Skocz do zawartości

Priboi Story 1.4 - Ukryte zagrożenie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 373
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że w modzie rzeczy spawnują się kilkakrotnie. Schowek w tunelu na Wysypisku zbierałem już chyba 4 razy. Pytania... 1..Gdzie poszliście po zabiciu kolesia na Dziczy..Wilczarz ..tego od dokumentów ? Mam wpisy o bazie bandytów w DM by coś tam szukać i coś o kodach od Ducha. 2..Gdzie jest broń rodowa z zadania od kolesia z baru ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla ciekawostki..na arenie w pewnym momencie jest stały wypad z logiem...

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : e_entity
[error]Function : xrServer::Process_event_reject
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamexrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line : 12
[error]Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=30472 frame=25628

Nie wpływa na samą grę , ale nie pozwala ukończyć walk na arenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dokonaniu zmian w pliku - sea_cat_timer.script (wiadomości sms) odpaliłem moda i było ok. Dzisiaj wywaliło mnie z takim błędem.

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S1, 2210.00 mhz, 5-clk 'rdtsc'

* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...

using fs-ltx fsgame.ltx

--found external arch mp_military_2.xdb0

FS: 36407 files cached, 5150Kb memory used.

Init FileSystem 1.510402 sec

'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...

Executing config-script "user.ltx"...

[c:userspublicdocumentsstalker-shocuser.ltx] successfully loaded.

Starting INPUT device...

Loading DLL: xrRender_R1.dll

Loading DLL: xrGame.dll

* [win32]: free[2002504 K], reserved[18748 K], committed[75836 K]

* [ D3D ]: textures[0 K]

* [x-ray]: crt heap[7883 K], process heap[1147 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]

* [x-ray]: economy: strings[1957 K], smem[0 K]

Executing config-script "e:grystalkergamedataconfigdefault_controls.ltx"...

! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia

[e:grystalkergamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.

Executing config-script "user.ltx"...

Executing config-script "e:grystalkergamedataconfigrspec_minimum.ltx"...

! Unknown command: r__dtex_range

! Unknown command: r__ssa_glod_end

! Unknown command: r__ssa_glod_start

! Unknown command: r__wallmark_ttl

! Unknown command: rs_detail

! Unknown command: rs_skeleton_update

! Unknown command: vid_bpp

[e:grystalkergamedataconfigrspec_minimum.ltx] successfully loaded.

Executing config-script "e:grystalkergamedataconfigdefault_controls.ltx"...

[e:grystalkergamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.

[c:userspublicdocumentsstalker-shocuser.ltx] successfully loaded.

SOUND: OpenAL: enumerate devices...

SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present

devices Generic Hardware

SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware

SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software

SOUND: OpenAL: All available devices:

1. Generic Hardware, Spec Version 1.1

2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)

SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1

SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.

* sound: EAX 2.0 extension: absent

* sound: EAX 2.0 deferred: absent

* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl

Starting RENDER device...

* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series

* GPU driver: 6.14.10.6833

* CREATE: DeviceREF: 1

* Vertex Processor: PURE HARDWARE

* Texture memory: 748 M

* DDI-level: 9.0

* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)

* GPU vertex cache: unrecognized, 16

* DVB created: 1536K

* DIB created: 512K

count of .thm files=219

load time=312 ms

* distortion: used, dev(30),need(14)

* SSample: 1024x768

* SSample: enabled

- r__tf_aniso 1

- r1_tf_mipbias 0.

Starting engine...

Loading DLL: xrGameSpy.dll

* DVB created: 1536K

* DIB created: 512K

- r__tf_aniso 1

- r1_tf_mipbias 0.

* SSample: 1024x768

* SSample: enabled

* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)

* GPU vertex cache: unrecognized, 16

*** RESET [2130 ms]

"e:grystalkerbinxr_3da.exe" -nointro

* phase time: 0 ms

* phase cmem: 75586 K

Ładowanie obiektów...

Loading objects...

Loading models...

* [prefetch] time: 22651 ms

* [prefetch] memory: 84047Kb

* phase time: 22713 ms

* phase cmem: 159633 K

SERWER: Rozpoczynanie...

* phase time: 424 ms

* phase cmem: 146193 K

SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...

* phase time: 46 ms

* phase cmem: 146193 K

Wczytywanie zapisanej gry "w2.sav"...

* Loading spawn registry...

* 9121 spawn points are successfully loaded

* Loading objects...

* 18832 objects are successfully loaded

* Game w2 is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-shocsavedgamesw2.sav' (4.644s)

* phase time: 4606 ms

* phase cmem: 177266 K

SERVER: Łączenie...

