czernobyl10 Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data Premiery: 13.10.2012 r. Autor: Fantom Autor Spolszczenia: @Yurek Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin) OPIS: Spoiler S.N.I.P.E.R. bazuje na modyfikacji SGM w wersji 2.1./2.2. W tej wariacji nastąpiło wiele zmian - przede wszystkim poprawiono rozgrywkę oraz fabułę. Autor wykorzystał również Misery, dzięki czemu oprawa graficzna uległa znacznej poprawnie. Dodatkowo wszystkie bronie z oryginalnej gry zostały wymienione. Cechy moda: Kontynuacja linii fabularnej w Dolinie Mroku. Nowe, stare lokacje - Agroprom, Podziemia Agropromu, Magazyny Wojskowe, Laboratorium X-18. Nowe zadania. Nowe modele NPC. Nowe miejsce startu gry - Kordon. Usunięto niedociągnięcia i błędy z poprzednich wersjach moda. Dodatek "Fantom Pack", który dodaje nowe tekstury, zmienia interfejs oraz pogodę, nowe dźwięki wystrzałów i wiele więcej. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02 Mod posiada wbudowany instalator. Wystarczy podążać za jego wskazówkami. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry. Instalacja wersji samodzielnej. tzw. Repacka: Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum, dodać spolszczenie i można grać. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Mod w formie samodzielnej - repack: Torrent - [KLIK] Nowe tekstury: Yandex - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Yandex - [KLIK] Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródło: 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Torrent do instalatora, u mnie pobiera z moją max. prędkością 720 kB/s: http://www.sendspace.pl/file/6c7f15faaec50fadf7f5fae . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Koksar Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Rozmiar:9,26 GB No bez jaj. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vranorvs Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Czyli można pyknąć bez dodawania bajerów graficzny? Bo Sniper brzmi zachęcająco i może bym dodał do listy. :| (chyba że "Sniper" nie ma nic wspólnego ze Snajper) No i ta "waga" przy moim łączu to... Screen z menu - Odlot! Ktoś chyba czuje mrok i to mocno :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Można grać bez dodania "bajerów". Na innych Rus forach są same odnośniki do moda (bez dodatkowych tekstur). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vranorvs Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Można grać bez dodania "bajerów". Na innych Rus forach są same odnośniki do moda (bez dodatkowych tekstur). No tak, chyba mi umknął jeden jakże potężny szczegół :O Wszystko w języku rosyjskim. Zgadza się? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Jeżeli jest na bazie SGM i jest tego wart to włumaczenieto tylko kwestia czasu i nie powienna być skomplikowana (na moje oko). Poza tym ne wiem czy to dobry pomysł i zadziała, ale można wrzucić spolszczenie SGM 2.2 zobaczyć czy pójdzie nie tłumaczone będzie tylko to co autor dodał od siebie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Rozmiar:9,26 GB No bez jaj. Wielkość moda (torrent) to 3.76GB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Po zainstalowaniu 9,3 GB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Po zainstalowaniu 9,3 GB. Fakt. Modzik działa, chwilowo bez tekstur. Przy próbie odpalenia gry ze spolszczeniem od SGM2.2, po wczytaniu "reklamki" naszego forum, wywala, z następującym błędem: Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp Line : 502 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'rx_attach_bandage'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report edit. Doszukałem się, nie wiem, czy słusznie, że odpowiadają za to pliki medic.ltx i system.ltx Podmieniłem je z oryginalnego Snipera i zmienił mi się log błędu: Expression : !m_error_code Function : raii_guard::~raii_guard File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp Line : 748 Description : ...