Jump to content

Recommended Posts

5-Sc-Qhn1y-MU.jpg

Tytuł oryginalny: Другая История
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 12.03.2021 r.
Autorzy: ANOTHER Team, Павел Румянцев, Артём Иремадзе, Алексей Некрасов, Brat Nazavr
Autorzy spolszczenia: @kondotier, @Szczepan9205
Długość moda: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Another Story opowiada historię najemnika o ksywce Gryf, który decyduje się przyjąć zlecenie od lidera frakcji Wolność - Mikłuchy: Sprawa dotyczy ataku najemników w 2011 roku na terenie Doliny Mroku. Bohater rozpoczyna swoje śledztwo od ponownego zdobycia autorytetu wśród dawnych towarzyszy i wyrusza do Martwego Miasta. O dalszych losach Gryfa dowiecie się sami, przechodząc Another Story.

  • Nowa fabuła i 8 lokacji; 
  • Wysokiej jakości modele NPC; 
  • Animacje korzystania z przedmiotów; 
  • Zaimplementowano paczkę broni z STCoP;
  • Dubbing; 
  • Another story to bezpośrednia kontynuacja niewydanego jeszcze projektu Pain of The Past;

Porady:

Spoiler
  • Zadanie związane z uwolnieniem więźnia najemników ze Sztolni w Czerwonym Lesie, które otrzymujemy od jednego ze stalkerów, powinno się wykonać jeszcze przed powrotem do Martwego Miasta na wezwanie Sowy, ponieważ broń, którą żąda w zamian za więźnia dowódca lokalnego oddziału najemników, pomaga nam zdobyć Mikłucha, który z kolei po tym, jak wyruszymy do MM, znika z Czerwonego Lasu wraz ze swoim oddziałem i późniejsze ukończenie bez zespawnowania, znalezienia lub kupienia SVD jest niemożliwe.
  • Przed wejściem do Kolektora na Jantarze zaleca się zmniejszyć ustawienia jakości na niskie. W przeciwnym wypadku nastąpi wylot do pulpitu, ponieważ gra na ustawieniach wyższych niż niskie powoduje błąd (jeżeli gramy w trybie renderowania - Rozszerzone Pełne Oświetlenie Dynamiczne (DX11)).
    W trybach renderowania DX10 i DX9 mod nie był testowany przez autorów spolszczenia, ale w razie problemów przy wczytywaniu tej konkretnej lokacji pomaga zmiana trybu renderowania na Pełne Oświetlenie Dynamiczne na czas jej przechodzenia. Po opuszczeniu Kolektora można wrócić do preferowanych przez nas ustawień.

👥Autorzy:

Spoiler
  • Koordynator produkcji - Павел Румянцев
  • Lokacje - Артём Иремадзе, Павел Румянцев
  • Zadania - Илья Игошин, Brat Nazavr, Павел Румянцев
  • Fabuła - Алексей Некрасов, Brat Nazavr, Павел Румянцев
  • Dźwięk - Павел Румянцев, Николай Денисов

Zespół odpowiedzialny za dubbing🔊

  • Александр Чистяков, Вячеслав Стариков, Олег Танаевский, Денис Раков, Анатолий Кононов, Олег Кузьма, Никита Морозов, Николай Шевченко, Валентин Паникаровский, Илья Волк, Алёна Глобина, Александр Шестаков, Егор Пугач, Александр Филиппов

 

SCREENY:

Spoiler

04YczbkAn10.jpg

xN8lKLJi9dg.jpg

YDJ3FEbMeOQ.jpg

Y8MYE3zGfgk.jpg

Adclq4wVMeU.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  • Zew Prypeci 1.6.02.
  • Rozpakować pobrane archiwum z modyfikacją. 
  • Kopia wszystkich plików z pobranego archiwum do głównego katalogu gry (należy zmienić folder bin w katalogu z grą na na przykład bin1).
  • W folderze gamedata/textures/item należy zmienić nazwę pliku item_c4.dds, item_c4.thm na item_c4.dds i item_c4.thm - po wypakowaniu moda Windows będzie wyświetlał nazwę jako c4 (czyli teoretycznie poprawną), ale tak naprawdę to c to rosyjskie s i bez zmiany tego będzie wylot przy próbie uruchomienia modyfikacji.
  • W folderze gamedata/textures/loner należy zmienić nazwę pliku loner_gloves - копия.thm na loner_gloves - kopia.thm.

