Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@brix32 Ogólnie jest tak (jeśli dobrze pamiętam), że jeżeli chcesz grać typowo fabuły modów zawartych w tym modpacku to odznaczasz sobie przy tworzeniu postaci "Tryb Fabularny" - wtedy w oknie wyboru lokacji startowej pojawią Ci się nazwy modów i ich główni bohaterowie do wyboru i w zależności od tego startujesz tam gdzie w oryginalnym modzie był start czyli np. jak weźmiesz Diegtiariowa i Zew Prypeci no to startujesz na Zatonie. Jeżeli z kolei zostawisz zaznaczony "Tryb fabularny" to nie pamiętam już dokładnie, ale chyba możesz wybrać sobie lokację startową w zależności od frakcji, którą wybierzesz tylko też nie pamiętam czy wtedy fabuły z modów działają czy masz dostępną tylko tą oryginalną z Anomaly.

W każdym razie - w tym modpacku masz pełną fabułę oryginalnego Zewu Prypeci (Droga na płaskowyż to zadanie właśnie z fabuły Zewu - to Ci chyba powinno wystarczająco podpowiedzieć z kim musisz zagadać), a Worobuszkin to zdaje się postać z SGM 2.2 do Zewu - trochę rzeczy z SGM też tu jest, ale całej fabuły chyba nie przenieśli. 

Pomijając to, no to w Anthology masz jeszcze pełne fabuły Doliny Szeptów, Przestrzennej Anomali, Na przekór śmierci: W pajęczynie kłamstw, Spectrum Project - Droga we mgle i Zaginiony Oddział + pojedyncze zadania lub przedmioty z Kronik Czarnobyla, Na przekór śmierci: Nowicjusz, Na przekór śmierci: W diabelskim kręgu i Kontrakt na nowe Życie, także jest w czym wybierać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie czy graliście w  s.t.a.l.k.e.r. 2 serce Czernobyla. Jeżeli tak, czy jest fajna? Trzyma klimat poprzedników? Co sądzicie o tej grze? Czy jest dostępna jakaś wersja demonstracyjna, aby sprawdzić czy można będzie pograć choćby na minimalnych ustawieniach ? Jeżeli tak możecie podrzucić odnośnik do strony z demem? I zaraz się biorę za poszukiwanie odpowiedzi. Jak mogłem zapomnieć o drodze na płaskowyż z Zewu Prypeci ?

Jakie są wasze ulubione lokacje ? Moje to Zaton i Stacja Janów z Zewu Prypeci i Bagna - te z Czystego Nieba.

 

Edytowane przez brix32
dopisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brix32Ja już mam prawie 100 godzin w dwójce i powiem tak - klimat jest, lokacje fajne, fabuła też jak dla mnie w porządku chociaż jestem może dopiero koło połowy. Ale póki co jest wiele problemów technicznych, a A-Life czyli podstawa każdej części Stalkera nie istnieje w tej grze i GSC się do tego przyznało - mają to naprawić w przyszłości, ale na razie Zona jest praktycznie pusta, co jakiś czas zespawnuje się jakiś oddział stalkerów, albo zgraja mutantów, ale...

S2 nie ma dema. Jedyne co możesz zrobić, żeby się rozeznać trochę czy Ci ruszy i czy będzie w miarę ok chodzić i ewentualnie na jakich konkretnie ustawieniach to wpisać sobie na YT coś w stylu (podam tu moje podzespoły PC): Stalker 2 Ryzen 5 5600X RTX 4060 32GB RAM. Zamiast moich wklep swój procesor, kartę graficzną i ilość RAM i pooglądaj filmiki, ale musisz jeszcze brać pod uwagę, że w S2 na razie optymalizacja też trochę leży - ja na takim sprzęcie mam te 60 klatek w otwartym terenie, ale w zasiedlonych miejscach typu Bar na przykład już klatki mi lecą do 30, albo niżej. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź i równocześnie mam pytanie - warto zainwestować w pendrive z oprogramowaniem hakerskim  dostępnym u Kardana na Zatonie? Wykończyłem grupę  najemników która biegając po lokacji nagabywała stalkerów o pieniądze - czy nie powinienem był tego robić, ponieważ może to dalej mieć jakiś wpływ na grę?

Co do stalkera dwójki to po opinii Kolegi, raczej się wstrzymam z zakupem do czasu powstania nowych poprawek A-Life i jej optymalizacji. Na swoim Ryzen 3 1200 af z 24gb ram i Geforce GTX 1050 Ti w tej chwili na pogranie wielkich szans nie mam.  A na razie pozostanę przy modyfikacjach do poprzedników. Teraz na antology 1.2  gram na ustawieniu dx 11 HBA0 i reszta jakieś minimalne ustawienia, no i jak wychodzi słońce to gra dostaje czkawki. Więc ta modyfikacja jest dosyć wymagająca dla sprzętu.

 

 

Edytowane przez brix32
dopiski i poprawki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Mam problem z celownikami do broni - znalazłem karabin szturmowy z przyczepionym celownikiem acog, ale kiedy włożyłem w slot broni i próbowałem użyć z tym celownikiem, to tak jakby na karabinie celownik nie był zamocowany. Pod zdjęciu celownika z karabinu i próbie ponownego zamocowania  na karabinie - po kliknięciu na celowniku, zamiast opcji użyj dostałem tylko opcję umieść celownik w okienku i nie daje się go zamocować na karabinie. O co chodzi?

 

 

Edytowane przez brix32
poprawka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Wreszcie doszedłem, co z celownikami -  tymi które po kliknięciu prawym przyciskiem myszy nie mają opcji "użyj" - trzeba je przeciągnąć na karabin np. tak jak baterię na pda i powinno działać. Chociaż nie zawsze - na pistolecie maszynowym PP 2000 z acog nie zadziałało. Jednak to wygląda na jakąś niedoróbkę w modyfikacji. Może ta informacja przyda się komuś.

 

 

Edytowane przez brix32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może warto podać gdzieś na wstępie informacje z REDDIT dla potencjalnych graczy w Anomaly Antology i pochodnych, że Stalker ma limit łącznie 65535 obiektów w grze. Za każdym razem, gdy silnik gry generuje nowego wroga z przedmiotami, oznacza numer identyfikacyjny obiektu do jednostki wroga i jej elementów. Podobnie jest z handlowcem i ich przedmiotami. Za każdym razem, gdy wchodzisz w interakcję z kupcem i odwiedzasz nowe miejsce i zabijasz wroga i sprawdzasz jego łup, sprawiasz, że silnik gry generuje numery identyfikacyjne. Jeśli ten numer identyfikacyjny osiągnie 65535, gra się zawiesza i nie będziesz już mógł grać.

https://www.reddit.com/r/stalker/comments/yr4xyg/we_need_group_ideas_to_resolve_the_object_number/?rdt=55443

To właśnie mnie spotkało przy ok 50 dniach w ZONIE 😞 .

* Saving objects...
* 65341 objects are successfully saved
* Game fatal_ctd_save_1.scop is successfully saved to file 'e:/stalker aa/a.n.t.h.o.l.o.g.y 1.2/anomaly1.5.2\appdata\savedgames\fatal_ctd_save_1.scop'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : m_available_count
[error]Function      : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File          : D:\a\xray-monolith\xray-monolith\src\xrGame\id_generator.h
[error]Line          : 100
[error]Description   : Not enough IDs

 

Najważniejsze porady graczy:

Bycie absolutnym minimalistą. Nie gromadzić ani układać żadnych przedmiotów. Nie próbuj sprawdzać każdego ciała dla łupu. Nie próbuj demontować zbyt wielu pistoletów itp, aby stworzyć zbyt wiele części, chyba że części mają dobry stan lub są konieczne. Jeśli grasz w tryby fabularne, spróbuj ukończyć fabułę tak szybko, jak to możliwe. Im dłużej pozostajesz w strefie, tym więcej obiektów jest generowanych. Pamiętaj, że numery identyfikacyjne obiektu nie są wielokrotnego użytku, po ich wygenerowaniu są trwałe.

 

  • Dodatnia 1
  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.