Yurek Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 04.12.2010 r. Autor: Technician Autor spolszczenia: @Yurek Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin Linki do spolszczenia oraz innych źródeł wygasły. Użytkowników, którzy są w ich posiadaniu, prosimy o kontakt z administracją. OPIS: Spoiler Technician wprowadza kilka drobnych zmian w Sigerous Mod 1.7. Rozgrywka stała się nieco trudniejsza, a przez wykorzystanie AtmosFear pogoda uległa zmianie. Dodano też nowe artefakty czy dynamiczne wiadomości, jakie otrzymujemy podczas gry. Ponadto autor lekko zmodyfikował system handlu, wytrzymałość mutantów oraz dźwięki. Zmiany w Technician: Start gry został lekko utrudniony poprzez zmianę ekwipunku, którym dysponuje Diegtiariow. Zmiana udźwigu (50kg). Zwiększono poczucie głodu u Diegtiariowa - im większe tym protagonista wolniej odzyskuje wytrzymałość. Stan zdrowia nie regeneruje się samoistnie. Poziom napromieniowania protagonisty nie zmniejsza się samoistnie. Poprawiono celowanie z broni u Diegtiariowa. Diegtiariow odczuwa zmęczenie po biegu. Zmiana wyposażenia stalkerów na wszystkich lokacjach. NPC mogą zginąć z powodu napromieniowania lub wykrwawienia się. NPC celniej strzelają. Jeżeli NPC nie zdołał schronić się przed nadciągającą emisją, to w efekcie zostanie zombifikowanym. U martwych NPC pojawia się mniej bezużytecznych przedmiotów. Zaimplementowano dodatek "Wojna w Prypeci", co utrudnia przeżycie na tej lokacji. Wprowadzono zmiany w stosunkach między NPC, a mutantami. Ponadto oddział Alfa jest atakowany przez mutanty. Zwiększono wytrzymałość mutantów. Słabym punktem jest głowa potwora, aczkolwiek wszystko zależy od posiadanej przez nas broni. Niektóre mutanty mogą krwawić, co skutkuje otrzymywaniem dodatkowych obrażeń. Zmiany w przypadku wypadających części ciał mutantów (tylko pewnej części). Zwiększono ceny asortymentu u handlarzy. Zmniejszono wartość otrzymywanych medali. Artykuły spożywcze zaspokajają poczucie głodu w różnym stopniu. Zażycie medykamentów skutkuje wystąpieniem efektów ubocznych (poczucie ''zamroczenia", zwiększony głód - im lepsza jakości apteczka, tym mniejsze efekty uboczne). Zmniejszono wydajność apteczek oraz bandaży - w przypadku ciężkiego krwotoku jeden bandaż nie zatrzyma krwawienia. Spożycie soku niweluje skutki upicia się. Pogoda stała się bardziej słoneczna (zmian można dokonać w pliku gamedata\configs\environment\dynamic_weather_graphs.ltx). Zmiany w teksturach, które autor znalazł w internecie oraz zaimplementowano ''fotozonę". Zmieniono muzykę w stalkerskich bazach. Muzykę na lokacjach zastąpiono dźwiękami przyrody. Dodano nową muzykę oraz anegdoty u NPC. Wprowadzono zmiany w parametrach broni. Zaimplementowano dodatek New Artefacts 2.7, którego jak sama nazwa sugeruje, wprowadza do gry wiele nowych artefaktów o unikalnych właściwościach. Zaimplementowano dodatek Dynamic News Vano Santuri ver 0.3 - nowe komunikaty na ekranie w formie SMS-ów. Zaimplementowano dodatek AtmosFear autorstwa @Cromm Cruac, który wprowadza zmiany w pogodzie. Od autora: Spoiler Dziękuję ogromnie wszystkim tym, których mody wykorzystałem. Przede wszystkim za to, że podzielili się swoimi materiałami. Zmian w modzie dokonał stalker Technik (Technician). Tłumaczenie opisu: @Yurek Uwaga: W polskim tłumaczeniu dodano tzw. Dopę (dopełnienie). Możliwe błędy oraz sposoby radzenia sobie z nimi autorstwa @Yurek: Spoiler 1. Jeżeli podczas wykonywania zadania, w którym Noe wskazuje nam przejście, na południowy płaskowyż pojawi się następujący FATAL ERROR z "wylotem" do pulpitu: FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ... - zew prypecigamedatascriptsvsm_send_news.script:1287: attempt to concatenate local 'm_str0' (a nil value) Należy podmienić plik (wcześniej zrobić jego kopię, bo będzie później potrzeby!) "vsm_send_news.script" na plik oryginalny, rosyjski (dołączony do spolszczenia). Po przejściu miejsca (zeskoczeniu z południowego płaskowyżu na "poziom levelu"), w którym ów błąd nam się pojawia, należy przywrócić przetłumaczony plik. [Error 1 fix] - link wygasł. 2. Jeżeli podczas przeszukiwania zwłok najemników w stacji antenowej "Krug" pojawi się następujący FATAL ERROR z "wylotem" do pulpitu: FATAL ERROR [error]Expression : bone_id!=BI_NONE [error]Function : SArtefactDetectorsSupport::Blink [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameArtefact.cpp [error]Line : 546 [error]Description : joint2 Należy podmienić plik (wcześniej zrobić jego kopię, bo będzie później potrzeby!) "artefacts.ltx" na ten dołączony do pakietu Fix - Error 2. Po przeszukaniu zwłok i zebraniu łupów, należy wyjść z gry i jak najszybciej przywrócić plik pierwotny z pakietu polonizacji (w przeciwnym wypadku będą "wyloty" z powodu pliku fixa). [Error 2 fix] - link wygasł. 3. Jeżeli we freeplayu podczas podjęcia się zadania u Garriego na odszukanie jego zaginionego znajomego, Mielnika w podziemiach Prypeci pojawi się następujący FATAL ERROR z ''wylotem" do pulpitu: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 502 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'ammo_ammo_9x39_ap'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Należy podmienić plik "character_desc_sgm.xml" na zawarty w pakiecie. [Error 3 fix] - link wygasł. Porady autorstwa @Yurek: Spoiler Warto pobrać mapę z przedstawioną lokalizacją schowków oraz pozostałych przydatnych rzeczy: Yandex - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Wszelkie porady dotyczące SGM 1.7 zostały opisane w poście z podstawową wersją moda i aktualnie obowiązują w Technician. Należy ostrożnie podejść do zadania "Operacja Wulkan", które zleca pułkownik Kowalski: - jeżeli chcielibyśmy wykonać zadania ugrupowania Monolit oraz do niego wstąpić, to po wykonaniu w/w zadania będzie to całkowicie niemożliwe (podczas wykonywania owego zadania ginie Cyborg - przywódca Monolitu w Prypeci); - jeżeli będziecie z nim zwlekać zbyt długo, to ukończenie zadania związanego ze zniszczeniem anteny Monolitu w przedszkolu nie będzie niemożliwe; - jeżeli podejmiecie się wykonania zadania razem z questem na poszukiwanie zakłóceń (zadanie, który prowadzi do zniszczenia anteny Monolitu w Prypeci), nie będziecie mogli ukończyć gry (nie zespawnują się Wam zwłoki patrolu żołnierzy, który trzeba odnaleźć. W celu zaliczenia zadania trzeba obszukać ww. zwłoki). W takim przypadku należy wczytać wcześniejszy zapis - czasem bardzo odległy w czasie i ponownie przejść pewien fragment gry, co akurat w tym modzie (w wersji Technician) w Prypeci do przyjemności nie należy. - Moja rada? Wykonać zadanie "Operacja Wulkan" zaraz po dotarciu do Prypeci lub wykonaniu zadań dla Monolitu. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixami, patchem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. W pliku fsgame.ltx należy zmienić linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Sigerous Mod 1.7 Technician: Playground - [KLIK] Fix nr.1: Link wygasł. Fix nr.2: Link wygasł. Spolszczenie: Link wygasł. Credits: Spoiler Spolszczenie do SGM 1.6: Lukass, M.R.O.K. Spolszczenie i poprawki do wersji SGM 1.7: @Yurek Tłumaczenie Dynamic News ver 0.3: @Yurek, @Cromm Cruac Tłumaczenie NanoCell Inventory: @Cromm Cruac Autor AtmosFear: @Cromm Cruac Patch 0.1: Uwaga! Patch należy zainstalować na samym końcu! Naprawia błąd związany ze spawnerem oraz dodaje brakujący opis harmonijki. Od teraz spawner nie zawiesza już gry i można z niego korzystać w razie napotkania problemów. Link wygasł. Źródło: 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Opis moda mówi sam za siebie, wiele zmian i dodanych rzeczy. Teraz to mam problem grać w kompilację SGM 1,7 + AF 2,1, czy wrzucić Technican..;)..? - pogoda prawie zawsze słoneczna (komu to nie pasuje, sam może zmienić ustawienia w pliku: gamedata\configs\environment\dynamic_weather_graphs.ltx) Możecie wstawić przykład ustawień dla pogody mieszanej...w AF 2,1 świetnie to wygląda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Wersja Technician jest znacznie trudniejsza i dedykowana pod poziom trudności MISTRZ. Właśnie jestem we freeplaju tej wersji i mogę powiedzieć tylko jedno - jest trudno, ale naprawdę warto zapoznać sie z tą wersją moda. Zawiera ona AtmosFear 2.0. Na pewno wersja AF 2.1 jest piękniejsza i bardziej dopracowana, ale za to Technician ma masę dodatków (no i te nowe artefakty ;)) - wybór należy do Ciebie :D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Jak trudny to dla mnie zawsze gram jako mistrz...tylko ta pogoda mi nie za bardzo. Podajcie ustawienia dla pogody mieszanej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Z tym to akurat nie mam pojecia, ale zapytaj Cromm'a, on na pewno będzie wiedział co i jak ;) Poza tym mi się ta pogoda podoba - to nie jest tak, że tylko słoneczko świeci, są też inne zjawiska atmosferyczne (ale słoneczko jest najczęściej - a w jego świetle w ustawieniach dynamicznych światła Zona wygląda cudnie :D) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacTavish Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Witajcie, dawno mnie tu nie było! Jak by się... komuś... kiedyś... udało wyciąć bronie oraz kombinezony z BRAZ'a czy Freechoise'a z dodatku do Sigerous moda to był by to najlepszy mod pod call of pripyat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Mod uruchamia się bez problemów, właśnie zapuściłem grę..;) Jeszcze pytanie do Cromma... Jak tutaj sprawa wygląda z Absolute Nature 2 i Absolute Structures... Czy można połączyć te dodatki w całość bo jednak rośliny w AN 2 są ładniejsze? Jak zmienić ustawienia pogody na mieszaną..plik wygląda tak... gamedata\configs\environment\dynamic_weather_graphs.ltx [dynamic_default] clear = 0.8 cloudy = 0.25 rain = 0.01 thunder = 0.01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Pewnie musisz zwiększyć odpowiednie parametry.Na przykład clear czyli jak sądzę pogoda słoneczna masz 0.8 a rain czyli deszcz masz 0.01. Zamień je a będziesz miał cały czas deszczową pogodę.Zwiększ parametr thunder a będziesz miał burzę.Daj na wszystkie cztery parametry po równo 0.25 i mniej więcej będziesz miał wszystko z taką samą częstotliwością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Czy ma znaczenie wersja podstawki CoP- bo mam polską i angielską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dade6996 Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Hehe, a ja wczoraj ściągnąłem moda i modzik miodzio ;) No ale mam problem ze stabilnością to że xray 1.6 nie daje rade z dużą ilością NPC to wiem dlatego na Skadowsku przycina, no ale przycinało mi także na obszarach typu Szewczenko lub te miejsce gdzie znajdujemy ten artefakt dla brodacza to "pokręcone koło" czy jakoś tak : ) I to akurat tak dziwnie że spojrzałem w pewien punkt i mi tam przycinało a jak się odwróciłem do tego "punktu" to wszystko w porządku. Mój sprzęt : Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Memory: 3582MB RAM Hard Drive: 104 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT Zapomniałem napisać że zmiejszenie wymagań nie poprawia tego błędu : / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 @ korn06 Ja grałem i gram na PL. Nie mam pojecia, czy jak weźmiesz ENG i nałożysz spolszczenie CoP, a potem SGM, to wszystko będzie działać jak należy. Na wersji PL śmiga aż miło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Mam jeszcze pytanie- czy w tym modzie - tak jak w wersji SGM 1.7 można dodawać do broni wszystkie możliwe ulepszenia? Bo jeśli tak to niedobrze- gra jest wtedy zbyt łatwa- w podstawce niektóre ulepszenia wykluczały założenie innych. EDIT: czy działa wam spawner?, bo ja jak go włączam zamraża mi ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Spawner mi też nie działa, ale nie potrafiłem go usunąć z wersji ostatecznej. Napiszę zaraz ostrzeżenie w poście głównym żeby go nie używać ;) Co do modyfikacji broni i pancerzy jest tak jak w podstawowoej wersji SGM 1.7 - czyli można dodawać wszelkie modyfikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Jak tutaj sprawa wygląda z Absolute Nature 2 i Absolute Structures... Nie spotkałem jeszcze moda z którym by się gryzły. Instaluj. Zawiera ona AtmosFear 2.0. Na pewno wersja AF 2.1 jest piękniejsza i bardziej dopracowana AF 2.0 wygląda dokładnie jak AF 2.1. 2.0 nie ma tylko Fallouta i tekstury są 'cięższe' (żrą więcej RAM-u). Jak zmienić ustawienia pogody na mieszaną..plik wygląda tak... Trochę to dziwne bo AF2 ma [dynamic_default_good], [dynamic_default_bad], [dynamic_zaton_good], [dynamic_zaton_bad] etc. Poza tym widzę tu tylko 4 cykle a AF2 ma ich 7. Najwyraźniej AF2 nie jest w pełni zintegrowany a podmieniono tylko 4 podstawowe cykle z vanilki na te z AF. ale za to Technician ma masę dodatków (no i te nowe artefakty ;)) - wybór należy do Ciebie :D SGM 1.7 też ma nowe artefakty i anomalie. Zagrałbym w to jedynie gdyby miało to więcej zadań. Mam jeszcze pytanie- czy w tym modzie - tak jak w wersji SGM 1.7 można dodawać do broni wszystkie możliwe ulepszenia? Bo jeśli tak to niedobrze- gra jest wtedy zbyt łatwa- w podstawce niektóre ulepszenia wykluczały założenie innych. No to instaluj tylko jedno z tych które się wykluczają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonezi Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Mam trochę zamieszania otóż zainstalowałem wszystko zgodnie z instrukcją wszystko włącza się i jest ok ale... Ten problem występuje gdy mam dx11 i HBAO: Ten gdy dx11 + HDAO (przypatrzcie się na czarne kratki) Gdy włączam dx10 gra się zawiesza na ładowaniu menu. Możecie coś doradzić? A specyfikacja to: gtx 460, 4gb ram, e8400 i win7 64bit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Gdy włączam dx10 gra się zawiesza na ładowaniu menu. Dziwne bo u mnie na DX 10 w trybie HBAO jest wszystko w najlepszym porządku. Pobierz Driver Sweeper ...odinstaluj sterownik karty, wyczyść dokładnie programikiem wszystkie pozostałości od ATI i zainstaluj na nowo sterownik. dx11 + HDAO Nie polecam gry w trybie HDAO , gra traci dużo grafiki i oświetlenia. Tryb HBAO jest dużo ładniejszy. Na koniec garść danych do przeglądnięcia... Mój odnośnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Najwyraźniej AF2 nie jest w pełni zintegrowany, a podmieniono tylko 4 podstawowe cykle z vanilki na te z AF. Cromm czy nie da się zmienić jakoś w tym pliczku co jest do dyspozycji by była pogoda mieszana.? Kobal proponował zmianę parametrów...wiem że to powinno pomóc, ale chciałbym wiedzieć co zmieniam. Chcę by te odpowiedzi zostały jako porady dla innych. Chodzi mi o to...np. jeżeli jest 0,8 to co to oznacza i jak to jest liczone..procentowo, przypadkowość.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Im większa liczba przy cyklu tym większe prawdopodobieństwo jego wystąpienia. Np. wszystkie ustawione na 0.25 będą miały 25% szansy wylosowania a przy sekwencji 0, 0, 1, 0 będzie non stop lało. Teoretycznie wartości powinny się sumować do 1 ale ze skryptu je obsługującego to nie wynika i nie muszą. Ale na wszelki wypadek tak zrób. Np. 0.3, 0.3, 0.2, 0.2 (30%, 30%, 20% 20% szansy wystąpienia) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stahu3 Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 witam wszystkich podczas wykonywania misji dla Najemników w fabryce jupitera "Zaginiony oddział" gdy kontroler atakuje mój oddział a ja przy ucieczce na zewnątrz budynku mam wylot na pulpit FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : CAnimatorCamEffectorScriptCB::Valid [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameActorEffector_script.cpp [error]Line : 26 [error]Description : ai().script_engine().functor<LPCSTR>(*cb_name,fl) @Edit: Znalazłem przyczynę brakowało 1 pliku w folderze scripts "ui_sleep_dialog" przekopiowałem od wcześniejszej wersji 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dade6996 Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 No ale mam problem ze stabilnością to że xray 1.6 nie daje rade z dużą ilością NPC to wiem dlatego na Skadowsku przycina, no ale przycinało mi także na obszarach typu Szewczenko lub te miejsce gdzie znajdujemy ten artefakt dla brodacza to "pokręcone koło" czy jakoś tak : ) I to akurat tak dziwnie że spojrzałem w pewien punkt i mi tam przycinało a jak się odwróciłem do tego "punktu" to wszystko w porządku. Mój sprzęt : Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Memory: 3582MB RAM Hard Drive: 104 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT Zapomniałem napisać że zmiejszenie wymagań nie poprawia tego błędu : / Ponawiam czy ktoś wie jak poprawić stabilność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Miałem to samo z normalnym SGM-em 1.7. Procek i RAM mam taki jak ty ale szybszą kartę (GTX 295) a i tak na Skadowsku było 12 FPSów (w wanilce 60-70). Ten mod chyba tak ma. Pomogło dopiero zoptymalizowanie moda ale niestety pozbyłem się anomalii, które dodaje SGM. No ale za to można w miarę normalnie grać (jakieś 20FPS na skadowsku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dade6996 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Zooptymalizowanie moda? Mógłbyś napisać jak go "zooptymalizować". Chodzi ci o to żeby usunąć Anomalie, Miny i martwe mutanty z gry? Anomalie i mutanty mógłbym usunąć ale miny to już nie : / Przez nie jest trudniej : ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maur Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Przecież miny można wyłączyć w opcjach SGM poza tym w wersji techniciana nie zauważyłem żeby były aktywowane miny grałem w SGm 1.6 SGM+Braz i SGM1.7 w tych modach miny były aktywne w SGM techniciana w miejscach gdzie powinny być miny nie ma ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Tak jest, w opcjach SGM. Najpierw spróbuj wyłączyć mutanty. Jak nie pomoże to anomalie. Ja miny sobie zostawiłem. Zazanczam że zrobiłem to na wersji 1.7 nie na Technicianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dade6996 Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Faktycznie min nie ma. Pamiętam jak grałem w SGM 1.6 to tam były miny a teraz w tamtych miejscach nie ma min. Ehh... mam buga : / wie ktoś o co chodzi? FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ... - zew prypecigamedatascriptsvsm_send_news.script:1287: attempt to concatenate local 'm_str0' (a nil value) stack trace.. Boże ale ja głupi : / jest to napisane jak z tym sobie radzić przepraszam za utrudnienia : P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.