Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Coś muszę mieć sknocone,dlatego, że w bin ikonka z, której teoretycznie się odpala moda powinna mieś nazwę moda a jest Zew Prypeci, a log mam taki:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02
 

Wnerwiłem się okrutnie i stawiam moda od nowa, dam znać jak poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo  Z ciekawości postawiłem moda, nic nie sknociłem, a też mam wylot albo zwiechę na ekranie ładowania. Próbowałem na wszystkich oświetleniach, a rozszerzone poszły najniżej z logicznych dla gry. A w logu wykazane błędów od groma i trochę. Przypuszczam, że winna jest optymalizacja moda i silnik z gry nie wytrzymuje.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier drugi raz jeszcze nie uruchomiłem, ale będę instalował jeszcze raz bo nie wrzuciłem tego nieoficjalnego patcha, a widzę na ap pro, że tam fiksy dla questów itd.

@Szczepan9205 mógłby konkretnie napisać czy ten fiks jest potrzebny czy nie do gry? Czy go instalował. 

Bo ja pominąłem licząc, że to jest w tym oficjalnym patchu ostatnim ale może nie i trzeba to też wrzucić. 

Tylko tam jest patch i kilka rzeczy opcjonalnych i nie wiem jeszcze czy wszystko wrzucać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z ciekawości postawiłem sobie mod na innym dysku przed chwilą, żeby zobaczyć czy będę mieć jakieś problemy i zrobiłem w  takiej kolejności:

Postawiłem mod od nowa w takiej kolejności  (pobrałem na wszelki wypadek od nowa mod i łatki):

1. Czysty Zew Prypeci

2. Mod czyli bin, gamedata i fsgame.ltx (usuwając przy okazji oryginalną gamedatę)

3. Na to wrzuciłem patch oficjalny z 14.03, potem na to nieoficjalny (samą gamedatę z paczki z nieoficjalnym skopiowałem)

4. Uruchomiłem mod, ustawiłem grafikę, sterowanie, dźwięk, wyłączyłem

5. Wrzuciłem spolszczenie, włączyłem i działa:

ss_szczepan_04-10-21_16-24-28_(level_city).jpg

@tom3kb Ja wrzuciłem ten nieoficjalny fix bo patch miał premierę 14.03, a nieoficjalny 18 i według opisu na ap-pro poprawia:

- Edycja zadania dla Tasaka - @ Stern-13

- Naprawiono zachowanie zadania „Utracone ...” -  @ Stern-13

- Naprawiono zakończenie zadania „Umarłem wcześniej” -  Dla wszystkich początkujących graczy, którzy nie ukończyli tego zadania - @ Stern-13

- Edycja logiki przejścia do Baru. Kontynuacja fabuły - @ Stern-13

- Naprawiono zadanie na zniszczenie artefaktu -  Naprawiono literówkę w logice.

- Naprawiono literówkę „Artefak” na „Artefakt”. Nie jest wymagana nowa gra.

I w moim przypadku mod ruszył bez problemów - fakt na ekranie ładowania trzeba trochę poczekać, aż zacznie się ładować, ale załadował mi się bez problemów i jak widać pierwszy dialog odbyłem także samo spolszczenie nic nie psuje i jeśli macie problemy z uruchamianiem go no to chyba wina leży po stronie moda 😕 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo Oryginalny bin się usuwa lub zmienia mu nazwę na np. bin-original albo bin1 (jaką chcesz) bo mod ma swój własny bin i po wrzuceniu wszystkiego potem z tego co był z modem się odpala (w sensie z xrEngine.exe lub tego pliku exe co masz w głównym katalogu z grą - ważne, żeby nie próbować odpalać z oryginalnego binu bo nie bez powodu mod ma swój własny :P 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem, stary z ZP zmieniłem na bin1 i wkleiłem moda, jest już : nowy: bin i xrEngine we właściwościach ma nazwę z Zewu a nie z moda, ja tak mam, jak opisywałeś wcześnie jak zrobić skrót to podawałeś nazwę z moda, nie wiem czy mnie zrozumiesz trochę to zapętliłem.

