s_bump
compiling shader shadow_direct_tree_s
compiling shader deffer_tree_s_flat_d
compiling shader deffer_tree_s_flat
compiling shader deffer_tree_s_bump-hq
* phase time: 114 ms
* phase cmem: 2602487 K
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65487 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 64373 verts, 2011 Kb
* [Loading VB] 47711 verts, 1490 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65486 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65451 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63458 verts, 1983 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65109 verts, 2034 Kb
* [Loading VB] 3549 verts, 110 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 351987 indices, 687 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 29296 verts, 343 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 516462 indices, 1008 Kb
* phase time: 159 ms
* phase cmem: 2807191 K
* phase time: 69 ms
* phase cmem: 2814164 K
compiling shader deffer_detail_w_flat
compiling shader deffer_detail_s_flat
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 4148 v(20), 2196 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(81K), IB(12K)
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 2814311 K
* Loading HOM: d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\level_city\level.hom
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 2814488 K
* phase time: 31 ms
* phase cmem: 2814488 K
* phase time: 30 ms
* phase cmem: 2814488 K
! auto-generated bump map: mtl\mtl_armatura_1_bump#
! auto-generated bump map: mtl\mtl_tile_03_bump#
! auto-generated bump map: prop\prop_luk_1_bump#
! auto-generated bump map: prop\prop_ventl_bump#
* t-report - base: 2638, 2499057 K
* t-report - lmap: 31, 31747 K
* WARNING: player not logged in
! Can't find texture 'map\map_collector22'
! Can't find texture 'map\map_labx9'
! Can't find texture 'map\map_lx4a'
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\detectors\contact_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\detectors\contact_8.ogg
* phase time: 859 ms
* phase cmem: 3459393 K
* phase time: 44 ms
* phase cmem: 3459388 K
* [win32]: free[130356 K], reserved[222928 K], committed[3840956 K]
* [ D3D ]: textures[2595344 K]
* [x-ray]: process heap[3459388 K], game lua[19479 K], render[122 K]
* [x-ray]: economy: strings[19855 K], smem[14389 K]
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\detectors\da-2_beep1.ogg
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_0
compiling shader deffer_model_flat_d_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader accum_emissivel
compiling shader deffer_model_flat_d_0
compiling shader model_def_lplanes_1
compiling shader model_def_lplanes_0
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kep\bye_01.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\djorah\bye_01.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\20.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\21.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\22.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\23.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\24.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\25.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\26.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\27.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\28.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\29.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kep\bye_02.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\30.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\31.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\32.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\33.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\34.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\35.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\36.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\37.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\38.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\39.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kap_nalivayko\hello_02.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kep\hello_01.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\djorah\hello_02.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\djorah\bye_02.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kap_nalivayko\bye_01.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kap_nalivayko\hello_01.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\start_fraze_grif.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kap_nalivayko\bye_02.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\djorah\hello_01.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kep\hello_02.ogg
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\actor\bullet_hit_pain_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\actor\bullet_hit_pain_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\actor\bullet_hit_pain_3.ogg
stack trace:

 
[error][       8] : (null)
 

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02
 

stack trace:

0023:00B9774F xrCore.dll, xrDebug::fatal()

stack trace:

0023:00B7774F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:779D485C ntdll.dll, NtUnmapViewOfSectionEx()
0023:0609548D xrRender_R1.dll
0023:060B5689 xrRender_R1.dll
0023:0605A2E5 xrRender_R1.dll
 

 

Spoiler

 Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2492.00 mhz, 17-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 52942 files cached 30 archives, 9621Kb memory used.
Init FileSystem 1.685473 sec
'xrCore' build 6562, Jan 23 2017

EH: 5850B1F67FD98273DA626AB85376B474

-----loading d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3958436 K], reserved[126956 K], committed[108848 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[22688 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[16214 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList 
devices 
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is 
 

 

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierDodałem i dalej po wybraniu opcji mistrz trochę zacznie się wczytywać i staje.  Raz udało mi się uruchomić ale niektóre dialogi były w krzaczkach i nie było polskiego lektora. A z pulpitu z tym skrótem w ogóle nie reaguje.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  Grasz na polskiej podstawce? Jest wtedy taka możliwość, że potrzeba wstawić oryginalny kat pol, a dopiero po tym nadpisać go plikami spolszczenia.

Ja grałem w niego w oryginale, to jak stawiać, nie wiem.

DODANO: Przecież to mod rosyjski, więc nie możesz mieć polskiego lektora, bo pliki dźwiękowe są podmienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Dziwne masz problemy z tym modem bo instalacja jest banalna. 

1. Stawiasz czysty Zew Prypeci 1.6.02

2. Na niego wrzucasz wypakowany mod

3. Wrzucasz patche i zmieniasz nazwy tym plikom co podałem, żeby mod się włączał

4. Wrzucasz spolszczenie i grasz

Na ten Twój wylot  Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02 pomaga obniżenie ustawień graficznych bo pierwsza lokacja ma takie loty, że na maksymalnych lub wysokich ustawieniach potrafi się wywalić przy wczytywaniu lokacji - niedopracowanie moda niestety. 

@bolo Ja zrobiłem sobie skrót od xrEngine z bin i z niego uruchamiałem i wszystko działało i działać raczej musi no bo np @Agrael bez problemu uruchomił mod.

@kondotier Tak ogółem mod jest rosyjski, ale do paczki ze spolszczeniem dodałem też pliki dźwiękowe z polskim lektorem (te które są w czystym Zewie Prypeci w głównym katalogu gry w folderze localization) jako opcjonalne jeśli ktoś lubi mieć odzywki NPC nie związane z dialogami z naszym lektorem. A jak ktoś chce mieć tylko tekst po polsku, a odzywki NPC po rosyjsku to nie wrzuca zawartości folderu localization i tyle dlatego @kanon1022 pisał, że lektor mu nie działa :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.