Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Arni napisał:

Dopiero teraz tego posta zauważyłem, ślepnę :D Z tym ładowaniem amunicji na pas w OLR jest jeden problem, opiszę go w porównaniu do Lost Alpha. W LA, gdy mamy np. dwie paczki amunicji w plecaku o zawartości amunicji przykładowo 12 i 18, to przy wrzucaniu tejże amunicji na pas gra automatycznie łączy te dwie paczki w jedną o wartości 30 naboi. W OLR większość paczek amunicji (cały czas mówię tutaj o paczkach do karabinów typu 5.45 czy 5.56, jednakże ten problem w Oblivion Lost Remake dotyczy każdej amunicji) mieści 60 naboi. Jednakże tutaj gra nie potrafi ich łączyć w jedną, więc jak mamy np. 3 paczki po 20 naboi to przy wrzucaniu na pas nie będziemy mieli jednej z 60 kulami tylko 3 po 20. Powoduje to, że często zamiast walczyć musimy wrzucać po 30 kul na pas, by po zabiciu jednego wroga znów musieć uzupełniać amunicję. Według mnie powinni to naprawić w OLR 3.0 bo zupełnie nie opłaca się zbierać naboi z ciał martwych Stalkerów bo jest tego właśnie po kilkanaście kul. Szczególnie denerwowało mnie to w X18 bo na otwartej przestrzeni jeszcze można z tym jako tako przeżyć. Oprócz tego jest to jednak rewelacyjny mod, jeden z najlepszych. W sumie jedyne co mnie jeszcze w nim denerwuje to łuski wypadające z lewej strony, ale to mnie denerwuje w każdej grze w której to jest odkąd dowiedziałem się, że w prawdziwej broni łuski wypadają z prawej :P

To może powinieneś całkiem oślepnąć wtedy by już Ci to nie przeszkadzało :D Tak na serio to owszem jest to najbardziej wkurzający element moda bo i w Buildach i w Lost Alpha czy innych modach przywracających pas przywracane są  całe 30 czy 60 sztukowe "paczki" amunicji a w OLR wrzucana jest losowa ilość....Często miałem tak, ze np 3 paczki pod rząd rzuciło i puste pudełko czyli 0 a to i tak zajmuje 2 sloty. Nie wiem czy też zauważyliście że paczki amunicji podstawowej wrzucane na pas są zawsze większe od amunicji ulepszonej (przeciwpancernej itp). Nie wiem czy to był celowy zabieg twórców ale jednak czasami podczas walki jak ma się pecha można wrzucić tylko kilka naboi (zwłaszcza jeśli się ma pas do połowy zajęty artami grawitacyjnymi).....Co kończy się zazwyczaj użyźnieniem gleby Zony twoim truchłem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto polonizacja do OLR 2.5, dostosowana do fixa 15.6. Dostępna jest jako załącznik.

Instrukcja instalacji:
1. OLR 2.5 repack.
2. Fix 15.
3. Fix 15.6 
4. Spolszczenie.

 

Jeśli będzie zapotrzebowanie, postaram się dostosować również do fixa 15.7 (jakoś w najbliższym czasie), zaś administrację proszę o zaktualizowanie pierwszego posta.

OLR_v.2.5_fix15.6 - polonizacja.rar

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W paczce pacjenta jest ten fix. Poszukam go na rosyjskich forach jak nie znajdę to wrzucę.

Wyszedł nowy Fix dla OLR 2.5

Fix 15.7 i Fix 16 - https://yadi.sk/d/Ov1pad51qjTcQ

Fix 16

  • Poprawiona/Naprawiona trawa na lokacjach Bar, Med-pribor, Radar
  • Zmniejszona głośność wron :D
  • Zaktualizowane zalecenia dotyczące parametru -smap
  • W silniku wprowadzono opcjonalny parametr -smap 1024
  • Fix domów na Jantarze.

Fix 15.6 - https://pliki.stalkerteam.pl/file/208

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie potrzebna pomoc!

Gdzie znajdę resztę dokumentów z Instytutu co je żaba kazał znaleźć? 

Mam już te "czerwone" (część 3) znalezione w miejscu gdzie w orginale były, tam informacja o kanałach pod hangarem na wysypisku.

Nigdzie nie mogę nic znaleźć, ani w pozostałych budynkach insytutu, sprawdzałem nawet w tych przeklętych, pełnych szczurów (wieeelkich szczurów) kanałach... nigdzie nie mogę tego znaleźć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten poradnik to na pewno do tego samego OLR? tak gdzie cichy wskazał lokacje jednego z dokumentów, u mnie jest tylko anomalia(ta co straszliwie rozkrwawia i niszczy kombinezon)

w poradniku była informacja że "żaba wysyła nam SMS o wojskowych w tej lokaacji" - ja żadnego SMS nie dostałem :/

Czy od wersji 2.0 do 2.5 naprawde aż tak dużo się zmieniło czy mam jakieś bugi, bo nie ogarniam :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak na razie mam tylko jeden dokument(Nr3) z głównego budynku 

Drugi według poradnika powinien być w szafie, ale żadnej możliwosci interakcji z nią nie ma.

na miejscu trzeciego, który ma być na dachu środkowego budynku jest anomalia... i to wszystko

 

W schowku striełoka znalazłem tylko pendrive i apteczke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki, poradnik pomógł :)

a teraz kolejne pytanie z innej beczki - grając w moda natknąłem się na bandytów - poczułem ogromną pustke w sercu gry żaden z nich nie przywitał mnie swoim "Anuuuu cheeki breeki iv danke" (mówią głosem wojskowych) a teraz pytanie:

Da się jakoś przywrócić ich głos? wiem że mod ma jak najbardziej przypominać stare buildy, a tam tego nie było, no ale proszę - stalker bez Cziki Briki nie jest stalkerem :)

 

PS: gdzie w tym modzie można znaleźć śpiwór?

Edit: dobra wiem jak spać ale pojawia się problem... próba spania kończy się takim czymś:

]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...chernobyl\olr_v2.5\gamedata\scripts\olr_sleep.script:437: attempt to call field 'is_time_0' (a nil value)
 

Albo:

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 87
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : global_wnd
 

O co chodzi? 2 różne logi na jedną czynność?

Edytowane przez PainChiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, PainChiller napisał:

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 87
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : global_wnd
 

O co chodzi? 2 różne logi na jedną czynność?

Edytowano 10 godzin temu przez PainChiller (zobacz historię edycji)

Taki sam problem miał @Sierioża. Rozwiązał go tak, że "zamiast korzystać z przycisków śpij x godzin, wystarczy wybrać poniżej godzinę i problem zniknął tak szybko, jak się pojawił."

Dlaczego tak się dzieje, nie wiem. W mojej rozgrywce problemu ze spaniem nie miałem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa :/

Teraz jest taki log (przy wybieraniu x godzin i śpij)

]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...chernobyl\olr_v2.5\gamedata\scripts\olr_sleep.script:437: attempt to call field 'is_time_0' (a nil value)

 

jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, spolszczenie do Fix 15.6

 

EDIT: Dobra chłopaki, zgłaszam wadliwe spolszczenie,

W najnowszym paczu (15.6 chyba) spanie działa bez problemu, a po nałożeniu spolszczenia (najnowszego tego na 15.6 ale próbowałem też wgrać wcześniejsze 15 i na nie nałożyć 15.6, ale też nie działa.

Po przywróceniu kopii zapasowej (po rusku) działa normalnie

Edytowane przez PainChiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.