Skocz do zawartości

Symulatory pola walki: ARMA, IF oraz ciekawe mody i mody typu S.T.A.L.K.E.R do ARMA II CO


czernobyl10

Rekomendowane odpowiedzi

https://stalkerteam.pl/topic/9871-opłaca-się-kupować-arme-3/

Jeżeli chcesz grać:

Gra cię nienawidzi od początku, giniesz i nie wiesz kto strzela, sterowania przegięte(cała klawiatura), GB modów do pobrania a potem aktualizacji, po każdym updata zaczynasz grać od nowa. Jeżeli to Cię przerasta to zaoszczędzisz sobie pieniądze i nerwy.

Postanowiłeś zagrać bo nie boisz się wyzwań:

Dostajesz warsztat do ręki jeżeli lubisz i umiesz robić własne misje/kampanie. Możesz grać w misje z warsztatu i zawsze masz nową grę. Tysiące godzin ciekawej, trudnej i wciągającej rozgrywki. Możesz grać w jakimś klanie lub być "samotnym wilkiem"

Czy kupić - odpowiedz sobie sam. To nie jest gra typu MoH, CoD czy BF to symulator pola walki ponieważ BIS robi prawdziwe symulatory dla armii świata. Chcesz poznać taktykę, strategię, różne typy broni, uzbrojenia, grać na kilkudziesięciu mapach w zależności od wymagań misji/kampanii - kup.

Pamiętaj - ARMA nie wybacza błędów. Gdy widzisz ogień wystrzału lub słyszysz odgłos - to zaraz zginiesz.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej dwa screeny z ciekawej misji na Namalsku. Misja ciekawa, zamieć utrudnia obserwację. Musimy zlikwidować konwój rebeliantów, wysadzić nadajnik radiowy oraz zneutralizować wyrzutnie rakiet przeciwlotniczych aby po rozprawieniu się z  oddziałem chroniącym lotniska ukraść śmigłowiec i uciec. Misja niestety usunięta z warsztatu lecz posiadam ją we własnych zbiorach.

Kolejna misja jest dostępna na warsztacie. Grałem w nią kilka razy i obecnie również zacząłem grać. Potęga ARMA polega na tym że można daną misję przejść kilka razy i za każdym razem inaczej. Nie ma sztywnego i wąskiego korytarza który nie pozwala nam na zmianę sposobu rozwiązania sytuacji.

W tej misji gramy siłami kanadyjskimi i naszym zadaniem jest oczyszczenie miejscowości, likwidacja sztabu rebeliantów oraz uwolnienie przetrzymywanego konsula. Jestem już w mieście i zacząłem oczyszczać kolejne kwartały i ulice. Polecam misję. Jeszcze nie skończyłem ale po dwóch godzinach zlikwidowałem sporo rebeliantów.

Uwaga:

nastąpiła całkowita przebudowa moda IFA3_Lite obecnie do działania wymaga modów:

I44_MAP

I44_OBJECTS

IFA3_Lite map

IFA3_Lite objects oraz CUP_Core więc zalecam zachować starą wersję moda IFA3_Lite.

zniszczony konwój.jpg

śnieżyca - Namalsk.jpg

kanadyjska misja.jpg

oczyszczanie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=190149995

Ciekawa misja z warsztatu dająca możliwość gry w trybie sp/coop. Oddział ONZ musi udzielić pomocy zaatakowanemu konwojowi ONZ. Następnie zniszczyć ciężarówki z transportem amunicji należącym  do rebeliantów. Oczyścić miasto oraz na koniec spotkać się w punkcie ewakuacyjnym ze zwiadowcami ONZ. Misja ciekawa, walki dynamiczne. W terenie uważamy na patrole rebeliantów, wchodząc do miasta oczyszczamy wszystkie budynki z sił przeciwnika. Polecam zagrać. 

pomoc dla konwoju.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom trudności jest wysoki ale o to chodzi. Jeżeli ktoś gra tylko w FPS to gra go zmusi to zmiany nastawienia, nie da się przejść ARMA jak zwykłego FPS. Giniemy od pierwszego strzału który pada z niewiadomego kierunku, nie widzimy przeciwnika a już jesteśmy martwi. Cierpliwość i planowanie przynosi korzyści. Najlepiej to cicho podejść i rozprawić się z przeciwnikiem. Dobrym sposobem jest podążać za patrolami przeciwnika, gdy jesteśmy blisko przyjmujemy pozycję leżącą i załatwiamy większość patroli.

