Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z zapisem stanu gry na MW. Każda próba zapisu kończy się komunikatem widocznym na zrzucie ekranowym. Żaden inny niż zalecany dodatek nie jest zainstalowany. Komunikat o błędzie pojawia się też po zdobyciu Zachodniego Posterunku. Brak zapisu w logu o błędzie. Po próbie wczytania błędnie dokonanego zapisu wylot na pulpit. Czy ktoś z szacownej braci stalkerskiej napotkał ten problem ? Pozdrawiam.

 

post-60-0-03885800-1368294768_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem musisz się cofnąć do działającego sejwa i grać dalej.

Witam.

Cofam się do ostatniego działającego sejwa ale za każdym razem jest tak samo. Spróbuję wejść ponownie na lokację. Dzięki za odpowiedź @LorDino .

Pozdrawiam.

 

No i niestety nie koniec problemów. Opisany w poprzednim poście komunikat o błędzie pojawia się również w momencie zamówienia u Żwawego broni szturmowej. Składam zamówienie , zostawiam zaliczkę , robię zapis i przy powrocie

do gry komunikat o błędzie. Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać rozwiązania problemu ?

 

Czy komuś taki zapis w logu coś mówi. Niestety pomimo ponownego wejścia na lokację po zdobyciu wioski niezmiennie wyskakuje komunikat o błędzie. Spróbowałem po komunikacie zrobić zapis ale po próbie wczytania zapis w logu o błędzie wyglądał tak:

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CInifile::r_section[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line          : 502[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Can't open section ''. Please attach [*.ini_log] file to your bug report stack trace:

Ma ktoś jakiś pomysł?

Edytowane przez apophis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Mam problem z przejściem z bagien do zatonu. Przy każdej próbie ładowania lokacji pasek loadu zatrzymuje się, natomiast treść loga jest następująca:
 
 
FATAL ERROR[error]Expression    : cross_table().header().level_guid() == level_graph().header().guid()[error]Function      : CAI_Space::load[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameai_space.cpp[error]Line          : 113[error]Description   : cross_table doesn't correspond to the AI-mapstack trace:

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ambik - trudny do naprawienia błąd, najczęściej spowodowany przez złe rozpakowanie archiwum lub niewłaściwą instalację moda. Nie znam się co prawda na kompilowaniu map, ale błąd oznacza niezgodność siatki AI mapy z graph point'ami, co wymagało by ponownej kompilacji mapy i rozpoczynania nowej gry.

Spróbuj znaleźć plik level.ai [gamedatalevelszaton] w najnowszym patchu - wrzucając do folderu zaton, ewentualnie sprawdź rozpakowując moda do innego katalogu czy plik nie ma nowszej daty wydania, jeśli znajdziesz - wrzuć do folderu j/w, ale wpierw zrób kopię, bo w razie problemów - przywrócisz pierwotny plik. Jeśli to nie zadziała - wrzuć cały folder zaton [gamedatalevels] również szukając najnowszej wersji.

W ostateczności będziesz musiał przeinstalować moda.

 

EDIT:

@apophis

Twój błąd jest o tyle trudny do wykrycia, ponieważ w logu nie ma konkretnej informacji:

[error]Arguments : Can't open section ''

" - jeśli pomiędzy tymi apostrofami występował konkretny przedmiot, to można by go namierzyć, natomiast szukanie po znaku " - jest czasochłonne.

Generalnie log informuje, że gra w pliku .ltx - nie może odnaleźć sekcji " ,teraz musisz sam spróbować namierzyć ów przedmiot, zwróć uwagę kiedy pojawia się błąd - piszesz o broni szturmowej - jaka to broń, spróbuj znaleźć ją w pliku, następnie trzeba odszukać dialog Żwawego i porównać wpisy, być może są źle zdefiniowane i nie zawierają nazwy broni potrzebnej do sporządzenia zamówienia. Jest to na 99% błąd w pliku .ltx

Edytowane przez The Emperor
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ambik - trudny do naprawienia błąd, najczęściej spowodowany przez złe rozpakowanie archiwum lub niewłaściwą instalację moda. Nie znam się co prawda na kompilowaniu map, ale błąd oznacza niezgodność siatki AI mapy z graph point'ami, co wymagało by ponownej kompilacji mapy i rozpoczynania nowej gry.

