Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, myślę że w/w problem z "a_ufp_particles" można rozwiązać poprzez zmianę generowanych efektów wizualnych, tzn. zmianę ścieżki w sekcji odpowiedzialnej za efekt.

Przykładowo mamy anomalię z Solijanki:

  • zone_sphere.ltx, odpowiadającą za sferę/pęcherz.

Każda anomalia w efekcie interakcji generuje odpowiedni efekt wizualny - skonfigurowany poprzez wpisy:

  • idle_particles
  • blowout_particles
  • tearing_particles

Są to oczywiście przykłady configu dla w/w anomali, gdzie wpisy przedstawiają się następująco:

 

idle_particles        = anomaly2generatoranomaly_teleport_00001blowout_particles    = anomaly2electra2_blast ;gravity_blast_03tearing_particles    =anomaly2body_tear_00torn_particles	  =anomaly2body_tear_01

Widzimy wpis idle_particles i odpowiednią ścieżkę dot. efektu w particles.xr

Piszę to ponieważ, chciałbym aby każdy kto ma ochotę wyeliminować w/w błąd sprawdził czy w pliku dot. amonali gazowej - której nazwy nie znam - występuje wpis toxic_fog_idle - a jeśli tak, to zastapił go na bold_idle  cigarette_dust.

Moja rada w skrócie:

  • znaleźć plik anomalii powodującej CTD w gamedataconfigmisc
  • sprawdzić plik, zmieniając

idle_particles = a_ufp_particlestoxic_fog_idle na idle_particles = a_ufp_particlesbold_idle

Uwaga: odszukać wszystkie wpisy toxic_fog_idle  i zastąpić je innymi. Ponieważ - nie mam tego moda, daję przykład wpisu - który pochodzi z podstawki, jeśli nie był edytowany - nie będzie problemów, ewentualnie - spróbujcie dać inną ścieżkę do innego efektu wizualnego. W razie problemów - niech ktoś znajdzie ten plik i wstawi do pobrania.

 

Edit: FIX

Ten problem nie dawał mi spokoju a widząc kredyt zaufania przyznany mi przez kolegów z forum, postanowiłem działać: pobrałem patch 4.0, w nadziei na potrzebne pliki...

plik w którym występuje powodujący CTD efekt wizualny znajduje się w  gamedataconfigmisc  - zone_black_angel.ltx

Znajdujemy wpisy :

[tuman_toxic]:zone_zavesa$spawn             = "zonestuman_toxic"idle_particles                = a_ufp_particlestoxic_fog_idleblowout_particles            = a_ufp_particlestoxic_fog_idle

zmieniając na:

[tuman_toxic]:zone_zavesa$spawn             = "zonestuman_toxic"idle_particles                = a_ufp_particlescigarette_dustblowout_particles            = a_ufp_particlescigarette_dust 

Analogicznie postępujemy z plikiem zone_buzz.ltx

Są to prakticle z moda - powinny działać. Wstawiam również fix, który jednak radzę przetestować, jeśli ktoś napotka błędy - raportować.

Download Fix.1 - link aktywny 30 dni

 

___________

1 - Całość plików skompletowana dzięki forumowiczowi  patryk38832.

Edytowane przez The Emperor
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 The Emperor

 

Poprawiłem te liniki w pliku LTX [ zone_balck_angel ] ale wylot identyczny jak wcześniej. Przeszukałem więc wszystki pliki i znalalazłem jeszcze jeden. W pliku LTX [ zone_buzz ] też trzeba zmienic te dwie liniki . Teraz jest bardzo widoczna mgła tokstyczna. Myśle że nie tylko mi pomogłeś więc dziękuje za wszystkich .


 

 

Yurek

 

Yurek twoje questy są świetne, czytelne, pomysłowe, dopracowane i może troszeczke za łatwe .

Ocena 8/10 .