Instalacja spolszczenia:

  • Rozpakować pobrane archiwum ze spolszczeniem.
  • Kopiujemy i wklejamy zawartość wypakowanego archiwum - folder gamedata i opcjonalnie localization (zawiera pliki polskiego lektora - jeśli zdecydujemy się na niego, to z folderu z zainstalowanym modem uprzednio usuwamy zawartość folderu localization i dopiero wklejamy pliki spolszczenia) do folderu z modem, wyrażamy zgodę na zamianę plików, jeśli Windows nas o takową poprosi. Gotowe. W razie, gdyby ktoś nie chciał lektora, to nie należy kopiować folderu localization. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Patch z 14.03.2021 r.:

Nieoficjalny patch - wymagany: 

Spolszczenie: 

  • Nasz Serwer - [KLIK]
  • Link zapasowy (MEGA) - [KLIK]

Patch do spolszczenia: 

  • Nasz Serwer - [KLIK]
  • Link zapasowy (MEGA) - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl
 


Źródła: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png   LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png  sigerous.ru.webp

 

  • Super 3
  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

Ten mod tyle razy zmieniał nazwę i powstawały nowe nieukończone wersje, że ja z nim mam jak w tym memie i nie mam pojęcia czy któryś był doprowadzony do końca.

"To który k@#$a jest synem kogo" 

Ale cieszę się, że wreszcie ktoś wziął się za niego i ogarnął sprawę do końca. :)

Link to comment
Share on other sites

Hejka pany! Piszę z pytaniem do osób mających jakieś pojęcie o tłumaczeniu plików tekstowych i ze znajomością języka rosyjskiego. Otóż sprawa wygląda tak - hobbystycznie zacząłem sobie tłumaczyć Another Story no i sprawa wygląda tak - mam gotowe tak około 50-60% tłumaczenia ( ogarnięte są pliki odpowiedzialne głównie za część techniczną tj. opisy i nazwy zadań, opisy broni i pancerzy, imiona i nazwiska NPC i ważniejszych NPC, PDA, główne menu i opcje i rzeczy, które nie zawierają dialogów), do przetłumaczenia zostały tylko dialogi ( 8 plików) i tu pojawia się moje pytanie - czy znaleźli by się jacyś chętni tłumacze znający się na tłumaczeniu z rosyjskiego, którzy pomogli by w tłumaczeniu dialogów?

Pytam bo niestety jeśli chodzi o rosyjskie dialogi no to w tej kwestii leżę i kwiczę - próbowałem coś samemu sklecić, ale tłumaczenie z translatora brzmi strasznie dziwni, a ja sam zazwyczaj tłumaczę z angielskiego, stąd moje pytanie. Byłoby fajnie gdyby ktoś się odezwał i był w stanie pomóc to mieli byśmy kolejny przetłumaczony mod do kolekcji :) Jakby się znaleźli jacyś chętni to piszcie tu w temacie moda  :)

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Spolszczenie moda zostało dodane do postu #1 więc ja osobiście życzę od siebie wszystkim miłej gry :) Przed uruchomieniem moda koniecznie przeczytajcie instrukcję instalacji. Warto też zapoznać się z treścią z zakładki Ważne informacje dotyczące rozgrywki.

No i to tyle :) Nie powinny aczkolwiek mogą pojawić się jakieś literówki w tekście więc jeśli napotkacie jakieś problemy to wstawiajcie zrzuty w temacie moda. Ja od siebie chciałbym jeszcze raz podziękować @kondotier choć tym razem bardziej oficjalnie bo gdyby nie jego pomoc to spolszczenie mogłoby się nie ukazać - to on przetłumaczył większość dialogów bo dla mnie to był pierwszy mod tłumaczony z języka rosyjskiego i mam nadzieję, że nie wyszło źle :)

  • Dodatnia 3
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, Szczepan9205 napisał:

Spolszczenie moda zostało dodane do postu #1

Masz minusa :038:akurat jak wyjeżdżam na wieś do końca weekendu to premiera nowego spolszczenia :D i sobie nie pogram. 😞

A tak na serio to fajnie:048:, chciałem sobie zawsze pograć w Another Story ale z pierwotną wersją tego moda takie cuda się działy, że nie wiem czy w końcu wyjdzie czy wyszła? A tak to chociaż "kontynuację" z tej serii sobie ogram.

