Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Gnuśniarz  Euro i Dolary są kwestowymi. Na tym etapie gry, raczej wszystko chomikuj, łącznie z częściami mutantów. To samo z benzyną i ropą, oraz butle z gazem ( te czerwone ). I zapamiętuj, gdzie trafiałeś na karaluchy i kontrolerów. Ta wiedza się przydaje. W modzie grasuje Dziad Zapadło. Czyści schowki w których jest więcej niż 50 elementów. Ale jak go spotkasz na posterunku w Barze, nie śpiesz się z jego zabiciem. Po dialogu dosaniesz fajny kwest.

To co w spojlerze możesz przeczytać jak chcesz. Takie małe związane z nim ułatwienie.

Spoiler

Schowek pułapkę na dziada, najlepiej zrobić w MM w hali sportowej, jak będzie do MM już dostęp. Napchać go wronami, których dziesiątki zbierzesz po każdej emisji.  A dlaczego w MM, niech pozostanie jednak tajemnicą.

Możesz spokojnie korzystać z poradnika @cichy  , tylko pamiętaj, że to była jego gra, której nie jesteś w stanie powtórzyć. Więc w razie problemów, musisz szukać jak on to rozwiązał i na tym koniec. Dalej znów będziesz miał swoją grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Takie pytanko do tych co jeszcze pamiętają tego moda: Jedno z pierwszych zadań od Sidorowicza to przyniesienie modyfikowanego pistoletu od dezertera z wioski bracholi. Czy ten pistolet da się zdobyć inaczej niż tylko zabijając tego dezertera? Wg plików powinien też być w schowku Marynarza ale czy ktoś go tam znalazł?

Schowek znalazłem jak poprzednim razem grałem ale właśnie nie pamiętam czy był tam ten pistolet. Jakoś tak strzelanie w łeb dezerterowi wydaje mi się mało klimatyczne i niezbyt pasujące do postaci GG w tym modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, Gatzek napisał:

Takie pytanko do tych co jeszcze pamiętają tego moda: Jedno z pierwszych zadań od Sidorowicza to przyniesienie modyfikowanego pistoletu od dezertera z wioski bracholi. Czy ten pistolet da się zdobyć inaczej niż tylko zabijając tego dezertera? Wg plików powinien też być w schowku Marynarza ale czy ktoś go tam znalazł?

Schowek znalazłem jak poprzednim razem grałem ale właśnie nie pamiętam czy był tam ten pistolet. Jakoś tak strzelanie w łeb dezerterowi wydaje mi się mało klimatyczne i niezbyt pasujące do postaci GG w tym modzie.

Według tego filmu po wzięciu zadania od Sidora trzeba zagadać z Sierżantem Pietrienko a potem są cztery miejsca gdzie broń można znaleźć: 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMandzięki za rozjaśnienie. Kombinowałem z tym zadaniem. Chciałem całkowicie usunąć broń z inwentarza dezertera, tak żeby nie można jej było zdobyć poprzez zabicie zbiega. Cóż, usunięcie pistoletu z inwentarza powodowało, że odpowiedni dialog nie pojawiał się u Sidorowicza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@kondotier dałem mu jakiegoś Abakana z pobliskiego trupa i 17 naboi ;)

Ale nie było problemów.

Nie chcę spoilerować ale później gdy nas okradają chciałem przycwaniakować i schować swoje graty w skrzyni, biegnę, a zniknęła cała oprócz granatnika m79, no to wczytanie gry i później jej nie chowałem tylko pozwoliłem się okraść. O mało co bym później broni nie odzyskał bo nie zwróciłem uwagi gdzie jest skitrana przez bandziorów :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Takie pytanko: poruszam się, lub przystanę/stoję i mam pojawiający się przed sobą: teleport, anomalie, wybuch, różne odgłosy. Rozpoczęło się to tak ~ jak zacząłem bawić się w transmutacje artów w polach psi.  Wcześniej też były odgłosy jak gdzieś się przebiegało itp. ale teraz jest to już uciążliwe. Co chwile mam: ryczenie mutantów, teleporty(nie działające), pojawiające się przed nosem anomalie...itd.

WTF?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS  Przed wejściem w psi strefę rób twardy zapis. Jeśli transmutacja trwa za długo, bo źle dobrałeś składniki i zaczynasz mieć omamy, to wczytaj zapis i rób od nowa, ale szybciej.  W poradniku od cichego masz zrzuty ekranu i opisy, jakie składniki wykorzystać w jakiej strefie . I wchodź tylko wtedy jak je masz. A jak nie chcesz korzystać z poradnika, to na koniec nieudanej transmutacji, możesz wczytać zapis sprzed niej. Lecznicze zastrzyki możesz dostawać zawsze, ale czasem do Poligonu jest daleko i aktualne zadanie na taką wycieczkę nie pozwala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie 2 małe problemy: do każdej z 4 stref psi są 3 rodzaje absolutów(w 2 kolorach), no i praktycznie nie spawnią mi się absoluty rodzaju 2(mam dwie pojedyncze sztuki) . A furę 1 i 3 rodzaju po parę sztuk, no i  jestem w dup... przez to.

Drugi problem to te zwidy, czary mary i pohukiwania. Najwyraźniej przez nie mam wyloty do pulpitu, czego wcześniej nie miałem. Czyli albo latać co chwile do Suchara po zastrzyk albo nie bawić się z tą przemianą, co też swoją drogą jest już irytujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.