Yurek Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 @ juniasnel Pobierz "gotowca" z linka podanego 3 posty wcześniej i postaw moda od nowa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 juniasnel - Yurek dobrze Ci radzi. Też miałem problemy z zainstalowaniem, a z tego gotowca poszło bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Witam. Mam problem z zapisem stanu gry na MW. Każda próba zapisu kończy się komunikatem widocznym na zrzucie ekranowym. Żaden inny niż zalecany dodatek nie jest zainstalowany. Komunikat o błędzie pojawia się też po zdobyciu Zachodniego Posterunku. Brak zapisu w logu o błędzie. Po próbie wczytania błędnie dokonanego zapisu wylot na pulpit. Czy ktoś z szacownej braci stalkerskiej napotkał ten problem ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Też tak miałem musisz się cofnąć do działającego sejwa i grać dalej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 (edytowane) Też tak miałem musisz się cofnąć do działającego sejwa i grać dalej.Witam.Cofam się do ostatniego działającego sejwa ale za każdym razem jest tak samo. Spróbuję wejść ponownie na lokację. Dzięki za odpowiedź @LorDino .Pozdrawiam. No i niestety nie koniec problemów. Opisany w poprzednim poście komunikat o błędzie pojawia się również w momencie zamówienia u Żwawego broni szturmowej. Składam zamówienie , zostawiam zaliczkę , robię zapis i przy powrociedo gry komunikat o błędzie. Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać rozwiązania problemu ? Czy komuś taki zapis w logu coś mówi. Niestety pomimo ponownego wejścia na lokację po zdobyciu wioski niezmiennie wyskakuje komunikat o błędzie. Spróbowałem po komunikacie zrobić zapis ale po próbie wczytania zapis w logu o błędzie wyglądał tak:FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CInifile::r_section[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 502[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't open section ''. Please attach [*.ini_log] file to your bug report stack trace:Ma ktoś jakiś pomysł? Edytowane 14 Maja 2013 przez apophis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ambik Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam,Mam problem z przejściem z bagien do zatonu. Przy każdej próbie ładowania lokacji pasek loadu zatrzymuje się, natomiast treść loga jest następująca: FATAL ERROR[error]Expression : cross_table().header().level_guid() == level_graph().header().guid()[error]Function : CAI_Space::load[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameai_space.cpp[error]Line : 113[error]Description : cross_table doesn't correspond to the AI-mapstack trace:Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) @ambik - trudny do naprawienia błąd, najczęściej spowodowany przez złe rozpakowanie archiwum lub niewłaściwą instalację moda. Nie znam się co prawda na kompilowaniu map, ale błąd oznacza niezgodność siatki AI mapy z graph point'ami, co wymagało by ponownej kompilacji mapy i rozpoczynania nowej gry.Spróbuj znaleźć plik level.ai [gamedatalevelszaton] w najnowszym patchu - wrzucając do folderu zaton, ewentualnie sprawdź rozpakowując moda do innego katalogu czy plik nie ma nowszej daty wydania, jeśli znajdziesz - wrzuć do folderu j/w, ale wpierw zrób kopię, bo w razie problemów - przywrócisz pierwotny plik. Jeśli to nie zadziała - wrzuć cały folder zaton [gamedatalevels] również szukając najnowszej wersji.W ostateczności będziesz musiał przeinstalować moda. EDIT:@apophisTwój błąd jest o tyle trudny do wykrycia, ponieważ w logu nie ma konkretnej informacji:[error]Arguments : Can't open section ''" - jeśli pomiędzy tymi apostrofami występował konkretny przedmiot, to można by go namierzyć, natomiast szukanie po znaku " - jest czasochłonne.Generalnie log informuje, że gra w pliku .ltx - nie może odnaleźć sekcji " ,teraz musisz sam spróbować namierzyć ów przedmiot, zwróć uwagę kiedy pojawia się błąd - piszesz o broni szturmowej - jaka to broń, spróbuj znaleźć ją w pliku, następnie trzeba odszukać dialog Żwawego i porównać wpisy, być może są źle zdefiniowane i nie zawierają