pacjent1972 Opublikowano 19 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Czekamy na spolszczenie @Yurek ! Chwała Ci ! Uwielbiam CoP-a i mody do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Pooglądałem sobie dziś trochę te pliki ze SNIPERa i w wartswie tekstowej jest zbieżność z SGM 2.2 Jenot Edition w 95%. :woot: Jeśli chodzi o inne pliki, to zbieżność jest na porównywalnym poziomie :D Ale mimo tego, nie da się na chama nałożyć polonizacji Jenota na ten mod :confused: Na pocieszenie powiem Wam, że dzięki temu polonizacja nie potrwa długo ;) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young fox Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Wielkie brawa.Możesz powiedzieć czy są jakieś nowe questy, czy to zwyczajnie JENOT z dodanymi teksturami? Zastanawiam się też, czy kiedy nałoże polonizajcę, będe mógł kontynuować rozgrywke? Kawałek ZONY już zwiedziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Nowych kwestów nie zauważyłem. Po prostu SGM 2.2 + Jenot w warstwie fabularnej. Zmiany dotyczą głównie broni - no ale w końcu to snajper... Kontynuować będziesz mógł, ale niektóre elementy będziesz miał wyświetlane jako "krzaki" - np nazwy postaci, co może Ci utrudnić poważnie rozgrywkę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Wiecie może czym różni się wersja jenot od samego SGM 2.2? W opisówce za dużo nie znalazłem poza szeroko pojętym utrudnieniem rozgrywki w wersji jenot w stosunku do czystego 2.2. Przeszedłem ostatnio całe SGM 2.2 i nie wiem czy warto atakować moda SNIPER. Niech wypowiedzą się koledzy co trochę pograli najlepiej w obie odsłony:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young fox Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Tutaj masz wszystko dokładnie opisane Oprócz tego SNIPER dodaje ABSOLUTE STRUCTURES i NATURE, jest dużo cięższy klimat, przygnębiający - to zasługa MISERY. Jak pisał Yurek nowe modele broni(SHOKER MOD), no i wszystko lepiej zoptymalizowane. Sprzętu jest naprawdę dużo:celowniki,masa nowej amunicji, pukawki w różnych wariantach itp itd Jeżeli ograłeś ostatnio czystego SGM 2.2 to chyba poczekaj na MISERY 2.0(równo miesiąc), modzik raczej dla osób, które nie grały w SGM'a czy JENOT'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 To co dodaje SNIPER to wyczytałem, ale mi bardziej chodzi o różnicę w gamepley'u a nie o ilość broni, pancerzy, czy textur - skoro mod to w sumie Jenot + to co w opisie moda to moje pytanie czym różni się jenot od czystego SGM 2.2. Na MISERY czekam już ze 3 miesiące więc skąd masz info, że równo miesiąc do wydania skoro cały czas TBD razi mnie codziennie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young fox Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 12.11.12 to nieoficjalna data premiery MISERY 2.0 z forum MODDB(jeszcze nie potwierdzona, na stronie jest 4Q2012) Co do JENOTA to w linku masz dokładnie opisane czym różni się od zwykłego SGM 2.2.Dodaj do tego to co w opisie SNIPERA i oceń czy chce Ci się znowu biegać p bagnach w te i nazad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Opis Jenota zmienił się odkąd ostatnio tam zaglądałem:) teraz jakoś tak bardziej po polsku jest:D chyba Zona znów mnie wzyzwa, dzięki YF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Polonizacja w wersji BETA do moda S.T.A.L.K.E.R. S.N.I.P.E.R gotowa ! ;) Link do pobrania znajduje się w pierwszym poście tego tematu. Niebawem pewnie pojawi się też dodatkowy link do pobrania z naszej Pobieralni. Autor polonizacji moda (czyli Yurek ) NIE WYRAŻA ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery. UWAGA !! Polonizacja była robiona pod wersję moda z linków umieszczonych w pierwszym poście tego tematu. Autor nie gwarantuje działania polonizacji i moda z innymi wersjami tego moda ! Poniżej macie screeny z działającej wersji PL tego moda: :D 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Fajno...dzięki @Yurek, czas pobrać moda. Duży bo ponad 5,9 GB, ale ponieważ nie grałem jeszcze w SGM chyba czas najwyższy by pobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas040 Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Dobra robota @Yurek. Witam, moda będę miał za około 32 gdziny, 11 kb/sek, paczka graficzna za 7godzin, 100 kb/sek a polonizację za 1 godzinę i 20 min. Chciałem zapytać: nie ma innych serwerów jak na przykład serwer Forum do polonizacji? Nie mam do nikogo pretensji, z Forum ściągnę polonizację w 2,5 minuty. Ortografia i inerpunkcja. cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Yurek, pięknie wykonana praca :thumbsup: . U mnie śmiga na wersji z torrenta: Bardzo ujmująca jest Porada nr.60: "Jeżeli oberwałeś w jeden policzek, nadstaw mu inny - najlepiej czyjś." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Chciałem zapytać: nie ma innych serwerów jak na przykład serwer Forum do polonizacji? Spolszczenie pojawi się w Pobieralni, ale musi być @Portals by je tam wstawić. Przy czasach które podałeś na pewno zdąży... . // Ja pobrałem wersję z Narod.ru i również wszystko jest OK. Przy max detalach mod pokazał zużycie 43%RAM, czyli przy pamięci 8 GB daje to około 3,4 GB. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young fox Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Wielkie podziękowania.Paczka trochę waży(ponad 400mb, co mnie zdziwiło), ale śmiga pięknie na wersji z torrenta. Profesjonalna robota!Szkoda tylko, że po wgraniu stanu z wersji RUS tekst jest nieczytelny i wywala po kilkunastu sek., ale Yurek o tym pisał. Grajcie w SNIPERA i podzielcie się wrażeniami! :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Bardzo stabilny mod. Za chwilę na Bagna, nie miałem ani jednego wylotu. Wspaniała sprawa. :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Mod jest bardzo dobry, a na poziomie mistrz nie ma łatwo. Trochę przerobiony Kordon...przypomina mapę z CS...nic tylko pobierać i grać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young fox Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Rzeczywiście na mistrzu nie ma lekko, ale po wykonaniu kilku zadań na Kordonie, na posterunku pojawia się technik.Robimy dla niego parę misji i mamy możliwość usprawnienia(na maxa bez, bez przynoszenia narzędzi) naszego najlepszego przyjaciela:SWD-M.Problemem jest tu tylko kasa, ale radzę pobiegać i poznosić nieco sprzętu, by dopakować pukawkę, zanim przejdziemy na Zaton.Zastanawia mnie tylko dlaczego w tym modzie tak niewiele modeli broni da sie ulepszyć u mechaników.Większość zachodnich pukawek nie ma takiej opcji(poczciwy AKM, który zdobyłem na Kordonie, służył mi niemal do samej Prypeci). Nie wiem czy to zamierzone przez twórców moda, czy jest on jeszcze niedokończony?Hmm.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andwis Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) Witam Po wyczyszczeniu Wioski z Bandytów (początek gry) podchodzę do jakiegoś Żeni, który prosi o apteczkę. Gdy mu ją dam gra przestaje reagować (Alt,CTrl,Del). Jeśli powiem, że nie mam mogę grać dalej, a Żeni po jakimś czasie znika. Czy on ma jakieś zadania, bo jeśli nie to zostawię go - niech się wykrwawi :) gamedata z ru, textury i polonizacja Exp[b][/b]ression : !m_error_code Function : raii_guard::~raii_guard File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp Line : 748 Description : ...e.r. - zew prypecigamedatascriptsstate_mgr.script:539: attempt to index field '?' (a nil value) Pozdrawiam i dziękuję Edit Żenia odrodził się gdy byłem po za jego widokiem i dalej gra działa bez problemów. Może się komus przyda. Edytowane 27 Listopada 2012 przez andwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Małe ułatwienie gry :P Jeśli ktoś chce grać na hardcore, nawet niech nie zagląda ;) Spawner jest co prawda wyłączony, ale możemy dodać sobie ciut gotówki Do skrótu gry na pulpicie dodajemy "-cheat_mode", w czasie gry wychodzimy do menu i wciskamy "O" (litera O, nie cyfra 0). Każde naciśnięcie klawisza dodaje nam 1000000 rubli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 @up U mnie spawner działa tak samo jak chest menu. Naciskam podczas gry ESC a potem D(spawner) lub A(cheat menu), nic nie zmieniałem w skrócie gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Mam pytanie.W którym miejscu można znaleźć artefakit "szapoklak" dla mechanika Jermaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) W zagajniku anomalii obok wejścia do Sidora albo jak idziesz od prawej strony torów to leży na torach. Edytowane 29 Listopada 2012 przez sedoro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Ja znalazłem w kamieniach obok miejsca, gdzie leży lokomotywa...przy torze po lewej stronie mapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Miejsce było dokładnie podane w rosyjskim poradniku do SGM 2.2. Pamiętaj żeby go znaleźć chodź z detektorem wyciągniętym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.