Skocz do zawartości
kobal

Priboi Story Overhaul

Rekomendowane odpowiedzi

 

Priboi Story Overhaul wersja 3.2.5

Dołączona grafika

 

Ostatecznie poprawiona i uporządkowana, a także utrudniona wersja znanego i lubianego Priboi Story.

Zalecana gra na poziomie trudności Mistrz... (fire_wound_immunity została zmniejszona nieco na poziomie mistrzowskim. Stało się to dla zbalansowania gry, ponieważ NPC mając zbyt wysokie umiejętności strzeleckie, czasami widzą przez krzaki, lub drzewa). Jeśli zdecydujecie się grać na niższych poziomach trudności, bądźcie gotowi na szybką śmierć.

 

Autor : LoboTheMan za zgodą i sugestią Dez0wave

Data : czerwiec 2011

Wersja podstawki: Cień Czarnobyla na patchu 1.005

 

 

Screeny...

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Opis Zmian...

 

 

Nowe modele dla broni...

- LR-300

- L85

- AK74

- AK74u

- Abakan

- SIG550

- AS-VAL

- SVD

- Vintorez

- Bizon SMG

- AK-103

 

-Dodane więcej dialogów w rozmowach z NPC

-Skorygowano błędy gramatyczne i ortograficzne w plikach tekstowych

-Zmieniono ikonę Lt.Priboia w oknie dialogów i w widoku z 3 osoby

-Uaktualniono encyklopedię o nowe informacje

-Naprawiono ikonę krótkofalówki w PDA/Encyklopedii

-Zedytowano menagera schowków,usunięto warunki znane z SHOC ( teraz wszystkie schowki powinny być dostępne)

-Zredukowano udźwig i zmniejszono liczbę pozycji na pasie do ośmiu

-Zredukowano szybkość poruszania się i działania

-Zmieniono balans broni i amunicji na bardziej rzeczywisty

-Dodano więcej muzyki do radia Powinności i Baru ( muzyka pojawi się również na Posterunku Wojskowym i w Instytucie Agroprom w bazie Najemników)

-Zrewidowano ofertę handlowców ( handlarze mają mniej amunicji i broni) ceny poszły w górę.Barman powie ci dlaczego.

-Amunicja AP jest teraz rzadsza, dostępna jako nagroda za zadania lub jako znajdźka.Niektórzy z handlarzy powinni mieć trochę od czasu do czasu.

-Handlarze dają dużo mniej za poszczególne przedmioty i nie kupują wszystkiego

-Naprawiony błąd detektora od Sacharowa

-Przydzielono zadania poboczne dostępne u Sidorowicza i Wolnościowców innym NPC ( przerobiono tekst tak by pasował do danego NPC )

-Wiele zadań NPC jest powtarzalnych

-Zmienione wartości broni tak by przy odrobinie szczęścia NPC faworyzowali karabiny szturmowe przed obrzynami i dubeltówkami

-Obrzyny BM16 i TOZ34 mogą być umieszczone w slocie pistoletu

-Ekonomia jest trudniejsza.NPC ma mało pieniedzy, NPC nie kupi wszystkiego

-Zadanie Łowcy na Rodzinną Strzelbę zostało zmienione.Można znaleźć jeszcze jedną rzecz oprócz strzelby.

-Dodano nowe bronie, nie do kupienia u handlarzy,można je znaleść tylko w schowkach.

-Unikatowe SVD dostępne w schowkach

-Zmieniono wagę przedmiotów, nie wszystkie artefakty ważą po 0.5kg,kilka przedmiotów ma zmienione swoje atrybuty

-Zredukowano respawn w Zonie.

-Dodano nowe imiona NPC

-Nowy handlarz na Kordonie (znajoma twarz powróciła na Kordon)

- Sky4CE SkyGRAPHICS Mod v2.0 RC4.1 added (Motion Blur is disabled).

