LordDino Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Po prostu jej wcześniej nie zauważyłem,a zaglądałem tam poważnie. Dałbym za to nerkę więc albo ślepy jestem albo gra mnie w wała robi. Jestem pewny na milion %, że tam zaglądałem nie wiem więc jak mogłem to przeoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Może przeoczyłeś, zdarza się. Gdzie jest bandycki schron z amunicją w okolicy Izmundroje- zadanie od Sowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ten schowek jest losowy. Ja mój znalazłem przy jednym z domków, tych w całości, stojąc naprzeciw estrady to po lewej stronie. Drugi raz znalazłem go przy płocie po prawej stronie, zaraz przy takim samotnym słupku pod krzakiem zdaje się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 A macie jakieś porady na temat obrony skadowska przed atakiem bandytów? Rozwalam na bieżaco wszystkie hordy- RPG i dobra snajperka- najlepsze do tego celu, wchodzę do środka statku- wszyscy na zielono, wychodzę na zewnątrz, żeby rozwalić pozostałych, nikt nie nadchodzi, wracam do statku a tam wszyscy na czerwono i kilku bandytów- tak jakby spawnowali się w niewłaściwym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Tak, też to miałem. Walczyłem z tym questem bite dwa dni. Prawdopodobnie to pokłosie naszej współpracy z Czapajewem i Sułtanem. Nabijamy sobie tyle punktów u bandytów, że gra bierze nas za napadającego a nie za obrońcę.Przede wszystkim absolutnie nie strzelaj do neutralnych bandytów. Staraj się też przejść cały ten quest bez wczytywania sejwów.Tu ci daję opis kolejności pojawiania się grup bandytów przygotowany przez Yurka Po pierwsze trzeba włączyć możliwość wyciągania broni na pokładzie Skadowska. Rozpoczynasz od podejścia do rannego Sokoła i rozmawiasz z nim. Następnie zaczajasz się przy drodze prowadzącej do dźwigów portowych i najlepiej granatem załatwiasz pierwszą grupę "czerwonych" bandytów. Potem biegiem w stronę pogłębiarki - tam załatwiasz drugą grupę "czerwonych" bandytów idących z pomostu pogłębiarki w stronę Skadowska. Pojawia się komunikat o drugiej fali i na pogłębiarce spawnuje się kolejna banda "czerwonych" do wykończenia. Zaraz potem biegiem do Skadowska (tam wewnątrz załatwiasz ewentualnych "czerwonych" bandytów - bo mogą tam takowi być!) snajperka w ręce i na mostek (stamtąd najlepsze pole ostrzału). Rozwalasz grupę "czerwonych" w poblizu Szewczenki i drugą grupę schodzącą ze wzgórza ze spalonym chutorem. Pojawia się komunikat z nowym zadaniem - rozwalić snajperów bandytów. Ci nadchodzą od strony dźwigów portowych. Po ich załatwieniu pojawia się komunikat o trzeciej fali - grupy bandytów od strony Szewczenki, od strony spalonego chutora i anomalii Kocioł. Rozwalasz tylko "czerwonych"! Potem pojawia się zadanie żeby rozwalić atamanów bandytów. Biegiem do spalonej wsi i rozwalasz wszystkich "czerwonych" (granaty są the best ;)). Zaraz po ich załatwieniu pojawia się komunikat o ostatniej fali. Jedna grupa bandytów spawnuje się dokładnie w spalonej wsi na miejscu gdzie byli atamani. Druga jakis czas po rozwaleniu tej pierwszej też w tej okolicy. Od strony dźwigów portowych nie zauważyłem nikogo, ale jak podbiegłem z powrotem do Skadowska to z pokładu zewnętrznego zaczęlo do mnie walić dwóch "czerwonych" bandytów w egzach i jeden "czerwony" był w środku i stał przy stole jak gdyby nigdy nic. Rozwaliłem wszystkich czerwonych na Skadowsku i dostałem zadanie by iść do spalonej wsi żeby spotkać się z tajemniczym stalkerem. Zrobiłem to wszystko nie robiąc sejwów i starałem się strzelać na jak najdalsze odległości z Wintoreza. Sprawdziłem potem, że sejwowanie nie wpływa na kwest i wszystko działa (choć strasznie zamula kompa). Trzeba pamiętać tylko o tym żeby nie strzelać do "żółtych" - neutralnych bandytów, bo stalkerzy na Skadowsku się na nas wkurzą. Jeśli przybiegniesz na miejsce i bandyci okażą się neutralni zostawiasz ich w spokoju! Poczekaj chwilę na miejscu, pokręć się tam a prawdopodobnie po chwili pojawi się druga grupa. Ewentualnie biegnij do następnego punktu lub tam skąd słyszysz strzały.Odnośnie wrogości stalkerów na Skadowsku, zauważ że dotyczy to tylko Skadowska. Ci co stoją naokoło statku pozostają przyjacielscy.Yurkowi się udało zaliczyć zadanie bez drażnienia stalkerów, ale mi nie. Jeśli nie będziesz musiał wchodzić na