FeRu Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 1 godzinę temu, Arni napisał: Dopiero teraz tego posta zauważyłem, ślepnę Z tym ładowaniem amunicji na pas w OLR jest jeden problem, opiszę go w porównaniu do Lost Alpha. W LA, gdy mamy np. dwie paczki amunicji w plecaku o zawartości amunicji przykładowo 12 i 18, to przy wrzucaniu tejże amunicji na pas gra automatycznie łączy te dwie paczki w jedną o wartości 30 naboi. W OLR większość paczek amunicji (cały czas mówię tutaj o paczkach do karabinów typu 5.45 czy 5.56, jednakże ten problem w Oblivion Lost Remake dotyczy każdej amunicji) mieści 60 naboi. Jednakże tutaj gra nie potrafi ich łączyć w jedną, więc jak mamy np. 3 paczki po 20 naboi to przy wrzucaniu na pas nie będziemy mieli jednej z 60 kulami tylko 3 po 20. Powoduje to, że często zamiast walczyć musimy wrzucać po 30 kul na pas, by po zabiciu jednego wroga znów musieć uzupełniać amunicję. Według mnie powinni to naprawić w OLR 3.0 bo zupełnie nie opłaca się zbierać naboi z ciał martwych Stalkerów bo jest tego właśnie po kilkanaście kul. Szczególnie denerwowało mnie to w X18 bo na otwartej przestrzeni jeszcze można z tym jako tako przeżyć. Oprócz tego jest to jednak rewelacyjny mod, jeden z najlepszych. W sumie jedyne co mnie jeszcze w nim denerwuje to łuski wypadające z lewej strony, ale to mnie denerwuje w każdej grze w której to jest odkąd dowiedziałem się, że w prawdziwej broni łuski wypadają z prawej To może powinieneś całkiem oślepnąć wtedy by już Ci to nie przeszkadzało Tak na serio to owszem jest to najbardziej wkurzający element moda bo i w Buildach i w Lost Alpha czy innych modach przywracających pas przywracane są całe 30 czy 60 sztukowe "paczki" amunicji a w OLR wrzucana jest losowa ilość....Często miałem tak, ze np 3 paczki pod rząd rzuciło i puste pudełko czyli 0 a to i tak zajmuje 2 sloty. Nie wiem czy też zauważyliście że paczki amunicji podstawowej wrzucane na pas są zawsze większe od amunicji ulepszonej (przeciwpancernej itp). Nie wiem czy to był celowy zabieg twórców ale jednak czasami podczas walki jak ma się pecha można wrzucić tylko kilka naboi (zwłaszcza jeśli się ma pas do połowy zajęty artami grawitacyjnymi).....Co kończy się zazwyczaj użyźnieniem gleby Zony twoim truchłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Problem mam. Mój Messer nie może sobie przypomnieć kodu do schowka w Rostoku. Schowek sam znalazłem, jestem już po spotkaniu z Dziennikarzem, zostało mi tylko dotarcie do Czarnego Monolitu i cały czas nic. Muszę jeszcze poczekać, coś źle zrobiłem czy coś się popsuło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Kod do schowka powinieneś sobie przypomnieć po rozmowie z Dziennikarzem, nie ma tam nic ciekawego jedynie notatki Striełoka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Oto polonizacja do OLR 2.5, dostosowana do fixa 15.6. Dostępna jest jako załącznik. Instrukcja instalacji: 1. OLR 2.5 repack. 2. Fix 15. 3. Fix 15.6 4. Spolszczenie. Jeśli będzie zapotrzebowanie, postaram się dostosować również do fixa 15.7 (jakoś w najbliższym czasie), zaś administrację proszę o zaktualizowanie pierwszego posta. OLR_v.2.5_fix15.6 - polonizacja.rar 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Polonizacja wrzucona na nasz serwer i dodana do pierwszego posta. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Możecie podzielić się linkiem do fixa 15.6? Link z postu #1 nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 W paczce pacjenta jest ten fix. Poszukam go na rosyjskich forach jak nie znajdę to wrzucę. Wyszedł nowy Fix dla OLR 2.5 Fix 15.7 i Fix 16 - https://yadi.sk/d/Ov1pad51qjTcQ Fix 16 Poprawiona/Naprawiona trawa na lokacjach Bar, Med-pribor, Radar Zmniejszona głośność wron Zaktualizowane zalecenia dotyczące parametru -smap W silniku wprowadzono opcjonalny parametr -smap 1024 Fix domów na Jantarze. Fix 15.6 - https://pliki.stalkerteam.pl/file/208 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Super robota @Trikster! W oczekiwaniu na kolejne duże spolszczenia jakie się szykują zaczynam od tego. Pobieram paczkę z MEGA, zaktualizuję ją i na nowo wrzucę na MEGA. Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez pacjent1972 Poprawa postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Ludzie potrzebna pomoc! Gdzie znajdę resztę dokumentów z Instytutu co je żaba kazał znaleźć? Mam już te "czerwone" (część 3) znalezione w miejscu gdzie w orginale były, tam informacja o kanałach pod hangarem na wysypisku. Nigdzie nie mogę nic znaleźć, ani w pozostałych budynkach insytutu, sprawdzałem nawet w tych przeklętych, pełnych szczurów (wieeelkich szczurów) kanałach... nigdzie nie mogę tego znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Patrzyłeś w Poradniku @Cichego - 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 A ten poradnik to na pewno do tego samego OLR? tak gdzie cichy wskazał lokacje