-Antyrad ma działanie uboczne (redukuje zdrowie i staminę)

-Poprawione drobne bugi i niedociągnięcia

 

Burze:

- Są rzadsze w Zonie

- Bardzo duża radiacja...szukaj schronienia

- Usunięto odliczanie czasu

- Dodany spawn fantomów w czasie burzy

- Zmniejszono ilość artefaktów spawnujących się po burzy

- Dodano balans spawnu mutantów po burzy

 

 

Download wersja 3.2.5  stąd

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOLSZCZENIE MODA PRIBOI STORY OVERHAUL v.3.2.5

 

Autorzy polonizacji : Kobal, w polonizacji wykorzystano fragmenty spolszczenia "Priboi Story" v1.1 autorstwa Tyro

Testerzy : Smox, Ulvhedin, Kobal

 

LINK DO POBIERALNI FORUM:

Polonizacja: http://pobieralnia.s...info&file_id=81

 

Instalacja...

1.Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.

2.Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

...$game_data$ = false| true| $fs_root$|... na: ...$game_data$ = true| true| $fs_root$|

3.Graj

 

Małe FAQ moda...

 

 

 

******************

Wolność jest neutralna dla Stalkerów, jeżeli chcesz przywrócić oryginalne gamerelations, idź do...:

- gamedataconfigcreatures

- usuń game_relations.ltx

- zmień nazwę... game_relations.original, na... gamerelations.ltx

 

******************

 

Zona jest zbyt rzadko zaludniona, Chcę więcej ludzi by do nich strzelać! NatVac's Respawn Population Management 1.0 był ustawiony jako minimalny respawning. Użyj dwóch metod poniżej, lub przywróć normalny spawn :

- Edytuj se_respawn.script ..na.. respawn npc's quicker. (opis powinien być tutaj: gamedataRead_MeRead_Mereadme_Respawn_Population_Management.txt)

lub.:

- Usuń se_respawn.script w...: gamedatascripts i zmień nazwę... se_respawn.original ..na.. se_respawn.script

 

To przywróci oryginalny spawn w Priboi.

 

******************

 

Mój komputer nie może pracować z Sky4CE 2.0 RC 4.1

- Usuń folder shaders z gamedata folder.

 

******************

 

Sky4CE 2.0 RC 4.1 pogarszają cienie i/lub grafikę.

- Ustaw grę na pełne oświetlenie dynamiczne, Miałem takie problemy z Sky4CE 2.0 RC 4.1 na oświetleniu statycznym.

Jeżeli nie możesz uruchomić pelnego oświetlenia na swoim PC, usuń folder..shaders,

 

******************

 

Dostaję CTD z błędem... error "193 Invalid vertex for object", gdy uruchamiam nową grę

- Gra próbuje spawnować jakiś obiekt na złym miejscu/lokacji i wyrzuca na pulpit. Rozpocznij nową grę i (graj na poziomie MASTER !!!)

 

******************

 

 

Poradnik

 

 

 

Jeżeli chcesz szybko przejść grę, bez wielokrotnego wracania na te same lokacje, skorzystaj z poradnika do wersji 1.3 http://www.stalkerte...o-priboi-story/ Jest tam opisana lokalizacja wszystkich dokumentów, fleszek i innych przedmiotów questowych na wszystkich lokacjach. Wszystkie dokumenty można zebrać wcześniej, nie czekając aż otrzymamy na nie odpowiednie zadanie. Poniżej natomiast opis przejścia moda zgodnie z linią fabularną.

 

Grę rozpoczynamy na Kordonie, na posterunku wojskowym. Rozmawiamy kolejno z dowódcą posterunku, majorem Kuźniecowem pod mostem i szefem wioski kotów Buddym. W budynku przy którym stoi Buddy znajdziemy skrzynię z odrobiną ekwipunku. W kantorku Sidorowicza, w niebieskiej skrzyni znajdziemy list do Priboia. Zgodnie z sugestią idziemy do jednego z domów w wiosce ( wychodząc od Sidora to drugi dom po prawej stronie ) Tam w niebieskiej skrzyni znajdziemy Dokumenty z posterunku.