Spróbuj znaleźć plik level.ai [gamedatalevelszaton] w najnowszym patchu - wrzucając do folderu zaton, ewentualnie sprawdź rozpakowując moda do innego katalogu czy plik nie ma nowszej daty wydania, jeśli znajdziesz - wrzuć do folderu j/w, ale wpierw zrób kopię, bo w razie problemów - przywrócisz pierwotny plik. Jeśli to nie zadziała - wrzuć cały folder zaton [gamedatalevels] również szukając najnowszej wersji.

W ostateczności będziesz musiał przeinstalować moda.

 

EDIT:

@apophis

Twój błąd jest o tyle trudny do wykrycia, ponieważ w logu nie ma konkretnej informacji:

[error]Arguments : Can't open section ''

" - jeśli pomiędzy tymi apostrofami występował konkretny przedmiot, to można by go namierzyć, natomiast szukanie po znaku " - jest czasochłonne.

Generalnie log informuje, że gra w pliku .ltx - nie może odnaleźć sekcji " ,teraz musisz sam spróbować namierzyć ów przedmiot, zwróć uwagę kiedy pojawia się błąd - piszesz o broni szturmowej - jaka to broń, spróbuj znaleźć ją w pliku, następnie trzeba odszukać dialog Żwawego i porównać wpisy, być może są źle zdefiniowane i nie zawierają nazwy broni potrzebnej do sporządzenia zamówienia. Jest to na 99% błąd w pliku .ltx

@The Emperor

 

Problem jest bardziej skomplikowany. Pierwsza informacja o błędzie zapisu pojawia się już po wykonaniu zadania z nieznanymi próbkami dla naukowców. Dostarczenie ich do bunkra i oczekiwanie na efekt eksperymentu już generuje błędny zapis. Tyle informacji uzyskałem cafając się w zapisach. Ominąłem całkowicie ten kwest , nie doprawadzając go do końca i polazłem na MW.

A tam po kolejnych etapach zadania dla Demiurga efekt jak opisywałem. Próba przeinstalowania podstawki nie dała rezultatu podobie reinstalacja moda. Chyba na razie sobie odpuszczę bo uruchomiłem inny mod do COP.

Stalker wciąga :biggrin:

Dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@apophis

zobacz pod TYM linkiem, jest tam bardzo podobny - w uwagi na treść:

Please attach [*.ini_log] file to your bug report

- błąd, tyle że dotyczy konkretnego przedmiotu, jak zobaczysz log, to jest info:

Can't open section 'wpn_svu 1'

dotyczy wpn_svu 1, tj. konkretnego przedmiotu, u Ciebie nie pisze nic, co pozwoliłoby na lokalizację powodującego błąd przedmiotu, dlatego nie było porad jak naprawić ów problem. Wpisywałem treść błędu w wyszukiwarkę, ale nie dawała żadnych podobnych wyników.

Sprawa przypomina "szukanie igły w stogu siana". Kiedyś widziałem takie narzędzie do stalkera, pozwalające sprawdzać na bieżąco realizowane skrypty, których treść wyświetlała się w okienku, ale nie jestem w stanie znaleźć tego pod COP, gdybyś miał ten program, wiedziałbyś czego szukać.

Dam znać, jak znajdę cokolwiek, może ktoś będzie miał ten błąd?

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@apophis

zobacz pod TYM linkiem, jest tam bardzo podobny - w uwagi na treść:

Please attach [*.ini_log] file to your bug report

- błąd, tyle że dotyczy konkretnego przedmiotu, jak zobaczysz log, to jest info:

Can't open section 'wpn_svu 1'

dotyczy wpn_svu 1, tj. konkretnego przedmiotu, u Ciebie nie pisze nic, co pozwoliłoby na lokalizację powodującego błąd przedmiotu, dlatego nie było porad jak naprawić ów problem. Wpisywałem treść błędu w wyszukiwarkę, ale nie dawała żadnych podobnych wyników.

Sprawa przypomina "szukanie igły w stogu siana". Kiedyś widziałem takie narzędzie do stalkera, pozwalające sprawdzać na bieżąco realizowane skrypty, których treść wyświetlała się w okienku, ale nie jestem w stanie znaleźć tego pod COP, gdybyś miał ten program, wiedziałbyś czego szukać.