H:\S.T.A.L.K.E.R\Another Story\bin" zmienić na "H:\S.T.A.L.K.E.R\Another Story" i wtedy ze skrótu pójdzie.

A ja mam w bin tak :

H:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci

Skopiowałem z moda cały folder bin jeszcze raz i xrEngine we właściwościach nie zmienia nazwy na nazwę moda, nie wiem dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205Ale polska podstawka. Pobrałem z torrenta i pisze ,że to  full wersja.  Po wgraniu moda tak jak ty pisałeś na drugiej stronie tematu takie wyloty.

Spoiler

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2495.00 mhz, 18-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 52956 files cached 30 archives, 8899Kb memory used.
Init FileSystem 1.486514 sec
'xrCore' build 6562, Jan 23 2017

EH: 5850B1F67FD98273DA626AB85376B474

-----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
[users\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3947172 K], reserved[133464 K], committed[113604 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[22092 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[16214 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density'
~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600]
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[users\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
* GPU driver: 27.21.14.6589
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4081 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 5
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\music\menu_2.ogg
* [win32]: free[3671296 K], reserved[186140 K], committed[336804 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: process heap[103743 K], game lua[2320 K], render[135 K]
* [x-ray]: economy: strings[16337 K], smem[0 K]
Config-file [users\tmp.ltx] saved successfully
Config-file [users\user.ltx] saved successfully
*  0.0 : [  55] $null
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   3] $user$distort
*  0.0 : [   6] $user$rendertarget
*  0.0 : [   5] $user$rendertarget_color_map
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   1] $user$tonemap
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] amik\anomaly\electric_radial
*  0.0 : [   1] amik\explosions\anim_dirtexp_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_0
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\decal_concrete
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explo_end
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_flash_atlas
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_smoke03
*  0.0 : [   1] amik\explosions\final_expl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\ring_grey
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke128_3w
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_cannon
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_white_tiled3
*  0.0 : [   1] amik\fly\fly
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\962e6155
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\blood
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\m
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt
*  0.0 : [   1] amik\mine\mine
*  0.0 : [   1] amik\nature\list
*  0.0 : [   1] amik\nature\stonedebris1
*  0.0 : [   1] amik\nature\wood_part
*  0.0 : [   1] amik\static\gas_light\flame_zippo
*  0.0 : [   1] amik\weapons\00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_6
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_8
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trail
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_04
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_05
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\357mag
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\50_ae
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x7x28
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\6x5x50
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x54
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x7x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x92x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace_01
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_01
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_010
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_011
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_012
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_016
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_017
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_019
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_020
*  0.0 : [   1] cloud\cotcirrus_l0_03
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower09
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower10
*  0.0 : [   1] cloud\cotlower11
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxia
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxib
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxic
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxid
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxie
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxif
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxig
*  0.0 : [   1] cloud\cotlowerxij
*  0.0 : [   1] det\det_list
*  0.0 : [   1] flare\flare_04
*  0.0 : [   1] fx\flare_new_white
*  0.0 : [   1] fx\fx_fire1_13
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   1] fx\fx_flares_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_flares_sun_streaks1
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_3
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_4
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_7
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_ring1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_fog
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_hdr
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_morning
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel_white
*  0.0 : [   1] fx\fx_sunset
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   1] fx\fx_tracer
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_anamorphic
*  0.0 : [   1] glow\glow_blue
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_rays
*  0.0 : [   1] glow\glow_reddish1
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   1] lights\lights_flashlight2
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\big_fire01_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\eplosion04_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\explode03_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\fireball_animated33_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\leaf_tiled2
*  0.0 : [   1] new_pfx\pfx_smoke_02.2048
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\anomaly\easy_flame1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\explosions\flash
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\hits\foam
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\hits\sprigs_v2
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_02_anomaly\plasma1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_03_anomaly\fractal
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_03_anomaly\smoke4
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke1
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke10
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke9
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lights\big_bonfire_flame
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lights\bonfire_flame_top
*  0.0 : [   1] new_pfx_fx_2\fx\fx\pfx\dust_scroll_add
*  0.0 : [   1] part\part_fitil.1024
*  0.0 : [   1] part\part_metal.1024
*  0.0 : [   1] part\part_smoke_white.1024
*  0.0 : [   1] part\part_stone.1024
*  0.0 : [   1] part\part_zazgig.512
*  0.0 : [   1] pfx\electro_exl1
*  0.0 : [   1] pfx\electroexpl2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_11
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lightings
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lens_base
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_electrostatic
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_benzin
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_04
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_08
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_g-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_intense2_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_10
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_100
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_20
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_30
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_40
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_50
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_60
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_70
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_80
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_90
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\12ga
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\45acp
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\545x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\556x45
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x51
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x54
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x18
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x19
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\fake_shells
*  0.0 : [   1] pfx\smoke\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   3] sky\00-00-fm
*  0.0 : [   3] sky\00-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout1#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout2
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout2#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_1#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_2
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_2#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_3
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout3_3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout5
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout5#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout6
*  0.0 : [   1] sky\azm_Blowout\blowout6#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\00-00-nm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\00-00-nm#small
*  0.0 : [   8] sky\azm_Clear\01-00-nm
*  0.0 : [   8] sky\azm_Clear\01-00-nm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\02-00-nm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Clear\02-00-nm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\09-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\10-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\11-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\11-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\12-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\13-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\14-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\15-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\15-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\16-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\18-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\19-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Clear\19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-30
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\20-30#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\21-30
*  0.0 : [   1] sky\azm_Clear\21-30#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\05-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Cloudy\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Cloudy\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\09-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\19-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\19-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Cloudy\20-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Cloudy\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\5-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Cloudy\5-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\06-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\06-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\06-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\06-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\09-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\10-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\11-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\11-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\11-00_veryfoggy
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\11-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00_veryfoggy
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\12-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Foggy\13-00
*  0.0 : [   5] sky\azm_Foggy\13-00#small
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\13-00_veryfoggy
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\13-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\15-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00_veryfoggy
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\16-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\17-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\17-00_veryfoggy
*  0.0 : [   2] sky\azm_Foggy\17-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00_veryfoggy
*  0.0 : [   3] sky\azm_Foggy\18-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Foggy\20-00#small
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\20-00_veryfoggy
*  0.0 : [   6] sky\azm_Foggy\20-00_veryfoggy#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\00-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\00-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\01-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\01-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\02-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\02-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\03-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\03-00-fm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Partly\04-00-fm
*  0.0 : [   4] sky\azm_Partly\04-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\08-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_Partly\08-00#small
*  0.0 : [   9] sky\azm_Partly\09-00
*  0.0 : [   9] sky\azm_Partly\09-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\21-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\21-00#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Partly\21-30
*  0.0 : [   5] sky\azm_Partly\21-30#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\22-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\22-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\23-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\azm_Partly\23-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\01-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\01-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\02-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\02-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\03-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\03-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\04-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\04-00-fm#small
*  0.0 : [   4] sky\azm_Rainy\16-00_stormy
*  0.0 : [   4] sky\azm_Rainy\16-00_stormy#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\cloudy_1
*  0.0 : [   1] sky\azm_Rainy\cloudy_1#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_Rainy\foggy_1
*  0.0 : [   2] sky\azm_Rainy\foggy_1#small
*  0.0 : [   5] sky\azm_Rainy\foggy_5
*  0.0 : [   5] sky\azm_Rainy\foggy_5#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\05-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\06-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\07-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\07-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\08-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\08-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\09-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\09-00#small
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\10-00
*  0.0 : [   3] sky\azm_WeryClody\10-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\11-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\11-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\12-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\13-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\14-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\15-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\16-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\17-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\18-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\18-00#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\19-00
*  0.0 : [   2] sky\azm_WeryClody\19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\20-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\21-00
*  0.0 : [   1] sky\azm_WeryClody\21-00#small
*  0.0 : [  12] sky\azm_veryfoggy\foggy_1
*  0.0 : [  12] sky\azm_veryfoggy\foggy_1#small
*  0.0 : [   2] sky\azm_veryfoggy\foggy_3
*  0.0 : [   2] sky\azm_veryfoggy\foggy_3#small
*  0.0 : [   1] sky\azm_veryfoggy\foggy_4
*  0.0 : [   1] sky\azm_veryfoggy\foggy_4#small
*  0.0 : [   9] sky\azm_veryfoggy\foggy_5
*  0.0 : [   9] sky\azm_veryfoggy\foggy_5#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [   9] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [   9] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  18] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  18] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   6] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   6] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  38] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  38] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [ 380] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\big_bonfire_flame
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_2
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_3
*  0.0 : [   1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_top
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_background
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] ui\ui_fog_of_war
*  0.0 : [   1] ui\ui_hud
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent
* 42.7 : [   4] fx\fx_noise2
* 42.9 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent
* 231.0 : [   1] ui\video_window
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_options_background
* 1024.1 : [   1] ui\ui_common
* 3600.0 : [   1] ui\ui_background_dfz_default_video
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader add_point
compiling shader model_def_point_4
compiling shader add_spot
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_4
"d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 150348 K
Loading objects...
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader simple
compiling shader model_def_lqs_0
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\protecta\protecta_load.ogg
Loading models...
compiling shader model_def_hq_3
compiling shader model_def_lq_3
compiling shader model_def_point_3
compiling shader model_def_spot_3
compiling shader model_def_shadow_3
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_def_shadow_2
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_env_hq_3
compiling shader model_env_lq_3
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_distort4glass_3
! Can't find texture 'duty\bear_head_dif'
! Can't find texture 'duty\mag_ak74_izhmash_30'
! Can't find texture 'duty\mag_ak74_izhmash_45'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02'
! Can't find texture 'sky\azm_Partly\05-00#small'
! Can't find texture 'sky\azm_Partly\21-00#small'
! Can't find texture 'sky\azm_Rainy\cloudy_1#small'
* [prefetch] time:   7305 ms
* [prefetch] memory: 698952Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 7402 ms
* phase cmem: 834418 K
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 834408 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 2878 spawn points are successfully loaded
* New game is successfully created!
* phase time: 844 ms
* phase cmem: 879800 K
* phase time: 31 ms
* phase cmem: 880350 K
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 880350 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 880388 K
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 880388 K
* phase time: 4806 ms
* phase cmem: 1034879 K
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader vert_point
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02
 