 

Znajdź plany CEA

 

Dokumenty znajdziemy na terenie Baru, w budynku na prawo od wejścia na bazę Powinności. Do budynku można się dostać przez dziurę w dachu. Na dach dostaniemy się ze stojącej obok wieży strażniczej. Dokumenty są w panelu elektrycznym. W Barze 100 radów, na zapleczu w sejfie znajdziemy też kolejną wiadomość od Sidorowicza o czym informuje nas Don Reba.

 

Dołączona grafika

W tym budynku dokumenty

 

Dołączona grafika

W tym panelu elektrycznym

 

 

 

Odzyskaj wykradzioną informację

 

 

Zaraz po przejściu z Kordonu na Wysypisko dostaniemy nowe zadanie odnalezienia fleszki z wykradzionymi informacjami o UHSF. Trupa agenta z fleszką znajdziemy na końcu tunelu kolejowego na Wysypisku.

 

Dołączona grafika

Tunel z trupem agenta

 

 

 

Znajdź dokumentację UHSF część 2

 

 

Walizka z dokumentami jest na drugim piętrze Instytutu, tam gdzie dowódca najemników, którego musimy zabić zgodnie z zadaniem pobocznym otrzymanym z chwilą przejścia na Agroprom.

 

Dołączona grafika

Walizka z dokumentami

 

 

 

Znajdź dokumenty z Martwego Miasta część 2

 

 

Dokumenty znajdziemy w Dolinie Mroku, w lab X18. Zaraz po zejściu do labu przed sobą mamy metalowe szafki. Za nimi jest plecak z potrzebnymi dokumentami.

 

Dołączona grafika

W tym plecaku dokumenty

 

 

 

Znajdź dokumentację UHSF część 1

 

 

Czas wybrać się do Prypeci. Potrzebne dokumenty znajdziemy w szybie windy w budynku Gastronomu, tym po prawej stronie miasta.

 

Dołączona grafika

W tym budynku dokumenty

 

Dołączona grafika

W tym szybie windy plecak z dokumentami

 

 

 

Sprawdź miejsce katastrofy

 

 

Wchodząc na teren Magazynów Wojskowych otrzymamy zadanie sprawdzenia miejsca katastrofy helikoptera. Rozbity helikopter znajdziemy na lewo od Bariery. Miejsce katastrofy jest zaznaczone na mapie. Przy ciele jednego z żołnierzy znajdziemy RAPORT KONWOJU, a w nim jedną z cyfr jakiegoś kodu X=3. Jeśli chcemy iść zgodnie z linią fabularną, raczej unikajmy starć z Wolnością. Może to zaowocować później kłopotami z odnalezieniem pewnych przedmiotów questowych. Gra skieruje nas na Radar, można się przemknąć do przejścia idąc wzdłuż granicy lokacji do bariery i ominąć posterunek Wolności, ale jest tam bardzo dużo anomalii. Wprawdzie na barierze nie ma żadnych postaci questowych, ale jeśli wybijemy załogę bariery to z głównej bazy przyjdzie uzupełnienie i tam już mogą być potrzebne na dalszym etapie gry postacie.

 

 

 

Uratuj naukowców

 

 

Ruszamy na Radar. Musimy sprawdzić miejsce katastrofy helikoptera - las na Radarze, czyli sporo mutantów, a następnie odszukać zwłoki dowódcy grupy naukowców. Przy jego ciele znajdziemy fleszkę, a w niej drugą cyfrę kodu Y=6. Na głównej drodze na Radarze znani z podstawki monolitowcy. Z dwojga złego lepiej wybrać drogę przez las. I tak rozprawa z mutantami nas nie minie, więc po co się wykrwawiać z monolitowcami. Ciało naukowca znajdziemy przy dziurze w ogrodzeniu dokładnie na północ od helikoptera.

 

 

 

Znajdź zaginiony oddział specnazu

 

 

Z chwilą wejścia do Prypeci otrzymamy zadanie odnalezienia oddziału specnazu. Oddział przebywa na terenie CEA1. Idziemy normalnie do hangaru z wejściem do Sarkofagu. Przy wejściu kierujemy się wprost na południe między budynki. Za budynkami trochę na prawo zobaczymy prowizoryczny posterunek wojskowy. to nasz zaginiony oddział. Nie ma obowiązku od razu tam iść. I tak prędzej czy później odwiedzimy CEA, więc wtedy sobie zaliczymy to zadanie. Od dowódcy oddziału dostaniemy tylko informację, że miejsce ewakuacji z Zony znajduje się na terenie CEA2.

