Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

@Gh0sTp zobacz kilka postów wyżej co napisałem.

@boberm dziękuję?

co do wylotów gra jest nie zbalansowana na wysokich  grafika obciążona 96-100% a mam gtx1070 więc gram na średnich i miałem ok3-6 wylotów na 10 dni gry

2 minuty temu, Ignachinio napisał:

Panowie ponawiam pytanko ;) do jakiej amonali mam wrzucać te rubinowe artefakty. Żeby zaliczyć zadanie dla Wasyla?

Trampolina, ta zielona i ta co wsysa nie pamietam ich nazw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, kanon1022 napisał:

Witam przeszukałem wszystkie schowki Kostii na wysypisku .Wszystkie podane na zdjęciach i nie ma żadnego plecaka z jednego przenosi mnie z powrotem na dół , i w kabinie dźwigu też nie ma jak by plecaki poznikały.

Może to pomoże https://www.youtube.com/watch?v=nR6f_iuKMZw

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

    Cześć zejdę trochę z waszego tematu (przepraszam). Wróciłem do O.P po 2 miesiącach przerwy. O.P 2.1 v8.2 spolszczona. Developer Mode jak zwykle ciągle żywe nie do usunięcia :v

Problem jest w tym że nie działa mi Mały Czit od @Junx death_manager.script22 kB · 19 pobrań  . 

 

Jest to jedyny plik który chciałbym mieć w w/w modzie. Ktoś korzysta z niego/wie jak pomóc w jego zaaplikowaniu do gry ?

Edytowane przez Ptachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ptachu napisał:

    Cześć zejdę trochę z waszego tematu (przepraszam). Wróciłem do O.P po 2 miesiącach przerwy. O.P 2.1 v8.2 spolszczona. Developer Mode jak zwykle ciągle żywe nie do usunięcia :v

Problem jest w tym że nie działa mi Mały Czit od @Junx death_manager.script22 kB · 19 pobrań  . 

 

Jest to jedyny plik który chciałbym mieć w w/w modzie. Ktoś korzysta z niego/wie jak pomóc w jego zaaplikowaniu do gry ?

Dziwne, u mnie działa a gram na 7.3

Może pod złą wersję patcha masz ten plik

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mały (ale przydatny) czit działa u mnie bezproblemowo na wersji 8.0. Nie jestem pewien ale chyba @kondotier go używał z patchem 8.2 i mu działało. 

@Ptachu W folderze gry wchodzisz do gamedata/scripts i tam wrzucasz ze zgodą na zamiane plików. Wcześniej zrób kopię oryginalnego. 

A jeśli nie masz tych folderów w grze to zrób je sobie sam i pamiętaj o edycji pliku fsgame.ltx.

Edytowane przez wariat
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieje jakiś "inny" sposób na przejście etapu z minami w X-18?

Próbuje przejść go od prawie godziny i zwyczajnie nie potrafie znaleźć drogi. Frustracje dodatkowo potęguje fakt iż każda detonacja pola minowego wiesza system co wymusza na mnie restart komputera...

Edytowane przez PainChiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat @suchyyy1

Niestety po 2 miesiącach nic się nie zmieniło :) Czyste o.p 2.1 wersje 8.0 albo 8.2 nie przyjmują tej jednej małej rzeczy na której mi zależy (mały cheat od Junxa) :) Dalej gra nie wyczytuje go i dalej jest tak samo :P  Ten mod albo jest mega mocno zabezpieczony przed ingerencją z innej strony albo to najmocniej nie przyjmujący innych modyfikacji jaki znam (jest ich sporo od 2010) :D Żadnych logów żadnych crashy nic po prostu go nie wyczytuje (próbowałem ze zmianą fsgame.ltx na true-true, próbowałem robić ścieżki do czyli robiłem folder gamedata scripts etc. już wymiękam tego nie da się zrobić :D :D :D )

 

Ale dziękuję za uwagę Panowie :owieczka:

Edytowane przez Ptachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zwinny  Korzystałem z czita @Junx  na broń 100% sprawności i więcej amunicji w trupach. Jest to zrobione przez niego połączenie dwu czitów z tych co są do pobrania ze strony moda. Ale po jego wgraniu wystąpił u mnie problem z dalszą grą.

Nie wiem, czy to on był sprawcą, bo powodów mogło być 1001 jako restrykcje ze strony moda za czitowanie, ale w grze zabicie mutanta czy zombiaka powodowało wylot do pulpitu. A przede wszystkim nie dało się wykonywać zadań cyklicznych dla NPCów na dostarczanie uszkodzonego sprzętu. Próba jego uszkadzania poprzez strzelanie do niego, zerowała sprawność, co powodowało jej nieprzydatność dla zadania.

Oryginalne czity oddzielne na amunicję i 100% sprawności są w tym samym pliku, więc mamy albo jedno, albo drugie. Można oczywiście kombinować i w zależności co chcemy dostawać, podmieniać czity. Wg. mnie, korzystniejszym jest posiadanie czita na amunicję, bo jej nigdy nie za wiele. Tego na sprawną broń wgrać tylko wtedy, zanim pozbieramy broń potrzebną do zadania na broń sprawną ( np. dla Kuzniecowa ), a zaraz po tym wrócić do czita na amunicję.

Przypuszczam, że wgranie antyczita nie jest do końca tym, czym miało być. Jakieś restryktory nie zostały wyłączone, albo otworzyły się nowe. Autorzy moda uważają, że nie po to zrobili takie multum utrudnień, aby teraz jakimiś czitami je omijać. Chcesz grać bez wylotów, bądź masochistą, rwij włosy z głowy, ale czitów nie dodawaj.

Najlepszym i bardzo przydatnym czitem jest jednak ten na nietępiącą się białą broń. Młot pozyskany na początku gry, będzie nam służył do jej końca. A i nóż nie zawiedzie w krytycznym momencie.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.