Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

0.jpg

Przeszedłem niedawno Gone Soul i moim zdaniem fabularnie jest to jedna z lepszych modyfikacji, jakie ostatnio miały premierę. Nasz bohater to najemnik, który wraz z ekipą ma odnaleźć grupę Striełoka. Początek niby banalny, jednak po pewnym czasie wszystko się zmienia... Mod nie za długi (mniej więcej 10 godzin), akcja szybko zasuwa, więc nie ma czasu na nudę, szczególnie gdy łykniemy tajemniczej nalewki. Po takim eliksirze nasz najemnik fruwa w czasie i przestrzeni, a sen miesza mu się z jawą hu, hu. Na szczęście wszystko zrobione z głową i nie bezmyślnie, momentami trzeba się nieźle nagłówkować, żeby pchnąć fabułę do przodu. Jedyne czego mi zabrakło to odświeżonej grafiki i bardziej współczesnej paczki z broną, ale to tylko moja mała dygresja.

Parę screenów:

Spoiler

W swojej grze wykorzystałem modyfikację Skygod i kilka modeli z Weapons Replacer.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem jeszcze jeden odsyłacz dla pobrania moda z Yandeksa. Zawiera jakieś dodatki i usuwa problemy z modem.

https://disk.yandex.ru/d/Z81wtchnT-2MtQ

Ponoć nie wymaga tej finalnej łatki. Nie sprawdzany przeze mnie.

DODANO.

 Z przyjemnością informuję, że powyższy odsyłacz do moda daje nam paczkę, z której postawienie moda i dalsza gra, nie nastręcza najmniejszych problemów. W przeciwieństwie do tego, co jest w #1. Stawiałem z tego moda dwukrotnie i miałem dokładnie te same problemy co rus gracze. Niemożność uruchomienia, wyloty, zacięcia itp. itd.

Aby się upewnić trochę pograłem, aż zastała mnie noc.

ss_fred_08-11-21_17-34-20_(red_forest).jpg

Poniżej to, czego się dorobiłem. Zdobyte na wrogach, naprawione. Tylko NATOwski karabin dał mod. Radzę szybko pozbyć się regulowanego celownika do niego, bo ma błąd animacji. Zanim zdążymy kółkiem myszy sprowadzić go do właściwego pokazywania, jesteśmy nieboszczykiem. To ten w inwentarzu.

ss_fred_08-11-21_17-34-31_(red_forest).jpg

@gawron  Na jaką podstawkę stawiałeś moda? Jeśli na polską, to daj opis instalacji i localization.ltx, bo instalacja z #1 jest na rus podstawkę i błędna. A do nowego pobrania nie będzie pasowała.

 

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU. Brak innego wpisu.

Zbliżam się do sfinalizowania moda. Nie dawałem wcześniej zrzutów, bo gra szła na dobrze wszystkim znanych lokacjach. Ale teraz dotarłem na kompletnie nową. Oto kilka zrzutów, pokazujących jak wygląda. Trafiłem na nią nocą, więc pierwszy zrzut przyciemnawy. Ale że jest tu miejsce do spania ( drugi zrzut ) to kolejne już są za dnia.

ss_fred_08-12-21_19-37-17_(forgotten).jpgss_fred_08-12-21_19-56-34_(forgotten).jpgss_fred_08-12-21_19-57-15_(forgotten).jpgss_fred_08-12-21_19-58-22_(forgotten).jpg

ss_fred_08-12-21_19-56-55_(forgotten).jpgss_fred_08-12-21_20-17-10_(forgotten).jpgss_fred_08-12-21_19-59-12_(forgotten).jpgss_fred_08-12-21_19-59-31_(forgotten).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.08.2021 o 14:13, kondotier napisał:

Na jaką podstawkę stawiałeś moda? Jeśli na polską, to daj opis instalacji i localization.ltx,

Instalacja na polską platformę:

Spoiler

1. Stalker Zew Prypeci 1.6.02.
2. Usuwamy nasz bin (wcześniej robiąc kopię zapasową) lub zmieniamy jego nazwę.
2. Kopia gamedaty i bin moda do głównego katalogu gry.
3. Kopia zawartości patcha do gamedaty.
4. W configs/text kopia foleru rus z przemianowaniem na pol.
5. Do gamedata/configs wrzucamy plik - localization.ltx
6. Na pulpicie robimy skrót pliku Stalker-COP (plik znajduje się w głównym katalkogu gry), którym będziemy uruchamiać grę. 
7. To wszystko, można grać.

Plik fisgame.ltx tworzący folder z zapisami w głównym katalogu gry (pamiętamy o kopii bezpieczeństwa) - fsgame.ltx

 

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mod ukończony. Krótko mówiąc, warto z nim było się zmierzyć. Ma dwa zakończenia.

1. Jak spełnimy prośbę Sztricha aby go zabić i zabierzemy artefakt Uszedszaja Dusza...

ss_fred_08-15-21_13-55-46_(red_forest).jpg  ss_fred_08-15-21_13-56-49_(red_forest).jpg

poszukiwany Sith przeżywa.                                                            2.  Jeśli Sztricha wrzucimy do anomalii, niestety, ale Stih zostaje zabity.

ss_fred_08-15-21_14-44-07_(red_forest).jpg   ss_fred_08-15-21_14-49-07_(red_forest).jpg

Jednak w obydwu przypadkach, mod ma jednakowy filmik zakończeniowy...

Spoiler

xrEngine 2021-08-15 14-44-42-17.jpg

xrEngine 2021-08-15 14-45-10-52.jpg

xrEngine 2021-08-15 14-45-19-40.jpg

 

xrEngine 2021-08-15 14-45-33-39.jpg

xrEngine 2021-08-15 14-45-42-16.jpg

 

... sfinalizowany zakończeniem moda.

xrEngine 2021-08-15 14-45-57-15.jpg  xrEngine 2021-08-15 14-46-31-18.jpg

 

 

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kondotier napisał:

Jednak w obydwu przypadkach, mod ma jednakowy filmik zakończeniowy...

Nie do końca... W trakcie ostatniej rozmowy ze Sztrichem, gdy wybierzemy drugą opcję dialogową (Szkoda marnować kuli na taką gnidę jak ty, lepiej wrzucę cię w anomalię...), Sektor opuści dom Leśnika jako zombi. W końcowym filmiku patrzy na świat oczyma bezmózga.

Spoiler

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Zagubiona Dusza (Gone Soul)
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Wylot podczas wejścia do Zapomnianych Ziem na DX10/11. Zmiana na DX9 działa

Cytat

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CResourceManager::_CreateTexture
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ResourceManager_Resources.cpp
[error]Line          : 424
[error]Description   : _Name && _Name[0]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mrozek a nie masz jakiegoś Reshade wrzuconego? Bo komuś taki błąd wywalało w necie jak szukałem jak z nim grał np w Czyste Niebo.

@mrozek jeszcze z rosyjskich stron:

Spoiler

Line 424

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CResourceManager::_CreateTexture
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ResourceManager_Resources.cpp
[error]Line : 424
[error]Description : _Name && _Name[0]

Причина: может быть связанно с геометрией уровня (частично это подтверждается тем, что Свалка и Агропром (которые базируются на ЧН версии) работают сполне нормально, а вот Тёмная Лощина и Кордон (которые "вытянуты" из ТЧ) не запускаются и игра вылетает с этим логом).

Решение: Сменить рендер. Я такой вылет получил на DirectX 9.0c, на 9.0 и статическом освещении у меня его не было

Tu znowu pomóc ma niby pełne dynamiczne

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem parę łatek i zaczęło grać bez problemu.

 

Grę można przejść bardzo szybko. Robiąc zadania po najmniejszej linii oporu - już w Agropromie :)

ale bez hepi endu dla Sektora....

 

Ogólnie mówiąc przeszedłem i jestem zadowolony.  Mógłby ciągnąć się jeszcze drugie tyle. Ciekawy, dużo akcji, stosunkowo mało biegania. Trochę z początku skakanie po mapie ale jest w tym sens.

Polecam, jeśli ktoś nie grał jeszcze. Już jest do tego spolszczenie. ;) 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, mod wydaje się całkiem niezły. Poleciłem go @mrozek jako kandydata do spolszczenia. Głównie sugerowałem się opinią naszych użytkowników, którzy go wcześniej ukończyli, a także oceną na AP.

Spolszczenie trafi na nasz serwer, ale zanim to nastąpi, to mod przejdzie rundę testów, aby wyłapać potencjalne błędy. Jeżeli ktoś chciałby skorzystać z aktualnej wersji spolszczenia, to jest tutaj: [KLIK].

Taki mam ekwipunek już na pierwszej lokacji. Ezgoszkielet i arty znalazłem, a resztę szpeju zasponsorowali martwi stalkerzy. 

Spoiler

ss_daniel_05-30-22_20-59-11_(agroprom).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/ęła ten temat

Kurcze u mnie historia kończy się w tunelu na Agropromie gdzie wysyła mnie banda bandytów po artefakt, cutscenka i złe zakończenie.

Na filmikach widziałem, że niby można w bazie stalkerów zwerbować ekipę ludzi ale u mnie koło rannego Karasia stoi powinnościowiec i on mówi, że nie idzie. I zadanie mam żeby iść na dpotkanie z bandytami a to się źle kończy.

Na filmach widziałem, że na drugim piętrze powinni siedzieć Orest i Inkwizytor i ich zwerbujemy ale u mnie ich nie ma 😞

Kiedy oni się tam pojawiają? Czy jak pogadamy z szefem bandytów? Czy cały czas tam powinni siedzieć, czy co?

Czy jakiś bug i się nie zrespili? :062:

ps. A chyba widzę na jakimś filmie Inkwizytor był w bazie Powinności na Agropromie i dawał zadanie na szukanie Oresta w tunelu z psi promieniowaniem, tam był kontroler.

To czyli jeśli wtedy z nim nie pogadałem to uwaliłem moda? Bo później się nie respią? I musiałbym grać od początku, jeśli tak to lipa jak jakieś questy poboczne zablokują ci główną fabułę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak zakończyłem :D

Jak trafisz na Agroprom, zagadaj do Inkwizytora i pójdź z nim na zadanie. Będzie polegało na ocaleniu Oresta.

Zbierz drużynę. Jeżeli ocaliłeś Sanie Smirnov to też się dołączy. Jak zbierzesz to rusz na bandytów i ich zabijecie. W innym wypadku oni wyślą Cię na śmierć.

Artefakt czy zatrzymasz dla siebie czy dasz Inkwizytorowi chyba nie ma wpływu na zadanie. I tak Ci potem odda.

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb
Kilka godzin, to raczej przesada, bo w Czerwonym Lesie nie ma zbyt wielu zadań :) 

Wystarczy, że wykonasz zadanie Inkwizytora. 

Ja już raczej jestem przy końcówce moda i tak szczerze mówiąc, to spodziewałem się raczej ''standardowej" fabuły, czyli bez udziwnień, ale przyznam, że mają one swój urok. 

ss_daniel_06-01-22_18-22-55_(forgotten_dream).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_06-01-22_12-46-59_(forgotten).jpg

Mod zaliczony :) 

Jeżeli mam być szczery, to spodziewałem się pogoni Sektora za grupą Striełoka, ale nieoczekiwanie stało się zupełnie inaczej, bo przez nagły zwrot akcji okazuje się, że naszym antagonistą nie jest legendarny stalker, a dowódca grupy najemników, Szkir. Na szczęście podczas naszej przygody nie zostaliśmy sami, bo pomaga nam inny najemnik, a z biegiem czasu poznamy także kolejnych stalkerów, którym raczej wypada pomóc, bo to będzie miało wpływ na zakończenie gry.

W modzie znalazło się również miejsce na dość unikalne rozwiązania - nawet jak na standardy Zony. Jeżeli ktoś się zdecyduje na zagranie w Zagubioną Duszę i wypije pewną nalewkę, to będzie wiedział, o czym piszę. Pojawiły się też dwie nowe lokacje, których wcześniej nie spotkałem w żadnym innym modzie. Z tym że ta naziemna moim zdaniem nie należy najpiękniejszych, ale trudno - nie wypada aż tak wybrzydzać. Na koniec mogę dodać, że troszkę mi brakowało nowej paczki broni lub pogody, choć jest to mod fabularny, a więc można wybaczyć. Przyznam, że mod nawet mnie wciągnął i ciekaw byłem jego zakończenia.

Jeżeli chodzi o błędy lub wyloty, to pod tym względem jest naprawdę dobrze. Żadnych nie doświadczyłem. Trzeba jedynie pamiętać, aby przed wejściem na lokacje Zapomniane Zimie w opcjach przejść na Pełne oświetlenie dynamiczne. Inaczej będzie wylot. 

Na koniec chciałbym podziękować i jednocześnie pogratulować @mrozek za pracę nad spolszczeniem, bo to jego pierwszy przetłumaczony mod fabularny :) Mam nadzieję, że też nie ostatni ;) 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.