 

Dołączona grafika

Tam oddział specnazu

 

 

 

Znajdź raport o mutacji część 1

 

 

W Dolinie Mroku, po lewej stronie drogi w kierunku Kordonu, zaraz za mostem, znajdziemy kilka zabudowań. W jednym z domów, w niebieskiej skrzyni znajdziemy potrzebne dokumenty.

 

Dołączona grafika

W tym domku dokumenty

 

Dołączona grafika

 

 

 

Znajdź pendrive Siro

 

 

Siro to wariat mieszkający w domku na bagnie za bazą Wolności. Strzela do wszystkiego co się rusza. Przy jego ciele znajdziemy potrzebną fleszkę.

 

Dołączona grafika

W tym domku mieszka Siro

 

 

 

Znajdź raport z wypadku na CEA część 1

 

 

Tunel kolejowy na Agropromie. Dokumenty znajdziemy na jego końcu w hydrancie.

 

Dołączona grafika

W hydrancie potrzebne dokumenty

 

 

 

Znajdź tajne dokumenty KGB

 

 

Magazyny Wojskowe, baza Wolności. Dokumenty są w niebieskiej skrzyni w zbrojowni frakcji. Nie obejdzie się bez zdobycia bazy. Zalecane skorzystać z pomocy obozującego nieopodal oddziału Powinności.

Właściwie na wszelki wypadek warto zakłócić trochę tok fabuły i przeszukać zwłoki wszystkich wolnościowców. Chodzi dwa questowe przedmioty potrzebne na dalszym etapie gry. PDA Dezika Lohnara, do znalezienia przy ciele Dezika i klucz Dezika Lohnara, który ma obozujący na bazie Wolności Striełok. Obydwaj zginą przy szturmie bazy a nigdy nie wiadomo czy ich ciała nie znikną po opuszczeniu lokacji. Choć mi akurat nie zniknęły Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Skrzynia z dokumentami KGB

 

 

 

Znajdź raport z wypadku na CEA część 3

 

 

Prypeć, dom kultury czyli baza Monolitu. Dokumenty są w niebieskiej skrzyni w piwnicy pod salą kinową.

 

Dołączona grafika

Baza Monolitu

 

Dołączona grafika

Skrzynia w piwnicy

 

 

 

Znajdź PDA Dezika Lohnara

 

 

Jeśli nie zabraliśmy go wcześniej, wracamy na bazę Wolności i odszukujemy ciało Dezika. Najpewniej w budynku sztabu lub w jego okolicy. W PDA Dezika znajdziemy kod 19750208. To kod do drzwi blokujących przejście w głąb lab X10 na Radarze.

 

 

 

Znajdź raport z wypadku na CEA część 2

 

 

Idziemy na Radar i schodzimy do lab X10. Kierujemy się do ostatniego pomieszczenia na dolnym poziomie. tego gdzie był wyłącznik Mózgozwęglacza. Drzwi, które staną nam na drodze otwieramy kodem z PDA Dezika 19750208. W pomieszczeniu z wyłącznikiem schodzimy do jednego z silosów. Tam w niebieskiej skrzyni znajdziemy potrzebne dokumenty.

 

Dołączona grafika

O ten silos chodzi

 

Dołączona grafika

W tej skrzyni dokumenty

 

 

 

Znajdź pierwszy kod do lab X18

 

 

Schodzimy do podziemi Agropromu i tam kierujemy się do kryjówki Striełoka. W kryjówce, w niebieskiej skrzyni znajdziemy notatkę niejakiego Urodina. dowiemy się z niej że kody są schowane gdzieś na terenie Sarkofagu.