statek, można ich olać.Zadanie normalnie się zaliczy.W ostateczności możesz nawet kilku zabić.Ja zabiłem trzech. Po wszystkim zadanie normalnie się zaliczyło. Broda i inni na statku oczywiście byli wrodzy, ale po 24 godzinach spędzonych na miłej drzemce gniew im przeszedł. Jedynym dyskomfortem jest to że Broda,Sowa i inni są wobec mnie neutralni. Zadania normalnie dostaję więc nie ma problemu. Stalkerzy na Janowie są dalej na zielono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Tylko, że na Skadowsku, nawet jak włączę opcję 'używania broni w Bazach', nie mogę zabijać wrogich bandytów, mimo że do nich strzelam, stają się niesmiertelni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 A nożykiem ich próbowałeś ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Też próbowałem, niedopracowane i nieprzemyślane to zadanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 U mnie prędzej czy później bandyci wychodzili ze Skadowska. Po prostu ich tam zostaw. Po zaliczeniu kolejnego etapu zadania albo staną się neutralni albo opuszczą Skadowsk jako kolejny desant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptachu Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 @ kobal Raven weszła na forum SGM pod linka którego i Tobie dałem, a stamtąd przy odrobinie znajomości rosyjskiego można już się prawie wszystkiego dowiedzieć UWAGA - do wszystkich testujących Mod ma jeden błąd, który nie jest zależny od polonizacji. Po zebraniu 256 artefaktów może się wam zdarzyć "zawisanie" w PDA kwestów - gra nie będzie ich wam zaliczać. Zdarzyło się to zarówno kobalowi, jak i mnie. Teoretycznie nie powinno to mieć miejsca, bo domyślnie w polonizacji wyłączyłem licznik artefaktów, który ten błąd generuje, ale mimo to mod w jakiś sposób zlicza znalezione arty. Jedyna na to rada - robić częste twarde sejwy i gdy zauważycie u siebie coś takiego, cofacie się w zapisach do momentu gdy wszystko działało jak należy i PRZESTAJECIE ZBIERAĆ ARTY. O ile się nie mylę, gar nie zlicza nam artów znalezionych w schowkach i w inny sposób niż za pomoca detektora. Na razie nic z tym błędem nie udało się zrobić. Jedni go mają , inni nie. Nie wiadomo dlaczego tak się dzieje Yurek mnie coś się kojarzy z tym że po zebraniu danej ilości artów w SGM dostawało się osiągnięcie . Może wasz błąd jest z tym związany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Co zrobić jak nie mam na wejściu do bazy najemników tego, który ma mnie wpuścić (Zły) jak wchodzę bez tego zaczynają strzelać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Musisz mieć na sobie kombinezon najemników, prawdopodobnie okulary no i oczywiście znać hasło. Kombinezon i okulary są w schowku otrzymanym od agenta SBU razem z zadaniem uwolnienia agenta Tomka. Przy trupie jednego z najemników pilnujących Tomka znajdziesz PDA Z hasłem. Dopiero wtedy będziesz mógł wejść na bazę najemników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wszystko fajnie, spełniłem powyższe warunki, ale nie mam problemu z wejściem tylko z tym, że nie ma strażnika tego gościa o ksywce Zły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 W takim razie nie wiem. Widocznie jest potrzebny by autoryzować twoje wejście. Czasami najemnicy biegną walczyć z mutantami, może Zły gdzieś się zaplątał i nie umie trafić do bramy lub zginął, co przyznam się jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło. Ale tak czy siak zasada jest prosta. Pokręć się po innych lokacjach i wróć za jakiś czas, jeśli dalej go nie będzie wczytuj wcześniejsze zapisy aż będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 No nie ma gościa robiłem różne myki i nie ma. Da się jakoś w ustawieniach zmienić żeby mnie lubili albo chociaż nie strzelali. A tego kolesia w ogóle nie mam chyba zginął. A może można go jakoś zespawnować. Kiedyś takie podobne coś zrobił Yurek bodajże w tajnych ścieżkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubunt Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Można teraz dostać to "eksperymentalne" tłumaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Napisz do Yurka na PW zubunt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 [error]Expression : it!