 

Link to comment
Share on other sites

@tom3kb Hehehe powiem Ci w ten sposób - trochę stracisz, aczkolwiek nie tyle, żeby się smucić z tego powodu. Another Story zalatuje mi KNNŻ i Odstępcą - wygląda jakby autorzy nad nim aktywnie pracowali, potem zaprzestali prac, a potem wrócili po to, żeby go tylko dokończyć i wydać - fakt może nie powinienem pisać takich rzeczy bo może to kogoś zniechęcić do moda, ale o ile 2 z 4 rozdziałów są ok, tak rozdział 3 wygląda jakby był zaczęty i w pewnym momencie ucięty i autorzy dokleili tylko zakończenie, żeby to jakoś wyglądało, a rozdział 4 to jakiś żart bo trafiamy do Baru, gadamy z dosłownie 2 NPC, pierwszy kieruje nas do drugiego, a tamten nam daje zadanie na zdobycie jakiegoś PDA na Jantarze, idziemy do przejścia na Dzicz, które przenosi nas na Jantar, odbywamy krótką rozmowę i dziękuję za uwagę koniec moda :P Poza tym w modzie miały być jeszcze 3 inne lokacje - Kordon, tzw."Lokalizator" i Autobaza - wszystkie 3 zostały wycięte - skąd wiem? Ano stąd, że były dla tych lokacji dialogi, które przetłumaczyliśmy, a potem się okazało, że nawet nie są wykorzystywane. 
Ale poza tym no to jest to mod na kilka godzin, graficznie wygląda ładnie i jest w nim trochę do roboty, a że ostatnio posucha w modach straszna to można się zainteresować :)

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • tom3kb pinned this topic

@Szczepan9205 a w kwestii instalacji to instalujemy moda i ten patch z 14.03.2021. A te nieoficjalny patch też? Czy go olewamy? A jeżeli wrzucamy to ten nieoficjalny jako drugi, a po nim spolszczenie? Bo w nim widzę jakieś w ciul dopełnień i poprawek :062:

Ja na razie zainstalowałem:

1. Mod

2. Patch 14.03.2021

3. Spolszczenie

Link to comment
Share on other sites

Cześć Stalkerzy, pomożecie?

Przy rozpoczęciu nowej gry następuje wylot z takim logiem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : FS.cpp
[error]Line          : 582
[error]Description   : f:\gog\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\textures\wpn\wpn_bolt_bump.dds
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
 

stack trace:


Spotkaliście się może już z takim problemem?

Link to comment
Share on other sites

Witam pobrałem moda z torrenta w pierwszym poście i robiłem tak jak pisze w opisie instalacji , za nic nie mogę odpalić moda . Uruchamia mi się Zew dodam ,że nie instalowałem , żadnych patchy

Na chwilę mi się wczytał samo menu po wybraniu trudności mistrz taki wylot.

Przy kolejnej próbie odpalenia wylot do pulpitu z takim czymś.

Spoiler

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2495.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53352 files cached 30 archives, 9653Kb memory used.
Init FileSystem 1.588669 sec
'xrCore' build 6562, Jan 23 2017