- zew prypecigamedatascriptsui_load_dialog.script:230: attempt to index local 'item' (a nil value) edit 2 - przy próbie wczytania nowej gry wywala później, z błędem: Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp Line : 502 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'wpn_groza_m3'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Nie wiem skąd wniosek, że polonizacja z SGM zadziała. Przecież ten mod dodaje nową fabułę. Narzucając spolonizowane pliki z SGM likwidujecie wszystko co dodał autor Snipera. Mam teraz trochę czasu to ściągnę i przyjrzę się temu.Może w końcu się zdecyduję przejść ten SGM 2.2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Nie wiem skąd wniosek, że polonizacja z SGM zadziała. Przecież ten mod dodaje nową fabułę. Narzucając spolonizowane pliki z SGM likwidujecie wszystko co dodał autor Snipera. Mam teraz trochę czasu to ściągnę i przyjrzę się temu.Może w końcu się zdecyduję przejść ten SGM 2.2 A co mi szkodziło spróbować? Gra bez wątpienia ma część wspólną. Pewnie nieco naiwnie, ale pomyślałem, że może choć część się spolszczy. Tymczasem,..jak widać - to był durny pomysł :D W każdym razie zaczynając SNIPERa, mamy na starcie dość wypasione SWD. W "czystym" SGM była jakaś inna broń, o ile pamiętam. Pewnie już to wystarczy, by był wylot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Brawo @cichy, ten torrent z postu 2, zapyla jak szalony. Czyli przy pobieraniu, plik ma 3,76 GB, a po zainstalowaniu - 9,26. Ciekawe, co ten tak mod powiększyło? Jeśli fabuła okaże się ciekawa, to z pewnością ktoś go spolonizuje, nie ma obawy @Koksar. W tej chwili, nasza grupa polonizuje mod Restoration i w tej chwili, nie ma czasu na inne mody. Cierpliwości, bo i tak sporo na naszym Stalker Team się tłumaczy modów i jak tak dalej pójdzie, trudniej będzie wyszukać mod w języku rosyjskim, niż spolszczony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Niech ktoś go zacznie przechodzić po RUS. Jak dojdzie do ok 60% gry niech da znać. Wtedy będzie można zabrać się za tłumaczenie. Po ostatnich wpadkach z Powiewem Wolności i Osoznaniem nie zamierzam ryrzykować, że znów wiele tygodni roboty pójdzie na marne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Masz @Yurek rację, to trzeba sprawdzić. Jeśli istnieje coś takiego, że twórca nie przyłożył się należycie do zrobienia moda, to należy mody sprawdzać. Tylko przejść moda po rosyjsku, to dla wielu może być problemem, biorąc pod uwagę nieznajomość języka, a ci co znają, mają co robić. Ogólnie i tak lepiej się komuś pomęczyć z grą, niż całą robotę tłumaczącego, miałoby się potem rzucić do kosza. Wiem, że mamy dobrych testerów, i że @cichy jest jednym z zawodowców w testowaniu modów, i to w każdej postaci. Jeśli znajdzie czas, to pewnikiem niebawem to ogarnie. Uruchomiłem tego moda i muszę powiedzieć, że zaskoczył mnie zmiennością, płynnością i graficznie. To następny z bardzo ciekawych modów, wręcz rewelka. Będzie na oku do tłumaczenia, jak przejdzie testy w zakresie jego stabilności i możliwości jego ukończenia. Jestem nim zachwycony, bez kitu. Jest możliwe, aby ten mod zasysał z podstawki możliwe i potrzebne pliki do np. przy uruchamianiu i wczytywaniu pl tekstów, towarzyszących tradycyjnie na początku? Wrzuciłem gamedata moda do podstawki i w localization na pol i w text kopia rus i na pol, po odpaleniu, dalej początek był po rusku. Jest na to rada? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Po zainstalowaniu klikam na sniper.exe i nic. Program mi nie poszedł. Po zaimplementowaniu samej gamedata do PL podstawki i adaptacji, odpala mi do menu i w czasie wczytywania wywala z takim logiem: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:2189: attempt to index local 'file' (a nil value) Pytanie, czy w pierwszym przypadku w Windowsie coś trzeba wyłączyć? Prośba do grających w moda, czy może ktoś wstawić na hosting plik: _g.script ? Z góry dziękuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Proszę: http://www.sendspace...1b8c915ea78e7a4 Po zainstalowaniu klikam na sniper.exe i nic. Program mi nie poszedł. Po zaimplementowaniu samej gamedata do PL podstawki i adaptacji, odpala mi do menu i w czasie wczytywania wywala z takim logiem: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:2189: attempt to index local 'file' (a nil value) Pytanie, czy w pierwszym przypadku w Windowsie coś trzeba wyłączyć? Prośba do grających w moda, czy może ktoś wstawić na hosting plik: _g.script ? Z góry dziękuję. Mod tworzy osobny katalog, u mnie: C:Program Files (x86)FANTOM5338888S.T.A.L.K.E.R._S.N.I.P.E.R. Po wyciągnięciu stamtąd gamedaty i wrzuceniu jej do katalogu z grą, poszło mi bez problemów, z oryginalnego skrótu na pulpicie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 W ten sposób też robiłem. Ten log błędu mam na PL podstawce, a z samodzielnego skrótu (odnoszącego się do tego katalogu: FANTOM5338888S.T.A.L.K.E.R._S.N.I.P.E.R) na pulpicie nie reaguje. Miałem kiedyś tak CS. Podmiana _g.script