Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jurek48, tu masz krok po kroku:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

//

Dla ułatwienia startu gry w moda innym użytkownikom, postanowiłem podzielić się kilkoma spostrzeżeniami. Po otrzymaniu zadania od Sidora na dług Wilka, zaczyna się nasza przygoda z "konsolą" (klawisz tab). W dialogu mamy opcję zastrasz i zabij (kiedy Wilk się opiera). Wybieramy "zastrasz". Za to otrzymujemy medal strachu. Podobnie w przypadku kodu do niebieskich skrzyń: straszymy Wilka I Sidora. Jedyną osobą którą musimy zabić, jest Chorąży na posterunku Powinności na Wysypisku. Po wypełnieniu pierwszej linii zadań na długi, mamy już wystarczającą ilość medali by przeszukać Wioskę Kotów. Teleportujemy się za Sidora gdzie widać niebieską skrzynkę (dla ułatwienia w opcjach gry włączamy "pokaż odległość do celu"). W ten sposób dostajemy pierwszy "automat" w którym nie musimy ładować magazynków. W pierwszym domu po prawej, od wejścia do Wioski Kotów, teleportujemy się na poddasze. Tam, w niebieskiej skrzynce, znajdujemy "różowy list". Za niego, w zależności od handlarza, otrzymamy wyposażenie. W międzyczasie otrzymamy wiadomość, że w naszym ekwipunku pojawiło się wspomnienie. Jest to "mózg", który wstawiamy w slot pistoletowy. W ten sposób odnajdujemy złoty pistolet, w którym również nie trzeba ładować magazynków. Po "uciułaniu" 145 tys u naukowca w piwnicy, można kupić anomalną Grozę - ona też nie wymaga ładowania.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że w tym modzie mamy wybór od samego początku. Podczas instalacji wybieramy jak wolimy grać - z ograniczeniem plecaka czy bez ograniczenia. Jeżeli lubimy ładować magazynki, to wybieramy odpowiednią broń, a jeżeli nie chcemy ładować magazynków, to i taką broń znajdziemy. Patch 0.1 do spolszczenia - http://www.sendspace.pl/file/6bd196c4e371838553b5366

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tencochcemody - X18 jest takie samo jak w podstawce i innych modach, więc w czym problem? Odpowiedź - 1. Zwłoki naukowca w X18 są na końcu tego pomieszczenia gdzie rozpoczynamy grę (na prawo po wyjściu z pomieszczenia z lodówką).

2. Wydostaniesz się z X18 znajdując kamień teleportujący (na końcu schodów), który przeniesie cię do przewodnika Wiktora Nawarro, a ten zaprowadzi cię do Kordonu.

Po przybyciu do Kordonu nie idziemy prosto do Sidorowicza (na schodach w bunkrze leży zombie i dobrze jak to my go zabijemy), tylko przeszukujemy wioskę. Znajdujemy min. nóż, lornetkę, pistolet, amunicję i AK. Ładujemy magazynek i idziemy do bunkra.

Tyle na początek, bo nie chcę zdradzać wszystkiego, ale radzę przygotować się na niespodzianki już na początku gry.

Można prosić o przeniesienie Patcha 0.1 z posta 108 do pierwszego postu?

Zrobione :biggrin: . cichy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Co ten błąd oznacza:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : no_assert
[error]Function	 : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File		 : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h
[error]Line		 : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments	 : dialog_order_items
Patch 0.1 zainstalowany.

Fatal error wstawiamy w kod<>. cichy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się nie zgodzę po wzięciu misji na sprzątnięcie jego on już w tym miejscu nie stoi a znacznik jego jest na torach obok budowy Dam może skrina z tego zadania oraz znajduje się tu mała literówka w słowie zabrać a jest wabrać.

post-1556-0-03313200-1356622357_thumb.jp

Edytowane przez waler11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Waler11 - jeżeli dostałeś to zadanie, to znaczy, że byłeś już w Dziczy jak zanosiłeś pieniądze dla Sacharowa. Pewnie pomogłeś Krugłowowi i Wilczarz zginął, a wskaźnik pokazuje miejsce jego śmierci. Gdybyś wtedy przeszukał jego trupa, to znalazłbyś amulet. Teraz to możesz albo wczytać zapis jak Wilczarz żyje, albo dodać amulet jako nagrodę do jakiegoś zadania. @Tencochcemody - zaczekaj, zagram od nowa i podeślę Ci zapis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tencochcenody - zapis po przyjściu do Kordonu - http://www.sendspace...58d4d9cdd403871

@Waler11 - Jeżeli ratowałeś Krugłowa, to Wilczarz pewnie zginął razem z innymi Najemnikami. Jeżeli detektor wykrywa jakąś osobę, to sprawdź w tunelu.

Błąd poprawiony. Jeżeli znajdziesz więcej - wstawiaj.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Ty, @waler11, przeprowadzasz tą akcję, ale ja pomagając naukowcom, atakuję prześladowców w okolicy tam, gdzie właśnie znajduje się Wilczarz. Robię to w momencie, gdy następuje druga część pomocy, czyli jak mam podprowadzić Krugłowa pod tunel, zaczyna atakować druga grupa ciemnych typków Wilczarza, wtedy ruszam na nich, wybijam i dopadam w tej budce Wilczarza, który miał wtedy ten amulet. Żeby puścić Krugłowa samego w kierunku tunelu (na czas zlikwidowania drugiej grupy uderzeniowej Wilczarza), należy wcześniej przed rozmową z Krugłowem, "przeczyścić" mu jego trasę do tunelu, bo jest on cienki w bojowych sprawach. Nie ukrywam, że trzeba się tu wykazać nie lada sprytem, by to wszystko połapać na tip top, ale wynik tych zabiegów jest zadowalający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metek58 Wczytałem ponownie zapis i mam amulet podejrzewałem że tak powiesz dlatego przeprowadziłem dywersje jeszcze przed pomocą Krugłowowi I mam medalion a kostek został usunięty ale pytanie czy misja na niego będzie uznana. Ja wiem że lepiej jest zrobić krok przed wrogami ale jakie po tym będą następstwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.