jednego z dokumentów, u mnie jest tylko anomalia(ta co straszliwie rozkrwawia i niszczy kombinezon) w poradniku była informacja że "żaba wysyła nam SMS o wojskowych w tej lokaacji" - ja żadnego SMS nie dostałem :/ Czy od wersji 2.0 do 2.5 naprawde aż tak dużo się zmieniło czy mam jakieś bugi, bo nie ogarniam :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Możliwe, że są jakieś różnice. Za to głowy nie dam - ja szedłem teraz dość instynktownie. Mówimy o instytucie Agroprom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Tak, jak na razie mam tylko jeden dokument(Nr3) z głównego budynku Drugi według poradnika powinien być w szafie, ale żadnej możliwosci interakcji z nią nie ma. na miejscu trzeciego, który ma być na dachu środkowego budynku jest anomalia... i to wszystko W schowku striełoka znalazłem tylko pendrive i apteczke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 To nie te kanały gdzie szukasz też się naszukałem, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) A wie ktoś może gdzie moze być 3 brakujący dokument? PS: a tak z innej beczki, czy ta absurdalna skoczność GG jest potrzebna do jakiegoś przyszłego zadania, czy jest po to żeby być? Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez PainChiller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Nie jest potrzebna W każdym dokumencie na samym dole masz wskazówki gdzie znajdują się kolejne. Pierwsze dwa znalazłem kolejno tam gdzie miałeś skrzynie dla Żaby leży na stole. Druga na dachu drugiego kompleksu lub niżej pod drabiną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Hmmm. u mnie nie ma żadnego dokumentu ani na dachu kompleksu, ani pod drabiną (sprawdziłem każdą drabine dla pewności :/) czy jest możliwe że się nie zrespił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Może ten Poradnik Ci pomoże - 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Dobra dzięki, poradnik pomógł a teraz kolejne pytanie z innej beczki - grając w moda natknąłem się na bandytów - poczułem ogromną pustke w sercu gry żaden z nich nie przywitał mnie swoim "Anuuuu cheeki breeki iv danke" (mówią głosem wojskowych) a teraz pytanie: Da się jakoś przywrócić ich głos? wiem że mod ma jak najbardziej przypominać stare buildy, a tam tego nie było, no ale proszę - stalker bez Cziki Briki nie jest stalkerem PS: gdzie w tym modzie można znaleźć śpiwór? Edit: dobra wiem jak spać ale pojawia się problem... próba spania kończy się takim czymś: ]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...chernobyl\olr_v2.5\gamedata\scripts\olr_sleep.script:437: attempt to call field 'is_time_0' (a nil value) Albo: [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitWindow [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 87 [error]Description : XML node not found [error]Arguments : global_wnd O co chodzi? 2 różne logi na jedną czynność? Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez PainChiller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 10 godzin temu, PainChiller napisał: [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitWindow [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 87 [error]Description : XML node not found [error]Arguments : global_wnd O co chodzi? 2 różne logi na jedną czynność? Edytowano 10 godzin temu przez PainChiller (zobacz historię edycji) Taki sam problem miał @Sierioża. Rozwiązał go tak, że "zamiast korzystać z przycisków śpij x godzin, wystarczy wybrać poniżej godzinę i problem zniknął tak szybko, jak się pojawił." Dlaczego tak się dzieje, nie wiem. W mojej rozgrywce problemu ze spaniem nie miałem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nie działa :/ Teraz jest taki log (przy wybieraniu x godzin i śpij) ]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...chernobyl\olr_v2.5\gamedata\scripts\olr_sleep.script:437: attempt to call field 'is_time_0' (a nil value) jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Dnia 15.04.2016 o 16:04, Trikster napisał: Instrukcja instalacji: 1. OLR 2.5 repack. 2. Fix 15. 3. Fix 15.6 4. Spolszczenie. Czy tak instalowałeś moda? Spolszczenie przystosowane jest do tych fixów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Dokładnie tak, spolszczenie do Fix 15.6 EDIT: Dobra chłopaki, zgłaszam wadliwe spolszczenie, W najnowszym paczu (15.6 chyba) spanie działa bez problemu, a po nałożeniu spolszczenia (najnowszego tego na 15.6 ale próbowałem też wgrać wcześniejsze 15 i na nie nałożyć 15.6, ale też nie działa. Po przywróceniu kopii zapasowej (po rusku) działa normalnie Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez PainChiller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Mógłbyś wysłać swoje savy spolszczenie działa dobrze sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Proszę, naprawdę będę wdzięczny za rozwiązanie problemu game.sav game.dds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.