smox Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Dzięki @Cichy, ale muszę przerwać grę. To spory mod i im dalej, tym większe problemy ma mój komp. Szkoda, bo mod naprawdę fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Smox czekaj na komputer od Bubera i wtedy będzie po problemie. // @Cichy pomyśl nad zrobieniem polskiego poradnika przejścia moda. Masz dużo screenów które są pomocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Na stronie macierzystej moda, Dimak (autor) zapowiada kumulatywny patch nr 3 w którym będzie zaimplementowana nowa pogoda, bez gwałtownych zmian - ma to zmniejszyć do minimum na słabszych komputerach wyloty bez loga. (na stronie były zgłaszane takie przypadki). Z Prypeci trafiamy na Jupiter. Tu czeka nas oprócz nawalanki z Wiedźmami i Specnazem starcie ze zdrajcą (kto to wyniknie z gry). Trzeba uważnie czytać wiadomości od współtowarzyszy a dopiero potem rzucać się do akcji (w modzie kiedy ktoś staje się wrogi, na celowniku podświetla się na czerwono ale na minimapie jest niewidoczny - to będzie ważne). Na wykonanie kluczowego zadania na Jupiterze będzie 5 minut z timerem na ekranie (prawy górny róg). W nagrodę kolejna wycieczka helikopterem do Wilczego Legowiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 (edytowane) W queście na schowki WDW w Wilczym Legowisku spotkamy nowe arty: Nie będę opisywal poszukiwań żeby nie psuć zabawy. Edytowane 11 Lipca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 (edytowane) Uff.. nie ma jak dom. Pomysł jest przedni, ale muszę najpierw ukończyć mod. ps.: Mam prawie z każdego zadania, ale nie wiem czy niektóre podpowiedzi nie załatwiły by sprawy od ręki. Korzystając z Rus stron, mając ogromne braki językowe, męczyłem się po x razy z niejednym, i myślę - to plus. Dlatego mod jest świetny, a pomimo niewykonania jakiegoś zadania da grać się dalej (NS - tak nie było) Edytowane 11 Lipca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Na... http://ap-pro.ru/forum/35-2796-82 ...post 1217 znalazłem ciekawostkę. Archiwum zamieniające model AK Strieloka na unikalne AK z LWToD od GeeP85...http://pl.rghost.net/39121845 ...Może ktoś to wykorzysta. // Panowie w kolejnej części będą zawarte najlepsze wymyślone przez userów zadania. Zapowiada się ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Magazyny Wojskowe. Przejście otwiera się w Barze po rozmowie z Tango w Wilczym legowisku. Tu spotkamy Rafaela (bynajmniej nie tego malarza ale też przysporzy nam emocji). Są dwa sposoby by zdobyć broń dla niego. Pierwszy u Fieni (bardziej niebezpieczny) i drugi u Kiepa na Barierze. Wykonując część dla Fieni walczymy z hordami pijawek, kotów i wilkami gigantami, idąc na Barierę - kopiemy się z częściowo niewidzialnym Monolitem. Jeżeli ktoś lubi zginąć na mapie z 10 razy to proponuję odwiedzić domek na wodzie za polem minowym (w kilku modach był tam gość z fleszką). Doznania ekstremalne murowane. Ja od Kiepa nie dostałem miotacza ognia (wynikło to z tego, że nie do końca go zrozumiałem). Więc odwiedziłem wioseczkę z wieżą ciśnień. Po wykonaniu głównego questa na pomoc Rafaelowi, dostajemy zadanie na anty-zombian. Teraz droga prowadzi ponownie na Kordon do Sacharowa.... Alternatywa - albo wioska albo Monolit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 (edytowane) No i apiać na Magazynach. Mamy lekarstwo i szukamy Sknery. Czytamy komunikaty (wszystkie). Myślałem,że ominę niektóre miejsca, ale trzeba