MaxPlayers = 32

* phase time: 76 ms

* phase cmem: 177293 K

KLIENT: Łączenie z localhost...

Player not found

* client : connection accepted - <>

* phase time: 23 ms

* phase cmem: 177317 K

Otwieranie strumienia...

* phase time: 20 ms

* phase cmem: 177317 K

Wczytywanie CFORM...

* phase time: 6335 ms

* phase cmem: 242311 K

Wczytywanie shaderów...

* phase time: 984 ms

* phase cmem: 243364 K

Wczytywanie danych geometrycznych...

* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 24512 verts, 766 Kb

* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65502 verts, 2046 Kb

* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 51552 verts, 1611 Kb

* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 62255 verts, 1945 Kb

* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 438036 indices, 855 Kb

* phase time: 829 ms

* phase cmem: 243650 K

Wczytywanie przestrzennej bazy danych...

* phase time: 1139 ms

* phase cmem: 246478 K

Wczytywanie detali...

* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)

* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p

* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)

* phase time: 119 ms

* phase cmem: 246522 K

Wczytywanie stref i portali...

* Loading HOM: e:grystalkergamedatalevelsl02_garbagelevel.hom

* phase time: 20 ms

* phase cmem: 246604 K

Wczytywanie obiektów AI...

- Loading music tracks from 'l02_garbage_musics'...

* phase time: 56 ms

* phase cmem: 246633 K

KLIENT: Odradzanie...

- Game configuring : Started

- Game configuring : Finished

* phase time: 1546 ms

* phase cmem: 254572 K

Wczytywanie tekstur...

* t-report - base: 1027, 151472 K

* t-report - lmap: 7, 6155 K

* phase time: 4714 ms

* phase cmem: 254572 K

Wchodzisz do Zony...

* phase time: 28 ms

* phase cmem: 254572 K

* [win32]: free[1211236 K], reserved[183900 K], committed[701952 K]

* [ D3D ]: textures[157627 K]

* [x-ray]: crt heap[254548 K], process heap[285455 K], game lua[21863 K], engine lua[182 K], render[0 K]

* [x-ray]: economy: strings[4692 K], smem[26122 K]

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp

[error]Line : 73

[error]Description : <no expression>

[error]Arguments : LUA error: e:grystalkergamedatascriptsbind_stalker.script:493: attempt to concatenate field '?' (a nil value)

stack trace:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp

[error]Line : 73

[error]Description : <no expression>

[error]Arguments : LUA error: e:grystalkergamedatascriptsbind_stalker.script:201: attempt to index global 'sea_cat_timer' (a nil value)

stack trace:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp

[error]Line : 73

[error]Description : <no expression>

[error]Arguments : LUA error: e:grystalkergamedatascriptstask_manager.script:457: attempt to index local 'sel_task' (a nil value)

stack trace:

Po usunięciu tego pliku nadal wylatuję na pulpit. Nie wiem co robić. Pomocy!

Edit:

Poradziłem sobie. Wszystkiemu winien był jeden niepotrzebny (").

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycofałem patch z tematu ...do czasu naprawy będzie tam patch 04. // Taka mała uwaga... Jednak prawidłowo nie należy zbierać przypadkowych dokumentów. Dokument...Raport o Mutacji ...który jest wcześniej w D Mroku pojawia się jako zadanie po znalezieniu Sidorowicza, lub odwiedzinach miejsca katastrofy śmigłowca obok bariery.(nie sprawdzałem kiedy się pojawiło w PDA). Jest jako niezależne zadanie po wypadzie do Magazynów Wojskowych, gdzie można zaliczyć jednocześnie 4 zadania... 1...znajdź Sidorowicza...główne 2...unikalny karabin dla Woronina 3...oczyść wioskę pijawek od Myśliwego 4...zbadaj miejsce katastrofy..zadanie automatyczne po wejściu na lokację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszej wizycie w Sarkofagu warto mieć ze sobą M249-SS77. Znajdziemy go w skrytce na terenie bazy UHSF, koło tunelu pod zwalonym drzewem - tłucze predatorów skuteczniej niż Gauss. W samym Sarkofagu niedaleko, ściany z oknami leży rem- zestaw.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Sejf na Radarze i plecak Charona spawnuje się dopiero po powrocie z Prypeci (2 domy z uszkodzonymi dachami)

