Skocz do zawartości

Schowek Siemieckiego


kecaw

Rekomendowane odpowiedzi

W związku ze znanym Ci problemem z zegarkiem, dograłem patcha 6 i zablokowałem r2. A przy okazji wgrałem sobie plik fsgame.ltx - przenoszący sejwy do folderu gry. Musiałem więc zrobić jakiś zapis na nowej grze. I zdecydowałem poprowadzić ją od nowa. Jestem już z powrotem w wiosce kotów, po przyniesieniu nadajnika. I z przykrością stwierdziłem, że panów Frajera i Pogrzebacza na Wysypisku nie było. Muszę więc czekać na Agroprom. Może trafię go tam, gdzie Ty znalazłeś. A jak nie, to pomyślę czy dać sobie spokój, czy uruchomić tą opcję z Twojej podpowiedzi.

Edit;

W końcu i mnie gra dała cząstkę kodu. Pojawiła mi się w PDA, ale nie było przy wejściu do podziemi ani Pogrzebacza, ani Frajera, lecz dwu bandytów o nazwach Kołnierz i Mnich.

I to właśnie Mnich był tym, po przeszukaniu którego dostałem kod.

Ale w pamiętniku jest zapisane, że to od tych dwu pierwszych. Gdybym tego pamiętnika nie przeglądał po każdym zabitym bandycie, to nadal bym sądził, że kodu nie mam. Tak że, do kolekcji bandytów dostarczającychn cząstkę kodu, należy dodać jeszcze Mnicha z Agropromu.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek - jesli będziesz robił poprawkę, to uzupełnię moje "odkrycie". Żywego Mnicha lub jego ciało spotykamy w zależności od pory doby ( w grze ) i naszego działania. Jeśli najpierw pójdziemy pomagać żołnierzom, robić kwest z Lebiediewem i zakończy się to na poczatku nocy, to szukamy ciała Mnicha, które może leżeć nie tylko przy wejściu do podziemi, ale też pomiedzy nim drogą.

Jeśli natomiast wejdziemy na lokację koło południa i po strąceniu helikopterów pójdziemy do kompleksu z prawej, to też w zależności od czasu ile nam to zajmie, żywy Mnich będzie albo w grupie bandytów idących drogą pomiędzy kompleksami zabudowań lub już przy samym wyłomie w płocie. Jego trupa znajdziemy tam, gdzie go zabijemy. Potrafi wedrzeć się nawet do środka kompleksu. Łatwo go rozpoznać, bo jest w płaszczu. Pozostali bandyci mają skafandry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam w dzienniku dwa fragmenty kodu schowka Siemieckiego.

Kupuję u Mądrali trzeci,

1 fragment - zwłoki bandyty w egzo

2 Oleg Tango

Z dialogu wynika że mam już trzy ,a ten co kupuje jest czwarty.

cytuje dialog:

"Witaj towarzyszu! Mam informację że posiadasz jedną z czterech cyfr z cztero cyfrowego kodu. Chciałbym u Ciebie jej odkupić, z tym że trzy cyfry ja już sam się wystarałem, a brakuje mi czwartej."

Wyraz jej w środku tekstu nie jest błędem - tak jest w dialogu.

Przeszukuje dzienniki i pamiętniki i historia i nie mogę znaleźć czwartego fragmentu kodu -mam tylko dwa -trzeci właśnie kupiłem od Mądrali

Nie rozumiem tego -gdzie mam ten brakujący fragment kodu ?

Pozdrowienia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wskazuje, że masz wszystkie to powinien uruchomić się u Mądrali dialog na temat schowka. Brak u Ciebie pierwszej cyfry kodu. Błędu w modzie niema. Mądrala daje ostatnią cyfrę i jest u niego dialog o samym schowku. Podobnie jak kolega wyżej musisz skompletować cyfry. // Ten dialog o komplecie cyfr może wynikać z logiki moda, teoretycznie powinieneś mieć pozostałe lub trzecią zanim pójdziesz po ostatnią...to nie jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki - nareszcie ktoś sensownie pisze i nie wysyła mnie do poradnika (umiem czytać- gram według poradnika). pytałem bo logicznie rzecz biorąc skoro gra twierdzi że mam już trzy części kodu i właśnie kupuje czwartą - to chyba tak powinno być. Ale jak widać niekoniecznie !

Nie włączył się dialog na temat schowka więc nie mam wszystkich czterech części. Będe szukał dalej

Ot taka niekonsekwencja fabuły

Duży Browar >>>> Malakas

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję przeczytać dokładnie info w post 27....poszerzył się krąg poszukiwanych osób. Ale zanim to zrobisz przeglądnij dokładnie opcje dialogowe u Mądrali. Trochę do bani, że ta cyfra tak wędruje po ludziach. Dobrze by było gdyby miał ją jeden konkretny ludzik tak jak pozostałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po bezowocnych poszukiwaniach czwartego fragmentu kodu (Bandyta Frajer, lub Pogrzebacz, lub Mnich, albo całkiem koś inny !) Zrobiłem tak jak radził Yurek w poście 19.

Dostałem od Barmana brakującą część kodu, ale Mądrala nie chce ze mna gadać na temat schowka.

Sam schowek wprawdzie znalazłem, ale nie mogę go otworzyć !

Stalkerskie pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie interesuje kiedy Oleg Tango przekaże mi - lub miał przekazać - trzecią część kodu ( na jakiej lokacji ). Robię już kwest z Krugłowem. Sprawdziłem, wgrywając savy ze spotkań z Tango i ani w Barze, ani w wiosce kotów przed i po walce nie miałem takiej rozmowy. Niby Woronin nadmienił, że obok jaskini Krugłowa miała mieć miejsce siedziba grupy Tango, ale ich nie było. Wracając z kordonu po uwolnieniu Farmaceuty ( leniwie się poruszał ) zajrzałem do baru i tam też ich nie było. Puki co, chciałbym się nim spotkać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
Dnia 14.08.2012 o 08:07, malakas napisał:

By zamek zadziałał potrzebny jest dialog z Mądralą na Kordonie, który odda nam ostatnią z potrzebnych cyfr kodu... 4 cyfry znajdujemy z biegiem fabuły w kolejności... Bandyta Frajer, lub Pogrzebacz Bandyta w Exo... którego trzeba zabić podczas wycieczki z grupą Tango na Kordon Oleg Tango ... da cyfrę i podpowie, że kolejną ma któryś weteran Mądrala...ostatnia cyfra kodu i dialog o schowku

Witam. Mam problem z tym gościem w egzo na Kordonie. Nie ma ani egzy ani cyferki. Już trzeci raz zaczynam i nic. Dawno temu grałem i wszystko było OK. A mod jest ten sam w który grałem 2 czy 3 lata temu. Sposób z postu 19-go nie działa. Dostaję cyferki które już mam.

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas jestem przed nimi. Szybciej biegam. Ale to nic nie daje. No i zauważyłem jedną rzecz.U mnie Powrót Szramy i Powrót + dopełnienie wyglądają identycznie( teraz akurat gram z dopełnieniem) . Zwykłego mam z płyty chyba sprzed 2 lat a z Dopełnieniem ściągnąłem z Mega parę dni temu. I jest ten sam błąd. Chyba że system mi coś mąci bo wcześniej grałem na XP a teraz na Win7-64bit. W ogóle wszystkie mody mi coś na tej siódemce gorzej działają no ale XP 4 GB RAMu nie obsługuje.

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z tym kombinezonem. Nie pamiętam jak to rozwiązałem. Trzeba by szukać w temacie. Tak samo jak z bandytą na Wysypisku, który jednak był na Agro i inaczej się nazywał. Dopiero po moich przygodach poprawiono opisy w polonizacji.

A dopełnienie ( nie grałem w niego ) to chyba zmienia końcówkę moda, tak że do tego masz jeszcze daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.