dużo stzrelać. Nie czytając SMS-ów pobiegamy po zonie by znaleźć Sknerę. Później pogadajmy z Łukaszem. Wykonywanie questów w tym modzie się opłaca. Dla tych co chcą oszczędzić nogi: Radzę zerkać w razie wylotów do przetłumaczonego spoilera dołączonego przez @Czernobyla10. Pomaga. Jeszcze jedno: quest ze Sknerą można zaliczyć tylko w konkretnym czasie. Miłej zabawy. Teraz włączyło się kilka przjść między lokacjami co sugeruje ,że coś należy zrobić. Jeszcze jedno: kedy widać prostopadłe błyskawice to zaraz będzie atak pijawek. Edytowane 17 Lipca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 @Czernobyl10 - to może być ostra jazda. Jeżeli ktoś zainteresowany: http://vdv5549.0pk.ru/click.php?http://vdv5549.0pk.ru/viewtopic.php?id=57. Niestety w języku rosyjskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 @Cichy w końcu moze dostaniemy takiego moda jakiego chcemy. Oby tylko autorzy zrealizowali pomysł i go nie porzucili. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 (edytowane) W Barze przyjdzie nam bronić Woronina. Opłacalna sprawa Przy okazji rozwiązujemy sprawę WDW i dzięki temu otrzymujemy trzecią część kodu do skrytki Siemieckiego. Finalizując ten quest odwiedzamy Sidora w Wilczym Legowisku. Wyknując dla niego zadanie, stajemy się zombi. Od tej chwili wszyscy do nas walą, więc jak najszybciej musimy spotkć się z Sacharowem w Wiosce Kotów. Tak wygląda to co oglądamy będąc zombi: Za jednym zamachem możemy zdobyć ostatnią cyfrę do schowka, korzystając ze wskazówki Tanga (trzeba dokładnie czytać dialogi, przychodzące informacje, i zakładki w PDA - często rozwiązanie pojawia się w nim, po rozmowie z jakąś postacią). Nie chcąc psuć zabawy, na tym poprzestanę. Kiedy szedłem do schowka, przypadkiem znalazłem nieszczęsny "klondik". A oto i on i zawartość schowka. Gra warta świeczki: Kod należy ułożyć samemu z dostępnych cyfr. Przednia zabawa. O jednej sprawie zpomniałem. Nie możemy zabrać, jednego z przedmiotów. Wcześniej słyszeliśmy przecież legendę o tych, którzy umierali po zabraniu "go" ( w toku gry słyszymy tę opowieść od jednego z bohaterów). Po otwarciu schowka uaktywnia się przejście Radar -Magazyny Wojskowe, nie trzeba dymać przez Jantar (ja nie zwróciłem uwagi). A dalej do Przedsionka. Żeby tam się dostać, trzeba chwilę pomyśleć. Rzucanie się na siatkę ogrodzeniową nic nie da, a przejście tam jest (screen poniżej). Kiedy już jesteśmy na miejscu, dobrze jest mieć AK z granatnikiem. Jest BTR i helikoptery do strącenia (jeszcze nie widziałem wcześniej żeby z AK strącić opancerzony helikopter ale w tym modzie podziałało na Agropromie i tu). W jaskini spotykamy Bagiennego Doktora i Kreta. Potrzebna będzie cierpliwość. Fanty przed wizytą w jaskini można ukryć w wiosce, ale i można zabrać. Po wykonaniu questu będą w skrzyni na górnym poziomie jaskini razem z prezentami. Po załatwieniu "sprawy" ze Strzałami - na Kordon. Oczywiście drogę do jaskini pokonujemy helikopterem (co byśmy się zbytnio nie zmęczyli) Edytowane 19 Lipca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 (edytowane) Eskortujemy Kreta i Bagiennego Doktora do Wioski Kotów (pomimo,że Doktor to postć kwestowa, to można go zabić). Na miejscu, po rozmowie udajemy się na Magazyny Wojskowe.Mamy znaleźć miejsce pochówku Kła i z którego miejsca został zastrzelony. Pomimo tego, że mamy w PDA aby iśc do doktora, pamiętamy, że kazał nam przynieść ciało z X-16 (w ewipunku musimy mieć 80,5 kg