Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja doszedłem już nad Jantar trzeba szybko reagować i mod jest spoko.Powiem tak że rozmieszczenie jednostek jest tu standardowe więc nieraz wyprzedzam fakty. I dzięki temu gram i doszedłem tak daleko. Jutro mam zamiar skończyć granie do końca i powiem jak mi się podobał owy mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie mów bo zepsujesz całą zabawę tym bardziej , że mod będzie tłumaczony. :smile: . Mówisz @waler11... rozmieszczenie jednostek standardowe, a ja w Kordonie co krok musiałem walczyć z Wojskowymi..było ich wszędzie pełno. Bandziorów i mutantów również było dużo. Czy potem to się zmienia.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynałem moda kilka razy (do testów) i powiem wam, że nigdy nie było tak samo. Raz była anomalia koło bunkra Sidorowicza, innym razem nie było. Deszcz, zwykły albo kwaśny pada lub nie. Wojsko napada na wioskę kotów albo nie. Dużo zależy od naszego zachowania. Waler wczoraj doszedł do Jantaru, a dzisiaj ma zamiar ma zamiar ukończyć moda. Pytam się w jaki sposób? Chyba, że nie wykonując żadnych zadań i ustawiając nieśmiertelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba racja smox bo dość długo i ostro poczynałem sobie w Kordonie..a im dłużej tym więcej ludzików się pojawiało chętnych by mnie wykończyć...Wkurzyłem nawet śmigłowiec Wojskowych i trzeba było uciekać.. :smile:. Chciałem pójść na Wysypisko, a tam na przejściu 8 Bandytów na mnie czekało. Trochę dalekie to od standardu.. :dry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@waler11 gra dniami i nocami, jak się zaweźmie, to idzie naprzód jak monolitowiec, nie czuje bólu ni strachu. :smile: Ja jestem u Sidora, po powrocie z laboratorium X16, czy 18, co byłem po dokumenty dla barmana. Tak jak pisze @smox, zmiany są na okrągło i nigdy nie wiesz, kiedy wpadniesz w anomalię. Dopiero po ustawieniu w opcjach parametrów grafiki na full, mogłem dostrzec falującą przed sobą anomalię, co przy bieganiu bez detektora anomalii, a nawet z nim, często kontakt kończy się zgonem. Mod jest tak trudny, że wywołuje u niezdyscyplinowanego gracza, agresywny szał, co może skończyć się zdemolowaniem pomiszczenia lub coś gorszego ( np. - picie na umór). :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy bieganiu bez detektora anomalii, a nawet z nim, często kontakt kończy się zgonem. Mod jest tak trudny, że wywołuje u niezdyscyplinowanego gracza agresywny szał...

To prawda niewidzialne anomalie dają popalić..szczególnie jak się zapomina po pół godzinie zapisać stan gry...Zonk i poprawiamy od początku.. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak anomalie to zmora tego moda mnie co rusz telepie bo złapie tu i tam. Gnam do przodu nie widzę jej podlatuje i chyc już mnie ma. Powiedziałem że zakończę grę i tak będzie. Ja już wracam z jantaru i mam misję poza barierą.Dużo ciekawej broni i fakt trzeba często robić zapis bo w innym przypadku trzeba by powtarzać misję od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zmiany tytułu moda na inny jak "Krwawy Szlak", stanowczo odradzam. Zachowanie anomali i innych przeciwności jest takie same, jak w innych modach, czy nawet podstawce, z tym wyjątkiem, że w "Krwawym Szlaku" występują częściej. Jak pisałem wcześniej, niewidoczność anomalii sprawia sporo kłopotów, ale jest na to rada. Rada 1). Trzeba trochę pograć i za nabyte trofea i arty, wymienić u jednego z handlarzy za detektor anomalii. Rada 2). Jak komp pozwoli, to podkręcić jakość grafiki w opcjach na maxa i wtedy widoczne są te anomalie, w postaci falującego powietrza. Jak nie ma jednego i drugiego, to wtedy nazwij sobie grę "Rzeźnia". :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o minigan u @walera11, ze względu na jego ciężar, to nie użyjesz go, trzeba mieć egzoszkielet, a Ty tam, jak widzę chyba w piżamie, więc nic z tego. Nie wiem nic na temat miotacza ognia, ale możliwe jest to, że naprawić go trzeba u Wkręta. Tak, mod ciekawy a spolszczonkiem już dobrze pachnie, trzeba jeszcze trochę poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Rzeźnia to raczej jakby było pełno krwi, rozprutych ciał. Czy nie jest to czasem najtrudniejszy mod do gry?

