Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, może niepotrzebnie się wtrącam, ale mam pomysł - można by kluczową sekcję dialogową wyróżnić innym kolorem - tak aby nie została przeoczona. Przykładowo testując w pliku stable_dialogs_escape.xml wpis dotyczący pierwszego zadania u Wilka, dodałem wskaźnik koloru: %c[255,1,255,255]

<text>%c[255,1,255,255]Hej. Muszę się zobaczyć ze Żwawym. Może wiesz, gdzie go znajdę?</text>

Efekt to niebieski tekst dialogu.

 

Dołączona grafika

 

Nie chcę dokładać wam pracy, ale może warto zastosować taki (lub podobny) zabieg na tekście? Dzięki temu - wpis będzie wyrazisty.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byłoby ponad nasze siły, bo zapewne trzeba to dodać przy każdym stosownym dialogu, a w rozmowach z kluczowymi postaciami jest tego sporo. Pomysł jest przedni, ale nie na nasze zmęczone oczy i zwieszoną głowę nad szarą, starą i piszącą błędnie klawiaturą. Ehhh... mieć tak ze trzydzieści lat... to może i owszem.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle zostałem zrozumiany a w zasadzie - wyraziłem się mało precyzyjnie, nie chodziło mi bowiem o zmianę koloru każdego ze zadań w modzie. Dałem przykład dialogu u Wilka, bowiem w ten sposób najszybciej mogę sprawdzić działanie - w każdym razie, nawiązywałem do postu z poprzedniej strony nr. 148:

Jak rozkodujesz tego noteepada, to zanim wyruszysz w dalsza drogę, przyjdź jeszcze do mnie"

chodziło mi o wyróżnienie tylko tej części zdania, ale teraz - mamy już spolszczenie do pobrania - może kiedyś porada się przyda, gdy jakaś drobna część questu - nie będzie dostatecznie jasna.

Pozdrowienia dla tłumaczy - wykonujecie "kawał dobrej roboty".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Mam problem przy przechodzeniu z MW do Baru. Mam zadanie iść do podziemi Yantaru. Za każdy razem kiedy zbliżam się do przejścia gra wyrzuca do pulpitu z takim logiem:

FATAL ERROR [error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line		  : 155[error]Description   : any vertex in patrol path [bar_stt912_path] in inaccessible for object [bar_sttt91221774]

 

Próbowałem spać, przeczekać emisję- niestety nic nie daje. Próbowałem jeszcze raz przejść Radar, niestety też nie pomaga. Jeśli ktoś potrafiłby rozwiązać problem, będę wdzięczny :smile: . Jeśli nie, może save już  w Yantarze ? Pozdrawiam  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tetyt jeżeli nic nie pomaga możesz próbować tego sposobu...http://stalkerteam.pl/topic/5849-problem-bar-dzicz-inaccessible-for-object-ros-sniper2/

Najpierw kopia zapasowa pliku. Niestety nie wiadomo co się ukrywa pod nazwą [bar_sttt91221774] i jeżeli to coś potrzebnego to może być wtopa.

W miejsce ("ros snajper2") trzeba wstawić to co jest u Ciebie....czyli tak ("bar_sttt91221774")

//

Jest jeszcze jedna dziura w fabule....w kryjówce Streloka należy rozmawiać z jednym z wojskowych których GG ma odszukać. Kobzow czy coś podobnego. Sam wojskowy nie ma opcji dialogowych ponieważ należy najpierw porozmawiać z Kłem, a następnie z nim samym. Wówczas pojawi się dialog. Ja rozmawiałem z nim w odwrotnej kolejności,a że nie miał nic do powiedzenia poza standardowym ..Co słychać ...opuściłem kryjówkę i dopiero poradnik naprowadził mnie na ten wątek....warto w rozmowie z Strelokiem dodać zdanie kierujące obowiązkowo na Kła. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam do tego zdania - 

 

Oczywiście, że mogę. Fabryka Rostok, hangar, do którego przystawiony jest pociąg. To prawidłowa droga. Czy w ogóle wiesz, co tam robią najemnicy? A co się produkuje na dolnych piętrach, w ogóle nikt nie wie... Ogólnie, bez dobrej broni, radzę tobie tam nie leźć. Mamy u siebie miotacz ognia, co prawda jest połamany, ale Duch może go naprawić. Reflektujesz? I jeszcze jedno, idź pogadać z Kłem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym sprostować jedną rzecz. Nie należy dodawać dialogów u Barmana. Należy za to porozmawiać z technikiem po zabraniu lapka i odczytaniu wiadomości. 

Lapek znika, a u technika pojawia się pytanie...Nie wiesz może gdzie szukać Łomowa ?. Ten odpowiada...że trzeba gadać z Barmanem. Więc tutaj wszystko jest OK.

//

Początkowo zabrałem laptop i od razu poszedłem do baru. Tam czekał już dialog na Łomowa. To wszystko było przyczyną tego zamieszania. Poprawną kolejność i dialog odkryłem przypadkiem po powrocie z Agropromu. Co ciekawe tkwi tam i jest aktywny nawet po znalezieniu schowka najemnika itd.

 

Dołączona grafika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumacze - Na tym screenie od malakasa, widać, że w zdaniu "Słuchaj, a u ciebie nie programu" itd: brakuje wyrazu "ma". Tłumaczenie za bardzo zrusyfikowane.

 

A co do tego dodania dialogu barmanowi. Skoro wywołał on dyskusję, widocznie ten dialog z Dieńczykiem można przeoczyć. Nie pamiętam, czy go zauważyłem, bo brałem zadanie na ten program zabierania pieniędzy, a już tradycyjnie idę do barmana przed każdym wyjściem z barowej części lokacji. Nie zaszkodzi go zostawić, bo w niczym nie przeszkadza, koreluje z wypowiedzią Dieńczyka, a będzie większa pewność na jego przeprowadzenie, a przez to uniknięcie pytań, co robić bo ... .