 

Dołączona grafika

Skrzynia w kryjówce Striełoka

 

 

 

Znajdź dokumenty z Martwego Miasta część 1

 

 

Dolina Mroku, baza bandytów w niedokończonym budynku fabrycznym. W pomieszczeniu gdzie w podstawce przebywał dowódca bandytów Dzik znajdziemy niebieską skrzynię, a w niej potrzebne dokumenty.

 

Dołączona grafika

Skrzynia w kwaterze dowódcy bandytów

 

 

 

Znajdź klucz Dezika Lohnara

 

 

Jeśli nie zabraliśmy go wcześniej to musimy wrócić na bazę Wolności i odszukać ciało Striełoka. Gdzie będzie, nie wiadomo. Striełok biega po całej bazie, kto to wie gdzie przyszło mu umrzeć.

 

 

 

Znajdź zmodyfikowane PDA Krugłowa

 

 

Ciało Krugłowa znajdziemy w lab X16 na Jantarze. Schodzimy do końca do hali z ogromnym mózgiem. Ciało Krugłowa jest na samym dole pomieszczenia pod kratami. W PDA kod do ukrytego pomieszczenia w X10 022138

 

Dołączona grafika

Krugłow

 

 

 

Znajdź sprawozdanie z awarii UHSF

 

 

Wracamy do lab X10 na Radarze. Zaraz na początku dolnego poziomu natkniemy się na drzwi kodowe. Otwieramy je kodem z PDA Krugłowa 022138. W środku niebieska skrzynia z dokumentami.

 

Dołączona grafika

 

 

 

Znajdź pendrive Doktora

 

 

W opisie zadania jest też coś o PDA Doktora, ale nie ma się co tym przejmować. Przy ciele Doktora nie ma żadnego PDA. Ważny jest tylko pendrive. Znajdziemy go w lab X18 w Dolinie Mroku. Niebieska skrzynia w jednym z pomieszczeń na górnym poziomie.

 

Dołączona grafika

Tu pendrive Doktora

 

 

 

Znajdź pendrive Striełoka

 

 

Ruszamy do Prypeci. Potrzebny pendrive znajdziemy w plecaku na piętrze Gastronomu, tego po lewej stronie miasta.

 

Dołączona grafika

Gastronom z pendrivem Striełoka

 

Dołączona grafika

W tym plecaku pendrive Striełoka

 

 

 

Znajdź książkę Genetyka

 

 

Książka jest w ukrytym pomieszczeniu na terenie bazy bandytów w Dolinie Mroku. Musimy wejść na dach bazy. Z niego przeskoczyć na balkonik sąsiedniego budynku. Z balkoniku przez okno wchodzimy do pokoju. tam w niebieskiej skrzyni znajdziemy książkę a w niej kod do bunkra na Radarze 78159736. W pomieszczeniu jest silna radiacja.

 

Dołączona grafika

Na ten balkonik trzeba skoczyć

 

 

 

Znajdź drugi kod do lab X18

 

 

Kod znajdziemy w niebieskiej skrzyni w bunkrze na Radarze. Chodzi o bunkier po lewej stronie drogi w kierunku Mózgozwęglacza. Tam gdzie zawsze siedzi snajper monolitu. Drzwi otwieramy kodem z książki Genetyka 78159736

 

Dołączona grafika

Bunkier na Radarze

 

 

 

Znajdź notatki Ducha

 

 

Magazyny Wojskowe, wioska pijawek. Notatki Ducha znajdziemy w piwnicy domu po lewej stronie wioski. Wejście do piwnicy jest zasłonięte paletą.

 

Dołączona grafika

W piwnicy tego domu notatki Ducha

 

 

 

Odszukaj raport o mutacji część 2

 

 

Prypeć, budynek przedszkola, ten na prawo przed przejściem podziemnym. Dokumenty są w skrzyni na piętrze w tylnej części budynku.