Dam znać, jak znajdę cokolwiek, może ktoś będzie miał ten błąd?

@The Emperor.

Dzięki za poświęcony czas. Spróbuję pobrać gotowy plik "gamedata" do tego moda z narod.ru i zrobię ponowną instalację COP i zobaczymy czy to coś da. Może mam uszkodzone pliki źródłowe moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? W realnym świecie makarow może być lepszy niż Vintorez, po za tym rodzaj amunicji też się liczy. Jak myślisz, czy pocisk 9 x 18 wyrządzi coś poważnego po trafieniu w nogę? Bo pocisk 7.54 rozszczepi kolano, jeśli będziesz miał farta. Imo taki system jest wg. mnie ciekawy. EDIT: tak tak zapomniałem że to tylko gra i że jak Powinność ma OC14 to tak broń ma być über i w ogóle koks, seks i potęga. Zapomniałem.

Edytowane przez Kudkudak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o radę, które wartości i w jakich plikach zmienić, by zmniejszyć zużywanie się broni? W tym modzie jest to tak przegięte, że szkoda słów... Najbardziej jest to odczuwalne w AS Wał. Świetna broń, ale co z tego, skoro po wystrzeleniu jednego magazynku są już 2 kreski zużycia, a ulepszyć się jej nie da u żadnego mechanika.

Edytowane przez bolo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam tego moda na dysku, ale ogólna zasada modyfikacji broni pod kątem jej degradacji, to znaleźć w każdym pliku broni wpis, np:

condition_shot_dec         = 0.0003

zmieniasz na:

condition_shot_dec         = 0.0000

Przy wartości 0 -broń nie ulega degradacji.

Pliki powinny być w gamedataconfigweapons + ewentualne podfoldery (zależnie od moda).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo7

przypomniałem sobie jeszcze o parametrze:

condition_queue_shot_dec

Tutaj podobna zasada. Jeśli potrzebowałbyś więcej info nt. modyfikacji broni, zobacz ten link.

Jest tam opis praktycznie wszystkich parametrów broni, powyższe znajdziesz w sekcji Firepower & Ammunition

- powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno małe pytanko. Udało Wam się zaliczyć quest z uzupełnianiem schowków dla Świtu? Mi się udało tylko z jednym. Do pozostałych wkładam to, co jest w opisie i skrypt nie zaskakuje. A może w każdym z nich trzeba umieścić jakieś konkretne przedmioty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno małe pytanko. Udało Wam się zaliczyć quest z uzupełnianiem schowków dla Świtu? Mi się udało tylko z jednym. Do pozostałych wkładam to, co jest w opisie i skrypt nie zaskakuje. A może w każdym z nich trzeba umieścić jakieś konkretne przedmioty?

@bolo7

Mnie się udało chociaż jeżeli dobrze pamiętam to jest tam drobna nieścisłość z bronią którą należy umieścić w schowkach. Chodzi o AN (AK) 94 Abakan. Chyba jest tu mała literówka. Z drugiej strony jeżeli udało Ci się zapełnić jeden schowek to ta literówka jest mało istotna.

Ale reasumując kwest jest do wykonania przy założeniu że instalacja moda zrobiona jest zgodnie z opisem i bez niekompatybilnych dodatków.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym jednym rzeczywiście miałem Abakana. Resztę uzupełniłem SIGiem, który wg opisu zadania też powinien pasować. Spróbuję zatem znaleźć gdzieś jeszcze kilka Abakanów.

Mogę się mylić ale u mnie nie było różnorodności broni wszystkie egzemplarze to były Abakany chyba że masz ewidentnie sprecyzowane że to mają być SIG-i.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie zadania w PDA było napisane, że ma to być Abakan, SIG lub Winchester. Z tego wynika, że powinna tu być dowolność wyboru broni do schowka, a tak niestety nie jest. Widocznie to jakiś bug albo błąd w opisie. Zdobyłem Abakany i zadanie zostało zaliczone. Z Winchesterem nie próbowałem.

 

Jak grałeś w tego moda, to udało Ci się przejść na Magazyny Wojskowe i do Doliny Mroku? Gdzieś wyczytałem, że można to zrobić tylko we freeplayu, co wydaje mi się dziwne. Czyżby dopiero po ukończeniu głównego wątku pojawiły się jakieś przejścia na te mapy?

