Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Yurek - Aby zagrać w tego moda po rosyjsku, zmuszony byłem do uzupełnienia folderu rus, o pliki z polskiej podstawki.

Czy teraz nakładając tylko polonizację, uzyskam dobrego moda, czy lepiej ten rus wywalić i wgrać czysty?

No i, czy polonizacja uwzględnia plik stable_dialogs_escape.xml - z katalogu ru - dający dialog z handlarzem na śpiwór?

Może zestawić mod od nowa?

Znasz moje problemy z brakiem tych dialogów ( wynikły właśnie z braku tego pliku ) i zamieszanie z dialogami w Wiosce kotów, wynikłe z powodu nadpisania kat rus.

Yurek - Aby zagrać w moda po rosyjsku, musiałem uzupełnić katalog rus, o pliki z polskiej podstawki. Skutkowało to uruchomieniem moda i grę bez wylotów, ale też wprowadziło niekonsekwencje dialogowe w Wiosce Kotów.

Czy nałożenie teraz na ten mod polonizacji, usunie ten konflikt, czy lepiej nadpisany rus usunąć i wkleić czysty?

Czy lepiej postawić mod od nowa.

No i czy polonizacja uwzględnia ten plik stable_dialogs_ escape z kat ru, dający dialogi o śpiworze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ malakas

Patch dodatkowy od graczy jest niezbędny, bo mam go zainstalowanego i m.in. pod niego jest robiona polonizacja.

Trzeba pobrać i zainstalować wszystkie trzy elementy wersji RUS moda.

Polonizacja nie będzie zawierać w sobie żadnych patchy RUS.

@ kondotier

Wywalasz cała gamedatę i stawiasz moda od nowa i dopiero na to polonizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh...już się nie mogę doczekać...

EDIT

Ale oczywiście musiał mi wyskoczyć error

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : !m_bAutoRemove
[error]Function : CParticlesObject::Init
[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGameParticlesObject.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Can't set auto-remove flag for looped particle system.
[error]Arguments : a_ufp_particlestoxic_fog_idle

EDIT

No i następny

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : E:stalkersourcestrunkxrSoundSoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsaazŃÂÄ-Ńsvd-c_draw.ogg
Z tym poradziłem sobie łatwo, ale z tym pierwszym to nie wiem o co biega...

Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polonizacja gotowa!

W pierwszym poście dałem linka do pobrania polonizacji, w Pobieralni pojawi się jak tylko Portals ją tam wstawi.

Przeczytajcie koniecznie Rady i porady Yurka zanim zaczniecie instalować moda i grać w niego !

Obejrzyjcie choć raz intro z szacunku dla naszego nieobecnego kolegi Kobala, któremu dedykuję tą polonizację.

Życzę Wam miłej zabawy, bo ja bawiłem się świetnie grając w tego moda, tak innego niż wszystkie, w które grałem dotychczas.

Tu nic nie macie na tacy - tu wszystkiego trzeba szukać, roboty też !

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yurek kawał dobrej roboty intro na prawdę fajne. Mam pytanie czy w tym modzie był odgłos kroków gg bo mutanty(co jest dziwne mają odgłos jak by miały buty) a gg wo gule nie ma a wszystkie dźwięki działają oprócz tego czasem mam takie jak by błyski i to na ziemi w szczególności w trakcie deszczu i mam pytanie co zrobić aby stalkerzy w wiosce kotów chcieli ze mną rozmawiać bo żaden nie ma dla mnie zadania.

Edytowane przez Darkus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Darkus

Przeczytaj dokładnie mój post nr 88 w tym temacie, szczególnie punkty 4, 5 i 6 oraz obejrzyj intro (to, w którym takie karteczki pędzone wiatrem przyklajają się do siatki płotu) - i wszystko będzie jasne.

To nie jest mod fabularny, to jest mod freeplay.

Odgłosy kroków czasem są, a czasem nie - zależy od lokacji. Tak to juz w tym modzie jest.

A jak słyszysz takie "tupanie" - to właśnie pędzą w Twoją stronę koty - to już było w Soliance ;)

@ kfiat

Początek jest w tym modzie mega trudny, zwłaszcza na "mistrzu". Ale potem, jak będzisz już miał lepszy sprzęt, to nie będzie tak źle, ale uważać trzeba będzie stale ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt mam nie najlepszy, ale problemów ze stabilnością i płynnością moda nie miałem. A grałem go w wersji rosyjskiej.

Pomijając problemy fabularne ( wynikły z braku podmiany w gamedata, na plik zawarty w katalogu "ru" - daje dialogi na śpiwór ), na Cz4 problemów z grą nie miałem. Owszem, są trudne sytuacje, ale to urok tego moda.

kfiat - na tego psipsa jest sposób. Kiedy z tunelu idziesz do baru, sprowokuj psy, aby za Tobą tam poleciały. Dobrze jest zrobić zapis na schodach. Wbiegnij w głąb baru, najlepiej od razu na zaplecze i przeprowadź rozmowę z Dinką. Ona jest kwestowa, ale też pali się do psów i może zginąć. W tym czasie stalkerzy walczą z psami i zawsze któryś zginie. Jeśli nie, wyjdź i podrażnij psy lub wgraj zapis ze schodów. U zabitych znajdziesz lepszą broń i amunicję. Wychodząc z baru, z prawej strony masz drabinkę, po której możesz wejść do wioski. Lepiej uzbrojony idziesz wioską nad wyjście tego tunelu z wioski ( na skarpę ). Z niego wybiega psipies. Możesz go teraz odstrzelić, lub kiedy wbiegnie do tunelu, pobiec do tego budynku na rozwidleniu. Jest tam taki stary myśliwy, lub już będzie jego trup. Jak żyje, masz pomocnika do ubicia psi psa, a jak martwy to jego strzelbę i amunicję. Powodzenia.