nazwy broni potrzebnej do sporządzenia zamówienia. Jest to na 99% błąd w pliku .ltx Edytowane 14 Maja 2013 przez The Emperor 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 @ambik - trudny do naprawienia błąd, najczęściej spowodowany przez złe rozpakowanie archiwum lub niewłaściwą instalację moda. Nie znam się co prawda na kompilowaniu map, ale błąd oznacza niezgodność siatki AI mapy z graph point'ami, co wymagało by ponownej kompilacji mapy i rozpoczynania nowej gry.Spróbuj znaleźć plik level.ai [gamedatalevelszaton] w najnowszym patchu - wrzucając do folderu zaton, ewentualnie sprawdź rozpakowując moda do innego katalogu czy plik nie ma nowszej daty wydania, jeśli znajdziesz - wrzuć do folderu j/w, ale wpierw zrób kopię, bo w razie problemów - przywrócisz pierwotny plik. Jeśli to nie zadziała - wrzuć cały folder zaton [gamedatalevels] również szukając najnowszej wersji.W ostateczności będziesz musiał przeinstalować moda. EDIT:@apophisTwój błąd jest o tyle trudny do wykrycia, ponieważ w logu nie ma konkretnej informacji:[error]Arguments : Can't open section ''" - jeśli pomiędzy tymi apostrofami występował konkretny przedmiot, to można by go namierzyć, natomiast szukanie po znaku " - jest czasochłonne.Generalnie log informuje, że gra w pliku .ltx - nie może odnaleźć sekcji " ,teraz musisz sam spróbować namierzyć ów przedmiot, zwróć uwagę kiedy pojawia się błąd - piszesz o broni szturmowej - jaka to broń, spróbuj znaleźć ją w pliku, następnie trzeba odszukać dialog Żwawego i porównać wpisy, być może są źle zdefiniowane i nie zawierają nazwy broni potrzebnej do sporządzenia zamówienia. Jest to na 99% błąd w pliku .ltx@The Emperor Problem jest bardziej skomplikowany. Pierwsza informacja o błędzie zapisu pojawia się już po wykonaniu zadania z nieznanymi próbkami dla naukowców. Dostarczenie ich do bunkra i oczekiwanie na efekt eksperymentu już generuje błędny zapis. Tyle informacji uzyskałem cafając się w zapisach. Ominąłem całkowicie ten kwest , nie doprawadzając go do końca i polazłem na MW.A tam po kolejnych etapach zadania dla Demiurga efekt jak opisywałem. Próba przeinstalowania podstawki nie dała rezultatu podobie reinstalacja moda. Chyba na razie sobie odpuszczę bo uruchomiłem inny mod do COP.Stalker wciąga Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ambik Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 -The Emperor- Dzięki za szybką odpowiedź. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś i zobaczymy co z tego wyjdzie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 @apophiszobacz pod TYM linkiem, jest tam bardzo podobny - w uwagi na treść:Please attach [*.ini_log] file to your bug report- błąd, tyle że dotyczy konkretnego przedmiotu, jak zobaczysz log, to jest info:Can't open section 'wpn_svu 1'dotyczy wpn_svu 1, tj. konkretnego przedmiotu, u Ciebie nie pisze nic, co pozwoliłoby na lokalizację powodującego błąd przedmiotu, dlatego nie było porad jak naprawić ów problem. Wpisywałem treść błędu w wyszukiwarkę, ale nie dawała żadnych podobnych wyników.Sprawa przypomina "szukanie igły w stogu siana". Kiedyś widziałem takie narzędzie do stalkera, pozwalające sprawdzać na bieżąco realizowane skrypty, których treść wyświetlała się w okienku, ale nie jestem w stanie znaleźć tego pod COP, gdybyś miał ten program, wiedziałbyś czego szukać.Dam znać, jak znajdę cokolwiek, może ktoś będzie miał ten błąd? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 @apophiszobacz pod TYM linkiem, jest tam bardzo podobny - w uwagi na treść:Please attach [*.ini_log] file to your bug report- błąd, tyle że dotyczy konkretnego przedmiotu, jak zobaczysz log, to jest info:Can't open section 'wpn_svu 1'dotyczy wpn_svu 1, tj. konkretnego przedmiotu, u Ciebie nie pisze nic, co pozwoliłoby na lokalizację powodującego błąd przedmiotu, dlatego nie było porad jak naprawić ów problem. Wpisywałem treść błędu w wyszukiwarkę, ale nie dawała żadnych podobnych wyników.Sprawa przypomina "szukanie igły w stogu siana". Kiedyś widziałem takie narzędzie do stalkera, pozwalające sprawdzać na bieżąco realizowane skrypty, których treść wyświetlała się w okienku, ale nie jestem w stanie znaleźć tego pod COP, gdybyś miał ten program, wiedziałbyś czego szukać.Dam znać, jak znajdę cokolwiek, może ktoś będzie miał ten błąd?