Tak, jest to bardzo trudny mod do przejścia. @smox już opisywał, że padają tu często kwaśne deszcze, co zżerają kombinezon, raniąc przy tym ciało GG. Emisje też nie należą do rzadkości. Jeszcze jest promieniogenny pył, który rozsiewa wiatr, więc często trzeba szukać schronienia przed tymi przeciwnościami. Kombinezony mają ograniczoną ilość przenoszonych rzeczy, tj. apteczki, bandaże, magazynki, granaty ilość sztuk broni, z kombinezonami włącznie. Plusem jest to, że im lepszy pancerz, to lepsza ochrona (wiadomo), ale też większa liczba przenoszonych rzeczy. Ograniczenie tyczy się tych detali, co wymieniłem (np. nie ma ograniczenia ilości artefaktów), resztę nosisz ile chcesz, pod warunkiem, że uniesiesz. Przeciwnicy strzelają bardzo celnie i są ruchliwi w osaczaniu, jakby byli wszyscy kiedyś w KGB szkoleni. Tak, że jak ktoś ma sporą ilość relanium koło siebie, może grać, moje już się kończą. Dołączona grafika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dziwny wylot na wysypisku, z takim logiem:

FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ... cień czarnobyla ala smoxgamedatascripts_g.script:1234: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)
Jak ktoś kuma o co tu kaman, to proszę o refleksje na ten temat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat http://www.stalkerte...ch-rozwiazania/

7) Wypady w rodzaju "Bad argument #2 to 'format' " lub podobne

Objawy są przykładowo takie:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : D:xray-svnxr_3daxrGamescript_engine.cpp

[error]Line : 74

[error]Description : &lt;no&gt;

[error]Arguments : LUA error: e:stalkergamedatascripts_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)

stack trace:

Przyczyna: najczęstsza przyczyna tych wypadów - przekazywanie nieprawidłowych wartości własnym funkcjom gry. Takie błędy występują zazwyczaj wtedy, kiedy następuje jakiś poważny problem i o takich błędach należy informować twórców moda. Jeśli zdarzy się taki wypad, należy skopiować z logu także tekst powyżej linijki FATAL ERROR.

Leczenie: zazwyczaj wystarczy wczytać ostatni zapis. Jeśli ten wypad występuje podczas wczytywania sejwa - prześlijcie go twórcom moda z logiem wypadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak apropos tego co @Metek wcześniej pisał o dziwnych obrażeniach (strzałach nie wiadomo skąd) - miałem to kilka razy w Kordonie - w bunkrze Sidorowicza, w wiosce kotów, w budynku przy przejściu na wysypisko. Na Wysypisku raz kolo złomowiska i raz koło posterunku Powinności. Wydaje się że jakiś skrypt losowo to generuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to jakby losowo i w różnych miejscach się dzieje. Przetestowałem to "trafienie", i wyszło, że dzieje się to o określonym czasie. Czyli zapisałem kiedyś grę i po chwili było "trafienie", więc ponownie wczytałem i raziło mnie mniej więcej w takim samym czasie. Wniosek: Jest to przypadkowe, ale nie losowe czasowo, masz dostać i koniec. Ważne, że nie wywala. Może to zastrzyk adrenaliny dla opieszałych graczy, nie wiem, ale coś koło tego. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.