Skocz do zawartości

Sigerous Mod 1.7 Geonezis Addon


Cromm Cruac

Rekomendowane odpowiedzi

@chem_ik

Wpadłeś niestety na minę która się ciągnie przez wszystkie wersje SGM. W tym temacie http://www.stalkerteam.pl/topic/2325-sgm-17-wersja-technician-opis-polonizacja-i-linki-do-pobrania/ w Rady i Porady Yurka jest opisany ten problem. A zresztą masz tu cytat

"3. Ostrożnie z kwestem "Operacja Wulkan", który daje GG w Prypeci pułkownik Kowalski:

- jeśli chcecie zrobić kwesty Monolitu i wstapić do ugrupowania, to po zrobieniu w/w kwestu będzie to CAŁKOWICIE NIEMOŻLIWE (podczas wykonywania tego kwestu ginie Cyborg - szef Monolitu w Prypeci);

- jeśli będziecie z nim zwlekać zbyt długo, to ukończeniu kwestu zniszczenia anteny Monolitu w przedszkolu NIE DACIE RADY go wykonać;

- jeśli weźmiecie go razem z kwestem na poszukiwanie zakłóceń (kwest, który prowadzi do zniszczenia anteny Monolitu w Prypeci), NIE BĘDZIECIE MOGLI ukończyć gry (nie zespawnują się Wam zwłoki wojskowego patrolu, który mieliście odnaleźć - w celu zaliczenia kwestu trzeba obszukać w/w zwłoki i znaleźć przy nich ładunek wybuchowy z timerem do wysadzenia drzwi w przedszkolu); Trzeba wgrać wtedy wcześniejszego sejwa czasem bardzo odległego w czasie i ponownie przejść pewien fragment gry (co akurat w tym modzie (w wersji Technician) w Prypeci do przyjemności nie należy )

MOJA RADA - ZROBIĆ TEN KWEST JAK NAJSZYBCIEJ PO DOTARCIU DO PRYPECI (no chyba, że najpierw chcecie zrobić kwesty dla Monolitu ) "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Po obronie skadowska idę do tunelu prypeć-1 w miejsce gdzie powinien być schowek z informacjami o X2, a tego brak. Jakieś pomysły co mogło się z nim stać? Drugie pytanie. Czy schowek, który daje nam Nazar zawsze jest w tym budynku ze szklarnię obok szkoły w prypeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokalizacja tego schowka z danymi o X2 jest losowa. U mnie plecak leżał przed samym przejściem do Prypeci, W zawalonym gruzem tunelu po prawej stronie.U Yurka był przy tych pierwszych wrotach które otwieramy i wypada zza nich stado snorków. Jeśli chodzi o Nazara to u mnie schowek był w szklarni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beta testy polonizacji dobiegają powoli do końca. Testerzy nie zgłaszają nowych błędów na Trackerze, mi już też niewiele zostało do ukończenia gry, a znalezione błędy poprawiam na bieżąco. Mamy małą obsuwę związaną z zamknięciem Megaupload i koniecznością przeniesienia zalinkowanych tam plików do innych modów na inne serwery hostingowe. Myślę, że pełnej wersji polonizacji na Forum można się spodziewać na początku przyszłego tygodnia ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...problemy...okolice fabryki Jupiter...zadanie onalezienia spersonalizowanego Ak47 dla Żwawego...odnajduję,podnoszę,zadanie nie zalicza się,taka sama sytuacja z wódą na prezent dla Kardana...biorę a zadanie dalej się świeci jako niezaliczone....a na dodatek w obu przypadkach znaczek zadania świeci na GG....rewelacja !!! :( Pomóżcie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacjent1972 natrafiłeś na pewno na buga związanego z 256 zebranymi artefaktami. Po zebraniu tylu artefaktów przestają zaliczać się zadania. Ale jest na to rozwiązanie. Poczytaj ten post http://www.stalkerte...dpost__p__33418 Tylko fixa od Yurka masz tutaj fix na problem 256 artów (Geonezis 1.7).rar

Oczywiście musisz się cofnąć w zapisach do momentu kiedy zadania ci się zaliczały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacjent1972 natrafiłeś na pewno na buga związanego z 256 zebranymi artefaktami. Po zebraniu tylu artefaktów przestają zaliczać się zadania. Ale jest na to rozwiązanie. Poczytaj ten post http://www.stalkerte...dpost__p__33418 Tylko fixa od Yurka masz tutaj fix na problem 256 artów (Geonezis 1.7).rar

Oczywiście musisz się cofnąć w zapisach do momentu kiedy zadania ci się zaliczały.

