Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2 - dyskusja przedpremierowa


danieldino

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, ZapomnialemLoginu napisał:

Ze złych wieści - preordery anulowane. źródło

Z dobrych/średnich wieści - gra wyląduje we Wczesnym Dostępie na Steamie żródło

u6uhPXX.png

Czy skończy jako jeden z tych tytułów, które gnuśnieją w tym Early Access przez lata? DayZ wyszło, parę innych gier też to może i im się uda...

Mnie bardziej interesują kwestie bugów i optymalizacji. Jeśli GTX 1060 to minimalne wymagania, to wielu ludzi nie kupi w obawie o słabą wydajność. 

Niech gra wychodzi dłużej, byleby działała fajnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 650
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Pre-ordery anulowano tylko na konsolach - każdy kto złożył pre-order na Steam czy GOG nadal go ma.

A co do wydajności to pamiętajcie - ta gra będzie działać na Unreal 5. To już nie czasy jak 10 lat temu, że podstawkę czy mody szło na tosterze odpalić.

A taka 1060 też jakaś super droga nie jest, bez przesady :D

Co do Steam Early Access - nie jara mnie to, gdyż iż ponieważ:

1. Zgaduję, że może chodzić o betę trybu multi (o Boziu :D )

2. Ja skorzystam z wersji GOG aby mieć pewność, że nie będę miał żadnego raka z przerzutami - czytaj DRM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólny zarys wg jakiegoś komentarza

- nie wyjdzie ani w 2023, ani w 2024 i raczej nie w 2025
- nie ma obecnie grywalnego builda, project znajduje się w ciągłej „fazie przebudowań"
- po wybuchu wojny sporo ekipy odeszło albo zostało wywalonych z powodu swojej narodowości;
- ci co odeszli wiedzieli jak nie dzielić się swoimi pomysłami - trzymające je w swojej głowie, bez przelewania na papier;
- Grigorowicz nie ogarnia sytuacji, bajzel na kółkach;
- nie potrafi rozpisać poprawnie projektu ani dokumentować tego co już zrobiono;
- z tego powodu każdy nowo przybyły zaczyna od podstaw bo nie potrafi kontynuować cudzej pracy;
- srogi przemiał wśród zatrudnionych - przychodzi ktoś nowy, widzi co się odiwania i zmywa się.

Cytat

A ile będzie kosztowała nowa karta graficzna Nvidi? Lepiej nie patrzeć :) 

od 4 do 10 kawałków... bez kitu już nowego Malucha kupowałem za mniej

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Wot skat'ina" - czyli jak zwykle, po licznych 'obsuwach' i czterech-pięciu patch'ach fanatycy nawalą około-kontentu (Witalij). Kółka wózka turkoczą, czyli - jak dotąd - za każdym razem tak samo. Jakaś nieznana publicznie tradycja może? Nie, no, tak serio - to musi być wpływ Zony poprzez noo-sferę, czy jakoś tak.

Ps. Najbardziej na temat od 52.10, ale w sumie cały jest na temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to trochę mi to "lotto" kiedy to wyjdzie bo, pierwsze primo - nie mam jeszcze na czym tego uruchomić, a drugie primo - nie traktuję tej gry jako jedynego istniejącego tytułu na świecie bez którego dojdzie do zapadnięcia się czasoprzestrzeni i że nas czarna dziura wessie czy coś...

Spoiler

I tak będzie wydane przed Star Citizen :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArNie Nie przed Star Citizen, bo może kiedyś wyjdzie, ale na pewno przed The Elder Scrolls VI. ;) A prywatnie na Stalkera poczekam. Mam czas. Póki co ogrywam gry na które ze względów sprzętowych nie mogłem sobie pozwolić. Np. Kingdom Come w wersji Royal Edition, czyli ze wszystkimi dodatkami. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 22.09.2022 o 17:20, ZapomnialemLoginu napisał:

- nie wyjdzie ani w 2023, ani w 2024 i raczej nie w 2025
- nie ma obecnie grywalnego builda, project znajduje się w ciągłej „fazie przebudowań"
- po wybuchu wojny sporo ekipy odeszło albo zostało wywalonych z powodu swojej narodowości;
- ci co odeszli wiedzieli jak nie dzielić się swoimi pomysłami - trzymające je w swojej głowie, bez przelewania na papier;
- Grigorowicz nie ogarnia sytuacji, bajzel na kółkach;
- nie potrafi rozpisać poprawnie projektu ani dokumentować tego co już zrobiono;
- z tego powodu każdy nowo przybyły zaczyna od podstaw bo nie potrafi kontynuować cudzej pracy;
- srogi przemiał wśród zatrudnionych - przychodzi ktoś nowy, widzi co się odiwania i zmywa się.