@The Emperor.Dzięki za poświęcony czas. Spróbuję pobrać gotowy plik "gamedata" do tego moda z narod.ru i zrobię ponowną instalację COP i zobaczymy czy to coś da. Może mam uszkodzone pliki źródłowe moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Jak to jest w koncu z tymi obrazeniami broni? Wszystkie maja taki sam modyfikator i obrazenia zaleza tylko od amunicji? Jezeli tak, to beznadziejnie to wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) Dlaczego? W realnym świecie makarow może być lepszy niż Vintorez, po za tym rodzaj amunicji też się liczy. Jak myślisz, czy pocisk 9 x 18 wyrządzi coś poważnego po trafieniu w nogę? Bo pocisk 7.54 rozszczepi kolano, jeśli będziesz miał farta. Imo taki system jest wg. mnie ciekawy. EDIT: tak tak zapomniałem że to tylko gra i że jak Powinność ma OC14 to tak broń ma być über i w ogóle koks, seks i potęga. Zapomniałem. Edytowane 21 Maja 2013 przez Kudkudak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Proszę o radę, które wartości i w jakich plikach zmienić, by zmniejszyć zużywanie się broni? W tym modzie jest to tak przegięte, że szkoda słów... Najbardziej jest to odczuwalne w AS Wał. Świetna broń, ale co z tego, skoro po wystrzeleniu jednego magazynku są już 2 kreski zużycia, a ulepszyć się jej nie da u żadnego mechanika. Edytowane 22 Maja 2013 przez bolo7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Nie mam tego moda na dysku, ale ogólna zasada modyfikacji broni pod kątem jej degradacji, to znaleźć w każdym pliku broni wpis, np:condition_shot_dec = 0.0003zmieniasz na:condition_shot_dec = 0.0000Przy wartości 0 -broń nie ulega degradacji.Pliki powinny być w gamedataconfigweapons + ewentualne podfoldery (zależnie od moda). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Zmieniłem, dzięki za pomoc. Wał, tak samo, jak Wintorez, miał tą wartość ustawioną aż na 0.00325... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 @bolo7przypomniałem sobie jeszcze o parametrze:condition_queue_shot_decTutaj podobna zasada. Jeśli potrzebowałbyś więcej info nt. modyfikacji broni, zobacz ten link.Jest tam opis praktycznie wszystkich parametrów broni, powyższe znajdziesz w sekcji Firepower & Ammunition- powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 To jeszcze jedno małe pytanko. Udało Wam się zaliczyć quest z uzupełnianiem schowków dla Świtu? Mi się udało tylko z jednym. Do pozostałych wkładam to, co jest w opisie i skrypt nie zaskakuje. A może w każdym z nich trzeba umieścić jakieś konkretne przedmioty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 To jeszcze jedno małe pytanko. Udało Wam się zaliczyć quest z uzupełnianiem schowków dla Świtu? Mi się udało tylko z jednym. Do pozostałych wkładam to, co jest w opisie i skrypt nie zaskakuje. A może w każdym z nich trzeba umieścić jakieś konkretne przedmioty?@bolo7Mnie się udało chociaż jeżeli dobrze pamiętam to jest tam drobna nieścisłość z bronią którą należy umieścić w schowkach. Chodzi o AN (AK) 94 Abakan. Chyba jest tu mała literówka. Z drugiej strony jeżeli udało Ci się zapełnić jeden schowek to ta literówka jest mało istotna.Ale reasumując kwest jest do wykonania przy założeniu że instalacja moda zrobiona jest zgodnie z opisem i bez niekompatybilnych dodatków.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 W tym jednym rzeczywiście miałem Abakana. Resztę uzupełniłem SIGiem, który wg opisu zadania też powinien pasować. Spróbuję zatem znaleźć gdzieś jeszcze kilka Abakanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 W tym jednym rzeczywiście miałem Abakana. Resztę uzupełniłem SIGiem, który wg opisu zadania też powinien pasować. Spróbuję zatem znaleźć gdzieś jeszcze kilka Abakanów.Mogę się mylić ale u mnie nie było różnorodności broni wszystkie egzemplarze to były Abakany chyba że masz ewidentnie sprecyzowane że to mają być SIG-i.