Skocz do zawartości

Zmiana udźwigu plecaka


Rekomendowane odpowiedzi

Zmiana udźwigu plecaka w modzie Powrót Szramy cz.1

Witam

W pliku -> gamedata/scripts/restriction_stock.script mamy wyraźnie podany podział na grupy objętościowe:

->InvStat = 0

InvMax = 150....to max. liczba punktów objętości plecaka

------------------------

IdPistol = 0

IdAutomat = 0

IdOutfit = 0

------------------------

Medk = 1

Arts = 1

OutA = 10

OutB = 20

WpnA = 10

WpnB = 6

WpnC = 8

WpnD = 15

------------------------

TableWpnOutf = {

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WeaponsA = {"wpn_abakan","wpn_g36","wpn_ak74","wpn_l85","wpn_groza","wpn_lr300","wpn_val","wpn_fn2000","wpn_sig220","wpn_sig_m1","wpn_ak9" ,"wpn_linza", "wpn_hostel"},

WeaponsB = {"wpn_desert_eagle","wpn_fort","wpn_hpsa","wpn_walther","wpn_usp","wpn_beretta","wpn_colt","wpn_pm","wpn_pb","wpn_mp5",

"wpn_eagle_m1","wpn_bm16","wpn_ak74u" },

WeaponsC = {"wpn_winchester_m1","wpn_wincheaster1300","wpn_spas12" },

WeaponsD = {"wpn_svu","wpn_svd","wpn_vintorez","wpn_toz34","wpn_rg-6","wpn_rpg7" },

OutfitsA = {"novice_","bandit_","killer_","monolit_","svoboda_light","dolg_ou","ecolog_","neytral_novice_","svoboda_m1","dolg_gaz"},

OutfitsB = {"soldier_","specops_","military_","scientific_","stalker_","exo_","svoboda_heavy_","dolg_scientific_","protection_",

"militaryspec_","svoboda_gaz_","neytral_gaz_","dolg_m1"

Objętość plecaka wynosi 150 a np.SWD (WpnD) zajmuje 15pkt. mimo że waży 4.9kg, artów i apteczek zazwyczaj mamy sporo i mimo że ważą 0.5kg to każde z nich zajmuje 1pkt.

Ja u siebie wszystkie wartośći przy grupach ustawiłem na 1 a objętość na 250, udźwig postaci mam 250kg i od tej pory nic mi nie wypadło.

Wcześniej w X-18 po wzięcu exy, sypneło dużo rzeczy i część powpadała chyba pod tekstury bo znikneły.

Na forach nigdzie nie znalazłem jak to zrobić, dlatego szukałem sam i znalazłem ten plik, zmieniłem i działa więc chyba "to jest to".

Pozdrawiam

P.S.

Wczoraj w poście http://stalkerteam.p...kow/#entry45975 napisałem jak pozmieniałem u siebie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki więc jeżeli dobrze rozumiem by napełnić duży plecak wystarczy zmienić liczbę punktów objętości do np.2000... :smile:.

//

Zadałem wcześniej pytanie bez zaglądania w pliki gry, a tam wszystkie grupy są opisane.

Witam.

Ja u siebie wszystkie wartośći przy grupach ustawiłem na 1 a objętość na 250, udźwig postaci mam 250kg i od tej pory nic mi nie wypadło, ale sądzę że ustawienie objętości na 2000 też załatwi sprawę (tylko trochę dziwnie wygląda) ha,ha

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłem poprawioną wersję patcha na udźwig i wypadanie rzeczy z plecaka. Nie chciałem zmieniać parametrów objetości, więc policzyłem z proporcji ile powinien wynosić wskaźnik waga/objętość dla plecaka przy udźwigu postaci do 310 kg. Wskaźnik ten wynosi dla oryginalnych plików moda 2.67, a w moich poprawkach 2.65.

Wprowadziłem odpowiednią wartość InvMax i teraz plecak powinien wytrzymać do 320 kg udźwigu i dopiero wtedy pęknie.

Poza tym poprawiłem patch związany z "dziką muzyką" i zastapiłem te kawałki z bazy bandytów, które ostatnio zgłosił malakas, na łagodniejsze i bardziej przyjazne dla ucha

http://stalkerteam.pl/topic/4559-inne-patche-do-powrotu-szramy-cz1/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

 :pomocy:  Mam zamiar odświeżyć sobie tego moda. Jest jednak mały problem, bo wszystkie linki do czitów @Yurek na udźwig, nie pękający plecak i "dziką muzykę", oraz do patcha @scigacz1975 na grę na wysokich ustawieniach wygasły.

Czy ktoś kto ma u siebie "magazyn" z leciwymi modami i ma te rzeczy na dysku, byłby uprzejmy je udostępnić?

W ten sposób mod by na pewno odżył, a jest tego wart. Ci co grali, na pewno pamiętają problemy, kiedy w plecaku brakło leków, bo wypadły przez przypadkowo podniesioną broń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Działa link do MEGA z pierwszego posta.
Tam jest:
 

Mod + kumulowany patch nr 2 + fix + polonizacja Polonizacja Pobierz z naszego serwera

Link do moda na MEGA:  https://mega.nz/#!okFVBJhY!PWiUKvS_1KrpbQP2-l4-mRVd9CRNhqWmlIM7k4-8TWE  
Pobieram i mogę udostępnić ale nie grałem w tego moda i nie wiem czego konkretnie szukasz.   

Zaraz się pobierze i napiszę co w nim jest.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan - Jeśli nie grałeś, to najwyższa pora. To bardzo dobry mod. No i wart przypomnienia. Ma wiele nawet teraz nie stosowanych innowcji, uatrakcyjniających grę.

Jak postawisz, to zobacz jaki jest początkowy udźwig u Szramy.

Jeśli taki podstawowy w granicach 40-50kg ( nie pamiętam jaki był ) to czita na udźwig nie ma wstawionego. Z czitem powinno być 300 kg. Dopiero po przekroczeniu tej wartości, z plecaka się sypie.

Plecak jest tak zrobiony, że jak ilość przedmiotów w plecaku przekracza przeznaczone dla nich wielkości, to robi sobie miejsce wyrzucając inne z plecaka, dając efekt pękania. Przez to łatwo pozbyć się przez nieuwagę np. medykamentów, czy itemów do zadań.

Były też poprawki na wyloty z powodu shaderów, wstawione przez scigacz78. Nie wiem czy w tym na mega są zaimplementowane. A są konieczne, aby nie rozbić klawiatury.

Jakbyś grał, to pamiętaj że schowki te z moda ( skrzynie ) są okradane. Własne schowki z plecaków robić tam, gdzie nie chodzą NPCe. Plecaki są jednorazowego użytku. Nie da się ich zabrać i ponownie wykorzystać. Chyba że ktoś zrobi kolejny czit.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier udało mi się zrobić patch na udźwig.
Ustawiłem na 560 kg.
Plecak nie pęka :) 
Patch na udźwig-by OldMan.rar

 ss_oldman_05-26-18_23-43-29_(l01_escape).thumb.jpg.6cbcc00a3f07f009d1e9a1da8df5d787.jpg

Będę chciał zmienić jeszcze parę rzeczy jak mi się uda dam znać ;)  

p.s. Zaciekawił mnie ten mod i chociaż nie zrobiłem jeszcze żadnego zadania jest jakiś taki inny..
W dobrym tego słowa znaczeniu :) 
Może się skuszę. 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie @kondotier i @trurl3.
Może inaczej podejść do całego tematu Powrót Szramy Cz. 1.

Problem z udźwigiem rozwiązałem wczoraj a resztę poprawek @Yurek  z wątku

może być rozwiązanych w wersji moda którą wczoraj znalazłem w necie.
Jest to wersja postawiona na SoC w wersji 1.0006 przez "SeregA-Lus". który zrobił świetne wersje
repack różnych modów. Co ważne zintegrował z modem kumulatywny patch 3.
Do moda dodany jest spawaner czyli dla każdego coś miłego.
Cały opis tutaj:
http://rutor.is/torrent/245898

Trochę poklikałem i muszę powiedzieć że mod w tej wersji robi wrażenie :)

ss_oldman_05-27-18_01-29-21_(l01_escape).thumb.jpg.d4df9e588087809a071c0833aba9c8d8.jpg

ss_oldman_05-27-18_01-34-27_(l01_escape).thumb.jpg.70d6c334162799617be0640d4237860f.jpg

ss_oldman_05-27-18_01-36-03_(l01_escape).thumb.jpg.3ebb00b7834569f46312c24235515a5c.jpg 

Co do spolszczenia.
Wrzuciłem i menu działa ale mod dalej nie rusza i wylot na pulpit ale nie spodziewałem się więcej.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function      : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line          : 333
[error]Description   : no default specific character set for class
[error]Arguments     : ds_niva_bandit

I tutaj zwracam się do Naszych tłumaczy.
Może któryś znajdzie chwilę czasu i przejrzy pliki moda w tej wersji.
Z tego co zauważyłem są nowe zadania ale raczej poboczne.
Może część polonizacji pasowałby i nie byłoby to czasochłonne żebyśmy mieli całość w PL:)

ss_oldman_05-27-18_10-44-14_(mainmenu).thumb.jpg.1734689037cfa012bb394c55a4569cec.jpg

ss_oldman_05-27-18_10-44-23_(mainmenu).thumb.jpg.b01a798ace2a2a916b33752a4fd23799.jpg

Jeśli ktoś byłby zainteresowany w załączniku plik do torrenta najpierw pobieranie stoi ale potem śmiga momentalnie
w razie potrzeby wrzucę paczki moda na mój host.   
[rutor.is]S.T.A.L.K.E.R._Возвращение_.torrent

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan  - Za czit plecaka :018: . Z jego pomocą mod na pewno ożyje. Na zagranie powinni się oprócz Ciebie, skusić i inni forumowicze.

Naprawdę wart poświęconego mu czasu. Z problemów do których wygasły linki, został ten z shaderami który wstawił @scigacz1975 . Rozwiązuje problemy z grafiką na którejś z lokacji. Chyba na Bagnach.

@trurl3 - Obie solianki, czyli OP2 i NS2016 mam już za sobą. Z OP2 dałem sobie spokój gdzieś w jego połowie, natomiast NS2016 dograłem do końca z powodzeniem. Jak na razie, wracał do nich nie będę.

Czy masz jakiś prywatny kontakt z @Yurek. Może on ma gdzieś zachowane te fixy i patche, do których linki wygasły.

 

DODANO: @OldMan - rozminęliśmy się z wpisami. Każda nowa informacja o tym modzie na wagę złota gOldManie.

Jednym z tłumaczy był @trurl3 , więc może on się wypowie o uzupełnieniu spolszczenia tego moda z torrenta.

No i jak możesz, wrzuć tę nową wersję do pobrania bez torrentu. Zagram i zobaczę co daje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Sorry mój słowacki błąd :) 
Zwróć uwagę, że problem shaderów rozwiązywał @scigacz1975 a nie @Yurek
Może z nim jest jakiś kontakt.

DODATKOWO mogę zaoferować pomoc w zmianie muzyki w modzie w dowolny sposób tyko
musiałbym wiedzieć co i kiedy przeszkadza.

Więc pozostaje tylko problem shaderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czernobyl10  - Czy mógłbyś wejść do #1 moda Powrót Szramy i pousuwać te wszystkie wygasłe linki? Ich nie ma nawet na stronach rus forów. Ty wstawiałeś moda, więc nie chcę się Ci wtrącać. Zobacz trochę wyżej, jest link do torrenta z modem kompletnym i trochę zmienionym. Można go dodać do #1.

@OldMan  - Ale ja przecież napisałem, że shaderami zajmował się @scigacz1975 . Ostatnio pojawił się znowu kilka razy. Może znowu zajrzy, albo trzeba go powiadomić na stalker.pl, bo tam jest częściej.

A co dotyczy muzyki. Nie wiem jak jest w tej wersji od "SeregA-Lus" , ale w podstawowej wersji była to uszoj...na metalika i ją całkowicie usunięto. I tak bym to też zrobił.

I jak, wstawisz tę od "SeregA-Lus" , na normalny hosting? Może administracja się zdecyduje na wstawienie jej do naszej pobieralni.

@smox  - też brałeś udział w tłumaczeniu moda. Możesz się odnieść do propozycji OldMana, adaptacji spolszczenia do tej najnowszej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, OldMan napisał:

Oczywiście, że mogę tylko czy jest sens skoro nie wiadomo jak będzie z polonizacją..

Oj, tak tylko napisałem, ale oczywiście zajmę się dopasowaniem spolszczenia, jeżeli nikt inny tego nie zrobi:)

Wczoraj skończyłem testy spolszczenia moda Czas Sojuszu - Więź czasów. Zaczęte jest spolszczenie moda Nowy Arsenał 5.0. Oprócz tego mam rodzinę, pracuję zawodowo, mieszkam na wsi, więc koło domu też mam co robić, a na dodatek jestem poważnie chory. Naprawdę nie jestem leniem, tylko nie bardzo mam czas.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem prośbę do scigacz1975 na tamtym forum, aby tu zajrzał.

Również zasygnalizowałem Adminowi, o nieaktywnym linku do moda z naszej pobieralni. Tyle tylko, że Yurek miał zwyczaj robienia fullspolszczeń. Z takiego pliko do tłumaczeń trzeba będzie wyłapać.

Poczekajmy jeszcze na reakcję @trurl3, bo on może dysponować czystą gamedatą spolszczenia.

@OldMan  - Mogę liczyć na poprawionego moda z Twojego hostingu, no i kiedy. Na razie mi się nie pali. Zawsze mogę pobrać starą wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, kondotier napisał:

 

@OldMan  - Mogę liczyć na poprawionego moda z Twojego hostingu, no i kiedy. Na razie mi się nie pali. Zawsze mogę pobrać starą wersję.

To już zaczynam wrzucać myślę że max za godzinkę będzie.  
p.s. Przerabiam folder po folderze muzyczkę. Bo rzeczywiście byłą taka trochę wściekła ;) 
 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.