stack trace:

0023:00B9774F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postawiłem moda od nowa i niska grafika i taki log:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02

Odpuszczam, mam dość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Ja konkretnych suwaków nie ustawiałem po swojemu, po prostu w ustawieniach jakości wybrałem sobie z listy średnie i wsio. Tylko ja gram na renderze R4 czyli Rozsz. pełne ośw. dynamiczne (DX11), jeżeli grasz na innym renderze np DX 10 lub na oświetleniu statycznym i nadal Ci się to dzieje to widocznie masz za słabego kompa do tego moda.

Ogólnie to co Ty i @bolo macie w logu to wynika z używanego Trybu Renderowania - nie jest wykluczone, że to wina autorów i będą to poprawiać jeszcze, albo możliwe, że mod działa tylko na konkretnym renderze, ciężko powiedzieć.

@oi69 Jak dojdziesz do tej hali z nibyolbrzymem i go ubijesz to po drugiej strony za kontenerami masz przejście - schodzisz drabiną w dół i w pewnym momencie gra teleportuje GG przed jego "klona", jego ostatnia wypowiedź mówi co dalej zrobić - a jeśli nadal nie wiesz o co chodzi to po rozmowie z "klonem" spójrz pod siebie, potem idziesz tak samo tylko tym razem gra Cię nie przeteleportuje znów w to samo miejsce tylko puści dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.