czernobyl10 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Instalacja patcha obowiązkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Poprawka pliku _g.script - powodował psucie save-ów - nadpisać katalog gamedata Powodował taki błąd:FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description :[error]Arguments : LUA error: ...gamess.t.a.l.k.e.r. socgamedatascripts_g.script:1234: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value) Edytowane 2 Października 2013 przez malakas 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 @scigacz1975, trzeba Ci przyznać, masz niezłą wiedzę w tych sprawach. Wyniuchać taką przyczynę w grze, to nie lada gratka. Dobry jesteś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Fuksem się udało i tyle. Ślepej kurze też się ziarnko czasem trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Ścigacz dobra robota, dobrze że jesteś z nami :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Na stronie stalker.pl @scigacz zamieścił patch naprawiający błędne wydawanie kupowanej broni u handlarzy...http://www.sendspace...oprawka-rzeznia. Jak ma się ta poprawka do wersji moda na naszym forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi-pl Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Witam Mam prosbe do grajacych na patchu 1.3.1 o podanie sejwa ,z Wysypiska po rozmowie z Sieryjem. Po udzieleniu pomocy Sieryjowi w odparciu bandytow nie mozna otworzyc opcji rozmowy,Sierij stoi w jednym miejscu i celuje . Nie pomaga przeinstalowanie czy wybicie bandytow z calej lokacji,zapisywanie, wczytywanie . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 (edytowane) Na stronie stalker.pl @scigacz zamieścił patch naprawiający błędne wydawanie kupowanej broni u handlarzyhttp://www.sendspace...oprawka-rzeznia. Jak ma się ta poprawka do wersji moda na naszym forum? @czernobyl10 - ten patch wrzuciłem, bo w modzie, który opublikowałem na stalker.pl, zmieniałem pliki wymiany z NPC-ami (nie można im było podarować UZI, czy Walthera na nabój makarowa) i "niechcący" porąbałem plik handlarzy. Do wersji "tutejszej" nie instalujcie tej poprawki. Edit: @robi - najprawdopodobniej będziesz musiał zacząć od autosave z wejścia na mapę Edytowane 8 Września 2012 przez malakas 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi-pl Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Witam Nie pomaga rozpoczecie przez autosave Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 To spróbuj jeszcze raz przejść z Kordonu (jeżeli masz jakiś zapis) - swoją drogą dziwne trochę to jego zachowanie. Czasami NPC tak się zachowują jeżeli gdzieś się jakiś wróg (inny NPC lub mutant) "zaplątał". Zazwyczaj zapis i wczytanie pomagało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Zagrałem nieco i przyznaję, że mod fajny. Niewidzialne anomalie jak najbardziej na plus, ograniczenie ilości broni, amunicji i granatów w zależności od używanego kombinezonu również (wreszcie jest sens robienia sobie schowków w wielu różnych miejscach). Ładowanie naboi do magazynków też super sprawa. Walka jest bardzo trudna (nie wiem jak inni, ale ja zawsze staram tak rozprawić z przeciwnikami aby nie dostać ani jednej rany. Zużywalność kombinezonów jest bólem). Mod jednak został odstawiony do listy czekających na przejście. Dlaczego? Przez kwaśne deszcze -_-. Rozumiem Emisje, zdarzy się raz na kilka dni (albo nawet raz dziennie) uciekasz do schronu, czekasz parę minut i po wszystkim. A kwaśny deszcz? Powiadomienie o nim dostajesz dopiero w chwili kiedy zaczyna padać, a do jakiegokolwiek schronienia długa droga do przebycia, więc kombinezon nadaje się do wyrzucenia. To możnaby jeszcze przeżyć. Jednak pojawia się za często i trwa za długo. W ciągu zaledwie 1,5 dnia gry padał 3 razy i to przez kilkanaście minut w świecie rzeczywistym. Człowiek chce popchać fabułę do przodu, ale nie musi czekać aż deszcz minie, żeby móc zacząć coś robić. W późniejszym etapie zdobywa się coś przeciw kwaśnym deszczom, czy przerywają rozgrywkę aż do końca gry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Do końca - taki urok tego moda. Ale i tak warto go skończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Ten pomysł z kwaśnymi deszczami to świetna sprawa. Czy będą prowadzone prace na polonizacją dodatku z nowymi artefaktami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Mam problem, mianowicie z -nointro, jak to wpisać. Aktualnie mam tak : S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl - nointro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Prawym klawiszem myszki na skrót do gry - na dole właściwości - sekcja element docelowy - ma wyglądać tak: "D:S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla 1.0006binXR_3DA.exe" -nointro -noprefetch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 @Fr0zeN, zaraz od tego "D:S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla 1.0006binXR_3DA.exe" dajesz spację i dopiero wpisujesz to co podał @scigacz1975, zresztą to widać, ale podaję Ci, bo w nerwowej szamotaninie z niedziałającą grą, można tego nie zauważyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 (edytowane) Oto STALKER dał mi urodzinowy prezent, co się dzieje ? Edytowane 1 Listopada 2012 przez Fr0zeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Tak ma to wyglądać: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 (edytowane) Jeszcze raz napiszę. Na ikonkę Stalkera, na PULPICIE, Stalkera ikonkę w którym masz mod i dajesz prawym przyciskiem myszy, tam po otwarciu klikasz lewym na właściwości, i po otwarciu okienka, w zakładce SKRÓT, zobaczysz w górnej części ELEMENT DOCELOWY: i tu po tym napisie w cudzysłowu, dajesz jedną spację i wpisujesz to co podał @scigacz1975. Nie wpisuj tego (jak mi się wydaje), tak jak zrobiłeś w folderze gry. Edytowane 1 Listopada 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarlatan Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 W tym modzie nie widać na ekranie celownika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Ano nie widać. Postawiono na realizm. Heh, swoją drogą najtrudniejszy mod w jaki grałem, wszystko przebija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Tu masz dodatek włączający celownik - nadpisz pliki potem w ustawieniach gry daj pokaż celownik - http://pliczek.net/index.php?p=41448 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarlatan Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 (edytowane) Ale ile przyjemności daje zastrzelenie zwykłego bandyty. Jedno mnie zastanawia: dlaczego przechadzając się w obozie rekrutów wzrasta mi nieprzyjemnie poziom radiacji? deszcz nie pada, więc co, pył radioaktywny? Kurtka jest jak nowa. Kiedy odbijałem Żwawego (tuż po rozpoczęciu rozgrywki) mogłem chodzić swobodnie, a kilka minut później już nie sposób ruszyć się z siedziby Handlarza, bo szybko tracę zdrowie, a napromieniowanie wzrasta. Dostaję komunikat, że moja kurtka nie zapewnia wystarczającej ochrony. scigacz1975, dziękuję, już wcześniej zauważyłem, że wstawiłeś pliki przywracające celownik, ale link do nich wygasł. Póki co, gra bez celownika niesamowicie wciąga. Edytowane 12 Kwietnia 2013 przez Szarlatan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Oprócz kwaśnych deszczy występuje też radioaktywny wiatr - to on Cię napromieniowuje. Ten link który piętro wyżej podałem jest nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarlatan Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Oprócz zamieszczonego opisu zmian, mod wnosi coś jeszcze? np. nowe dialogi? nowe kombinezony? coś czego nie ma w podstawce? AI zaczerpnięte z modu AMK? czyli czy npc używają apteczek i przeszukują zwłoki? Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez Szarlatan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.