Skocz do zawartości
Wiadomość dodana przez Meta,

attention_mid.png Warto wiedzieć przed zagraniem: Uniwersum, w którym osadzona jest seria modów "Przygody Masona" jest alternatywne względem oryginalnej trylogii S.T.A.L.K.E.R., a w każdej części występują duże niezgodności wobec kanonicznych wydarzeń i postaci - taka już wizja autora. 

Kolejność chronologiczna trylogii:
1. Łącznik
2. Złe towarzystwo
3. Złe towarzystwo 2: Mason

Rekomendowane odpowiedzi

ZT_remaster-cover_by_meta.jpg

Tytuł oryginalny: Плохая компания: Remaster
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 07.11.2021 r.
Autor: Michaił Zarubin
Autor spolszczenia: @Szczepan9205
Śr. długość rozgrywki:
(ok. 5 godzin)


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy stawiania moda Złe Towarzystwo 1 Remaster.

Kto będzie chciał w niego zagrać, powinien od razu - albo gdy dopadnie go wylot przy niszczeniu monolitowskiej konstrukcji w przedszkolu - dokonać zmiany nazwy pliku wg. ścieżki:

gamedata\anims\pomutnenie_ecrana.ppe
zmienić na

pomutnenie_eńrana.ppe

Wystarczy samą literę c zmienić na nasze ń .

UWAGA !!! To co powyżej zostało przekreślone jest już nie aktualne. Nałożenie na moda spolszczenia usuwa ten problem.

Jak ktoś grał w niego w pierwotnej wersji -  nadal dostępnej na forum - to teraz grę powinien powtórzyć, bo została zmieniona fabuła w celu uzyskania kompatybilności z cz.2.

Gra przyjemna, bezproblemowa. Szybko dorobiłem się takich rzeczy. Z lewej strony zawartość schowka, info o którym przyszło gdy przechodziłem drogą koło szpitala.

ss_fred_11-20-21_17-58-33_(pripyat).jpg

  Pozostałość po szkodnikach na drodze poruszania się.                            

ss_fred_11-19-21_19-57-59_(pripyat).jpg            

A tu jak na razie, jedyny pocałunek pijawki, choć wcześniej zlikwidowałem już ich sporo.

 

     ss_fred_11-20-21_21-19-28_(pripyat).jpg

 

PODBICIE TEMATU

Złe Towarzystwo 1 Remaster ukończony. Jest duża zmiana w zakończeniu moda, w stosunku do tego co było w poprzednim Złym towarzystwie. Nie ma już 3. końcówek zależnych od gry, ale tylko jedna z nich. Fabuła też jest trochę zmieniona, aby trafić na tę potrzebną końcówkę.

A to ostatnia scena z moda przed wideoepilogiem.

ss_fred_11-21-21_19-29-54_(zaton).jpg

Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak postawić cz.2 i dowiedzieć się o dalszych losach Masona.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Przenosząc Twoje posty z tematu o drugiej części moda, troszkę mi się pomieszało i pojawiły się nad moim wpisem, ale już to naprawiłem. Z tym, że stałeś się jednocześnie autorem wstawki. 

Trochę wyjaśnień, bo wspólnie z @kondotier postanowiliśmy umieścić wszystkie przygody Masona w jednym dziale. Po prostu stworzyliśmy nowy, a wstawki odświeżono. Wersja Remaster jedynki trafiła osobno na nasz serwer. Wszelkie dyskusje z nią związane będą się toczyć tutaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Bad Company: Remaster + Edycja Rozszerzona
  • Agrael przypiął/ęła ten temat

ss_daniel_07-06-22_22-39-44_pripyat.jpg

Dość krótki, ale moim zdaniem bardzo klimatyczny mod z całkiem niezłą fabułą, który dodatkowo został wzbogacony o Edycję Rozszerzoną od @Szczepan9205, a dzięki temu zabiegowi BC1 Remaster przeszedł na nowy silnik, dostał paczkę broni i kilka dodatków graficznych, co finalnie bardzo cieszy oko. Mimo wszystko to fabuła gra tutaj pierwsze skrzypce, ponieważ dowiadujemy się, co zaszło po wydarzeniach przedstawionych w Łączniku (dzisiaj pojawiła się jego poprawiona wersja spolszczenia wraz z opcjonalnym dodatkiem graficznym :)). 

Uważam, że mod ma jedną, całkiem sporą wadę i jest nią samo zakończenie. Nie tak wyobrażałem sobie napisy końcowe, a podjęta przez Masona decyzja jest.. Dziwna. Powiedziałbym, że wręcz głupia. Tak czy siak, bardzo polecam tego moda, ale dopiero po ukończeniu Łącznika. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Złe Towarzystwo/Bad Company: Remaster + Edycja Rozszerzona
  W dniu 27.07.2022 o 19:15, Meta napisał(a):

@Karozilla86 Nie jest to fatal, więc chyba log dużo nie da. Skoro to przy przejściu, to spróbuj wczytać wcześniejszego save'a, może coś walnęło przy tworzeniu autozapisu.

Rozwiń  

Niestety nawet cofanie zapisami nic nie daje dalej jest to samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Karozilla86Nie trzeba mi nagrania, tak tylko pytałem czy nagrywasz ten mod na kanał, bo finał na Zatonie to jest dosłownie 5 minut gry w tej wykastrowanej wersji. Tego typu problem to, niby, wynika z podstawki. Ale chyba to taki 'random'. Tak czy inaczej autor w modzie raczej nie zamierza już grzebać. Także tego...

Nie wysyłaj mi zapisów, Ja Ci wrzucę swój, odfajkujesz może ten finał na Zatonie i tyle.

skadowsk pocz.ddsNiedostępne skadowsk pocz.scopNiedostępne

Powodzenia.

525872553_zatonfinal.thumb.jpg.c433c51c660f53dbbdc0186118e94022.jpg

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137Nie wiem skąd Ci się to wzięło, że ten mod jest choć trochę podobny do Łupu. Po pierwsze BC zaczyna się w tunelach pod Prypecią, a ŁP w Pralni podczas rozmowy z Kowalskim, która jest prawie identyczna jak w czystym Zewie, dwa w ŁP w Pralni siedzi stała ekipa z ZP czyli żołnierze i Kowalski, a tu jedynie 3-4 osoby. Jedyne podobieństwo między ŁP, a BC to ta misja na początku moda, w której osłaniamy Gryfa przed najemnikami, a potem w przeciwieństwie do ŁP, Bad Company ma całkowicie autorską i nową fabułę, a ŁP praktycznie od początku do końca korzysta z fabuły Zewu. 

Btw. Gdzie w ŁP gadało się z jakimś Monolitowcem :D? Wiem, że z Włóczęgą na Jupiterze, ale tu jedynie Serbin korzysta z modelu postaci Włóczęgi😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak już ustalone są podobieństwa modów - to ja o błędach w polonizacji. W edycji rozszerzonej, moim zdaniem, przydałoby się zmienić dwie rzeczy:

1. GG dostaje na początku zadanie sprawdzenia KBO (КБО), można zmienić na 'Jubiliejny', bo polski gracz nie ma szans się domyślić, że to też КBО i nie chodzi o stare centrum usługowe, albo dodać w 'tipsie' na mapie КBО do Jubilejnego, albo zmiana w opisie zadania z 'KBO' na 'centrum usługowe', mod tam GG nie kieruje, raczej taka gra słów przy rus-specyfice ich skrótów i tłumaczenia.

2 pod koniec, sms od, bodajże, Przewodnika (npc w jaskini na Zatonie z zadaniem na skanery), jest inny nadawca jakiś.

Wrażenia po grze. (w kontekście zmian w fabule)

Ograłem kiedyś z satysfakcją starą wersję, a w tę wykastrowaną nie miałem zamiaru grać - jednak zagrałem. I niepotrzebnie.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hadam W pierwszej wersji moda były trzy zakończenia, z czego jedno jakby finalnie kończące moda. Ale kiedy zrobiono drugą część moda, autorzy "przemajstrowali " cześć pierwszą tak, dając tylko jedno zakończenie i było zgodną podstawą do tej nowej części. Dlatego zakończenie moda wygląda nijako, jakby go nie było. Jak od razu zagrasz w kolejną część, to poznasz powody tej "dziwnej" decyzji.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier @Szczepan9205 @qlkin ale jaja, teraz sobie przypomniałem że to nie chodziło o łup pantery tylko o bad company 2.0 final re-dive bo przecież go ograłem a ubździło mi sie ŁP bo w niego niedawno grałem, kondotier kiedyś mi napisałeś bo cos tam się pytałem że tyle modów już ograłeś że nie pamiętasz co w którym było czy coś takiego, ja po mału zaczynam mieć to samo

aha jeszcze jedno, dopadł mnie ten wylot w przedszkolu, niestety u mnie patent ze zmianą literki nie pomaga, zrobiłem go już na początku jeszcze a i tak wyleciałem

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CPostprocessAnimator::Load
[error]File          : c:\xray\forward frontier\public build\src\xrgame\postprocessanimator.cpp
[error]Line          : 80
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find motion file 'pomutnenie_ecrana.ppe'.

ss_cez137_08-01-22_20-08-34_(pripyat).jpg

Screenshot 2022-08-01 20-09-00.jpg

Screenshot 2022-08-01 20-11-47.jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137Jeszcze raz literka. Nie wstawiaj polskiego "ń" - tylko wytnij to sobie z posta @kondotieri wklej przy zmianie nazwy. Będzie Ok.

Po e. łap też tu pomutnenie_eńrana

P kolejnej e. W Edycji Rozszerzonej nic nie trzeba zmieniać w nazwach plików, a już na pewno tego 'posmutnienia'.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin nie rozumiem co to jest za różnica czy sam zmienię tą literkę czy skopiuje od Was? ale ok, skopiowałem i niestety nic to nie dało, nadal wylatuje, nie wiem, może cos robię nie tak, no ale co można tu zrobić nie tak?

daje całego loga

ala jaja, nie uwierzycie, zrobiłem z powroten jak było czyli "ecrana" i poszło, nie ogarniam już tego

 

xray_cez137.logPobieranie informacji ...

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.