malakas Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Wielkie dzięki..kolejny spolszczony mod zawitał na forum...Brawo chłopaki. Zimowy mod na gwiazdkę..fajnie się złożyło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTX Opublikowano 25 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Chodzi mi ten Mod na maksymalnych w 1920.1080 i mam 79 Fps Polecam mod bardzo fajny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Jaka może być przyczyna,że nie zapisuje mi gdy opróżniam schowek w Barze? Zadanie daje Sidorowicz.W rosyjskiej wersji nie miałem z tym kłopotu.Wszystko jest zainstalowane w/g instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Wstaw zrzut ekranu, co masz w PDA, w zadaniach. U mnie zaliczyło bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 http://speedy.sh/2MJ9a/ss-juarez-12-26-12-09-54-14-l05-bar.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Właśnie wykonałem to zadanie i nie było problemu. W schowku powinna być sztabka złota, artefakt i broń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Jurek48, tu masz krok po kroku: // Dla ułatwienia startu gry w moda innym użytkownikom, postanowiłem podzielić się kilkoma spostrzeżeniami. Po otrzymaniu zadania od Sidora na dług Wilka, zaczyna się nasza przygoda z "konsolą" (klawisz tab). W dialogu mamy opcję zastrasz i zabij (kiedy Wilk się opiera). Wybieramy "zastrasz". Za to otrzymujemy medal strachu. Podobnie w przypadku kodu do niebieskich skrzyń: straszymy Wilka I Sidora. Jedyną osobą którą musimy zabić, jest Chorąży na posterunku Powinności na Wysypisku. Po wypełnieniu pierwszej linii zadań na długi, mamy już wystarczającą ilość medali by przeszukać Wioskę Kotów. Teleportujemy się za Sidora gdzie widać niebieską skrzynkę (dla ułatwienia w opcjach gry włączamy "pokaż odległość do celu"). W ten sposób dostajemy pierwszy "automat" w którym nie musimy ładować magazynków. W pierwszym domu po prawej, od wejścia do Wioski Kotów, teleportujemy się na poddasze. Tam, w niebieskiej skrzynce, znajdujemy "różowy list". Za niego, w zależności od handlarza, otrzymamy wyposażenie. W międzyczasie otrzymamy wiadomość, że w naszym ekwipunku pojawiło się wspomnienie. Jest to "mózg", który wstawiamy w slot pistoletowy. W ten sposób odnajdujemy złoty pistolet, w którym również nie trzeba ładować magazynków. Po "uciułaniu" 145 tys u naukowca w piwnicy, można kupić anomalną Grozę - ona też nie wymaga ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Dodam jeszcze, że w tym modzie mamy wybór od samego początku. Podczas instalacji wybieramy jak wolimy grać - z ograniczeniem plecaka czy bez ograniczenia. Jeżeli lubimy ładować magazynki, to wybieramy odpowiednią broń, a jeżeli nie chcemy ładować magazynków, to i taką broń znajdziemy. Patch 0.1 do spolszczenia - http://www.sendspace.pl/file/6bd196c4e371838553b5366 Edytowane 27 Grudnia 2012 przez smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tencochcemody Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Gdzie na samym początku moda są te zwłoki naukowca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 To nie zwłoki , można u niego zrobić zakupy, w Wiosce Kotów w piwnicy, obok ogniska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tencochcemody Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 AAA teraz drugie pytanie jak wydostać się z labu 18 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 @Tencochcemody - X18 jest takie samo jak w podstawce i innych modach, więc w czym problem? Odpowiedź - 1. Zwłoki naukowca w X18 są na końcu tego pomieszczenia gdzie rozpoczynamy grę (na prawo po wyjściu z pomieszczenia z lodówką). 2. Wydostaniesz się z X18 znajdując kamień teleportujący (na końcu schodów), który przeniesie cię do przewodnika Wiktora Nawarro, a ten zaprowadzi cię do Kordonu. Po przybyciu do Kordonu nie idziemy prosto do Sidorowicza (na schodach w bunkrze leży zombie i dobrze jak to my go zabijemy), tylko przeszukujemy wioskę. Znajdujemy min. nóż, lornetkę, pistolet, amunicję i AK. Ładujemy magazynek i idziemy do bunkra. Tyle na początek, bo nie chcę zdradzać wszystkiego, ale radzę przygotować się na niespodzianki już na początku gry. Można prosić o przeniesienie Patcha 0.1 z posta 108 do pierwszego postu? Zrobione . cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Mam pytanie. Co ten błąd oznacza: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : no_assert [error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById [error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h [error]Line : 112 [error]Description : item not found, id [error]Arguments : dialog_order_items Patch 0.1 zainstalowany. Fatal error wstawiamy w kod<>. cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam mam pytanie a raczej problem od Barmana mam misję na schowek w dziczy oraz usunięcie nie jakiego wilczarza. Schowek prosta sprawa ale Wilczarza nie mogę nigdzie znaleźć. Powie mi ktoś gdzie on jest bo już wyczerpałem wszelkie pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Wilczarz jest w Dziczy, spotkasz go, jak dochodzisz do miejsca, gdzie zestrzelony jest helikopter z naukowcami. Czai się on w tym małym budyneczku, zaraz za wagonami, a przed helikopterem. Patrząc na wprost od niego, widać płonący helikopter, z którym dalej jest Krugłow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) Tu się nie zgodzę po wzięciu misji na sprzątnięcie jego on już w tym miejscu nie stoi a znacznik jego jest na torach obok budowy Dam może skrina z tego zadania oraz znajduje się tu mała literówka w słowie zabrać a jest wabrać. Edytowane 27 Grudnia 2012 przez waler11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tencochcemody Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Poddaje się albo jestem głupi albo coś znów źle zainstalowałem. Czy ktoś da mi sejwa jak się już wyjdzie z labu na kordon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 @Waler11 - jeżeli dostałeś to zadanie, to znaczy, że byłeś już w Dziczy jak zanosiłeś pieniądze dla Sacharowa. Pewnie pomogłeś Krugłowowi i Wilczarz zginął, a wskaźnik pokazuje miejsce jego śmierci. Gdybyś wtedy przeszukał jego trupa, to znalazłbyś amulet. Teraz to możesz albo wczytać zapis jak Wilczarz żyje, albo dodać amulet jako nagrodę do jakiegoś zadania. @Tencochcemody - zaczekaj, zagram od nowa i podeślę Ci zapis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Już próbowałem wszystkiego za pierwszym razem wilczarz nie ma amuletu i opcja zabójstwa odpada bo jeszcze nie ma na niego misji. Jest znacznik i kiedy się do niego zbliżam pda informuje mnie że znajduje się jedna osoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) @Tencochcenody - zapis po przyjściu do Kordonu - http://www.sendspace...58d4d9cdd403871 @Waler11 - Jeżeli ratowałeś Krugłowa, to Wilczarz pewnie zginął razem z innymi Najemnikami. Jeżeli detektor wykrywa jakąś osobę, to sprawdź w tunelu. Błąd poprawiony. Jeżeli znajdziesz więcej - wstawiaj. Edytowane 27 Grudnia 2012 przez smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tencochcemody Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Bardzo dziękuje Smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Nie wiem jak Ty, @waler11, przeprowadzasz tą akcję, ale ja pomagając naukowcom, atakuję prześladowców w okolicy tam, gdzie właśnie znajduje się Wilczarz. Robię to w momencie, gdy następuje druga część pomocy, czyli jak mam podprowadzić Krugłowa pod tunel, zaczyna atakować druga grupa ciemnych typków Wilczarza, wtedy ruszam na nich, wybijam i dopadam w tej budce Wilczarza, który miał wtedy ten amulet. Żeby puścić Krugłowa samego w kierunku tunelu (na czas zlikwidowania drugiej grupy uderzeniowej Wilczarza), należy wcześniej przed rozmową z Krugłowem, "przeczyścić" mu jego trasę do tunelu, bo jest on cienki w bojowych sprawach. Nie ukrywam, że trzeba się tu wykazać nie lada sprytem, by to wszystko połapać na tip top, ale wynik tych zabiegów jest zadowalający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Metek58 Wczytałem ponownie zapis i mam amulet podejrzewałem że tak powiesz dlatego przeprowadziłem dywersje jeszcze przed pomocą Krugłowowi I mam medalion a kostek został usunięty ale pytanie czy misja na niego będzie uznana. Ja wiem że lepiej jest zrobić krok przed wrogami ale jakie po tym będą następstwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 No to cieszy mnie fakt, że nie połamałeś qwerty i myszki, próbując posiąść medalion. Masz rację, przy braku czegoś, ponowne wczytanie jest dobrym lekarstwem. Powodzenia w dalszych wzmaganiach bojowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tencochcemody Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Radze uważać na strzeble toz z skrzynki Wilka w kordonie. Pojawia się bug gdy ją próbujemy zaekwipować wtedy gra robi wylot na pulpit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.