EH: 5850B1F67FD98273DA626AB85376B474

-----loading d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
[users\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3956612 K], reserved[127580 K], committed[110048 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[22751 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[16214 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Software
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[2] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[users\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
* GPU driver: 27.21.14.6589
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4081 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
compiling shader dumb
compiling shader dumb
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_volume
compiling shader copy
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_spot_unshadowed
compiling shader accum_spot_normal
compiling shader accum_spot_fullsize
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_s-blend
compiling shader particle-clip
compiling shader particle_s-add
compiling shader particle_s-aadd
compiling shader deffer_particle
compiling shader deffer_particle
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
compiling shader portal
compiling shader portal
compiling shader simple_color
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader stub_default
compiling shader effects_sun
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\music\menu_2.ogg
* [win32]: free[3626388 K], reserved[196496 K], committed[371356 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: process heap[138410 K], game lua[2321 K], render[259 K]
* [x-ray]: economy: strings[16338 K], smem[0 K]
*  0.0 : [  56] $null
*  0.0 : [   3] $user$accum
*  0.0 : [   1] $user$accum_temp
*  0.0 : [   6] $user$albedo
*  0.0 : [   6] $user$bloom1
*  0.0 : [   2] $user$bloom2
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   2] $user$env_s0
*  0.0 : [   2] $user$env_s1
*  0.0 : [   7] $user$generic0
*  0.0 : [   5] $user$generic1
*  0.0 : [   1] $user$generic2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_0
*  0.0 : [   1] $user$jitter_1
*  0.0 : [   1] $user$jitter_2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_3
*  0.0 : [   1] $user$jitter_4
*  0.0 : [   2] $user$lum_t64
*  0.0 : [   3] $user$lum_t8
*  0.0 : [   1] $user$luminance_0
*  0.0 : [   1] $user$luminance_1
*  0.0 : [   1] $user$luminance_2
*  0.0 : [   1] $user$luminance_3
*  0.0 : [   8] $user$material
*  0.0 : [  12] $user$normal
*  0.0 : [  12] $user$position
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   4] $user$smap_depth
*  0.0 : [   3] $user$smap_surf
*  0.0 : [   7] $user$tonemap
*  0.0 : [   2] $user$tonemap_src
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] amik\anomaly\electric_radial
*  0.0 : [   1] amik\explosions\anim_dirtexp_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_0
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\decal_concrete
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explo_end
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_flash_atlas
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_smoke03
*  0.0 : [   1] amik\explosions\final_expl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\ring_grey
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke128_3w
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_cannon
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_white_tiled3
*  0.0 : [   1] amik\fly\fly
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\962e6155
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\blood
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\m
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt
*  0.0 : [   1] amik\mine\mine
*  0.0 : [   1] amik\nature\list
*  0.0 : [   1] amik\nature\stonedebris1
*  0.0 : [   1] amik\nature\wood_part
*  0.0 : [   1] amik\static\gas_light\flame_zippo
*  0.0 : [   1] amik\weapons\00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_6
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_8
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trail
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_04
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_05
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\357mag
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\50_ae
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x7x28
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\6x5x50
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x54
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x7x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x92x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace_01
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_01
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_010
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_011
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_012
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_016
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_017
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_019
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_020
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_03
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower09
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower10
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower11
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxia
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxib
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxic
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxid
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxie
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxif
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxig
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxij
*  0.0 : [   1] det\det_list
*  0.0 : [   1] flare\flare_04
*  0.0 : [   1] fx\flare_new_white
*  0.0 : [   1] fx\fx_fire1_13
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   1] fx\fx_flares_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_flares_sun_streaks1
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_3
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_4
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_7
*  0.0 : [   1] fx\fx_noise
*  0.0 : [   2] fx\fx_noise2
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_ring1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_fog
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_hdr
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_morning
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel_white
*  0.0 : [   1] fx\fx_sunset
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   1] fx\fx_tracer
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_anamorphic
*  0.0 : [   1] glow\glow_blue
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_rays
*  0.0 : [   1] glow\glow_reddish1
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   1] lights\lights_flashlight2
*  0.0 : [   4] lights\lights_spot01
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\big_fire01_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\eplosion04_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\explode03_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\fireball_animated33_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\leaf_tiled2
*  0.0 : [   1] new_pfx\pfx_smoke_02.2048
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\anomaly\easy_flame1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\explosions\flash
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\hits\foam
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\hits\sprigs_v2
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_02_anomaly\plasma1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_03_anomaly\fractal
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_03_anomaly\smoke4
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke10
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke9
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lights\big_bonfire_flame
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lights\bonfire_flame_top
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\pfx\dust_scroll_add
*  0.0 : [   1] part\part_fitil.1024
*  0.0 : [   1] part\part_metal.1024
*  0.0 : [   1] part\part_smoke_white.1024
*  0.0 : [   1] part\part_stone.1024
*  0.0 : [   1] part\part_zazgig.512
*  0.0 : [   1] pfx\electro_exl1
*  0.0 : [   1] pfx\electroexpl2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_11
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lightings
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lens_base
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_electrostatic
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_benzin
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_04
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_08
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_g-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_intense2_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_10