luzu) . Wracamy do Wsi. Teraz wycieczka na Bagna. Tu na początek drobna potyczka przy dźwiękach skocznego marsza i szrża helikopterem, nie do końca udana... Dalej niestety na piechotę. Mutanty, przeźroczyste zombi -standard. W bazie też huczne powitanie, tylko chleba i soli brakowało. Wybijamy kolesi i romawiamy z Lebiediewiem. Finał: Zabieramy dokumenty i szukamy na Bagnie małej wysepki z dwoma suchymu drzewami - tam jest schowek Striełoka. I powrót Na zachętę, pierwszy to zwykły schowek, drugi to Striełoka: Mod niesamowity. Edytowane 25 Lipca 2012 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Cichy a ty pozbieraj swoje doświadczenia i zrób z tego poradnik mówię ci dasz radę widać po tych wpisach powyżej, a pewnie pomożesz wielu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Cichy a Ty pozbieraj swoje doświadczenia i zrób z tego poradnik mówię ci dasz radę widać po tych wpisach powyżej, a pewnie pomożesz wielu. Tak niezła myśl...@cichy powinieneś zrobić poradnik taki w stylu post 116..fotki tylko tam gdzie niezbędne i w spoilerze. Z drugiej strony to sam temat dzięki @cichemu to jeden wielki poradnik dla moda.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 (edytowane) Po powrocie do Wioski Kotów rozmawiamy z Bagiennym Doktorem, dowiadujemy się o niejasnościach w sprawie absolutów, następnie z Sacharowem - odajemy mu zdjęcie otrzymane od Lebiediewa. Wyjaśnia się kto jest szefem. W międzyczsie Przychodzi sms od WDW. Idziemy do Wilczego Legowiska. Po rozmowie rozpoczyna się freeplay. Komunikat od Autora moda wyświetli się na czerwono - patrz screeny. Zalecane jest wzięcie pewnych konkretnych rodzai broni (amunicja do nich będzie dostępna na kolejnych lokacjach) i obowiązkowo pozycjonera (w znajdywanych podpowiedziach są współrzędne kolejnych przejść). Portal na Zaton pojawi się tam gdzie odnaleźliśmy drugi schowek WDW z absolutami w momencie kiedy staniemy w nim.(kto wcześniej znalazł, będzie wiedzieć - czytamy informacje). No i jesteśmy na Zatonie. Do X-8 od razu nas nie przerzuci. Wylądujemy na Arce - nawalanka do kwadratu. Ze 30 Wiedźm, świetnie uzbrojonych i masa mutantów (kolega @Metek będzie miał frajdę - będą ogniste pijawki). Czytamy dane ze znalezionej na Arce wskazówki i szukamy przejścia. Lądujemy w X-8. Kod do drzwi to oczywiście rok i mamy go w PDA (gdzieś na pewno). Wejście jest hardcorowe.... Skadowsk niestety pusty... Po maskrze w X-8 lądujemy na Jupiterze. Zbieramy amunicję i na końcu dopiero dokument. Wszystko leży w miejscu pojawienia się na lokacji (dokument dopiero na końcu, bo kiedy go bierzemy znów stajemy się zombi). Czytamy koordynaty kolejnego dokumentu. Mamy 2 wyjścia albo szybko wiać, choć nie łatwo albo walczyć ze stadem różnych różności. W momencie podniesienia 2 dokumentu, przestajemy być zombi i pojawia się portal do podziemi. Oczywiście po drodze walimy do wszystkigo co się rusza (jak Autor obiecał - prawdziwy hardcore). Wchodzimy do podziemi i w długą. Drzwi otwieramy strzelając do nich. Przegalopowałem Tunel, bo żeby wszystko ubić musiałbym mieć wago amunicji. Wychodzimy w Prypeci. Kolejna przejażdżka helikopterem. Latamy nad dachami do momentu kiedy będzie to właściwy dach (helikopter się zatrzyma). Przeszukujemy budynek (w jednym z modów były porozrzucane tam kartki) i znajdujemy namiary na przejście do Baru. Po pojawieniu się u Sidora łatwo dojdziemy z kim trzeba rozmawiać.