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam teraz problem. Po wyjściu z X-12 wybucha bomba, za kilka sekund dostaję SMS od Asus Man i idę pogadać. Gdy podchodzę koleś milczy jak zaklęty. Mowa tutaj o kolesiu który stoi na miejscu uczonego Krugłowa z podstawki. Wchodziłem już od auto zapisu i od Twardego zapisu przed rozmową nic nie pomaga.

W PDA jest zadanie ..Porozmawiać z Asus Man.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na postawienie polonizacji, rus zapisów nie uruchomię, więc pomóc Ci nie mogę. Jedynie, jak nie ruszysz sam, jakiś dający grę  podrzucę. Musiałem też mieć w tym miejscu jakiś problem, bo mam zapisane powtórne wyjście z labu.

Ale w tej sytuacji, patrząc wg opisu moich zapisów, będziesz chyba musiał rozpocząć grę, nie od autosave, lecz z jakiegoś - jeśli masz - jeszcze w X12. Myślę, że go przed przed teleportacją zrobiłeś :blush: .

Autosave może mieć zapisany brak możliwości dialogu. W innych sytuacjach, też mi się przytrafiało.

Parę razy takie coś, albo wyjście z gry i reset komputera, dawało mi opcję rozmowy lub znacznik uruchamiający skrypt.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przej do przodu, teraz zaczyna się jeszcze weselej

Miło słyszeć...Jantar już za mną i czas chyba na Magazyny Wojskowe. Jak to jest z tą bronią komu będzie lepiej ją wykraść...Wolności, czy Powinności ?

Jak zmienią się relacje do obu ugrupowań bo Woronin za broń proponuje mapę ?  /// @metek58 odśwież stronę i spróbuj ponownie. Jeżeli nie dziala trzeba zawiadomić @Portalsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skutek obu działań jest taki sam. Otwiera dalszą drogę. Dla Wolności się nie kradnie, lecz niszczy magazyn Powinności.

Nie robiłem opcji z kradzieżą, wię nie wiem jaka jest reakcja Wolności, ale skoro z lokacji MW będziemy korzystać w dalszej części gry, więc NPC nie mogą być wrogo nastawieni.

Jak Ci napiszę co się dzieje po wysadzeniu magazynu, to zepsuję grę i Tobie i innym. Jednak jeśli chcesz, napisz na PW, to tam Ci opowiem.

Z tej samej przyczyny, nie wstawię tu screena zniszczonego magazynu, bo trzeba pogłówkować gdzie on jest.

Tyle tylko, że współpraca z Wolnością jest ciekawsza, bo to w końcu zadanie jakiego jeszcze nie było. Tylko jest coś nie tak. Bo zadanie Powinności zamiast być anulowane, przechodzi do niewykonanych.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie chcesz dłużej pograć i zrobić jeszcze kilka hardkorów, to po zrobieniu i twardym zapisaniu jednej opcji, wejdź ponownie z zapisu wejścia na MW i zrób drugą opcję. Dalej sobie pójdziesz wg tej, która Ci się bardziej spodoba. gdyby nie to że grałem tak, aby zawsze być przed lokacją tłumaczoną i wykryć ewentualne problemy, też bym tak zrobił. A jak postawiłem polonizację, to niestety, już nie mogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowość mam bo w żadnym modzie jeszcze Woronin nie wybrał się na spacer. Pytanie... czy Woronin jest potrzebny od momentu wejścia do Baru w celu wysadzenia magazynu z bronią do końca gry. Pytanie jest ważne bo grozi mu dymisja i usunięcie z gry...  :biggrin: .

FATAL ERROR [error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line          : 155[error]Description   : any vertex in patrol path [bar_dolg_leader_walk] in inaccessible for object [bar_voronin23127]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj podmienić plik voronin.ltx [gamedataconfigscriptsdenbar] na tą wersję: download (miałem fałszywy komunikat o podejrzanej stronie - zwracam na to uwagę podczas pobierania) - nie miałem okazji tego sprawdzić, ale jest jeden warunek - musisz zabić Garika - jeśli jest w tym modzie (oczywiście wczytując zapis sprzed wypadu na pulpit). Później wytłumaczę dlaczego tak trzeba zrobić - ale wpierw sprawdź czy działa. Pamiętaj żeby zrobić kopię pliku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniałem sobie o ważnej rzeczy, mianowicie - nie zabijaj Garika, tylko go usuń metodą przez Ciebie opisaną w tym temacie.

Jeśli Garik nie był modyfikowany, to jego identyfikator to: bar_bar_guard lub numer [3700] - nie wiem jednak która opcja spowoduje usunięcie obiektu, ale plik zastępuje ścieżkę patrolową Voronina z tą, którą ma Garik. Po zamianie plików - w barze powinien znaleźć się szef Powinności. Nie wiem jednak czy to zadziała - ponieważ ścieżki są również konfigurowane w all.spawn - więc trzeba by zaczynać nową grę. Jeśli to nie zadziała, to przywróć kopię plików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien problem po wysadzeniu w powietrze X-12. Mianowicie, gdy już jestem w Dziczy, po eksplozji wywala mi grę do windowsa, bez logu ani nic. Raz udało mi się dojść do najemnika Asusa, ale po rozmowie z nim tak samo wywala mi grę. Myślałem, że może to wina, grafiki, ale po zmianie ustawień na minimalne jest to samo.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.