Jeden punkt zabrałem za zbyt cenne nagrody, a drugi za to że tylko cztery questy zrobiłeś . Następnym razem postaraj się o większą liczbę questów bo wzbogacają przygode po Zonie, a znasz się na robocie .


  Dzięki

Edytowane przez patryk38832
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryk38832.

Zaktualizowałem poprzedni post, ale już kilka pobrań zostało zrealizowanych.

Sam fix jest testowy ponieważ oparłem go na patch'u 4.0 i dodatkowo nie mam wszystkich plików z gry a jedynie te z patch'a - widocznie nie były aktualnie, nie mniej jednak - cieszę się, że sposób działa - jeśli możesz podeślij mi ten plik - wówczas zaktualizuję fix do downloadu...i jeszcze jedno, zrób screena powodującej wylot na pulpit - anomalii. Jestem ciekaw jak wygląda po zmodyfikowaniu.

Edit: poprzedni Fix zaktualizowany o dodatkowy plik, dzięki uprzejmości kol.patryk38832.

Edytowane przez The Emperor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ patryk38832

 

Tylko cztery mówisz... A ile się przy nich narobiłem... 

Nie jestem informatykiem, więc był to dla mnie nie lada wysiłek, ale cieszę się, że się spodobały - choć niektórzy twierdzą, że niektóre zadania były nieco trudne ;)

 

@ Kudkudak

 

Jeszcze nie wiem czemu Ci się tak wyświetla, ale kombinuję dalej ;)

 

@ wszyscy

 

W pierwszym poście dodałem linka do patcha nr 03 do polonizacji zawierającego poprzednie poprawki z patcha 02 i lekarstwo na wylot związany z tą toksyczną mgłą na Starym Wysypisku. Poprawka powstała dzięki pracy dwóch naszych kolegów - stalkerów: The Emperorpatryk38832

Wielkie dzięki ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..nie szukajmy problemów - szukajmy rozwiązań...

 

Co prawda - nie mam moda, ale w związku z problemem dot. ikon, pobrałbym jakikolwiek fix [nawet z innych modów] na monitory panoramiczne i w oparciu o pliki z fix'a - edytował pliki podstawowe moda, używając WinMerge do porównywania zawartości. Dzięki temu szybko znajdujemy różnice w plikach.

Kudkudak - wrzuć screeny, może ktoś miał podobny problem i odpisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproszę o plik ui_icon_equipment.dds - zobaczę co mogę zrobić z tymi ikonami.

 

Ewentualnie, gdyby któryś z zainteresowanych userów był tak uprzejmy i pobrał tego fixa http://pliczek.net/index.php?p=41331 (ten akurat jest dla Szramy) - porównał i spakował identyczne pliki z Dream (nie mam moda na kompie i niespecjalnie chce mi się go ściągać do zrobienia fixa :blush: ) a potem wrzucił na jakiś hosting - może być ten http://pliczek.net/ - może uda się coś zrobić z samym plikiem ui_icon_equipment, ale lepiej mieć wszystkie pliki potrzebne do fixa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ ścigacz1975

 

Tu masz spakowane wszystko co potrzeba: http://pliczek.net/index.php?p=41368


@ wszyscy

W pierwszym poście dodałem linka do patcha nr 04 do polonizacji zawierającego wszystkie poprawki z poprzednich patchy (w tym też lekarstwo na wylot związany z tą toksyczną mgłą na Starym Wysypisku zrobione przez naszych kolegów - stalkerów: The Emperor i patryk38832).

Wszyscy, którzy zdążyli pobrać patch 03 do polonizacji są proszeni o pobranie patcha 04 celem uniknięcia pewnych błędów podczas grania w tego moda !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do remontu potrzebny jest oprócz płyt kevlarowych (remont pancerza) i smaru (broń) - zestaw naprawczy. To taka walizka. Porozmawiaj z generałem na lądowisku (tam gdzie zaczyna się gra). Do walizki potrzebny jest kluczyk. 

Miejsce położenia walizki i kluczyka opisane jest od postu 113 w dół.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.