Równie dobrze mogą być to kompletne bzdury. Pamiętajmy że te "newsy" wychodzą od ruskich którzy ostatnio są cięci na GSC jak cholera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Oj, coś czarno widzę odnośnie premiery i sytuacji prac nad S.T.A.L.K.E.R 2. Naprawdę mogliby dużo więcej pokazać coś z gry, która ma aktualną wersję buildowską. Nie mówię, by zrobili już demo, czy pokaz rozgrywki z jednej lokacji, gdzie dopieszczono tam wszystkie elementy gry. Dobrze by było zrobić dziennik, raport prac nad grą, nad czym pracują i na jakim etapie są w danej chwili. Moim zdaniem preordery (kto chce, ten płaci, taka wola) projektu, którego informacje, dane są szczątkowe, nie są dobrym pomysłem. To samo ciągłe przekładanie premiery też może być źle odbierane. Z drugiej strony wsparcie gry, studia, w tym zastrzyk finansowy na pewno się przydaje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@AgraelNo przyznam, że w pierwszej chwili miałem wrażenie, że oglądam Call od Duty w Zonie. Dopiero później stwierdziłem, że w sumie graficznie podobne do Chernobylite.

Trochę człowiek przywykł do tej siermiężnej grafiki, a angielskie głosy mocno wybiły z wczucia się w oglądany zwiastun.

To tytułowe słowo powinno być wypowiedziane oryginalnym , grobowym tonem "Idi ka mnie" czy jakoś tak. W każdym razie zmiany graficzne, w rozgrywce są jak najbardziej na plus. Oby całość była utrzymana w podobnej jakości, zresztą niech będzie nawet 10/10, byleby nie dali ciała, a wszystko będzie dobrze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest i garść tapet

Spoiler

Kks5Xor.jpg

KczyvJG.jpg

hWlYiwt.jpg

THEQCSg.jpg

Z6AAf6B.jpg

tBKPbdu.jpg

mEPhApw.jpg

Grafika i animacje zalatują mi Metro. 

Jaką walutą się posługują w tej części oznaczonej literą K?

Limit wagi u postaci/trupów? Czyli nie ma jak w klasycznej wersji gdzie gracze pakowali łup do trupa i ciągnęli go do handlarza? Chyba że fizyka (a raczej jej brak) to uniemożliwi.... pod pewnymi względami nowsze gry paradoksalnie cofają się pod względem rozwoju.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Mam wrażenie jak i większość graczy, że rozrywka będzie przebiegała jak w przypadku Metra 2033, dość liniowo. Wynika to z przerywników między grą. Nie ma co oceniać z drugiej strony wyłącznie po jednym aspekcie, bo wybory gracza, o ile takowe będą w S2, mogą mieć swoje odczuwalne konsekwencje w przyszłości akcji toczącej się podczas gry. Jeżeli taka możliwość będzie w grze, byłbym zachwycony. Poza tym widzimy zarys ekwipunku, znane Nam bronie z podstawki, czy modów. Odnośnie grafiki, to może i ślepiec ze mnie, ale momentami miało się wrażenie, że rozrywka na trailerze to przypakowana modami graficznymi, wręcz remaster, albo i lepiej, remake Cienia Czarnobyla. Nie zdziwię się jak ktoś zrobi porównanie tych scenek, fragmentów gry z pokazu, a zrzutów ekranu modów do którejś ze znanej Nam serii Stalkera. :D

Ogólnie jestem sceptycznie nastawiony do ostatniego pokazu gry i całościowo do Stalkera 2. Ktoś słusznie zauważył, że nie określono w dalszym ciągu konkretnej daty premiery gry i czy będzie ona ostateczna. Po drugie, fajnie byłoby zobaczyć grę, ale na żywo, w sensie takim, że twórcy gry grają i jednocześnie komentują to, co w danej chwili dzieje się na ekranie. Sytuacja na Ukrainie jest trudna, w samym zespole również, nie wspominając o napięciu między Ukraińcami, a Rosjanami. Być może dochodzą do tego inne problemy, chociażby jak ostatnio śmierć jednego z twórców Stalkera na froncie. Gdybać zawsze można, ale prawda kryje się gdzieś po środku. Wszystko to się kumuluje w całość, że końcowy efekt gry moim zdaniem, ciężko przewidzieć. 

Edytowane przez Skryty
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.