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) W opisie zadania w PDA było napisane, że ma to być Abakan, SIG lub Winchester. Z tego wynika, że powinna tu być dowolność wyboru broni do schowka, a tak niestety nie jest. Widocznie to jakiś bug albo błąd w opisie. Zdobyłem Abakany i zadanie zostało zaliczone. Z Winchesterem nie próbowałem. Jak grałeś w tego moda, to udało Ci się przejść na Magazyny Wojskowe i do Doliny Mroku? Gdzieś wyczytałem, że można to zrobić tylko we freeplayu, co wydaje mi się dziwne. Czyżby dopiero po ukończeniu głównego wątku pojawiły się jakieś przejścia na te mapy? Edytowane 27 Maja 2013 przez bolo7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 W opisie zadania w PDA było napisane, że ma to być Abakan, SIG lub Winchester. Z tego wynika, że powinna tu być dowolność wyboru broni do schowka, a tak niestety nie jest. Widocznie to jakiś bug albo błąd w opisie. Zdobyłem Abakany i zadanie zostało zaliczone. Z Winchesterem nie próbowałem. Jak grałeś w tego moda, to udało Ci się przejść na Magazyny Wojskowe i do Doliny Mroku? Gdzieś wyczytałem, że można to zrobić tylko we freeplayu, co wydaje mi się dziwne. Czyżby dopiero po ukończeniu głównego wątku pojawiły się jakieś przejścia na te mapy?Do Doliny Mroku udało mi się dostać bez problemu (gdzie jest anomalia przestrzenna widać na mapie Jupitera) ale z MW miałem tyle problemów (zresztą pisałem o tym na Forum) że musiałem odpuścić tego moda. Jeśli chodzi o możliwość dalszej rozgrywki na MW i w Dolinie Mroku to początek tej linii rozgrywki pojawia się po ukończeniu głównej linii fabularnej i pozostaniu w Prypeci (chyba nic nie pokręciłem) . Nie będę Ci zabierał zabawy w odkrywaniu kolejnych zadań ale życzę żeby w Twoim przypadku nie ujawniły się błędy które zastopowały moją rozgrywkę :thumbsup:A jeśli chodzi o schowki Świtu to musi być jednakowa broń (tego samego typu). Powodzenia @bolo7 w rozgrywce. Ja teraz próbuję Snipera.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Czyli niemożność dostania się na MW uniemożliwia dalszą grę? Zrobiłem już wszystkie zadania na Zatonie i Jupiterze, jedynie dowódca Świtu kazał mi przyjść po kolejne wytyczne za kilka dni. Najemników wytłukłem, bo wcześniej pozbyłem się ich kombinezonu i nie miałem jak wejść do bazy, poza tym potrzebowałem detektorów dla Świtu, a nie wiedzieć czemu, u naukowców nie da się ich kupić (w podstawce się dało). Teraz chyba będę szedł do Prypeci. Póki co, fabuła toczy się podobnie jak w podstawce, no chyba, że dalej pojawi się potrzeba wizyty na MW. Uchyl proszę rąbka tajemnicy, jak to było u Ciebie. A co do tego teleportu do Doliny Mroku, to nie widzę go na mapie Jupitera. Jest tylko na Agroprom, obok płaskowyżu. Gdzie dokładnie się on znajduje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Czyli niemożność dostania się na MW uniemożliwia dalszą grę? Zrobiłem już wszystkie zadania na Zatonie i Jupiterze, jedynie dowódca Świtu kazał mi przyjść po kolejne wytyczne za kilka dni. Najemników wytłukłem, bo wcześniej pozbyłem się ich kombinezonu i nie miałem jak wejść do bazy, poza tym potrzebowałem detektorów dla Świtu, a nie wiedzieć czemu, u naukowców nie da się ich kupić (w podstawce się dało). Teraz chyba będę szedł do Prypeci. Póki co, fabuła toczy się podobnie jak w podstawce, no chyba, że dalej pojawi się potrzeba wizyty na MW. Uchyl proszę rąbka tajemnicy, jak to było u Ciebie. A co do tego teleportu do Doliny Mroku, to nie widzę go na mapie Jupitera. Jest tylko na Agroprom, obok płaskowyżu. Gdzie dokładnie się on znajduje?Jeżeli dobrze pamiętam to Świt nie ma już żadnych kwestów dla GG (jako frakcja) ale chyba w końcu tunelu siedzi bojownik który poprosi o znalezienie specjalnego artefaktu dla umierającego przyjaciela. Idź do Prypeci i realizuj główną linię fabularną. Informację o możliwości przejścia do Doliny mroku dostaniesz po odlocie helikoptera i pozostaniu w Prypeci , potem realizując kwesty dotrzesz na MW. Po linii fabularnej z podstawki jeszcze dużo zabawy przed tobą Powodzenia :thumbsup:Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.