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_100
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_20
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_30
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_40
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_50
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_60
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_70
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_80
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_90
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\12ga
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\45acp
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\545x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\556x45
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x51
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x54
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x18
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x19
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\fake_shells
*  0.0 : [   1] pfx\smoke\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   3] sky\00-00-fm
*  0.0 : [   3] sky\00-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout1#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout2
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout2#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_1#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_2
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_2#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_3
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout5
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout5#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout6
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout6#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\00-00-nm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\00-00-nm#small
*  0.0 : [   8] sky\azm_Clear\01-00-nm
*  0.0 : [   8] sky\azm_Clear\01-00-nm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\02-00-nm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\02-00-nm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\09-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\10-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\11-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\11-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\12-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\13-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\14-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\15-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\15-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\16-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\18-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\19-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-30
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-30#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\21-30
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\21-30#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\05-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Cloudy\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Cloudy\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\09-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\19-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\19-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Cloudy\20-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Cloudy\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\5-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\5-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\06-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\06-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\06-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\06-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\11-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\11-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\11-00_veryfoggy
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\11-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00_veryfoggy
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Foggy\13-00
*  0.0 : [   5] sky\azm_Foggy\13-00#small
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\13-00_veryfoggy
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\13-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00_veryfoggy
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\17-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\17-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\17-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00_veryfoggy
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\20-00#small
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\20-00_veryfoggy
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\20-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\00-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\00-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\01-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\01-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\02-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\02-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\03-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\03-00-fm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Partly\04-00-fm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Partly\04-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\08-00#small
*  0.0 : [   9] sky\azm_Partly\09-00
*  0.0 : [   9] sky\azm_Partly\09-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\21-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\21-00#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Partly\21-30
*  0.0 : [   5] sky\azm_Partly\21-30#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\22-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\22-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\23-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\23-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\01-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\01-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\02-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\02-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\03-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\03-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\04-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\04-00-fm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Rainy\16-00_stormy
*  0.0 : [   4] sky\azm_Rainy\16-00_stormy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\cloudy_1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\cloudy_1#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Rainy\foggy_1
*  0.0 : [   2] sky\azm_Rainy\foggy_1#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Rainy\foggy_5
*  0.0 : [   5] sky\azm_Rainy\foggy_5#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\07-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\08-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\08-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\09-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\09-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\10-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\10-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\11-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\11-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\12-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\13-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\14-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\15-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\16-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\18-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\19-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\21-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\21-00#small
*  0.0 : [  12] sky\azm_veryfoggy\foggy_1
*  0.0 : [  12] sky\azm_veryfoggy\foggy_1#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_veryfoggy\foggy_3
*  0.0 : [   2] sky\azm_veryfoggy\foggy_3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_veryfoggy\foggy_4
*  0.0 : [   1] sky\azm_veryfoggy\foggy_4#small
*  0.0 : [   9] sky\azm_veryfoggy\foggy_5
*  0.0 : [   9] sky\azm_veryfoggy\foggy_5#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [   9] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [   9] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  18] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  18] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   6] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   6] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  38] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  38] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [ 380] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\big_bonfire_flame
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_2
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_3
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_top