Z całym szacunkiem kobal ale nie uzbierałem tylu artów....choć pewno bym chciał...wrzucę fixa i napiszę czy pomógł...oby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pacjent1972 - log twojego błędu podaje że masz uszkodzony zapis i masz spróbować z innego. Więc pytam, czy na pewno grasz na Geonezis do SGM 1.7 z betą spolszczenia i czy na pewno zainstalowałeś poprawkę zgodnie z readme zawartym w archiwum? Proces jest skomplikowany, fixa trzeba instalować na dwa razy i wcześniejsze zapisy później nie działają. Odnośnie ilości artefaktów, nie patrz na licznik w PDA. Ten przekłamuje. Mnie ten problem spotkał jak w PDA miałem jakieś 90 artów. Odnośnie niezaliczania zadań, jak na razie jedyne takie wypadki miały związek z licznikiem artów i jest to problem powszechny. Ale oczywiście jest możliwość, że u ciebie akurat jest coś innego. W takim wypadku przeinstaluj moda,cofnij się w zapisach i jeszcze raz podejdź do tematu. Jeżeli nie pomoże, wstaw jakiś działąjący sejw z przed zabrania butelki lub broni. Sprawdzimy na innym komputerze. Chem_ik - jak pamiętam to był trup, we wnętrzu budynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kobal

Jedyny trup jakiego znalzłem w "Milenijnym" to trup Barczuka -koleś od Serbina z <<zadanie jednen strzał>>.

Poza tym tylko respią się na zmianę najemnicy ze stalkerami. Najemników wybijam do nogi, ale żaden nie ma PDA.

@temat

Dorzucam linka z forum sigerous na standardowy radar, jeśli wzór z geonezisa kogoś irytuje.

Standardowy radar (kompas)

Jestem w trakcie składania poradnika do geonezisa. Kiedy będzie gotowy wrzucę na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to bug 256 artów czy nie....fixa instalowałem z 50 razy,potem juz na różne sposoby....nie działa nic.Utknałem zatem ze znacznikiem spersonalizowanego AK na sobie i głupio mi tak w tej Zonie...:)Tu kończę Geonezis z beta spolszczenia i czekam na ostateczną wersje bo brak mi nerwów...,byc może to bedzie lekarstwo na przejscie tego moda.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecywałem, że na początku tygodnia bedzie gotowa polonizacja FINAL moda Geonezis. No i niestety nie uda mi sie dotrzymać tym razem słowa. Testy bety nadal trwają i ciągle znajduję jeszcze coś do poprawienia, a nie chcę wypuszczać niedoróbki. Nie powiem tym razem dokładnie kiedy wypuszczę wersję ostateczną, ale jest to już bliżej niż dalej ;) Jeśli chodzi o wersję 2.0 Geonezis - polonizacja z wersji 1.7 raczej nie będzie działać. W planie jest zrobienie adaptacji polonizacji do wersji 2.0 moda :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysiadam tak mnie zmęczył ten mod, że dziękuję. Przejście na inna lokacje BT działam wczytuje coś BT normalnie tylu wypadów nie miałem nawet w Soli. Mógłby ktoś mi podrzucić savy na rozwiązanie tajnych laboratoriów i los informatora. Zobaczę jak się to kończy i wywalam moda. Dobra gram dalej już w freeplayu nie ma tyle wylotów da się grać. Teraz mam problem z Mielnikiem tym przewodnikiem co go mam uratować w podziemiach wszystko wybiłem wojaków i mutanty całe podziemie zszedłem nikogo niedobrego już nie ma, a Mielnik jak klęczał tak klęczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra gram dalej już w freeplayu nie ma tyle wylotów da się grać. Teraz mam problem z Mielnikiem tym przewodnikiem co go mam uratować w podziemiach wszystko wybiłem wojaków i mutanty całe podziemie zszedłem nikogo niedobrego już nie ma, a Mielnik jak klęczał tak klęczy.

Spróbuj wczytać sava z wejścia do tunelu i uwolnić go jeszcze raz. Sprawdź też czy w tej dużej hali na balkonach wyżej nie ma jakiegoś snajpera z monolitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj, tj 05.02.2012, zakończyłem testowanie i prace nad wersją finalną polonizacji moda Geonezis 1.7

Dziękuję przede wszystkim Kobalowi za nieocenioną pomoc podczas tłumaczenia.

Dziękuję wszystkim betatesterom za nadesłane screeny z błędami (Kobal, korn06, Raven, chem_ik, LordDino).

Plik polonizacji jest już na serwerze, teraz czekamy tylko na to, by Portals przerzucił go do Pobieralni i zalinkował w pierwszym poście.

Polonizacja zawiera wszystkie (wypuszczone przez autorów moda) niezbędne do ukończenia gry fixy do Geonezis - Global Fix + Optimization Fix + Detektor Fenix Fix.

Dodatkowo naprawiłem w polonizacji dwa grube błędy gry - błąd dotyczący zebraniua powyżej 255 artefaktów i błąd nieśmiertelnego Anubisa w finale gry.

Teraz można zbierać arty do woli, a Anubisa zabić podczas finalnego kwestu ;)

Życzę wszystkim przyjemnego grania w spolszczoną wersję tego najlepszego moda do Zewu Prypeci :excl:

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.