cichy Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Proszę o pomoc,zaraz chyba dostanę świra.Zbyt długo nie powojowałem,utknąłem bowiem w piwnicy Sidorowicza.Znalazłem materiał wybuchowy,wysadziłem drzwi do piwnicy i .....totalna niemoc.Mam przeszukać piwnicę ale tam NIC NIE MA !.Zaglądam w każdą dziurę,zakamarek,klikam gdzie się tylko da i NIC !!!.Zaczynałem wątek kilka razy wychodząc z założenia że może coś poszło nie tak,za każdym razem jednak jest to samo.Podpowiedzcie mi co mam w tej cholernej piwnicy zrobić ,co mam znależć.Mod zapowiada się ciekawie a tu na początku taka wtopa.Gdzie znalazłeś mat. wybuchowy bo śmigam i nie mogę znależć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 @ cichy i mareczek42: materiały wybuchowe znajdziecie w piwnicy domu we wsi (drugi od prawej jeśli idziecie od drogi z posterunku). Aby zadanie rozwijało się dalej musisz wybić wszystkich bandytów w wiosce (cel powinien ci się podświetlić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Mega poradnik dotyczący wszystkiego, co związane z SGM 2.2 i jego przechodzeniem znajdziecie pod linkiem: http://sigerous.ru/forum/14-3449-1 Niestety jest po rosyjsku, a materiału jest tam tyle, że tłumaczenie zajęłoby mnóstwo czasu. W razie potrzeb korzystajcie z jakiegokolwiek translatora ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Ukłony, podziękowania, uściski no i kozaki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Witam ,klucz do sejfu ma jeden z renegatów, który jest na zewnątrz, kropka na podręcznej mapie. Materiał wybuchowy jest w piwnicy, wioska kotów. Papaczos // Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDYTUJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Yurek pisałeś wcześniej o rozpoczęciu polonizacji, jak tam prace? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Jeszcze trochę to potrwa... :D Dużo nowego dorzucili do tej wersji moda i w związku z tym do tłumaczenia mam dużo tekstu. Jak będę się zbliżał do końcówki, to na pewno dam znać na Forum. Na razie Papaczos zgłosił się do pomocy przy tłumaczeniu, więc już jest nas dwóch do roboty. ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 A nie można części "pożyczyć" z Soli + DMX? Tam chyba jest większość wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 To komplet modów jednego autora będziemy mieli po polsku. Pierwsze i jedyne forum w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajcarz Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 @ cichy i mareczek42: materiały wybuchowe znajdziecie w piwnicy domu we wsi (drugi od prawej jeśli idziecie od drogi z posterunku). Aby zadanie rozwijało się dalej musisz wybić wszystkich bandytów w wiosce (cel powinien ci się podświetlić). Do poradnika: http://sigerous.ru/forum/14-3449-1 Wystarczy przed linkiem dodać ten fragment http://translate.goo...?hl=pl&sl=en&u= Wybrać opcje "wykryj język" i cała strona spolszczona jako tako. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaDarek Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Gdzie znajdę klucz do sejfu bandytów Plizzzz ? Chyba go nie trzeba znowu wysadzać bo na samochodzie na placu jest ładunek. Pomocy proszę. W budynku z ogniskiem po drabinie na pięterko i do plecaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 @jajcarz z tym tłumaczeniem automatycznym to bym uważał. Już się parę razy na śmieszność naraziłem wklejając bezkrytycznie takie tłumaczenia na forum. Z resztą sam korzystam z tego poradnika, no i są tam wklejone skriny, to można się zorientować nawet bez znajomości rosyjskiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jak tam postępy polonizacyjne ? Ile procent mniej więcej bo się doczekać nie mogę. Ile to tak w przybliżeniu jeszcze potrwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Z każdym dniem zbliżam się do szczęśliwego końca prac nad polonizacją. W procentach to będzie już tak z 85%. Czekam aż Kobal skończy testy TŚ2UF i mi pomoże z tłumaczeniem - wtedy jest szansa na znaczne przyśpieszenie prac ;) A potrwa tyle ile musi... Nigdy tego do końca nie wiadomo. Nie robimy tego na akord i nie zarabiamy na tym na utrzymanie rodzin, kredyty itp. Nie samym "stalkerowaniem" żyje człowiek. Trzeba też do pracy chodzić, zakupy robić i takich innych pierdół składających się na tzw "życie" dopilnować :D 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Choćbyście mieli wydać za kilka miesięcy, tak czekam z niecierpliwością :) Słowa uznania należą się jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 To będzie historyczna chwila gdy ukaże się to spolszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 albo nie... A co z ewentualnym tłumaczeniem ewentualnego Geonezisa? Ale czekam niecierpliwie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Na oficjalnej stronie SGM pojawił się nowy link do bezpłatnej wersji. Oto on: http://narod.ru/disk....xe.html Wstawiłem go do pierwszego posta. Teraz na tamtym forum pojawiła się opcja "co łaska" a to, moim zdaniem jest już dopuszczalne :yes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Pytanko: czy u Was też Głuszec spacery uskutecznia w czasie zadania z gniazdem pijawek? Łazi sobie po okolicy i za cholerę nie chce wejść do podziemi? Czy tylko u mnie takie cuda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 No u mnie spoko wszedł do windy i na dół do podziemi .Chyba musisz zacząć od wcześniejszego sejwa .A u mnie takie coś . Przy przekradaniu się obok śpiących pijawek zmieniałem nóż stalkera na granat w dłoni i to wybudziło pijawy . Po wczytaniu sejwa wcześniejszego i przy ponownym spacerku za Głuszcem z nożem w garści poszło wszystko gładko tak jak w fabule . :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs93 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Yurek jak tam Ci idzie praca nad Polonizacją tego tworu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zaczyna się: Czerwony Las Error Reason: ---------------------------------------- xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:Program FilesGSC World PublishingS.T.A.L.K.E.RbinxrCore.dll" at 001B:002CE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s) User Message: ---------------------------------------- Expression : assertion failed Function : CMapManager::AddRelationLocation File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGamemap_manager.cpp Line : 126 Description : !HasMapLocation(sname, pInvOwner->object_id()) Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czy nowe lokacje dodane do moda są zaludnione? Funkcjonuje w nich życie, spawnują się mutanty, artefakty, stalkerzy? Czy są to jedynie lokacje w celu "idź, zrób x i nigdy tam nie wracaj bo nie ma po co" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs93 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 No startujemy w kordonie, żadnych wyznaczonych pól anomalii, anomalie rozrzucone po mapie jak w SHOCu czy CS. Przy bramie za posterunkiem wojskowym, sam posterunek jest zajęty przez Stalkerów (??), wioske kotów przejeli wrogo nastawieni bandyci. Których chyba musimy wybić w 1 misji. Dalej nie próbowałem grać bo cyrylica troche przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Odpowiedzieli na sigerous.ru:) trzeba wyrzucić licznik geigera... Kto by pomyślał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.