Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz sami zobaczycie, co ten mod wart. Chwała też twórcom moda, choć jest tam kilka na tą chwilę nieusuwalnych błędów. Wymienię znaleziony miotacz ognia, który po włożeniu w slot, okazuje się AKS "Szybkostrzelny" i tak wygląda w rękach, ale w inwentarzu ma tradycyjną postać miotacza ognia. Proszę na to przymknąć oko, obojętnie które.  :thumbsup: Czeka was fascynująca i niezapomniana przygoda. Życzymy miłej i bezwylotowej gry.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Připojuji se k poděkování za zpolštění módu.

 

Dále bych chtěl poradit z dědkem Zapadlo.Okrade Vás ať máte schowek kde chcete.Vytočil mne svou hláškou když jsem si myslel že mám naprosto bezpečný schowek na stromě.Po třetím (ano,3x jsem vracel hru a přemísťoval schowek !)  přečtení tohoto (volně přeloženo):

 

"Oj-Oj-Oj.To je zbožíčko.To je žito.Tebe by měli vymalovat (vyfotit) ,zarámovat a vyvěsit v baru na čestné místo.Tebe se budu držet"

 

A schowek byl prázdný,to jsem myslel že tam vlezu přes monitor a dědka osobně pověsím.Měl jsem tam nasysleno dost věcí.

 

Pomohlo toto:

V souboru inventory_sect.ltx zvednout hodnotu take_dist = 2 na hodnotu take_dist = 4.

 

A zde je bezpečný schovek který mně zatím vydržel a to jsem se v ději dostal do lokace Bar:

 

Je to v podzemí pod Braunem

http://ulozto.cz/xCGrLxtg/screenshots-zip

 

Tam mám svůj bezpečný schovek a zároveň zakládám po lokacích další schovky s GPS jako návnady.Už se těším až ho poprvé potkám.To si dám save a dobiju ho na všechny možné způsoby.

 

Edit:

Bohužel Zapadlo našel i tento.Už se těším až ho potkám.

Edytowane przez Hobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka przydatnych informacji.

 

Informacja jak fotografować.

 

1. Miejsce z którego należy zrobic fotkę, jest zaznaczone na mapie ( zawsze coś nam w tym przeszkadza, albo mutanty, albo anomalie ).

2. Gdy trafimy na punkt, wyświetla się napis o tym informujący.

3. Aparat przenosimy do slotu broni głównej.

4. PPM uruchamiamy "wizjer".

5. Kierujemy podgląd na obiekt, ( przesuwamy na boki ), aż  uzyskamy napis informacyjny o złym lub dobrym wykadrowaniu. Jeśli złe, dalej przesuwamy podgląd. Jak dobry, LPM zrobi zdjęcie i wyświetli sie informacja, że zdjecie zrobiono.

6. Można sprawdzić zdjęcie w PDA-Dziennik.

 

Transmutacja Kryształów.

 

Będzie możliwa tylko wtedy, gdy mamy kryształy odpowiednie dla pola psionicznego które znaleźliśmy. Wtedy wokól nas powstają swietliste otoczki w różnych kolorach. Jeśli mamy tylko napis to  brak nam w plecaku właściwej pary kryształów. Taki sam kształt, lecz  inny kolor. W PDA mieć będziemy receptury. Kryształy pojawią się dopiero po wykonaniu zadań Sacharowa na bagnach.

 

Schowki zrobione na lokacjach, okrada dziad Zapadło. I jeszcze sobie z nas kpi. Trzeba go znaleźć, na lokacji na której nas okradł. 2 razy rozmawiamy, za trzecim zabijamy. Albo nie szukamy dziada, jakiś schowek ocaleje, jeśli na lokacji zrobimy ich kilka.

 

Szanujemy wodę i piwo, potrzebne są do każdego posiłku. A głodniejemy często, jak sporo dźwigamy.

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Colt - zapewniam Cię, że wszystko co powinno być przetłumaczone zostało przetłumaczone. Tak jest w tym modzie, że pewne kwestie są mówione po rosyjsku i nie ma ich w postaci napisów. Dla tych co nie znają rosyjskiego polecam świetny poradnik @Cichego - http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=459.0

 

@Gawron - w tym modzie nie ma artefaktów znanych z innych modów. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gawron - tak jak napisał smox, w tym modzie nie ma artefaktów. Zabawę zaczynamy od Kryształów, przekształcanych w Absoluty, itd.

Na każdej lokacji jest po kilka miejsc, w których można znaleźć kryształy.

Są to tunele, szrotowiska, dolinki bez krzaków. Nie ma jakiejś zasady ich rozmieszczenia. Na jednych lokacjach są na obrzeżach, na innych pośrodku lub tu i tu. Ale za to tych miejsc, mocno bronią różne mutki.

Najważniejsze nie panikować na początku, że ich nie ma. Trochę trzeba pograć, zanim się zrobi zadanie od Sacharowa  ( musi po nim wystąpić emisja ).

Jeszcze jedno co mogę doradzić, to zapamiętanie na każdej lokacji ( lub np. oznaczenie GPSem ) takich miejsc, gdzie dostajemy pisemną informację, o promieniowaniu psychicznym i ubywa nam zdrowia, oraz krwawimy. Jest ich po 4 na każdej lokacji. To są miejsca przekształceń. A są aktywne od samego początku i na pewno na nie wdepniemy, wykonując zadania z fabuły, a tym bardziej poboczne.

Jest sporo pojazdów. Potrzebne jest do nich paliwo. Wala się sporo kanistrów, po różnych zakamarkach. Ale jeżdżąc autami, nie znajdziemy Kryształów.

 

Co zaś dotyczy tych "nie przetłumaczonych" dialogów. Są bez znaczenia.  To formy powitań, zapytań grzecznościowych i głośnego myślenia Fotografa. Ważne przemyślenia, pojawiają się w formie napisów lub piktogramów np. H2O, gdy trzeba się napić.

 

Autorzy moda widocznie  nie przewidzieli, że są gracze w mody poza Rosją, a tłumaczony będzie przez altruistów, a nie zawodowe studio :tongue: .

Ciekawe, ilu z tych którzy pobrali moda, przeczytało ten plik tekstowy z wprowadzeniem do moda? A jest to tłumaczenie tego cyklu plansz, na początku nowej gry.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość smerdojajeczny

Cichy jak zwykle (hardwarmod dla cs) wspaniałą robote zrobił z tym poradnikiem..chociaz staram się nie korzystać z tego typu ułatwień..to chyba trzeba będzie od czasu do czasu tam zajrzeć.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.