tom3kb Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 14 minut temu, Szczepan9205 napisał: @bolo@tom3kb Bo trzeba zrobić tak - utworzyć skrót do xrEngine.exe Albo zrobić skrót na pulpicie do tego co ja napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Odpalam Stalker COP, gra zaskoczyła, ustawiłem sterowanie pod siebie, start z mistrz i zawiesza się. Ze skrótu identyczna sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @bolo kij wie opcje graficzne i rozdziałka w dół. I ewentualnie wklej jak coś jest w logu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Coś muszę mieć sknocone,dlatego, że w bin ikonka z, której teoretycznie się odpala moda powinna mieś nazwę moda a jest Zew Prypeci, a log mam taki: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default::Compile [error]File : BlenderDefault.cpp [error]Line : 63 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02 Wnerwiłem się okrutnie i stawiam moda od nowa, dam znać jak poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @bolo Z ciekawości postawiłem moda, nic nie sknociłem, a też mam wylot albo zwiechę na ekranie ładowania. Próbowałem na wszystkich oświetleniach, a rozszerzone poszły najniżej z logicznych dla gry. A w logu wykazane błędów od groma i trochę. Przypuszczam, że winna jest optymalizacja moda i silnik z gry nie wytrzymuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @bolo @kondotier teraz mi się przypomniało, jak pierwszy raz uruchamiałem moda to też mi zawiesiło kompa na amen. Że restart był potrzebny. Może jutro albo w poniedziałek zobaczę co i jak u mnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @tom3kb Te sztuczki z restartem to stosowałem, nawet przed pierwszym uruchomieniem moda. Ale chętnie się dowiem, co sprawiło, że u Ciebie ruszył, choć mojego kompa mod już opuścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @kondotier drugi raz jeszcze nie uruchomiłem, ale będę instalował jeszcze raz bo nie wrzuciłem tego nieoficjalnego patcha, a widzę na ap pro, że tam fiksy dla questów itd. @Szczepan9205 mógłby konkretnie napisać czy ten fiks jest potrzebny czy nie do gry? Czy go instalował. Bo ja pominąłem licząc, że to jest w tym oficjalnym patchu ostatnim ale może nie i trzeba to też wrzucić. Tylko tam jest patch i kilka rzeczy opcjonalnych i nie wiem jeszcze czy wszystko wrzucać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Ja z ciekawości postawiłem sobie mod na innym dysku przed chwilą, żeby zobaczyć czy będę mieć jakieś problemy i zrobiłem w takiej kolejności: Postawiłem mod od nowa w takiej kolejności (pobrałem na wszelki wypadek od nowa mod i łatki): 1. Czysty Zew Prypeci 2. Mod czyli bin, gamedata i fsgame.ltx (usuwając przy okazji oryginalną gamedatę) 3. Na to wrzuciłem patch oficjalny z 14.03, potem na to nieoficjalny (samą gamedatę z paczki z nieoficjalnym skopiowałem) 4. Uruchomiłem mod, ustawiłem grafikę, sterowanie, dźwięk, wyłączyłem 5. Wrzuciłem spolszczenie, włączyłem i działa: @tom3kb Ja wrzuciłem ten nieoficjalny fix bo patch miał premierę 14.03, a nieoficjalny 18 i według opisu na ap-pro poprawia: - Edycja zadania dla Tasaka - @ Stern-13 - Naprawiono zachowanie zadania „Utracone ...” - @ Stern-13 - Naprawiono zakończenie zadania „Umarłem wcześniej” - Dla wszystkich początkujących graczy, którzy nie ukończyli tego zadania - @ Stern-13 - Edycja logiki przejścia do Baru. Kontynuacja fabuły - @ Stern-13 - Naprawiono zadanie na zniszczenie artefaktu - Naprawiono literówkę w logice. - Naprawiono literówkę „Artefak” na „Artefakt”. Nie jest wymagana nowa gra. I w moim przypadku mod ruszył bez problemów - fakt na ekranie ładowania trzeba trochę poczekać, aż zacznie się ładować, ale załadował mi się bez problemów i jak widać pierwszy dialog odbyłem także samo spolszczenie nic nie psuje i jeśli macie problemy z uruchamianiem go no to chyba wina leży po stronie moda 😕 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Szczepan9205 mam takie dziwne pytanie,w bin moda ikonka odpalenia ma we właściwościach nazwę moda jak wkleiłem moda do Zewu to ta ikonka dziwnie zmieniła nazwę na Zew Prypeci, czy tak ma być?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @bolo Oryginalny bin się usuwa lub zmienia mu nazwę na np. bin-original albo bin1 (jaką chcesz) bo mod ma swój własny bin i po wrzuceniu wszystkiego potem z tego co był z modem się odpala (w sensie z xrEngine.exe lub tego pliku exe co masz w głównym katalogu z grą - ważne, żeby nie próbować odpalać z oryginalnego binu bo nie bez powodu mod ma swój własny 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Ok, rozumiem, stary z ZP zmieniłem na bin1 i wkleiłem moda, jest już : nowy: bin i xrEngine we właściwościach ma nazwę z Zewu a nie z moda, ja tak mam, jak opisywałeś wcześnie jak zrobić skrót to podawałeś nazwę z moda, nie wiem czy mnie zrozumiesz trochę to zapętliłem. H:\S.T.A.L.K.E.R\Another Story\bin" zmienić na "H:\S.T.A.L.K.E.R\Another Story" i wtedy ze skrótu pójdzie. A ja mam w bin tak : H:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci Skopiowałem z moda cały folder bin jeszcze raz i xrEngine we właściwościach nie zmienia nazwy na nazwę moda, nie wiem dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) @Szczepan9205Ale polska podstawka. Pobrałem z torrenta i pisze ,że to full wersja. Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zrobiłem takie coś, wywaliłem stary i nowy bin z foldery gry, z moda skopiowałem bin wcześniej sprawdziłem we właściwościach i xrEngine ma nazwę moda, kopiuję do folderu gry i nazwa się zmienia na ZP, tego nie ogarniam. Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @boloNo to z Twojego skrótu wynika jakbyś miał w folderze z grą taki sam o nazwie S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci Dziwne.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Stawiam moda od nowa ostatni raz, zobaczę co wyjdzie, dziękuję za grzeczność, jak będą problemy to się odezwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Ja bym go na Twoim miejscu postawił na innym dysku i wtedy zobaczył czy pójdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @Szczepan9205Ale polska podstawka. Pobrałem z torrenta i pisze ,że to full wersja. Po wgraniu moda tak jak ty pisałeś na drugiej stronie tematu takie wyloty. Spoiler * Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2495.00 mhz, 18-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT * CPU cores/threads: 4/8 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 52956 files cached 30 archives, 8899Kb memory used. Init FileSystem 1.486514 sec 'xrCore' build 6562, Jan 23 2017 EH: 5850B1F67FD98273DA626AB85376B474 -----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx -----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll refCount:m_pAdapter 1 Loading DLL: xrRender_R4.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [users\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) * [win32]: free[3947172 K], reserved[133464 K], committed[113604 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: process heap[22092 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[16214 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\ dir[1]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\ dir[2]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\ dir[3]=C:\WINDOWS\system32\ CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"... [d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"... ~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density' ~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600] [d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"... [d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time' ~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever [users\user.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M * GPU driver: 27.21.14.6589 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 4081 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1) * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K * distortion: used, dev(30),need(14) * color_mapping: used, dev(30),need(14) * SSample: 1024x768 compiling shader postprocess compiling shader postprocess_d compiling shader postprocess_cm_pre * SSample: enabled compiling shader particle_distort compiling shader particle compiling shader particle - r__tf_aniso 5 - r1_tf_mipbias 0. compiling shader simple_color compiling shader portal compiling shader editor compiling shader sky2 compiling shader sky2 compiling shader clouds compiling shader clouds Starting engine... compiling shader hud_font ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) Loading DLL: xrGameSpy.dll compiling shader yuv2rgb intro_start intro_logo intro_delete ::update_logo_intro compiling shader yuv2rgb ! Invalid ogg-comment version, file: d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\music\menu_2.ogg * [win32]: free[3671296 K], reserved[186140 K], committed[336804 K] * [ D3D ]: textures[64 K] * [x-ray]: process heap[103743 K], game lua[2320 K], render[135 K] * [x-ray]: economy: strings[16337 K], smem[0 K] Config-file [users\tmp.ltx] saved successfully Config-file [users\user.ltx] saved successfully * 0.0 : [ 55] $null * 0.0 : [ 2] $user$cmap0 * 0.0 : [ 2] $user$cmap1 * 0.0 : [ 3] $user$distort * 0.0 : [ 6] $user$rendertarget * 0.0 : [ 5] $user$rendertarget_color_map * 0.0 : [ 1] $user$sky0 * 0.0 : [ 1] $user$sky1 * 0.0 : [ 1] $user$tonemap * 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit * 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit1 * 0.0 : [ 1] amik\anomaly\electric_radial * 0.0 : [ 1] amik\explosions\anim_dirtexp_3 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_0 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_1 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_2 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\decal_concrete * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explo_end * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_flash_atlas * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_smoke03 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\final_expl * 0.0 : [ 1] amik\explosions\ring_grey * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke128_3w * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke2 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_cannon * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_white_tiled3 * 0.0 : [ 1] amik\fly\fly * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\962e6155 * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\blood * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\m * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt * 0.0 : [ 1] amik\mine\mine * 0.0 : [ 1] amik\nature\list * 0.0 : [ 1] amik\nature\stonedebris1 * 0.0 : [ 1] amik\nature\wood_part * 0.0 : [ 1] amik\static\gas_light\flame_zippo * 0.0 : [ 1] amik\weapons\00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\12x70 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\9x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_5 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_6 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_8 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_5 