Nie zapomnij pozabierać z baru kilku PDA. Jeśli pofatygujesz się do kotłowni (płd- wsch mapy ) za wycieczkę jest dobra nagroda.

Podbicie tematu dla ustalenia przyczyny braku dialogu.

Zainstalowałem moda z polonizacją. Start bezproblemowy, ale jest inny problem, który już miałem na wersji rosyjskiej. Nie chce ze mną gadać handlarz Mamarycz.

Yurek - sprawdziłem w plikach rosyjskim i polskim dialogi z priedbaniku. W obydwu, są te problemowe dialogi. Czyli tu jest wszystko w porządku i powinny się wyświetlać.

Ale co może powodować, że wita mnie słowami, którymi zazwyczaj kończy się handel " jak będziesz jeszcze coś miał, to wpadnij", a w okienku tyko linia " Na razie".

W grze po rosyjsku, rozmowa pojawiła się mi, kiedy przekopiowałem plik z ru do rus. Ten numer tu nie przeszedł.

Wiem gdzie szukać śpiwora, więc nie problem z jego pozyskaniem, ale chciałbym ustalić co jest przyczyną tego buga.

kfiat - moja powyższa rada może nie być skuteczna, bo tym razem ten pies zaatakował mnie już w tunelu. Ale jeden strzał ze strzelby i miałem po problemie.

Rada ze zwabianiem psów dalej skuteczna.

Jeśli jednak nie dajesz sobie rady z wyjściem z tunelu, zacznij grę od nowej. Może dostaniesz inny spawn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kondotier za podpowiedź, zacząłem grę od początku i olałem te psy, w tych domkach i tak nic nie ma. Nie powiedziałeś, że w oczyszczalni będzie dwójka lokatorów :tongue: sprzęt zacny znalazłem :thumbsup: wie ktoś może gdzie są narzędzia, co generał o nich mówi, biegam koło tych kamieni i koparki i nic tam nie ma.... edit: motyw z naganianiem mutantów na bazę stalkerów sprawdza się, często któryś ginie i można mu sprzęt zabrać :tongue:

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neví někdo kde hledat klíč od narzędzia co generał o nich mówi. Narzędzia jsem našel ale nemohu najít klíč na otevření v ubytovně vojska.Mód je jinak skvělý,díky za polštinu je vynikající. // Narzędzia znalazłem , ale nie mogę znaleźć klucza do siedziby Wojskowych. Mod tak czy inaczej jest doskonały i dziękuję za spolszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

Musisz "przeklikać" CAŁĄ rozmowę z Dinką. Gra daje Ci wtedy odpowiednie infoporcje i dialog z Mamaryczem zaskoczy.

@ Hobby

Klucz do walizki z narzędziami nie znajduje się na terenie bazy wojskowej, a na terenie starego osiedla bloków mieszkalnych na zachód od bazy, gdzie rozmawiałeś z generałem. Schowek znajduje się na dach jednego z domów, ale najpierw musisz pogadać z jednym ze stalkerów w zachodnim budynku na osiedlu - tam gdzie wchodząc po schodach zobaczysz wypchaną pijawkę.

Poniżej masz screeny budynku i schowka:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek - to nie była sprawa nie zrobienia czegoś. Aby nie tracić więcej czasu, postawiłem mod od zera. Stare rozpakowania do kosza, moda rozpakowałem na nowo. To samo z paczem i fixami, dodatkami. I już w tunelu po rozpoczęciu gry, zauważyłem zmianę. Po raz pierwszy nie było mutków. No i cała moja poprzednia akcja dozbrajania się sprzętem zabitych stalkerów zniknęła. Za barem pojawił się handlarz. To był sygnał. No i w bazie wojskowej przemówił wreszcie do mnie generał. A Później Mamarycz.

Czyli że, przyczyną braku dialogów, było coś związane z rozpakowaniem którejś części moda. A polonizację pierwszy raz nakładałem na te rozpakowania do grania po rosyjsku, to i błąd się powtórzył. Teraz już wszystko gra i jest ciekawiej. Ładna strzelbusia w schowku na dachu :yes: .

Jeśli coś takiego by się jeszcze komuś przytrafiło, to tylko zrobić to, co napisałem powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @De Vires, sprawdzę to jutro, bo dziś nie mam jak. Mam jeszcze jedno pytanie, czy to normalne, że w wiosce kotów w kordonie nikt nie ma dla mnie questów a "dowódca" ten co stoi przy ognisku nie chce ze mną gadać? handlarz mówi tylko "hej" a moja odpowiedz to "na razie" czy jakoś tak. Mogę z nim tylko handlować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kfiat - szukając narzędzi, stań na pierwszym kamieniu, kucnij i ustaw się tak, abyś przed sobą miał szczelinę miedzy dwoma pozostałymi kamieniami. Nawet w dzień, zapal latarkę. Wtedy łatwo zobaczyć plecak. A warto o te narzędzia się postarać, aby zrobić to co na zrzutach pokazał Yurek i coś dostać w zamian. Celowo nie piszę co, bo będziesz miał większą frajdę. No i chyba skusi Cię, do pociągnięcia gry ze znaleziskiem. A co do bierności NPC na perymetrze. Mówią Ci przecież, że nikt z Tobą rozmawiał nie będzie. Drobny handel, ale nic więcej. Jesteś " zosia-samosia". Teraz prowadzą Cię odczyty z znalezionych, czy też kupionych PDA . A na skrzyżowaniach, nie będziesz miał drogowskazów.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.