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o ten nowy artefakt..Upiorny Kulebiak. Jeden spawnuje się zaraz przy przejściu DM - Wysypisko. Możecie podać przybliżone miejsca spawnu pozostałych. Według info od @cichy dwa w D Mroku i jeszcze jeden w Dziczy...w którym mniej, więcej miejscu ? Pytam ponieważ mam tylko jeden ten, który pojawił się obok przejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłem naprawiony patch 0.5. Można pobierać. Działa. Przepraszam wszystkich, którzy pobrali tego wadliwego patcha i mieli problemy. @Malakas - obawiam się, że artefakty spawnują się losowo. Zaczynając drugi raz grę i przechodząc z Wysypiska do DM, Upiornego Kulebiaka nie było w tym miejscu co za pierwszym razem. Edit: Mam pytanie - Jak to ma być przechodząc pierwszy raz z Wysypiska do DM? Czy Iwancow-senior ma coś więcej do powiedzenia czy nie. Czy od Garika kupujemy ten worek z trawką czy mamy go zastrzelić? Opcji dialogowej na ten temat nie mam. Czy znowu coś namieszałem?

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem jednego Kulebiaka w Prypeci koło garaży leżał sobie na drodze. Drugi na radarze blisko głównego wejścia na Mózgozwęglacz , a trzeci na Jantarze koło bunkra naukowców , przy bramie sobie leżał. Jakoś specjalnie ich nie szukałem same wpadły heh.Garika nie trzeba ubijać ja od niego kupiłem ten wór z trawą i zadanie się zaliczyło bez problemu :P Teraz pytanko... gdzie znaleźć ten detektor o którym wspomina Natvac ? Zgaduję że na Radarze , gdzieś koło zestrzelonego śmigłowca w lesie. A teraz drugie... czy opłaca się wracać po to co zostawił Charon ? Po wyjściu z lab X10 na dachach nic nie znalazłem....

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Garika nie trzeba ubijać ja od niego kupiłem ten wór z trawą i zadanie się zaliczyło bez problemu

Ciekawe spostrzeżenie...Ja nie miałem u niego żadnych opcji dialogowych poza tym.... nikt nie będzie z Tobą gadał bo itd.....a w handlu było pusto. Ciekaw jestem od czego to zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem jednego Kulebiaka w Prypeci koło garaży leżał sobie na drodze. Drugi na radarze blisko głównego wejścia na Mózgozwęglacz , a trzeci na Jantarze koło bunkra naukowców , przy bramie sobie leżał. Jakoś specjalnie ich nie szukałem same wpadły heh.Garika nie trzeba ubijać ja od niego kupiłem ten wór z trawą i zadanie się zaliczyło bez problemu :P

Teraz pytanko... gdzie znaleźć ten detektor o którym wspomina Natvac ? Zgaduję że na Radarze , gdzieś koło zestrzelonego śmigłowca w lesie.

A teraz drugie... czy opłaca się wracać po to co zostawił Charon ? Po wyjściu z lab X10 na dachach nic nie znalazłem....

Fanty na dachach pojawiają się kiedy zabijasz Charona w Prypeci. Dla Natvac'a dajesz dezaktywator kupiony u Sacharowa a detektor jest w namiocie między skałami niedaleko helikoptera. W czasie spotkania z Garikiem klikamy opcję "handel" i worek jest w jego inwentarzu. Czy zbijemy postać czy kupimy worek - zadanie się zaliczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie spotkania z Garikiem klikamy opcję "handel" i worek jest w jego inwentarzu

Niestety nic takiego miejsca nie miało. Właśnie dla tego jestem zdziwiony tym co Jako napisał.

//

Do tłumaczy...Natvac..czy nie wydaje Wam się, że ta nazwa zupełnie nie pasuje do całości..skąd ona się wzięła ? Ja bym proponował zmianę tej ksywki na Lebiediew, lub każdą inną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię, że to nie prawda..zastanawiam się dlaczego u mnie tego worka nie było w opcji handlu i musiałem zastrzelić kolesia... :smile: , ale dobrze że się w ogóle udało zabrać ten worek, bo byłem pewien, że ekipa przy ognisku zaraz wyśle mnie do piachu. Mam wrażenie że będzie żle z artefaktem Upiorny Kulebiak. Kolejna lokacja na której miał być i go niema to Jantar. Liczę po cichu że zmiana tekstur terenu i roślinności nie miała wpływu na spawn nowych artów..stare pojawiają się normalnie. Kolejny problem, a raczej pytanie... Na Jantarze koleś wspomina i artefakcie ukrytym w pniu drzewa i wskazuje DMroku...gdzie jest to drzewo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Malakas, w pniu na wysepce snorków nic nie ma. Znalazłem drugi, ale zawartość Cię nie ucieszy...(meduza i śluz). Może Tobie pojawi się coś innego:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

A tu miejsce gdzie znalazłem kulebiak w DM. Po wczytaniu zapisu pojawił się tylko jeden, stąd wniosek,że jest to losowe. Za pierwszym razem były, dwa dość blisko siebie:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.