 

Dołączona grafika

Budynek przedszkola

 

Dołączona grafika

Skrzynia z dokumentami

 

 

 

Znajdź notatki Sidorowicza

 

 

Wracamy na Magazyny Wojskowe. W wiosce pijawek, w piwnicy budynku po prawej stronie wioski, tym w którym w podstawce był granatnik, znajdziemy trupa Sidorowicza. Zanim przeszukamy jego zwłoki zapisujemy grę. W momencie zabrania dokumentów zostaniemy zakażeni wirusem X. Potrzebną szczepionkę znajdziemy w Dolinie Mroku, w zbrojowni w bazie bandytów. Jeśli nie wyrobimy się w czasie - śmierć. Najlepiej wcześniej sobie zorganizować szczepionkę podczas którejś z kolejnych wizyt w Dolinie Mroku.

 

Dołączona grafika

W tym domu trup Sidorowicza

 

Dołączona grafika

W tej skrzyni w zbrojowni bandytów w DM antidotum na wirus X

 

 

 

Znajdź kod dostępu do lab X18

 

 

Sarkofag. Idąc korytarzami nie przechodzimy przez wyrwę w ścianie a a skręcamy w prawo. Jest tam wejście do napromieniowanego pomieszczenia z charakterystycznymi rurami. Wchodzimy po drabince na dolny poziom i w wnęce obok znajdziemy niebieską skrzynię a w niej... Kod Dostępu do X-18 część 1. Kod to 18746.

 

Dołączona grafika

Pomieszczenie z rurami

 

Dołączona grafika

Skrzynia z kodem

 

 

 

Znajdź dokumenty z lab X16

 

 

Idziemy dalej do hali z Monolitem. Monolitu oczywiście już tam nie ma. Możemy go podziwiać na Wysypisku. W hali korzystamy z teleportu lub wchodzimy po drabince na górę pomieszczenia. Po rusztowaniu przechodzimy do drugiej części hali z oknami na jednej ścianie. Tam między betonowymi płytami znajdziemy niebieską skrzynię z potrzebnymi dokumentami.

 

Dołączona grafika

Skrzynia z dokumentami

 

 

 

Znajdź raport o mutacji część 3

 

 

Idziemy do doliny Mroku i schodzimy do lab X18. Otwieramy drzwi kodowe z przejściem na dolny poziom kodem 18746. Znowu zostajemy zarażeni wirusem X. Mamy tylko kilkanaście sekund by zbiec na sam dół do pomieszczenia z pseudogigantem. Tam w bocznym pomieszczeniu w lodówce lub w niebieskiej skrzyni znajdziemy antidotum.

 

Dołączona grafika

W tym pomieszczeniu antidotum

 

Teraz możemy spokojnie pozbyć się mutantów. Przechodzimy do znanego z podstawki pomieszczenia kontrolnego, tego gdzie urzęduje ognisty poltergeist. Drzwi kodowe otwieramy drugim kodem 86195. Dokumenty znajdziemy w niebieskiej skrzyni.

 

Dołączona grafika

W skrzyni dokumenty

 

 

 

Znajdź dekoder

 

 

Dekoder znajdziemy w X18, zaraz za drugimi drzwiami kodowymi skręcamy w lewo i po pochylni przechodzimy do pomieszczenia z klatkami. W jednej z klatek, w plecaku znajdziemy potrzebny dekoder.

 

Dołączona grafika

Tędy do pomieszczenia z klatkami

 

Dołączona grafika

W plecaku dekoder

 

 

 

Znajdź dokumenty z hotelu w Prypeci.

 

 

Idziemy do Sarkofagu. Tam kierujemy się tak jak w podstawce zmierzając do dobrego zakończenia. Nie wchodzimy do hali z Monolitem a w równoległym korytarzu odnajdujemy wnękę z drabinką na górny poziom. Wnęka jest oznaczona charakterystycznym migającym światłem. Używamy dekodera na drzwiach i przechodzimy do Warlabu. Tam pozbywamy się natrętnych monolitowców i przechodzimy do sterowni Monolitu.Między blokami komputerów znajdziemy ostatnią skrzynkę.

