Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc,zaraz chyba dostanę świra.Zbyt długo nie powojowałem,utknąłem bowiem w piwnicy Sidorowicza.Znalazłem materiał wybuchowy,wysadziłem drzwi do piwnicy i .....totalna niemoc.Mam przeszukać piwnicę ale tam NIC NIE MA !.Zaglądam w każdą dziurę,zakamarek,klikam gdzie się tylko da i NIC !!!.Zaczynałem wątek kilka razy wychodząc z założenia że może coś poszło nie tak,za każdym razem jednak jest to samo.Podpowiedzcie mi co mam w tej cholernej piwnicy zrobić ,co mam znależć.Mod zapowiada się ciekawie a tu na początku taka wtopa.

Gdzie znalazłeś mat. wybuchowy bo śmigam i nie mogę znależć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega poradnik dotyczący wszystkiego, co związane z SGM 2.2 i jego przechodzeniem znajdziecie pod linkiem: http://sigerous.ru/forum/14-3449-1

Niestety jest po rosyjsku, a materiału jest tam tyle, że tłumaczenie zajęłoby mnóstwo czasu. W razie potrzeb korzystajcie z jakiegokolwiek translatora ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze trochę to potrwa... :D

Dużo nowego dorzucili do tej wersji moda i w związku z tym do tłumaczenia mam dużo tekstu.

Jak będę się zbliżał do końcówki, to na pewno dam znać na Forum.

Na razie Papaczos zgłosił się do pomocy przy tłumaczeniu, więc już jest nas dwóch do roboty. ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ cichy i mareczek42: materiały wybuchowe znajdziecie w piwnicy domu we wsi (drugi od prawej jeśli idziecie od drogi z posterunku). Aby zadanie rozwijało się dalej musisz wybić wszystkich bandytów w wiosce (cel powinien ci się podświetlić).

Do poradnika:

http://sigerous.ru/forum/14-3449-1

Wystarczy przed linkiem dodać ten fragment

http://translate.goo...?hl=pl&sl=en&u=

Wybrać opcje "wykryj język" i cała strona spolszczona jako tako.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jajcarz z tym tłumaczeniem automatycznym to bym uważał. Już się parę razy na śmieszność naraziłem wklejając bezkrytycznie takie tłumaczenia na forum. Z resztą sam korzystam z tego poradnika, no i są tam wklejone skriny, to można się zorientować nawet bez znajomości rosyjskiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z każdym dniem zbliżam się do szczęśliwego końca prac nad polonizacją. W procentach to będzie już tak z 85%.

Czekam aż Kobal skończy testy TŚ2UF i mi pomoże z tłumaczeniem - wtedy jest szansa na znaczne przyśpieszenie prac ;)

A potrwa tyle ile musi... Nigdy tego do końca nie wiadomo. Nie robimy tego na akord i nie zarabiamy na tym na utrzymanie rodzin, kredyty itp.

Nie samym "stalkerowaniem" żyje człowiek. Trzeba też do pracy chodzić, zakupy robić i takich innych pierdół składających się na tzw "życie" dopilnować :D

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie spoko wszedł do windy i na dół do podziemi .Chyba musisz zacząć od wcześniejszego sejwa .A u mnie takie coś . Przy przekradaniu się obok śpiących pijawek zmieniałem nóż stalkera na granat w dłoni i to wybudziło pijawy . Po wczytaniu sejwa wcześniejszego i przy ponownym spacerku za Głuszcem z nożem w garści poszło wszystko gładko tak jak w fabule . :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna się: Czerwony Las

Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:Program FilesGSC World PublishingS.T.A.L.K.E.RbinxrCore.dll" at 001B:002CE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression	: assertion failed
Function	  : CMapManager::AddRelationLocation
File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrGamemap_manager.cpp
Line		  : 126
Description   : !HasMapLocation(sname, pInvOwner->object_id())
Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No startujemy w kordonie, żadnych wyznaczonych pól anomalii, anomalie rozrzucone po mapie jak w SHOCu czy CS. Przy bramie za posterunkiem wojskowym, sam posterunek jest zajęty przez Stalkerów (??), wioske kotów przejeli wrogo nastawieni bandyci. Których chyba musimy wybić w 1 misji. Dalej nie próbowałem grać bo cyrylica troche przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.