tom3kb Opublikowano 22 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 Tytuł oryginalny: Хроники Кайдана. Серия третья Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 21.11.2021 r. Autor: basil OPIS: Spoiler Trzecia część Kronik Kajdana rozgrywa się na 5 lokacjach. a jej największą zaletą staje się ponownie nowa fabuła. Produkcja została wykonana na oświetleniu statycznym, ale całość przedstawionej historii bazuje na atmosferze Lost World Requital. W grze nie uświadczymy większych zmian w oprawie graficznej, ale znalazło się miejsce na nowe modele postaci oraz broń. W skład przygód Kajdana wchodzą również: Wariant "Omega" v.4.0 - Tropem Zaginionego - dostępny w języku polskim. Wariant "Omega" II - Chłodne Lato 2014 Kroniki Kajdana - Część I Kroniki Kajdana - Część II GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry. Po zainstalowaniu moda na rosyjskiej wersji gry należy zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ (...gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ). Dzięki temu unikniemy wylotu z gry: Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : d:\kk cz III\gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\draw.ogg LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Silnik OGSE z funkcją zmiany ustawień: Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Silnik Macrona z funkcją zmiany ustawień: Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Paczka tekstur do gry na dynamicznym oświetleniu (instalacja na własne ryzyko!) Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Spawner do moda: GoogleDrive - [KLIK] Fix na paczkowanie amunicji w inwentarzu (po przepaczkowaniu, zamknąć i otworzyć ponownie inwentarz) Yandex - [KLIK] Źródło: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 Fajny, gram od wczoraj. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Dwie poprzednie części ( ale coś mi świta, że była i trzecia ) były dobrymi, ciekawymi modami o kompletnie nowym, nie mającym powiązania z trylogią scenariuszem. O ile ta jest kontynuacją przygód prywatnego detektywa, też taka powinna być. Mod na pewno jest na kolejce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 28 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Jest też spawner do tego modziwa. Spawner uruchamia się klawiszem F1. Instalacja polega na umieszczeniu pobranej gamedaty w folderze z grą z podmianą plików. Nowa gra nie jest wymagana. Link : Klik 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Ten mod, to już 4.część serialu. Były spawnery we wszystkich poprzednich, więc nie było problemu z ich przystosowaniem. Grałem we wszystkie poprzednie części i nie pamiętam, aby jakakolwiek sytuacja wymusiła na mnie jego zastosowania. Ale jak to się mówi, od przybytku głowa nie boli. Kończę grę w innego nowego moda, a ten będzie następnym. Szkoda tylko, że oprócz Wariantu Omega, dwa mody Przygód Kajdana nie zostały przetłumaczone, choć warte są uwagi. Przymierzałem się do tego, ale nie dostałem wsparcia. A samemu, już mi trudno się za takie mody brać. DODANO: Znaleziony fix na paczkowanie amunicji w plecaku. KLIK Po przepaczkowaniu zalecane zamknięcie i ponowne otwarcie inwentarza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 PODBICIE TEMATU. Kilkukrotne próby uruchomienia moda na rosyjskiej podstawce bez dodatków,tylko ze zmianami w klawiszologii - jak i na obu opcjonalnych silnikach - spełzły na niczym. Mod stawał już na etapie synchronizacji, a w logu wykazana została cała masa problemów z plikami .ogg . Końcowy fatal też wskazywał na plik dźwiękowy dla AK. Sprawdziłem wykazane pliki i żaden nie miał grażdankowych wstawek. A na polskiej nawet nie wystartował, sygnalizując crasha, choć przecież podmienia silnik. Nie zapomniałem o zmianie w localization i tekstowym pol. Gracze z forum moda też mieli takie przypadki, a odpowiedź była taka, że inni uruchomili i nić się nie dzieje, oraz aby czekać na ewentualne łaty. Jeśli ktoś u nas nie rozwiąże aktualnego problemu, trzeba będzie czekać, co tam u nich się urodzi. Na razie mod opuścił komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 1 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Po zainstalowaniu moda na rosyjskiej podstawce należy zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ (...gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ) aby nie przywitał nas wylot z logiem: FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : d:\kk cz III\gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\draw.ogg 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 @Anton Gorodecki Coś mi z poprzednich Kajdanów świtało, ale tylko wpisałem nazwę AK z naszej klawiatury. Było takich przekłamań więcej, ale były związane z lokacjami których teraz nie ma. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 1 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Zostawiam moda na dysku, więc jeśli będziesz grał i napotkasz jakieś błędy to postaramy się im jakoś zaradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Dzięki @Anton Gorodecki moda uruchomiłem i trochę pograłem. Grafika moda została zachowana, tak więc przypomniało się. Nie będę moda opowiadał, za to dam parę zrzutów. Jak i w poprzednich Kronikach, GB opowiada swoją historię innemu stalkerowi, a to opowiadanie zamienia się w grę. Ona nam opowie resztę. Tak wyglądają różne HUDy. Szybko "dorabiamy się" rzeczy potrzebnych do gry w opowiadaniu. Wszystko z pomieszczenia i zawartość sejfu jest nasze. Tylko udźwig za mały na to. Wybieramy. Stary znajomy haker, to nasz partner w działaniach. Jak na razie to sobie pobiegałem po opłotkach Limanska, trochę postrzelałem i zrobiłem pierwsze zadanie na pelengację. Spoiler Podziwiałem też zachody słońca. Na razie bez jakiejkolwiek oceny. DODANO Wysłał mnie na zagubioną wieś. Gdzie za najmów trzeba było zrobić porządki. A potem do X7 . Był mały problem, bo od gry w poprzednie części trochę czasu minęło i drogi w podziemiach trzeba było szukać na nowo. A co krok rozgałęzienie. Mutki zlikwidowane, element znaleziony, dostarczony do hakera. No i nowe zadanie. A do końca jeszcze daaaleeko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Ech, zaś powrót do twardych praw fizyki - maszyna czasu: (Boner - egzorcysta - dialog 2 diabłow dotyczący eksperymentu naukowego: diabeł 1: to na pewno jakiś naukowy eksperyment! diabeł 2: przestań wierzyć w te naukowe zabobony! to na pewno czary!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Martwe Miasto: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Moc fajnych zadań w martwym mieście i jednocześnie fabuła to jakby pararela do wstęgi möbiusa. Dla jednych jest 2010 dla innych 2012 a dla Kajdana 2014 rok. Teleporty także są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Grając, lubię sam coś wymyślić. I wymyśliłem. Gra o wysoką stawkę. Przegrywający, nie tylko kasę stracił. A już na poważne. Robię finalne zadanie, ale jak na razie jego końca nie widać. Zrób jeszcze to, zrób jeszcze tamto. I kolejny wieczór spędzony w w czyś, co można nazwać "stalkerskim czyścem". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Niestety, moda nie ukończę. Może by się udało, gdybym sporo cofnął się w zapisach, ale chyba na nieplanowany spawn w teksturach mocnych nie ma. Kombinowanie ze switch_distance się nie powiodło. Jak przed zmianą dystansu moi pomagierzy się zatrzymywali bez powodu lub celowali w ściany, tak po zmniejszeniu, przez te ściany przechodzili. Choć byliśmy grubo pod ziemia, reagowali na mutanty biegające na powierzchni. I co ciekawe, błyskawice z burzy na powierzchni, rozświetlały podziemia. Coś w modzie nie zaskoczyło. Tę akcję powtarzałem wielokrotnie i nawet jak dotarli na miejsce, nie chcieli gadać. Ale chyba znam przyczynę. W najważniejszą antenę piorun mi strzelił. To oczywiście był żart. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 OSTATNIE PODBICIE Z przyjemnością informuję, że mod ukończony. I tu dla @Anton Gorodecki za pomoc w przeskoczeniu buga. Po pokonaniu wielu przeciwności, zabiciu wielu bezmyślnych, zombi i wszelkiej maści mutantów, zmontowania dodatku do maszyny czasu, nasz protagonista zdołał z przestrzenno-czasowego bąbla wyprowadzić tych co w nim utknęli. Naukowiec z Przyszłości uruchomił transmiter, a nasz GB tak jego, jak i wielu enpeców który w innych grach lub modach w taki bąbel wpadli, z niego wyprowadził. Bez Hakera - hakera, było by to niemożliwe. Mod się skończył tam gdzie zaczął, bo opowieść też się skończyła. Ale nie wszyscy trafili do swoich czasów i terenów. Prapor z baru, któremu na początku moda nasz GB opowiada swoją historię to... Kto się chce tego dowiedzieć powinien moda przejść. A warto. Tylko że wcześniejsze części też. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.