(Autor dał nam do wyboru czerwoną czcionką: albo rozmowa z tą osobą albo freeplay) Rozmawiamy, oglądamy filmik jak Striełok jeździ BTR-em po monstrach... Freeplay nie wymagał myślenia tylko wielkiej ilości amunicji i apteczek lub szybkich nóg. Jakby nie patrzeć конец первой части buuu... Edytowane 20 Lipca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 21 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 @Cichy Gratulacje! Czyli jednak byłeś szybszy niż my :-) Czy mógłbyś na PW podać mi linki do tego dodatku SCREAM i patchy do niego? Interesują mnie linki, z których Ty brałeś ten dodatek. Bo wiemy, że ta wersja działa na 100%. Chciałbym zrobić adaptację do polonizacji, by wypuścić polonizację moda wraz z dodatkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalkervolf Opublikowano 21 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Dzieki Cichemu i chwała mu za to, też brnę dalej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 No ja tu nic wielkiego nie zrobiłem, tylko i wyłącznie bawiłem się świetnie ( i mam zamiar to powtórzyć w Naszym języku). Dimakowi -autorowi tego cacka należy się Uznanie, i naszym Tłumaczom.Tekstu jest tam masa - więc i praca tytaniczna. To tak jakby książkę przygodową przetłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) Zaglądać do PDA aby zdobywać informacje Chciałbym zwrócić waszą uwagę na ten fragment poradnika. Warto korzystać z PDA. W zakładce "Dziennik" - "Historia" są zapisy rozmów, wiadomości i SMS-ów. Druga sprawa: Na Wysypisku radzę szybko uwinąć się z odszukaniem nadajnika. Wtedy Dimak pobiegnie do Zajezdni i pomoże zlikwidować bandytów. Likwidacja bandytów jest o tyle korzystna, że zostają przy życiu dwaj handlarze, no i zdobywamy niezłą broń. Edytowane 25 Lipca 2012 przez smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Przy okazji tej wizyty, możemy odnaleźć Bandytę Frajera, lub jego ciało- pozwala to na uzyskanie jedne z cyfr kodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Jako ciekawotkę można potraktowć opis kodów do drzwi. W X-18: jezioro , Newski, pies - rycerz, po wpisaniu w wyszukiwarce jezioro i Newski faktycznie wyrzuciło: bitwa na jeziorze Pejpus pod dowódstem Aleksandra Newskiego, i mamy kod. Grugi to bitwa na Kulikowym polu. Kontekst z historią Rosji. Tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 29 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Ja zaczynam więc pewnie macie to już za sobą w większości...zaraz po wzięciu zadania od Sidora i wychodzeniu z Wioski Kotów pojawia się SMS o Bandycie widzianym w pobliżu,warto go poszukać bo można się uzbroić.Z nożem będzie trudno go pokonać ale ja po paru próbach załatwiłem go. http://wrzucacz.pl/file/9591343556078/ss_pacjent_07-29-12_11-53-26_l01_escape.jpg http://wrzucacz.pl/file/7651343556093/ss_pacjent_07-29-12_11-53-42_l01_escape.jpg 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Dziękuję za odpowiedzi. Już myślałem, że coś u mnie nie tak. Szkoda mi tego zestawu naprawczego, czy można go gdzieś kupić, ukraść lub zdobyć w inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Przecież w wielu modach było, że jumanie przez innych stalkerów, a zwłaszcza bandytów - to norma. Więc skąd u was takie zdziwienie? A sami to nie jumacie innym ze skrzynek i schowków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Ale jak ty komuś coś zajumasz to jest sprawiedliwsze niż tobie by mieli zajumać stara polska przypadłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.