@cichy proponuje przesiąść się na ARMA 3. Masz multum misji, kampanii dostępnych z poziomu warsztatu. Poziom trudności wyższy, tempo rozgrywki szybsze. Jak sam widzisz opis ciekawych misji masz na forum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka ciekawych modów tzw replacementów, zastępują oryginalne elementy z gry:

http://www.armaholic.com/page.php?id=31505 - podmienia jednostki NATO i CSAT na jednostki z RHS

http://www.armaholic.com/page.php?id=29284 - podmienia broń żołnierzy NATO

http://www.armaholic.com/page.php?id=25615 - podmienia CSAT (screen przedstawia oficera CSAT po zastosowaniu moda)

Przydatne mody

 

oficer CSAT.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=709139533

Seria FHQ to misje trudne i nastawione na prowadzenie taktycznej rozgrywki drużynowej. Kilka postów wyżej podałem w jaki sposób pobrać misję z warsztatu i cieszyć się możliwością gry pojedynczej. Walczymy w terenie miejskim, mapa Falujah. Oddział USMC dostał zadanie uwolnienia pilota uszkodzonego Harriera, zniszczenia wraku i ewakuacji. Misja jest trudna gdyż przeciwnik patroluje ulice miasta, ma wsparcie transporterów opancerzonych. Najłatwiej jest podejść to terenu w którym musimy wykonać główne cele misji. Park miejski, zajmujemy pozycję w budynku i kolejno likwidujemy przeciwnika. Potem zdobywamy granatnik RPG-7 i czekamy aż BWP zbliży się do naszej pozycji. Po likwidacji transportera należy zaczekać na patrol i wykończyć jego skład. Mamy drogę otwartą do wraku samolotu pod który podkładamy ładunki wybuchowe.

Dzięki możliwości wyboru członka zespołu - domyślnie klawisz U możemy walczyć innym specjalistą, oczyszczamy budynek i uwalniamy pilota. Koniec to ewakuacja do punktu ewakuacyjnego. Misja warta poznania. Długość rozgrywki to około 5-6 godzin. 

misja.jpg

mapa.jpg

oczyszczanie terenu.jpg

samolot.jpg

wysadzenie samolotu.jpg

uwolnienie pilota.jpg

w punkcie ewakuacyjnym.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne DLC zapowiedziane do ARMA 3

w maju dostaniemy 3 nowe samoloty odrzutowe, 1 bezzałogowca oraz dla wszystkich zmieniona technika lotu, realistyczne walki oczywiście DLC płatne;

w czerwcu z okazji 16 rocznicy pojawienia się pierwszej gry dostaniemy darmowe DLC dodające odnowioną wyspę Malden, oczywiście wyspa ta jest już dostępna w modzie CUP CWR;

na trzeci kwartał tego roku zapowiadany jest DLC ORANGE który doda nowe wyposażenie, mundury, sprzęt, scenariusze, mini - kampanię;

na czwarty kwartał zapowiadany jest DLC TAC - OPS dodający taktykę walki wojsk specjalnych, podnoszący trudność rozgrywki ale to nam załatwiają również mody np ACE;

na pierwszy kwartał 2018 roku zapowiadany jest DLC TANKS dodający nowe pojazdy, dla wszystkich będą dodane zmiany w technice rozgrywki i prowadzenia pojazdów pancernych.

Jednym słowem gra ulega cały czas przeobrażeniu. Rok 2018 i 2019 do testów a w roku 2020 czyżby ARMA 4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Witam jak sobie tak czytam wasze posty na temat Army to aż poczułem dawne klimaty Operation Flashpoint w która to grę namiętnie... grałem od 2001 do 2006  w ligach ECL, EFL, PFL  z klanem PZU później w szeregach klanu EC hm i te potyczki ligowe z 8BZ czy GROM'em itd. a się łezka w oku kreci heh to były czasy  :)

   Dla zainteresowanych jak to było kiedyś klimatycznie zapodaje linka z opisem osiągnięć klanu PZU.
http://ofp.armacenter.pl/index.php?page=wywiadpzu

