Radioaktywny Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wtedy to już by było za dużo, nawet Walerian mówił "Doceniaj to co masz, a będziesz miał więcej" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubunt Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ja mam taki sam problem jak korn06. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy mam założony jakiś kask i celuję z broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 @ sedoro A mnie za każdym razem (a gram juz chyba ze trzeci raz w SGM 2.2 - tym razem Jenota) art dla Mokowieckiego spawnował się przy Tartaku. Raz był nawet we wspomnianym plecaku ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Znalazłem adaptację AF3 do wersji SGM 2.2 Jenota: http://narod.ru/disk/51286058001.c1df4d830e751066605f88fd15d88378/AF3%20for%20SGM_Albor%202.2.rar.html Nie wiem kto ją robił i nie wiem czy działa. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Dobra robota Cromm ! Ale jest w tym łyżka dziegciu - jeżeli nie jest zrobiona przez polski team, to i tak wymaga polonizacji przed nałożeniem na SGM 2.2. Tak więc ostrożnie i pamiętajcie o robieniu kopii zapasowych plików ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ano nie jest. Zawiera tylko ruską wersję. Ale dość łatwo zrobić polską. Praktycznie trzeba tylko zmergować st_quests_general.xml (SGM PL) z wersją z AF3 (folder 'pol') i dołożyć nazwy dodatkowych leveli do polst_mm_atmosfear_texts.xml <string id="st_cap_af_marsh"> <text>Bagna</text> </string> <string id="st_cap_af_escape"> <text>Kordon</text> </string> <string id="st_cap_af_garbage"> <text>Wysypisko</text> </string> <string id="st_cap_af_agroprom"> <text>Agroprom</text> </string> <string id="st_cap_af_darkvalley"> <text>Dolina Mroku</text> </string> <string id="st_cap_af_yantar"> <text>Jantar</text> </string> <string id="st_cap_af_military"> <text>Magazyny wojskowe</text> </string> <string id="st_cap_af_red_forest"> <text>Czerwony Las</text> </string> <string id="st_cap_af_limansk"> <text>Limaсsk</text> </string> <string id="st_cap_af_hospital"> <text>Szpital</text> </string> <string id="st_cap_af_stancia_2"> <text>Elektrownia</text> </string> Dołożyłem wszystkie z CSa bo nie pamiętam, które są w SGMie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Rozpakowałem tą adaptację i niestety jest tam jeszcze kika plików więcej do poprawienia, żeby AF3 działa poprawnie z polską wersją moda, niż te dwa co podał Cromm :( Popatrzę co da się z tym fantem zrobić ;) EDIT 10:33 (Yurek) Pod linkiem: http://www.moddb.com...sfear-3-for-cop Możecie pobrać AtmosFear 3.0 do Zewu Prypeci A spod linka: https://www.rapidsha...bor_2.2__PL_.7z Możecie pobrać adaptację AF3 do wersji SGM 2.2 Albora (Jenota) w wersji kompatybilnej z polonizacją ;) Zrobiłem przed chwilą adaptację Oba linki dodałem też do pierwszego postu :D 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz638 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Dobra robota. Do szczęścia potrzebna była mi jeszcze ta adaptacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zacząłem właśnie pracę nad pewnym dodatkiem do SGM-a 2.2 i potrzebuję sejwy z wszystkich lokacji. Koniecznie z wersji Jenota (bo tylko tą mam) i najlepiej by było, gdyby były z wersji z zintergrowanym AF3 ale i bez tego mogą być. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Mam masę zapisów z czystego Sgm 2.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Mogą być :) Po jednym z każdej lokacji poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Yurku z tego co przeczytałem to obrażenie są zależne od amoo. Tzn. broń na bazie rosyjskich pocisków zadaje takie same obrażenia różnią się modele statami ale jak rosyjska amunicja to p. abakan i ak74 zadają te same obrażenia tylko 1 ma np. większy magazynek a drugi np. szybciej strzela. Dobrze ja to rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 @ LordDino W Jenocie jest dokładnie tak jak napisałeś. Zależą głównie od rodzaju amunicji. Jak na razie najlepiej mi się sprawdza broń sowiecka kaliber 7.62 mm - czyli stary, dobry Kałasznikow i jego klony. Przyznam się, że nie testowałem gruntownie innych, ale taki MP-5 z ammo p-panc teżjest niezły. Poza tym wreszcie naprawili amunicję do strzelb. Teraz pociski typu czekan, czy strzałka rządzą, a śrut nie ma już takiej mocy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 A gdzie będzie napisane bo dokładnie nie zrozumiałem, ile zadaje obrażeń dana amunicja. Ja lubię śrutówki radzisz żeby śrutu nie używać tylko czekanów i strzałek? A i jak ci zgłaszać błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Nigdzie nie będzie napisane :D Taki jest urok tego moda. Musisz sam dojść jaka kombinacja broni i amunicji jest dla Ciebie najlepsza :) Autorzy postawili na indywidualny wybór gracza, a nie tylko na "cyferkę" w rogu ekranu. Błędy podrzucaj w pakietach na Rapida i daj mi linka na PW. To jest całkiem dobry sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Absolute Nature 3 Lite (SGM addon) Specjalna wersja Absolute Nature 3 zawierająca wszystkie lokacje dodane w SGM 2.2. Wszystkie levele zostały zrekompilowane z wykorzystaniem nowych drzew. Tak jak poprzednio - 6 stylów do wyboru osobno dla każdej z 9 lokacji. Nie wymaga rozpoczynania nowej gry. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n1frezze Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) Expression : !m_error_code Function : raii_guard::~raii_guard File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp Line : 748 Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:4655: table index is nil problem pojawia się przy wczytywaniu sejwów, w połowie ładowania gry pojawia się CTD. ktoś wie jak na to zardzić? proszę o pomoc! :( edit 2: z ciekawości rozpocząłem nową gre, a właściwie tylko spróbowałem bo wywaliło mnie przy ładowaniu poziomu z tym samym błędem. Przeinstaluje moda i zobacze czy to coś da, edit 3: cóż przeinstalowałem i nowa gra się odpala, ale stare sejwy nie działają, podczas wczytywania wyskakuje CTD a oto log błędu: Expression : !m_error_code Function : raii_guard::~raii_guard File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp Line : 748 Description : ...e.r. - zew prypecigamedatascriptssgm_utils.script:108: attempt to compare number with nil da się coś z tym zrobić? Edytowane 30 Czerwca 2012 przez n1frezze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 A masz Waść co najmniej 3GB RAMu i 64-bitowy system? Bo domyślam się, że to po zaninstalowaniu AN3 a to wymaga potężnej maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n1frezze Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) 8Gb ramu, 7 64-bit, z kompem nie problem :) nie wiem co mam zrobić, bo już trochę poprzechodziłem i zdobyłem mase rzeczy i wykonałem całą góre zadań, nie chce mi się ich odpoczątku wykonywać.. edit: Absolute Nature 3 nie instalowałem. ale zaraz ściągne i zainstaluje może to coś da (nadzieja matką głupich) edit2: nie pomogło, tak jak się spodziewałem. czekam na jakieś sugestie co można by z tym zrobić Edytowane 30 Czerwca 2012 przez n1frezze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Skoro po reinstalacji stare sejwy nie działają to znaczy, że instalacje się różnią. Sugeruję przeinstalować wszystko, włącznie z Zewem Prypeci. Jeszcze raz ściągnąć moda i dokładnie przemyśleć proces instalacji. Oczywiście nowa gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n1frezze Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 cóż, chyba tego nie uniknę, mam kolejne pytanie, tym razem odnośnie samej rozgrywki, gdzie znajdę przejście do agropromu i druga sprawa: jak włączyć ten tekst u góry ekranu (ten dotyczący zadania "Ważna Informacja") tak jak na zdjęciu poniżej? aha i czy w tej wersji tak jak w zwykłym SGM 2.2 jest spawner? a jeżeli tak to jak go uruchomić? Artefakt dla Makowieckiego musimy znaleźć w innym miejscu, więc pasowałoby by w polonizacji zmienić nazwe Tartak na Bagno: W odniesieniu do polonizacji, jeszcze przy oddawaniu artefkatu GG mówi, że ze stalkera został tylko plecak, a wersji SGM 2.2 i tej artefakt trzeba za pomocą detektora znaleźć. Spojler jakby ktoś nie mógł go znaleźć: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) A propos spawnera to @Yurek opisał to tu: http://stalkerteam.p...d-22-wersja-pl/ i chodzi o frazę -cheat_mode w linii komend. Tyle Edytowane 30 Czerwca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n1frezze Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Mam problem, bo gdy dodaję -cheat_mode w linii komend, to gra się nie odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) Tak powinien wyglądać skrót na pulpicie: Edytowane 30 Czerwca 2012 przez sedoro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n1frezze Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Tak powinien wyglądać skrót na pulpicie: Dziękuję! Kto by pomyślał, że muszę dodać "binxrEngine.exe" ? Przy okazji ponawiam moje pytanie na temat Agropromu - jak się tam dostać ? EDIT Yurek (30.06.12) Kolego ! Zdania rozpoczynamy z dużej litery, stosujemy znaki przestankowe tam gdzie trzeba i nazwy własne również piszemy z dużej litery ! Pierwsze i ostanie ostrzeżenie "ustne" - nastepnym razem zarobisz punkty ostrzeżeń jak będziesz mnie zmuszał do odrywania się od polonizowania modów swoją niepoprawną polszczyzną ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.