=WeatherFXs.end() [error]Function : CEnvironment::SetWeatherFX [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrEngineEnvironment.cpp [error]Line : 311 [error]Description : Invalid weather effect name. [error]Arguments : To mam przy próbie zapisu. Do tego pytanie eskortuje Tarantino gościa od Sułtana, mam znacznik na Cementowni, a z gościem dochodzę do końca tego betonowego kanału nie mam żadnej opcji dialogowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Gdy kupuję od Sowy lokalizację kilku schowków: FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:2970: attempt to call method 'check_treasure_given' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 @LordDino spróbuj jeszcze raz powtórzyć całą trasę. Miałem to samo, za drugim razem dialog normalnie zaskoczył. Ten znacznik jest w środku w budynku Cementowni, by się zaliczył to zapewne sam Tarantino musiał by tam wejść. Ale wcale nie jest to konieczne, możliwe że ważne jest by sprzątać mu wszystko z drogi, oprócz wolnościowca oczywiście, tego niech sobie sprzątnie sam. Zabij mu tylko te zombi przy wagonie i ewentualnie jakieś mutanty jak się nawiną pod lufę. I tak właśnie ma być, dochodzicie doi końca kanału i tam kończysz zadanie.A twój błąd wskazuje na jakiś problem z pogodą, może karta ci nie wyrabia. @Korn a na cholerę ci te schowki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 [error][ 87] : Parametr jest niepoprawny. Dałem najmniejsze wymagania jakie mogą być i taki bt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 @ LordDino Z tym Tarantino od Sułtana ja też miałem taki problem, ale w momencie gdy stoi on przez chwilę na zerwanym moście koło Cementowni, podbiegłem do niego i zagadałem. Dialogi zaskoczyły, zadanie mi zaliczyło i nie musiałem z nim biegać do końca kanału ;) UWAGA - PILNA INFORMACJA DLA WSZYSTKICH TESTUJACYCH BETĘ POLONIZACJI GEONEZIS :excl: Rozwiązanie dzięki mike_vs (adaptacja do wersji Geonezis 1.7 - Yurek): Błąd polegający na "zawieszaniu się" kwestów w PDA pojawia się z powodu przekroczenia liczby zebranych artefaktów powyżej 255. Niestety wyłączenie licznika artefaktów, lub jego zablokowanie na liczbie 255 nic nie daje, gdyż działa w grze jeszcze jeden licznik zebranych artów - podczas zapisu i ładowania gry. Dlatego problem "zawieszania" kwestów pojawiał się po załadowaniu sejwa na danej lokacji. Dzięki koledze mike_vs, który znalazł sposób na ominięcie tego problemu w Geonezis 2.0, udało mi się zaadaptować jego rozwiazanie na potrzeby Geonezis 1.7. Aktualne rozwiazanie jest dla tych, którzy już rozpoczęli grę. Trwają prace nad rozwiązaniem działającym od razu na początku gry - od rozpoczęcia. Oto co należy zrobić: 1. Pobrać plik "fix na problem 256 artów (Geonezis 1.7)" z linka: 2. Skopiować pliki z folderu "plik 1". 3. Załadować ostatniego działającego sejwa (takiego, co do którego jesteśmy pewni, że kwesty nie "zawisały" w PDA). 4. Zapisać grę ponownie (utworzyć nowy twardy punkt zapisu, który posłuży nam za chwilę). 5. Wyjść z gry. 6. Skopiować pliki z folderu "plik 2". 7. Uruchomić ponownie grę i załadować sejwa utworzonego w punkcie 4 i można grać dalej. U mnie ten sposób sie sprawdził i mogę swobodnie dalej zbierać arty i zaliczać kwesty ;) Po tej operacji, będziecie mieli co prawda absurdalną liczbę zebranych artów na liczniku, ale to chyba nie problem :D UWAGA! Wszystkie sejwy zrobioneDO momentu zastosowania w/w plików - nie będą działać, dadzą wyloty z komunikatem INCORRECT LOAD. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Już po sprawie bo jestem daleko z przodu więc nie zaliczę tego zadania zrobię je za drugim razem jak będę szedł drogą występku. Pomóżcie w sprawie tego sejwa bo grać nie mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mógłby ktoś dać listę jakie są dokumenty na laboratoria, bo już się w tym gubię... Zbieram wszystko z zadań skończyłem podstawowy wątek i nie mogę iść dalej ;/ Zostało mi zadanie "Zagadki przeszłości - schowek charona" - nie mogę go namierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Wywala przy każdej próbie zapisu? Wyślij sejwa to sprawdzę u mnie. Skonczyłem podstawke, zakonczenie w miarę dobre, wolnosc i powinnosc neutralne- ale Włoczega dołaczył do powinnosci i zyskałem tytuł 'Przywódca', tylko nie zrobiłem questów na Skadowsku z pijawkami i bandytami- w filmiku było że wyginał cały statek- może to miec wpływ na freeplay? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.