 

Dołączona grafika

Tędy idziemy do Warlabu

 

Dołączona grafika

W skrzyni dokumenty

 

 

 

Ewakuacja

 

 

 

Przechodzimy na CEA2. Teraz możemy jeszcze skorzystać z teleportów i postrzelać się z monolitowcami. Albo idziemy po ziemi. Musimy dostać się do punktu ewakuacji w prawym górnym rogu mapy, gdzie będzie czekał na nas helikopter. Korzystamy i oglądamy napisy końcowe.

 

Dołączona grafika

Punkt ewakuacji

 

 

 

 

Edytowane przez kobal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie info o modzie...

Priboi Owerhaul... Wersja Story 3 Aktualizacja 27 sierpnia 2011

Priboi wersja 3.0

Owerhaul Priboi Story Ver. 3, najnowsza aktualizacja zawiera wszystkie poprawki poprzednich.

I autor nowego projektu LoboTheMan..."patch będzie ostatnim (tylko kilka małych poprawek prawdopodobnie później)."

żródło....http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr&thm_id=20987&page=1&sec_id=17&sort=ASC&no_transl=

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niniejszym informuję że jest do pobrania polonizacja w/w Priboi Story Overhaul. Link do pobieralni w pierwszym poście http://www.stalkerteam.pl/topic/2804-priboi-story-overhaul/#entry26114 .Dziękuję Smoxowi i Ulvhedinowi za sumienne testy i Yurkowi za pomoc z ekranem menu. Miłej gry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem to jest ostatnie najnowsza i najbardziej nadająca się do grania wersja?? Jak to się ma do ukrytych zagrożeń to jest kontynuacja czy zupełnie inna część. Bo po porażce z SGM może to zarzucę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W skrócie - Priboi Story Overhual v.3 to odświeżony i utrudniony, stary, dobry Priboi 1.1.3. Natomiast w Priboiu UZ, dodano UFO, obcych, predatorów i masę nowych rzeczy. Zmieniło to klimat moda, ale to kwestia gustu. Wszystkie wersje są grywalne i są oddzielnymi modami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LoboTheMan opublikował patcha 1 do wersji Overhaul 3.0.Można go pobrać stąd http://www.mediafire.com/?wpk9avdkahqk9h3 .Zmiany wprowadzone przez patcha są doprawdy kosmetyczne, niemniej będą kolidowały z polonizacją. Ci co grają po angielsku mogą instalować.Dla tych którzy wolą po polsku dalej obowiązuje wersja 3.0 bez patcha. Z racji tego że autor produkuje kolejne patche i wersje z podziwu godną częstotliwością, na razie nie będę robił żadnych adaptacji spolszczenia do czasu zakończenia prac przez LoboTheMan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu masz linka do ostatniego patcha podnoszącego moda do wersji 3.2 Priboi_Story_Overhaul_Ver3_Patch2.7z

Pamiętaj, że patch stosujesz tylko jeśli grasz w wersji angielskiej. Jeśli korzystasz z polonizacji obowiązuje wersja 3.0 bez patchy. Kolejne patche poprawiają tylko kilka drobnych niedoróbek, jednak mogą konfliktować z plikami polonizacji. Polonizacja zostanie zaadaptowana do wersji 3.2, ale w późniejszym terminie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety plan był nieco inny. Okazuje sie ze na wupload trzeba być zalogowanym na swoim koncie , zeby w międzyczasie ktoś mógł ściągać moje uploadowane pliki z predkością premium. Jak się wyloguje wtedy jest sciąganie " normal". Jak ktoś ma na to radę to z checią przerobie. EDIT Można temat gdzieś przenieść jakby co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 1 poście najnowsza poprawiona wersja moda oznaczona 3.2.5....Dodany został również poradnik zawierający dokładny opis przejścia moda zgodnie z linią fabularną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To po prostu mod fabularny (stary już) do SHOC. Nowa wersja priboja która wprowadza trochę zmian, ale wszystko masz napisane w pierwszym poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz a szkoda bo wraz z Metek58 jako nie liczni graliśmy w Priboy Story. Zarówno mnie jak i Jego wciągnoł ten mod. Ja w swoim imieniu powiem tak że z wielką przyjemnością zagrał bym w 2 bo pierwsza część podobała mi się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord