Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. R.M.A Restoration Mod


smox

Rekomendowane odpowiedzi

Celem umożliwienia oglądnięcia i zastanowienia się podaję link do galerii screenów z dodatkiem Autumn w wykonaniu @Vandra - planujemy z @metek58 i @smox-em dodać go jako osobną nakładkę na moda. Proszę o komentarze i uwagi. https://www.dropbox.com/sh/aug9dup5tkdjxo2/75-oqeeZDi

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak sądzę - np. te opisywane wyloty "c stack overflow" są rzadsze od kiedy podniosłem maks. rozmiar pliku wymiany na 6144MB. Poza tym kiedy mi się taki wylot pojawi (np. po 2-3 godz. grania) zacząłem uruchamiać kompa (żeby plik wymiany się wyczyścił) - to też chyba powoduje zmniejszenie wylotów. Coś mi się wydaje że ten błąd to jakaś nowa forma "out of memory" :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I gdyby, z jakichś powodów, w czasie gry w spolszczonego już moda i miałby wszystko poustawiane ok, pojawiły się komuś "krzaczki", to proszę o skopiowanie całej zawartości z pliku pol do rus z zamianą. Nie umiem tego wyjaśnić, ale miałem takie zdarzenie, choć na zdrowy rozum, nie powinno ono być. Otóż, miałem w pol wszystkie pliki tekstowe spolszczone (w innych, tam gdzie trzeba też) i localization tradycyjnie na pol i _cent ;_west. Po zapuszczeniu gry, zamiast na początku zobaczyć napis: Zabij Striełoka, to pojawiły się krzaczki (w innych momentach też były). Nie mogłem dojść przyczyny, bo przeglądałem pliki w poszukiwaniu przeoczonego tekstu w spolszczaniu i nic. Dopiero jak wkleiłem całość z pol do rus, pokazały się polskie litery. Być może, że to tylko u mnie taki psikus się pojawił, ale podaję leczenie, gdyby przypadkowo u innych grających, takie dziwo się pojawiło. Gra dla twardzieli i uparciuchów, bo tak jak pisał chyba już o tym @cichy, na samym Kordonie, przyjdzie pogibnąć ze setkę razy. :biggrin:

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki skończyli robotę i duże piwo dla nich. Zaczynam grać od nowa bo zatrzymałem się w X-18 by nie psuć sobie zabawy. Mam jeszcze dwa pytania.. Co zmienia w grze plik który jest opisany jako rosyjski lektor ? Ponieważ jest w opisie by nie instalować poprawek...co z poprawką dla celowników pod szerokie monitory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rosyjski lektor wyłącza Uttę - lub jak wolicie - przywraca rosyjskojęzyczne kwestie mówione prze NPC. Ja osobiście lubię jak wszystkie dialogi są w systemie wszystko albo nic. Więc wolę mieć tylko spolszczenie tekstowe - głosy mam albo całkowicie po polsku (w tym modzie się nie da) albo całkowicie po rosyjsku - bardziej się skupiam wtedy na czytaniu informacji (co akurat tu jest przydatne) - poza tym - przy okazji podciągam rosyjski :wink:

Celowniki możecie sobie obejrzeć tu https://www.dropbox....jxo2/75-oqeeZDi - używam monitora 16/9 1440x900.

Edit: jak ktoś chce to niech sobie nadpisze te celowniki https://dl.dropbox.com/u/74311156/poprawka_celownikow.7z - poprawiłem w nich "koło" - są mniej eliptyczne.

Edytowane przez scigacz1975
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż włączam grę i chwilke mam czarny obraz po czym wyrzuca mnie do windy.

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamestring_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments     : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus

Czym to załatać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Fatal Error informuje, że w gamedataconfigtextrus nie ma pliku - ui_st_mm_mp.xml. Weź ten plik z - gamedataconfigtextpol i skopiuj do rus. Nie wiem dlaczego tak jest. Może źle coś się pobrało, albo pomyliłeś coś w instalacji.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być w localization:

[string_table]
language   = pol
font_prefix   = _cent ;_west

A w pliku text:

pol

rus

A ten ui_st_mm_mp.xml usuń gdzieś do zapasowego pliku (by móc po niego wrócić jeszcze w razie potrzeby) i zapuść grę.

Jak wywali, to zrób jak @smox radzi. Prawdę mówiąc, w text rus w oryginale moda, nie ma tego pliku. Jeśli ponownie o niego zawoła, to rób jak pisze @smox, zobaczymy, co się "urodzi".

Ten plik mógł być wołany w logu, podczas pierwszego uruchamiania, więc lepiej żeby był w obu plikach, i pol i rus. Nie ma znaczenia, że będą oba spolszczone, wręcz lepiej, aby w obu były spolszczone i taka sama ilość i nazwy też takie same. Czekam na wynik.

Ale @Fr0zeN zapuścił grę i ciupie aż miło, zapominając o zdaniu relacji z dokonanych poprawek moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.