Edytowane przez bolo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie zadania w PDA było napisane, że ma to być Abakan, SIG lub Winchester. Z tego wynika, że powinna tu być dowolność wyboru broni do schowka, a tak niestety nie jest. Widocznie to jakiś bug albo błąd w opisie. Zdobyłem Abakany i zadanie zostało zaliczone. Z Winchesterem nie próbowałem.

 

Jak grałeś w tego moda, to udało Ci się przejść na Magazyny Wojskowe i do Doliny Mroku? Gdzieś wyczytałem, że można to zrobić tylko we freeplayu, co wydaje mi się dziwne. Czyżby dopiero po ukończeniu głównego wątku pojawiły się jakieś przejścia na te mapy?

Do Doliny Mroku udało mi się dostać bez problemu (gdzie jest anomalia przestrzenna widać na mapie Jupitera) ale z MW miałem tyle problemów (zresztą pisałem o tym na Forum) że musiałem odpuścić tego moda. Jeśli chodzi o możliwość dalszej rozgrywki na MW i w Dolinie Mroku to początek tej linii rozgrywki pojawia się po ukończeniu głównej linii fabularnej i pozostaniu w Prypeci (chyba nic nie pokręciłem) . Nie będę Ci zabierał zabawy w odkrywaniu kolejnych zadań ale życzę żeby w Twoim przypadku nie ujawniły się błędy które zastopowały moją rozgrywkę :thumbsup:

A jeśli chodzi o schowki Świtu to musi być jednakowa broń (tego samego typu). Powodzenia @bolo7 w rozgrywce. Ja teraz próbuję Snipera.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli niemożność dostania się na MW uniemożliwia dalszą grę? Zrobiłem już wszystkie zadania na Zatonie i Jupiterze, jedynie dowódca Świtu kazał mi przyjść po kolejne wytyczne za kilka dni. Najemników wytłukłem, bo wcześniej pozbyłem się ich kombinezonu i nie miałem jak wejść do bazy, poza tym potrzebowałem detektorów dla Świtu, a nie wiedzieć czemu, u naukowców nie da się ich kupić (w podstawce się dało). Teraz chyba będę szedł do Prypeci. Póki co, fabuła toczy się podobnie jak w podstawce, no chyba, że dalej pojawi się potrzeba wizyty na MW. Uchyl proszę rąbka tajemnicy, jak to było u Ciebie. A co do tego teleportu do Doliny Mroku, to nie widzę go na mapie Jupitera. Jest tylko na Agroprom, obok płaskowyżu. Gdzie dokładnie się on znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli niemożność dostania się na MW uniemożliwia dalszą grę? Zrobiłem już wszystkie zadania na Zatonie i Jupiterze, jedynie dowódca Świtu kazał mi przyjść po kolejne wytyczne za kilka dni. Najemników wytłukłem, bo wcześniej pozbyłem się ich kombinezonu i nie miałem jak wejść do bazy, poza tym potrzebowałem detektorów dla Świtu, a nie wiedzieć czemu, u naukowców nie da się ich kupić (w podstawce się dało). Teraz chyba będę szedł do Prypeci. Póki co, fabuła toczy się podobnie jak w podstawce, no chyba, że dalej pojawi się potrzeba wizyty na MW. Uchyl proszę rąbka tajemnicy, jak to było u Ciebie. A co do tego teleportu do Doliny Mroku, to nie widzę go na mapie Jupitera. Jest tylko na Agroprom, obok płaskowyżu. Gdzie dokładnie się on znajduje?

Jeżeli dobrze pamiętam to Świt nie ma już żadnych kwestów dla GG (jako frakcja) ale chyba w końcu tunelu siedzi bojownik który poprosi o znalezienie specjalnego artefaktu dla umierającego przyjaciela. Idź do Prypeci i realizuj główną linię fabularną. Informację o możliwości przejścia do Doliny mroku dostaniesz po odlocie helikoptera i pozostaniu w Prypeci , potem realizując kwesty dotrzesz na MW. Po linii fabularnej z podstawki jeszcze dużo zabawy przed tobą Powodzenia :thumbsup:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.