Pozdrawiam :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@danieldino ogólnie ARMA to gra stworzona do rozgrywek zespołowych. Przychodzi również czas ze ludzie odchodzą z zespołu. Ja jestem graczem preferującym rozgrywki w trybie gry pojedynczej. Jedno jest pewne, że rozgrywka dojdzie do skutku i o to tu chodzi. Misje są trudne ale możemy wybierać kim chcemy grać i jest o wiele więcej satysfakcji że misja została zakończona pomyślnie. Weekend przed nami więc chcę zaproponować misję z warsztatu niemieckich misionsmakerów z cyklu FHQ. Trudne, taktyczne misję dla grupy graczy, w opisie autor piszę że nie jest przeznaczona do gry w pojedynkę ale nic bardziej mylnego. Po skopiowaniu misji z warsztatu do własnego folderu można śmiało grać solo. Misja do pobrania z linku   http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=761564834  

Jak przystało jest bardzo trudno, ciekawie i długo. Do gry potrzebny  jest komplet modów z serii CUP oraz dodatkowa mapa z http://www.armaholic.com/page.php?id=16711&highlight=ALIABAD . Długość to około 5 - 6 godzin. Warto zagrać gdyż to najwyższy poziom tworzenia misji. Przeciwnik jest wszędzie więc uważamy na patrole i pojazdy opancerzone. Osobiście sam podchodziłem cztery razy do tej misji i ukończyłem ją dwukrotnie.

 

Misja.jpg

obozowisko rebeliantów.jpg

walka o wioske i pole masztowe.jpg

zniszczona szyłka.jpg

szyłka nr 2 zniszczona.jpg

ucieczka.jpg

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=762825300 kolejna świetna misja z cyklu FHQ. Tym razem musimy oczyścić teren rafinerii, uwolnić więzionych robotników, wysadzić zbiorniki paliwowe i poczekać na przylot śmigłowca który zabierze nas i zakładników. Poziom trudności podnosi krążący na rafinerią MI-24 który otwiera do nas ogień. Jedynym sposobem jest oczyszczenie terenu z sił przeciwnika i dostanie się na teren. Potem sprawę załati AH-1Z  który eskortuje śmigłowiec ewakuacyjny. Misja to około 5-6 godzin wciągającej i trudnej rozgrywki.

rafineria.jpg

walki.jpg

uwolnieni robotnicy.jpg

wysadzone zbiorniki.jpg

zakładnicy biegną do śmigłowca.jpg

na pokładzie.jpg

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=658744849

kolejna świetna misja z serii FHQ. Musimy oczyścić miasto z rebeliantów, uważamy na piechotę i wozy pancerne. Na stacji czeka pociąg z ładunkiem radioaktywnym. Trzeba jak najprędzej zdobyć skład i wezwać specjalsów do zabezpieczenia ładunku. Długość rozgrywki to około 5 - 6 godzin. Poziom trudności wysoki.

stacja kolejowa.jpg

walka o miasto.jpg

działko plot rebeliantów.jpg

zniszczony T-34.jpg

droga do stacji.jpg

dworzec zdobyty.jpg

pociąg z ładunkiem.jpg

posiłki.jpg

na pokładzie -1.jpg

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=589090281

następna misja z warsztatu FHQ w której musimy zlikwidować agenta CIA który zdradził, wysadzić skład amunicji i ciężarówki rebeliantów. Uciec z miejsca akcji. Uwaga na śmigłowiec który otwiera do nas ogień podczas ucieczki. Długość misji to około 5 - 6 godzin. Poziom trudności wysoki.

syn marnotrwny.jpg

akcja.jpg

ciężarówki w składzie amunicji.jpg

zdrajca.jpg

zniszczony BWP.jpg

ucieczka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=706683698

tym razem musimy zdobyć ciężarówki przeciwnika z zaopatrzeniem, oczyścić teren i przebazować się do bazy. Uwaga otwarty atak powoduje że ciężarówki odjadą, jak je zatrzymać to musicie sami wykombinować. Misja ciekawa i długa około 6 godzin rozgrywki.

zaopatrzenie.jpg

zatrzymany patrol.jpg

ciężarówki.jpg

zatrzymany transport.jpg

kontratak przeciwnika.jpg

ukradzione ciężarówki.jpg

w obozie.jpg

13 minut temu, Michaił_Aleksjej napisał:

Nie ma to jak wstawiać post o armie na forum o STALKER'ze xDDD

Niby to jaki jest temat wątku w którym piszesz???

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=676494901

Kolejna misja z serii FHQ. Walczymy oddziałem rosyjskiego SPECNAZU. Główne zadanie to dokonanie sabotażu lotniska i zabicie oficera przeciwnika. Misja typowo coop dla dwóch oddziałów ale w trybie gry pojedynczej daje rade zagrać. Przeciwnicy to Brytyjczycy, mapa Thirsk zima. Klimat, polecam ze względu na klimat i poziom trudności. Długość to około 6 godzin w trybie gry pojedynczej.

THIRSK.jpg

W drodze na lotnisko.jpg

pilot zlikwidowany.jpg

walki na lotnisku.jpg

mapa.jpg

cel nr 2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna się długi weekend więc kilka ciekawych misji z serii FHQ z warsztatu steam.

 http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=814205136

W tej misji musimy zniszczyć warsztat pojazdów i pojazdy zaopatrzeniowe. Misja typu sp/coop więc można grać w trybie pojedynczym. Misja nie jest łatwa, na końcu przyjdzie nam odpierać kontratak przeciwnika. Długość rozgrywki to około 6 godzin gry.

misja.jpg

Kolejna misja http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=679216268 na wyspie Thirsk. Musimy oczyścić teren i zniszczyć maszt telekomunikacyjny. Walczymy w lesie więc nie jest łatwo. Patrole zachodzą nas z kilku stron, przeciwnik wspierany jest przez BRDM-a i BWP-a ale na to jest sposób. Przestrzeliłem opony w BRDM a BWP-a unikałem. Po załatwieniu patroli wykańczamy przeciwnika w obozie. Wchodzimy na maszt gdzie podkładamy ładunki wybuchowe. Potem ucieczka i misja wykonana. Długość rozgrywki w trybie pojedynczym to około 6 godzi porządnej rozgrywki.

zima.jpg

leśne walki.jpg

kierunek obozowisko.jpg

zaminowany maszt.jpg

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=716590864

Kolejna misja z serii FHQ tym razem jako policjant musimy zniszczyć siły rebeliantów i uwolnić zakładników. Miejsce przebywania zakładników ulega zmianie. Długość misji to około 4-5 godzin. 

policja.jpg

zak1.jpg

zak2.jpg

zak3.jpg

oczyszczanie lotniska.jpg

zak4.jpg

zakładnicy uwolnieni.jpg

punkt ewakuacyjny.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=672167195

Nastepna misja z serii FHQ w której jako rosyjski spec mamy zadanie zniszczenia samobieżnych moździerzy w bazie przeciwnika. Misja jest trudna ponieważ akcja dzieje się na małym terytorium. Musimy zaatakować silnie broniony obóz przeciwnika. Należy liczyć się z patrolami pieszymi jak i transporterem opancerzonym. Długość rozgrywki w trybie gry pojedynczej to około 5 godzin ciekawej, ciężkiej walki i zastosowania różnej taktyki.

Polecam

 

moździerze.jpg

Bradley.jpg

uszkodzony transporter.jpg

moździerze samobieżne.jpg

misja wykonana.jpg

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=672146266

Kolejna misja z serii FHQ w którj gramy Brytyjczykami. Celem misji jest pomoc zaatakowanemu konwojowi. Musimy oczyścić teren z bojowników, przedostać się do punktu zasadzki. Tam zniszczyć siły przeciwnika, uwaga na ciężarówkę zaopatrzeniową która musi przetrwać i być doprowadzona do posterunku. Misja ciekawa i trudna. Walczymy z przeważającymi siłami przeciwnika posiadającymi czołgi i śmigłowce które trzeba zestrzelić. Ostrzelane czołgi opuszczają załogi, w oddziale mamy mechanika który naprawi nam pojazdy. Długość misji w trybie gry pojedynczej to około 6 godzin rozgrywki.

konwój.jpg

oczyszczanie terenu.jpg

zestrzelony śmigłowiec.jpg

ocalona ciężarówka.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

To już 2800 godzin jakie spędziłem grając w ARMA 3. Mogę powiedzieć jedno: gra warta jest pieniędzy jakie wydałem. Sprawdzone mody i misję które przechodziłem kilkakrotnie działają na nowych wersjach gry. Ostatnio straciłem wszystkie mody dzięki odinstalowaniu stema ale dwa tygodnie żmudnego pobierania modów i nowy sposób instalacji spowodował że gra uruchamia się bardzo szybko, misje wczytywane są równie szybko co wcześniej zajmowało dłuższą chwile. Najgorsza rzecz to nadal brak odpowiedniej synchronizacji gry, zdarza się spadek FPS i to wyraźne. Jednak można grać. Kolejne relacje z rozgrywanych misji będę wrzucał sukcesywnie. Dla tych co jeszcze nie grali, polecam zagrać. Tylko uważajcie na wysoki stopień trudności.:brandy::037:

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.