nie pomogła. Ściągam jeszcze raz instalator i samodzielną gamedata z Narod. Może pobrało z jakimś błędem. Dzięki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 W ten sposób też robiłem. Ten log błędu mam na PL podstawce, a z samodzielnego skrótu (odnoszącego się do tego katalogu: FANTOM5338888S.T.A.L.K.E.R._S.N.I.P.E.R) na pulpicie nie reaguje. Miałem kiedyś tak CS. Podmiana _g.script nie pomogła. Ściągam jeszcze raz instalator i samodzielną gamedata z Narod. Może pobrało z jakimś błędem. Dzięki za pomoc Pobierałem z torrenta, może stąd spróbuj? A - i nie wrzucałem dodatkowych tekstur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Z torrenta pobierałem, ale na czas wyjścia do pracy, wyłączyłem komputer i wieczorem wznowiłem. Mógł wkarść się błąd w czsie wznawiania. Teraz zasysam powtórnie i mam nadzieję, że będzie dobrze bo jestem bardzo napalony :devil: na świeże "mięso". Tekstur też nie dodałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, uruchamiacie ten mod, poprzez wstawienie jego gamedata do podstawki? Przecież to nonsens. Mod po zainstalowaniu, ma samodzielne uruchamianie gry. Jeśli komuś nie odpaliła gra po zainstalowaniu, należy ponownie mod pobrać, on musi się sam odpalić po instalce. Sprawdziłem tekst, który powinien się pojawiać podczas wczytywania gry i były to porady, jak przetrwać w Zonie. Otóż w tym przypadku, tekst jest inny, a poradami są wesołe podpowiedzi jako rady. Oto jedna z porad: "Na widok pseudogiganta, groźnie tup nogami, rycz i idź pewnie na przód. Być może zostaniesz wzięty za młodego pseudogiganta." I takie tam podobne. Dlatego nie można moda zapuszczać z podstawką, bo jak wstępnie widać, pozmieniali sporo rzeczy. Sorki, ale "Restoration" czeka, więc nie zajmę się tym modem w tej chwili więcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, uruchamiacie ten mod, poprzez wstawienie jego gamedata do podstawki? Przecież to nonsens. Mod po zainstalowaniu, ma samodzielne uruchamianie gry. Jeśli komuś nie odpaliła gra po zainstalowaniu, należy ponownie mod pobrać, on musi się sam odpalić po instalce. Sprawdziłem tekst, który powinien się pojawiać podczas wczytywania gry i były to porady, jak przetrwać w Zonie. Otóż w tym przypadku, tekst jest inny, a poradami są wesołe podpowiedzi jako rady. Oto jedna z porad: "Na widok pseudogiganta, groźnie tup nogami, rycz i idź pewnie na przód. Być może zostaniesz wzięty za młodego pseudogiganta." I takie tam podobne. Dlatego nie można moda zapuszczać z podstawką, bo jak wstępnie widać, pozmieniali sporo rzeczy. Sorki, ale "Restoration" czeka, więc nie zajmę się tym modem w tej chwili więcej. A skąd niby miałem wiedzieć? Zwykle mody się gdzieś rozpakowywuje, a potem wrzuca gamedatę do foldery z grą. To zrobiłem tak samo - ale gra się uruchomiła bez problemów. Być może to nieodpowiednie postępowanie, ale działa. Nie próbowałem odpalać ze skrótu moda, ponieważ ruszył ze "starego". Ale zaraz zainstaluję jeszcze raz i zobaczę, czy pójdzie w ten sposób. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Mod uruchamia się zarówno po skopiowaniu samej gamedaty do katalogu gry i użyciu ikonki Zewu Prypeci jak i po użyciu ikony moda. Niemniej lepiej odpalać z ikony moda. Modyfikacja domyślnie zmienia klawisze funkcyjne, miesza mocno w user.ltx, w shaderach i w innych takich. Jeśli użyjemy samej gamedaty i ikonki Zewu Prypeci stracimy to wszystko, możliwe też że w późniejszym etapie gry będzie nam brakować jakiegoś klawisza funkcyjnego. Odnośnie polonizacji, na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że wystarczy zmodyfikować polonizację do SGM 2.2 Jenot Edition. Na razie ściągam Jenota by porównać gamedaty, niestety idzie jak krew z nosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sopel Posted November 8, 2012 Report Share Posted November 8, 2012 Lubię ciekawe smaczki, a widzę ten mod... inaczej !. Ze snajperką zawsze łatwiej, zwłaszcza jak NPC są idiotami. Broni wala się tyle, że kompania w Afganistanie się dobrze uzbroi. No i nagle EMISJA !!! I gdzie tu się schować ? Próbowałem już wszystkich miejsc, nawet głęboko pod ziemią i trup !! Podpowiedzcie , proszę. Chwilowo działam jedynie w Kordonie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted November 8, 2012 Report Share Posted November 8, 2012 Na niektórych lokacjach nie można się schować przed emisją. Musisz kupić sobie u handlarza lekarstwo które pozwoli ci ją przeżyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.