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] ui\ui_common
*  0.0 : [   1] ui\ui_fog_of_war
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent
* 171.7 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 3600.0 : [   1] ui\ui_background_dfz_default_video
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_model_bump-hq_4
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader deffer_model_bump_4
compiling shader shadow_direct_model_4
"d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 179412 K
Loading objects...
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_model_flat_0
compiling shader shadow_direct_model_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_0
compiling shader deffer_model_bump_0
compiling shader deffer_base_aref_bump-hq
compiling shader deffer_base_aref_bump
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader shadow_direct_model_aref_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_1
compiling shader shadow_direct_model_1
compiling shader deffer_base_aref_flat
compiling shader accum_emissive
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\protecta\protecta_load.ogg
Loading models...
compiling shader deffer_model_bump-hq_3
compiling shader deffer_model_bump_3
compiling shader shadow_direct_model_3
compiling shader deffer_model_bump-hq_2
compiling shader deffer_model_bump_2
compiling shader shadow_direct_model_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_3
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader deffer_model_flat_2
compiling shader model_env_lq_3
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader deffer_model_flat_3
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_4
compiling shader shadow_direct_model_aref_2
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_3
compiling shader deffer_model_flat_1
compiling shader model_distort4glass_3
compiling shader deffer_model_flat_4
compiling shader shadow_direct_model_aref_4
! auto-generated bump map: bandits\bandits_pants _bump#
! Can't find texture 'duty\bear_head_dif'
! auto-generated bump map: duty\duty_boots_bump
! auto-generated bump map: duty\duty_boots_bump#
! Can't find texture 'duty\mag_ak74_izhmash_30'
! Can't find texture 'duty\mag_ak74_izhmash_45'
! auto-generated bump map: exo_body\tex_0305_alt_bump#
! auto-generated bump map: item\item_anabiotic_bump#
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02'
! Can't find texture 'sky\azm_Partly\05-00#small'
! Can't find texture 'sky\azm_Partly\21-00#small'
! Can't find texture 'sky\azm_Rainy\cloudy_1#small'
* [prefetch] time:   4311 ms
* [prefetch] memory: 2230966Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 4415 ms
* phase cmem: 2399944 K
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 2399945 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 2878 spawn points are successfully loaded
* New game is successfully created!
* phase time: 598 ms
* phase cmem: 2445476 K
* phase time: 39 ms
* phase cmem: 2446026 K
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 2446015 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 2446047 K
* phase time: 30 ms
* phase cmem: 2446047 K
* phase time: 4599 ms
* phase cmem: 2600539 K
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader deffer_base_steep_d-hq
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_aref_bump_d-hq
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_base_aref_flat_d
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader simple
compiling shader wmark
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader lmapE
compiling shader lmapE
compiling shader deffer_base_lmh_steep_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_steep-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_steep_d-hq
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader deffer_base_steep-hq
compiling shader deffer_tree_flat
compiling shader shadow_direct_tree
compiling shader deffer_tree_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader lod
compiling shader lod
compiling shader deffer_tree_bump-hq
compiling shader deffer_tree_s_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_s_bump
compiling shader shadow_direct_tree_s
compiling shader deffer_tree_s_flat_d
compiling shader deffer_tree_s_flat
compiling shader deffer_tree_s_bump-hq
* phase time: 114 ms
* phase cmem: 2602487 K
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65487 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 64373 verts, 2011 Kb
* [Loading VB] 47711 verts, 1490 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65486 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65451 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63458 verts, 1983 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65109 verts, 2034 Kb
* [Loading VB] 3549 verts, 110 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 351987 indices, 687 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 29296 verts, 343 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 516462 indices, 1008 Kb
* phase time: 159 ms
* phase cmem: 2807191 K
* phase time: 69 ms
* phase cmem: 2814164 K
compiling shader deffer_detail_w_flat
compiling shader deffer_detail_s_flat
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 4148 v(20), 2196 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(81K), IB(12K)
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 2814311 K
* Loading HOM: d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\level_city\level.hom
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 2814488 K
* phase time: 31 ms
* phase cmem: 2814488 K
* phase time: 30 ms
* phase cmem: 2814488 K
! auto-generated bump map: mtl\mtl_armatura_1_bump#
! auto-generated bump map: mtl\mtl_tile_03_bump#
! auto-generated bump map: prop\prop_luk_1_bump#
! auto-generated bump map: prop\prop_ventl_bump#
* t-report - base: 2638, 2499057 K
* t-report - lmap: 31, 31747 K
* WARNING: player not logged in
! Can't find texture 'map\map_collector22'
! Can't find texture 'map\map_labx9'
! Can't find texture 'map\map_lx4a'
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\detectors\contact_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\detectors\contact_8.ogg
* phase time: 859 ms
* phase cmem: 3459393 K
* phase time: 44 ms
* phase cmem: 3459388 K
* [win32]: free[130356 K], reserved[222928 K], committed[3840956 K]
* [ D3D ]: textures[2595344 K]
* [x-ray]: process heap[3459388 K], game lua[19479 K], render[122 K]
* [x-ray]: economy: strings[19855 K], smem[14389 K]
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\detectors\da-2_beep1.ogg
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_0
compiling shader deffer_model_flat_d_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader accum_emissivel
compiling shader deffer_model_flat_d_0
compiling shader model_def_lplanes_1
compiling shader model_def_lplanes_0
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kep\bye_01.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\djorah\bye_01.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\20.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\21.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\22.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\23.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\24.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\25.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\26.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\27.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\28.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\29.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kep\bye_02.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\30.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\31.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\32.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\33.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\34.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\35.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\36.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\37.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\38.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\39.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kap_nalivayko\hello_02.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kep\hello_01.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\djorah\hello_02.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\djorah\bye_02.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kap_nalivayko\bye_01.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kap_nalivayko\hello_01.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\radio\grif\start_fraze_grif.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kap_nalivayko\bye_02.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\djorah\hello_01.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\another_story_characters_hello_and_bye\kep\hello_02.ogg
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\actor\bullet_hit_pain_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\actor\bullet_hit_pain_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\actor\bullet_hit_pain_3.ogg
stack trace:

 
[error][       8] : (null)
 

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02
 

stack trace:

0023:00B9774F xrCore.dll, xrDebug::fatal()

stack trace:

0023:00B7774F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:779D485C ntdll.dll, NtUnmapViewOfSectionEx()
0023:0609548D xrRender_R1.dll
0023:060B5689 xrRender_R1.dll
0023:0605A2E5 xrRender_R1.dll
 

 

Spoiler

 Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2492.00 mhz, 17-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 52942 files cached 30 archives, 9621Kb memory used.
Init FileSystem 1.685473 sec
'xrCore' build 6562, Jan 23 2017

EH: 5850B1F67FD98273DA626AB85376B474

-----loading d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\another story\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3958436 K], reserved[126956 K], committed[108848 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[22688 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[16214 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\Another Story\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList 
devices 
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is 
 

 

Edited by kanon1022
Link to comment
Share on other sites

Czy grę się uruchamia z pliku Admin Start Game?. Jeśli tak to mi wyskakuje okienko  w języku jakimś bliskowschodnim jeśli zaakceptuję to na końcu rosyjski po grze, nie uruchamia się. Zainstalowałem obydwa patche i dokonałem zmian w plikach tak jak w instrukcji, proszę o sugestie.

Link to comment
Share on other sites

@kanon1022  Grasz na polskiej podstawce? Jest wtedy taka możliwość, że potrzeba wstawić oryginalny kat pol, a dopiero po tym nadpisać go plikami spolszczenia.

Ja grałem w niego w oryginale, to jak stawiać, nie wiem.

DODANO: Przecież to mod rosyjski, więc nie możesz mieć polskiego lektora, bo pliki dźwiękowe są podmienione.

Link to comment
Share on other sites

@kanon1022 Dziwne masz problemy z tym modem bo instalacja jest banalna. 

1. Stawiasz czysty Zew Prypeci 1.6.02

2. Na niego wrzucasz wypakowany mod

3. Wrzucasz patche i zmieniasz nazwy tym plikom co podałem, żeby mod się włączał

4. Wrzucasz spolszczenie i grasz

Na ten Twój wylot  Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02 pomaga obniżenie ustawień graficznych bo pierwsza lokacja ma takie loty, że na maksymalnych lub wysokich ustawieniach potrafi się wywalić przy wczytywaniu lokacji - niedopracowanie moda niestety. 

@bolo Ja zrobiłem sobie skrót od xrEngine z bin i z niego uruchamiałem i wszystko działało i działać raczej musi no bo np @Agrael bez problemu uruchomił mod.

@kondotier Tak ogółem mod jest rosyjski, ale do paczki ze spolszczeniem dodałem też pliki dźwiękowe z polskim lektorem (te które są w czystym Zewie Prypeci w głównym katalogu gry w folderze localization) jako opcjonalne jeśli ktoś lubi mieć odzywki NPC nie związane z dialogami z naszym lektorem. A jak ktoś chce mieć tylko tekst po polsku, a odzywki NPC po rosyjsku to nie wrzuca zawartości folderu localization i tyle dlatego @kanon1022 pisał, że lektor mu nie działa :P

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity