Jump to content

Recommended Posts

KR_K_3.png

Tytuł oryginalny:  Хроники Кайдана. Серия третья
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 21.11.2021 r.
Autor: basil


OPIS:

Spoiler

Trzecia część Kronik Kajdana rozgrywa się na 5 lokacjach. a jej największą zaletą staje się ponownie nowa fabuła. Produkcja została wykonana na oświetleniu statycznym, ale całość przedstawionej historii bazuje na atmosferze Lost World Requital.

W grze nie uświadczymy większych zmian w oprawie graficznej, ale znalazło się miejsce na nowe modele postaci oraz broń.

W skład przygód Kajdana wchodzą również:

GALERIA:

Spoiler

scale_2400.webp

scale_2400 (1).webp

scale_2400 (2).webp

INSTALACJA:

Spoiler
  • Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry. 

Po zainstalowaniu moda na rosyjskiej wersji gry należy zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ (...gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ). Dzięki temu unikniemy wylotu z gry:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : d:\kk cz III\gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\draw.ogg

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

Silnik OGSE z funkcją zmiany ustawień:

Silnik Macrona z funkcją zmiany ustawień:

Paczka tekstur do gry na dynamicznym oświetleniu (instalacja na własne ryzyko!)

Spawner do moda:

GoogleDrive - [KLIK]

Fix na paczkowanie amunicji w inwentarzu (po przepaczkowaniu, zamknąć i otworzyć ponownie inwentarz)

 


Źródło:  Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.67dc62efcb4d7f7fa8b31f389c6ed290.png.2e8e66e7a267256b07cd23645508ce7f.png.02c3bcf42e5df16f011eb2061dac1822.png

 

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • tom3kb changed the title to Kroniki Kajdana (część 3)
  • Agrael changed the title to Kroniki Kajdana - Część III

Ten mod, to już 4.część serialu. Były spawnery we wszystkich poprzednich, więc nie było problemu z ich przystosowaniem. Grałem we wszystkie poprzednie części i nie pamiętam, aby jakakolwiek sytuacja wymusiła na mnie jego zastosowania. Ale jak to się mówi, od przybytku głowa nie boli.

Kończę grę w innego nowego moda, a ten będzie następnym.

Szkoda tylko, że oprócz Wariantu Omega, dwa mody Przygód Kajdana nie zostały przetłumaczone, choć warte są uwagi. Przymierzałem się do tego, ale nie dostałem wsparcia. A samemu, już mi trudno się za takie mody brać.

DODANO:

Znaleziony fix na paczkowanie amunicji w plecaku.  KLIK

Po przepaczkowaniu zalecane zamknięcie i ponowne otwarcie inwentarza.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

Kilkukrotne próby uruchomienia moda na rosyjskiej podstawce bez dodatków,tylko ze zmianami w klawiszologii - jak i na obu opcjonalnych silnikach - spełzły na niczym. Mod stawał już na etapie synchronizacji, a w logu wykazana została cała masa problemów z plikami .ogg . Końcowy fatal też wskazywał na plik dźwiękowy dla AK. Sprawdziłem wykazane pliki i żaden nie miał grażdankowych wstawek.

A na polskiej nawet nie wystartował, sygnalizując crasha, choć przecież podmienia silnik. Nie zapomniałem o zmianie w localization i tekstowym pol.

Gracze z forum moda też mieli takie przypadki, a odpowiedź była taka, że inni uruchomili i nić się nie dzieje, oraz aby czekać na ewentualne łaty.

Jeśli ktoś u nas nie rozwiąże aktualnego problemu, trzeba będzie czekać, co tam u nich się urodzi. Na razie mod opuścił komputer.

Link to comment
Share on other sites

Po zainstalowaniu moda na rosyjskiej podstawce należy zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ (...gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ) aby nie przywitał nas wylot z logiem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : d:\kk cz III\gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\draw.ogg

ss_piec_12-01-21_16-32-51_(l05_bar).thumb.jpg.b8dbf41eb00eab3e4e9d17c67f950cc9.jpgss_piec_12-01-21_16-31-52_(l05_bar).thumb.jpg.b43ac497a9aa6925e4436dab6dacae65.jpg

  • Positive 1
  • For exceptional help 3
Link to comment
Share on other sites

Dzięki @Anton Gorodecki moda uruchomiłem i trochę pograłem. Grafika moda została zachowana, tak więc przypomniało się. Nie będę moda opowiadał, za to dam parę zrzutów.

Jak i w poprzednich Kronikach, GB opowiada swoją historię innemu stalkerowi, a to opowiadanie zamienia się w grę. Ona nam opowie resztę.

Tak wyglądają różne HUDy.

ss_fred_12-01-21_19-40-23_(l05_bar).jpg  ss_fred_12-01-21_19-46-08_(l05_bar).jpg    

ss_fred_12-01-21_19-40-50_(l05_bar).jpg   ss_fred_12-01-21_19-41-42_(l05_bar).jpg

Szybko "dorabiamy się" rzeczy potrzebnych do gry w opowiadaniu. Wszystko z pomieszczenia i zawartość sejfu jest nasze. Tylko udźwig za mały na to. Wybieramy.

ss_fred_12-01-21_19-49-28_(l05_bar).jpg    ss_fred_12-01-21_22-21-41_(l05_bar).jpg  

Stary znajomy haker, to nasz partner w działaniach.

ss_fred_12-01-21_19-59-00_(atp_for_test22).jpg    ss_fred_12-01-21_21-49-02_(limansk).jpg

Jak na razie to sobie pobiegałem po opłotkach Limanska, trochę postrzelałem i zrobiłem pierwsze zadanie na pelengację.

Spoiler

ss_fred_12-01-21_20-13-32_(limansk).jpg    ss_fred_12-01-21_20-18-01_(limansk).jpg

 ss_fred_12-01-21_21-02-07_(limansk).jpg    ss_fred_12-01-21_21-05-46_(limansk).jpg 

 ss_fred_12-01-21_21-29-18_(limansk).jpg   ss_fred_12-01-21_21-15-32_(limansk).jpg

Podziwiałem też zachody słońca.

ss_fred_12-01-21_21-37-59_(limansk).jpg

 

  Na razie bez jakiejkolwiek oceny.       

DODANO

               Wysłał mnie na zagubioną wieś.                                                                                         Gdzie za najmów trzeba było zrobić porządki.

ss_fred_12-02-21_14-12-41_(lost_village).jpg   ss_fred_12-02-21_15-23-11_(lost_village).jpg  

A potem do X7 . Był mały problem, bo od gry w poprzednie części trochę czasu minęło i drogi w podziemiach trzeba było szukać na nowo. A co krok rozgałęzienie.

ss_fred_12-02-21_16-46-22_(lost_village).jpg  ss_fred_12-02-21_18-36-43_(lost_village).jpg

ss_fred_12-02-21_17-17-25_(lost_village).jpg   ss_fred_12-02-21_17-38-29_(lost_village).jpg 

Mutki zlikwidowane, element znaleziony, dostarczony do hakera. No i nowe zadanie.

ss_fred_12-02-21_18-52-30_(limansk).jpg

A do końca jeszcze daaaleeko.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Grając, lubię sam coś wymyślić. I wymyśliłem.

Gra o wysoką stawkę.

ss_fred_12-05-21_15-18-24_(l09_deadcity_ogse).jpg

Przegrywający, nie tylko kasę stracił.

ss_fred_12-05-21_20-00-56_(l09_deadcity_ogse).jpg

A już na poważne. Robię finalne zadanie, ale jak na razie jego końca nie widać. Zrób jeszcze to, zrób jeszcze tamto. I kolejny wieczór spędzony w w czyś, co można nazwać "stalkerskim czyścem".

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Niestety, moda nie ukończę. Może by się udało, gdybym sporo cofnął się w zapisach, ale chyba na nieplanowany spawn w teksturach mocnych nie ma. Kombinowanie ze switch_distance się nie powiodło.

Jak przed zmianą dystansu moi pomagierzy się zatrzymywali bez powodu

ss_fred_12-06-21_17-58-27_(l09_deadcity_ogse).jpgss_fred_12-06-21_16-55-47_(l09_deadcity_ogse).jpg   

lub celowali w ściany,

ss_fred_12-06-21_18-50-14_(l09_deadcity_ogse).jpg

tak po zmniejszeniu, przez te ściany przechodzili. Choć byliśmy grubo pod ziemia, reagowali na mutanty biegające na powierzchni. I co ciekawe, błyskawice z burzy na powierzchni, rozświetlały podziemia. Coś w modzie nie zaskoczyło.

Tę akcję powtarzałem wielokrotnie i nawet jak dotarli na miejsce, nie chcieli gadać.

Ale chyba znam przyczynę. W najważniejszą antenę piorun mi strzelił.

ss_fred_12-06-21_17-34-07_(l09_deadcity_ogse).jpg

To oczywiście był żart. :047:  . 

Link to comment
Share on other sites

OSTATNIE PODBICIE

Z przyjemnością informuję, że mod ukończony. I tu :018: dla @Anton Gorodecki za pomoc w przeskoczeniu buga.

Po pokonaniu wielu przeciwności, zabiciu wielu bezmyślnych, zombi i wszelkiej maści mutantów, zmontowania dodatku do maszyny czasu, nasz protagonista zdołał z przestrzenno-czasowego bąbla wyprowadzić tych co w nim utknęli.

Naukowiec z Przyszłości uruchomił transmiter, a nasz GB tak jego, jak i wielu enpeców który w innych grach lub modach w taki bąbel wpadli, z niego wyprowadził.

ss_fred_12-09-21_19-53-40_(l09_deadcity_ogse).jpg

 

ss_fred_12-08-21_15-13-21_(l09_deadcity_ogse).jpgss_fred_12-09-21_20-17-26_(l09_deadcity_ogse).jpgss_fred_12-09-21_20-19-36_(l09_deadcity_ogse).jpgss_fred_12-09-21_20-20-05_(l09_deadcity_ogse).jpg

Bez Hakera - hakera, było by to niemożliwe.                                Mod się skończył tam gdzie zaczął, bo opowieść też się skończyła.

ss_fred_12-09-21_20-26-25_(limansk).jpg  ss_fred_12-09-21_20-28-29_(l05_bar).jpg

Ale nie wszyscy trafili do swoich czasów i terenów. Prapor z baru, któremu na początku moda nasz GB opowiada swoją historię to...

Kto się chce tego dowiedzieć powinien moda przejść. A warto.

Tylko że wcześniejsze części też.

  • Cool 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.