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\mg42out * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trail * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_02 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_04 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_05 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\357mag * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\45 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\50_ae * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x7x28 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\6x5x50 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x54 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x7x57 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x92x57 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\mg42out * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_12x70 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_0 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace * 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace_01 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_01 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_010 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_011 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_012 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_016 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_017 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_019 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_020 * 0.0 : [ 1] cloud\cotcirrus_l0_03 * 0.0 : [ 1] cloud\cotlower09 * 0.0 : [ 1] cloud\cotlower10 * 0.0 : [ 1] cloud\cotlower11 * 0.0 : [ 1] cloud\cotlowerxia * 0.0 : [ 1] cloud\cotlowerxib * 0.0 : [ 1] cloud\cotlowerxic * 0.0 : [ 1] cloud\cotlowerxid * 0.0 : [ 1] cloud\cotlowerxie * 0.0 : [ 1] cloud\cotlowerxif * 0.0 : [ 1] cloud\cotlowerxig * 0.0 : [ 1] cloud\cotlowerxij * 0.0 : [ 1] det\det_list * 0.0 : [ 1] flare\flare_04 * 0.0 : [ 1] fx\flare_new_white * 0.0 : [ 1] fx\fx_fire1_13 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flares_sun * 0.0 : [ 1] fx\fx_flares_sun_streaks1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient_halo * 0.0 : [ 1] fx\fx_lightning * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_4 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_7 * 0.0 : [ 1] fx\fx_rain * 0.0 : [ 1] fx\fx_rainsplash1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_ring1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_fog * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_halo * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_hdr * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_morning * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel_white * 0.0 : [ 1] fx\fx_sunset * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge * 0.0 : [ 1] fx\fx_tracer * 0.0 : [ 1] fx\fx_volumefog1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_04 * 0.0 : [ 1] glow\glow_anamorphic * 0.0 : [ 1] glow\glow_blue * 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange2 * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange_bright * 0.0 : [ 1] glow\glow_rays * 0.0 : [ 1] glow\glow_reddish1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_white * 0.0 : [ 1] lights\lights_flashlight2 * 0.0 : [ 1] new_pfx\explosions\big_fire01_dxt5 * 0.0 : [ 1] new_pfx\explosions\eplosion04_dxt5 * 0.0 : [ 1] new_pfx\explosions\explode03_dxt5 * 0.0 : [ 1] new_pfx\explosions\fireball_animated33_dxt5 * 0.0 : [ 1] new_pfx\leaf_tiled2 * 0.0 : [ 1] new_pfx\pfx_smoke_02.2048 * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\anomaly\easy_flame1 * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\explosions\flash * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\hits\foam * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\hits\sprigs_v2 * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_02_anomaly\plasma1 * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_03_anomaly\fractal * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\level_03_anomaly\smoke4 * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke1 * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke10 * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lighted_smoke\smoke9 * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lights\big_bonfire_flame * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\lights\bonfire_flame_top * 0.0 : [ 1] new_pfx_fx_2\fx\fx\pfx\dust_scroll_add * 0.0 : [ 1] part\part_fitil.1024 * 0.0 : [ 1] part\part_metal.1024 * 0.0 : [ 1] part\part_smoke_white.1024 * 0.0 : [ 1] part\part_stone.1024 * 0.0 : [ 1] part\part_zazgig.512 * 0.0 : [ 1] pfx\electro_exl1 * 0.0 : [ 1] pfx\electroexpl2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-fire01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_11 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_16 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_18 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_19 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_21 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_23 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2_green * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_5 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_88 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_blurry_cloud * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_brick * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_water * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lightings * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretedebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretepuffs_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2inv * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lens_base * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lightning_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distort_anomaly * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distortion * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_electrostatic * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_benzin * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flamefx_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_04 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_05 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_07 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_08 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_g-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gologramma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_intense2_a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ligth_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_plasma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_skinsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_b * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_10 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_100 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_20 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_30 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_40 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_50 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_60 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_70 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_80 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_90 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks_poison * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spikey_star * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_step_blood * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_synus * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_test_textures * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehglassdebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_water_wave * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips3 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\12ga * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\45acp * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\545x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\556x45 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x51 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x54 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x18 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x19 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\fake_shells * 0.0 : [ 1] pfx\smoke\pfx_smoke_a * 0.0 : [ 1] prop\prop_fake_bed_fireplace * 0.0 : [ 1] prop\prop_provod_02 * 0.0 : [ 3] sky\00-00-fm * 0.0 : [ 3] sky\00-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout1 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout1#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout2 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout2#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout3 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout3#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout3_1 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout3_1#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout3_2 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout3_2#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout3_3 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout3_3#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout5 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout5#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout6 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Blowout\blowout6#small * 0.0 : [ 4] sky\azm_Clear\00-00-nm * 0.0 : [ 4] sky\azm_Clear\00-00-nm#small * 0.0 : [ 8] sky\azm_Clear\01-00-nm * 0.0 : [ 8] sky\azm_Clear\01-00-nm#small * 0.0 : [ 4] sky\azm_Clear\02-00-nm * 0.0 : [ 4] sky\azm_Clear\02-00-nm#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Clear\05-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Clear\05-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Clear\06-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Clear\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\07-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\08-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\08-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\09-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\09-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\10-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\10-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\11-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\11-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\12-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\12-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\13-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\14-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\15-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\15-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\16-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\16-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\17-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\18-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Clear\19-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Clear\19-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\20-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\20-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\20-30 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\20-30#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\21-30 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Clear\21-30#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\05-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\05-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Cloudy\06-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Cloudy\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\07-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\08-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\08-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\09-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\09-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\18-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\19-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\19-00#small * 0.0 : [ 3] sky\azm_Cloudy\20-00 * 0.0 : [ 3] sky\azm_Cloudy\20-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\5-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Cloudy\5-00#small * 0.0 : [ 3] sky\azm_Foggy\06-00 * 0.0 : [ 3] sky\azm_Foggy\06-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\06-00_veryfoggy * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\06-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\09-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\09-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\09-00_veryfoggy * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\09-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\10-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\10-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\10-00_veryfoggy * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\10-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\11-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\11-00#small * 0.0 : [ 3] sky\azm_Foggy\11-00_veryfoggy * 0.0 : [ 3] sky\azm_Foggy\11-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\12-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\12-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\12-00_veryfoggy * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\12-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 5] sky\azm_Foggy\13-00 * 0.0 : [ 5] sky\azm_Foggy\13-00#small * 0.0 : [ 6] sky\azm_Foggy\13-00_veryfoggy * 0.0 : [ 6] sky\azm_Foggy\13-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\15-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\15-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\15-00_veryfoggy * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\15-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\16-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\16-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\16-00_veryfoggy * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\16-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\17-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\17-00_veryfoggy * 0.0 : [ 2] sky\azm_Foggy\17-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 3] sky\azm_Foggy\18-00 * 0.0 : [ 3] sky\azm_Foggy\18-00#small * 0.0 : [ 3] sky\azm_Foggy\18-00_veryfoggy * 0.0 : [ 3] sky\azm_Foggy\18-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\20-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Foggy\20-00#small * 0.0 : [ 6] sky\azm_Foggy\20-00_veryfoggy * 0.0 : [ 6] sky\azm_Foggy\20-00_veryfoggy#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\00-00-fm * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\00-00-fm#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\01-00-fm * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\01-00-fm#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\02-00-fm * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\02-00-fm#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\03-00-fm * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\03-00-fm#small * 0.0 : [ 4] sky\azm_Partly\04-00-fm * 0.0 : [ 4] sky\azm_Partly\04-00-fm#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\05-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\05-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\06-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Partly\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Partly\07-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Partly\08-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Partly\08-00#small * 0.0 : [ 9] sky\azm_Partly\09-00 * 0.0 : [ 9] sky\azm_Partly\09-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\21-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\21-00#small * 0.0 : [ 5] sky\azm_Partly\21-30 * 0.0 : [ 5] sky\azm_Partly\21-30#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\22-00-fm * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\22-00-fm#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\23-00-fm * 0.0 : [ 2] sky\azm_Partly\23-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\01-00-fm * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\01-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\02-00-fm * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\02-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\03-00-fm * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\03-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\04-00-fm * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\04-00-fm#small * 0.0 : [ 4] sky\azm_Rainy\16-00_stormy * 0.0 : [ 4] sky\azm_Rainy\16-00_stormy#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\cloudy_1 * 0.0 : [ 1] sky\azm_Rainy\cloudy_1#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_Rainy\foggy_1 * 0.0 : [ 2] sky\azm_Rainy\foggy_1#small * 0.0 : [ 5] sky\azm_Rainy\foggy_5 * 0.0 : [ 5] sky\azm_Rainy\foggy_5#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\05-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\05-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\06-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\07-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\08-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\08-00#small * 0.0 : [ 3] sky\azm_WeryClody\09-00 * 0.0 : [ 3] sky\azm_WeryClody\09-00#small * 0.0 : [ 3] sky\azm_WeryClody\10-00 * 0.0 : [ 3] sky\azm_WeryClody\10-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\11-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\11-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\12-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\12-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\13-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\14-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\15-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\15-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\16-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\16-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\17-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\18-00#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\19-00 * 0.0 : [ 2] sky\azm_WeryClody\19-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\20-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\20-00#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\21-00 * 0.0 : [ 1] sky\azm_WeryClody\21-00#small * 0.0 : [ 12] sky\azm_veryfoggy\foggy_1 * 0.0 : [ 12] sky\azm_veryfoggy\foggy_1#small * 0.0 : [ 2] sky\azm_veryfoggy\foggy_3 * 0.0 : [ 2] sky\azm_veryfoggy\foggy_3#small * 0.0 : [ 1] sky\azm_veryfoggy\foggy_4 * 0.0 : [ 1] sky\azm_veryfoggy\foggy_4#small * 0.0 : [ 9] sky\azm_veryfoggy\foggy_5 * 0.0 : [ 9] sky\azm_veryfoggy\foggy_5#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_12_vibros_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_12_vibros_cube#small * 0.0 : [ 14] sky\sky_13_cube * 0.0 : [ 14] sky\sky_13_cube#small * 0.0 : [ 10] sky\sky_13_cube_night * 0.0 : [ 10] sky\sky_13_cube_night#small * 0.0 : [ 10] sky\sky_13_vibros_cube * 0.0 : [ 10] sky\sky_13_vibros_cube#small * 0.0 : [ 7] sky\sky_14_cube * 0.0 : [ 7] sky\sky_14_cube#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_17_clouds_cube * 0.0 : [ 2] sky\sky_17_clouds_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_17_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_17_cube#small * 0.0 : [ 5] sky\sky_18_cube * 0.0 : [ 5] sky\sky_18_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_19_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_19_cube#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_1_clouds_cube * 0.0 : [ 2] sky\sky_1_clouds_cube#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_20_clouds_cube * 0.0 : [ 2] sky\sky_20_clouds_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_20_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_20_cube#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_2_clouds_cube * 0.0 : [ 2] sky\sky_2_clouds_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_2_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_2_cube#small * 0.0 : [ 9] sky\sky_3_cube * 0.0 : [ 9] sky\sky_3_cube#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_4_cube * 0.0 : [ 2] sky\sky_4_cube#small * 0.0 : [ 18] sky\sky_5_cube * 0.0 : [ 18] sky\sky_5_cube#small * 0.0 : [ 5] sky\sky_6_cube * 0.0 : [ 5] sky\sky_6_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_7_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_7_cube#small * 0.0 : [ 6] sky\sky_8_cube * 0.0 : [ 6] sky\sky_8_cube#small * 0.0 : [ 38] sky\sky_9_cube * 0.0 : [ 38] sky\sky_9_cube#small * 0.0 : [ 380] sky\sky_oblaka * 0.0 : [ 1] survarium\fx\fx\lights\big_bonfire_flame * 0.0 : [ 1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_2 * 0.0 : [ 1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_3 * 0.0 : [ 1] survarium\fx\fx\lights\bonfire_flame_top * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_background * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_sleep_screen * 0.0 : [ 1] ui\ui_fog_of_war * 0.0 : [ 1] ui\ui_hud * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_drop_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass01 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass02 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass03 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass04 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_8 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_9 * 0.0 : [ 1] wm\wm_grenade * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_dead * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_metal * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_ston * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood2 * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent * 42.7 : [ 4] fx\fx_noise2 * 42.9 : [ 1] ui\ui_ani_cursor * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_console_02 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_01 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent * 128.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent * 231.0 : [ 1] ui\video_window * 256.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent * 256.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_02 * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_hint_wnd * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_main_menu * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_options_background * 1024.1 : [ 1] ui\ui_common * 3600.0 : [ 1] ui\ui_background_dfz_default_video compiling shader model_def_hq compiling shader model_def_hq_4 compiling shader model_def_lq compiling shader model_def_lq_4 compiling shader add_point compiling shader model_def_point_4 compiling shader add_spot compiling shader model_def_spot_4 compiling shader model_shadow compiling shader model_def_shadow_4 "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 150348 K Loading objects... compiling shader model_def_hq_0 compiling shader model_def_lq_0 compiling shader model_def_point_0 compiling shader model_def_spot_0 compiling shader model_def_shadow_0 compiling shader model_env_hq compiling shader model_env_hq_0 compiling shader model_env_lq compiling shader model_env_lq_0 compiling shader model_env_hq_1 compiling shader model_env_lq_1 compiling shader model_def_point_1 compiling shader model_def_spot_1 compiling shader model_def_shadow_1 compiling shader model_def_hq_1 compiling shader model_def_lq_1 compiling shader simple compiling shader model_def_lqs_0 ! Invalid ogg-comment version, file: d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\protecta\protecta_load.ogg Loading models... compiling shader model_def_hq_3 compiling shader model_def_lq_3 compiling shader model_def_point_3 compiling shader model_def_spot_3 compiling shader model_def_shadow_3 compiling shader model_def_hq_2 compiling shader model_def_lq_2 compiling shader model_def_point_2 compiling shader model_def_spot_2 compiling shader model_def_shadow_2 compiling shader model_env_hq_2 compiling shader model_env_lq_2 compiling shader model_env_hq_3 compiling shader model_env_lq_3 compiling shader model_def_lqs_1 compiling shader model_distort4glass_3 ! Can't find texture 'duty\bear_head_dif' ! Can't find texture 'duty\mag_ak74_izhmash_30' ! Can't find texture 'duty\mag_ak74_izhmash_45' ! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02' ! Can't find texture 'sky\azm_Partly\05-00#small' ! Can't find texture 'sky\azm_Partly\21-00#small' ! Can't find texture 'sky\azm_Rainy\cloudy_1#small' * [prefetch] time: 7305 ms * [prefetch] memory: 698952Kb ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) * phase time: 7402 ms * phase cmem: 834418 K * phase time: 21 ms * phase cmem: 834408 K * Creating new game... * Loading spawn registry... * 2878 spawn points are successfully loaded * New game is successfully created! * phase time: 844 ms * phase cmem: 879800 K * phase time: 31 ms * phase cmem: 880350 K * phase time: 25 ms * phase cmem: 880350 K * WARNING: player not logged in * client : connection accepted - <All Ok> * phase time: 25 ms * phase cmem: 880388 K * phase time: 22 ms * phase cmem: 880388 K * phase time: 4806 ms * phase cmem: 1034879 K compiling shader vert compiling shader vert compiling shader vert_point compiling shader vert_spot compiling shader vert_l compiling shader vert_l FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default::Compile [error]File : BlenderDefault.cpp [error]Line : 63 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02 stack trace: 0023:00B9774F xrCore.dll, xrDebug::fatal() Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 @kanon1022 Musisz zmniejszyć ustawienia graficzne - pierwsza lokacja moda ma to do siebie, że trzeba grać na obniżonej grafice, żeby się nie wywalała. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) @Szczepan9205 Ustawiłem minimum , napisz jakie konkretnie. Może źle przerobiłem te pliki w items i tym drugim loner , jak masz to podeślij. Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Postawiłem moda od nowa i niska grafika i taki log: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default::Compile [error]File : BlenderDefault.cpp [error]Line : 63 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02 Odpuszczam, mam dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oi69 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Pomocy, jak wyjść z laboratorium w Martwym Mieście ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 @kanon1022 Ja konkretnych suwaków nie ustawiałem po swojemu, po prostu w ustawieniach jakości wybrałem sobie z listy średnie i wsio. Tylko ja gram na renderze R4 czyli Rozsz. pełne ośw. dynamiczne (DX11), jeżeli grasz na innym renderze np DX 10 lub na oświetleniu statycznym i nadal Ci się to dzieje to widocznie masz za słabego kompa do tego moda. Ogólnie to co Ty i @bolo macie w logu to wynika z używanego Trybu Renderowania - nie jest wykluczone, że to wina autorów i będą to poprawiać jeszcze, albo możliwe, że mod działa tylko na konkretnym renderze, ciężko powiedzieć. @oi69 Jak dojdziesz do tej hali z nibyolbrzymem i go ubijesz to po drugiej strony za kontenerami masz przejście - schodzisz drabiną w dół i w pewnym momencie gra teleportuje GG przed jego "klona", jego ostatnia wypowiedź mówi co dalej zrobić - a jeśli nadal nie wiesz o co chodzi to po rozmowie z "klonem" spójrz pod siebie, potem idziesz tak samo tylko tym razem gra Cię nie przeteleportuje znów w to samo miejsce tylko puści dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 @oi69 Patrz od 1:08:00. Samo wyjście jest 1:11:00 https://www.youtube.com/watch?v=PSS_JQ06JKk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oi69 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.