Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@anatol  "Druga brama" to ta w połowie Kordonu, pod mostem? Jeśli ta, to kod do nich jest 12345 lub 54321. Szkoda że zaurus nie zrobił dublującego wpisu do PDA, bo ten kod podaje Puliweicz kiedy rozmawiamy z nim jako aresztantem na Posterunku Sortirowki.

Jest opis tej rozmowy i screen ulokowania pulpitu kodowego wyżej w temacie.

Na strażnicy były miny. Dobrze jest tymi minami powysadzać wszystkie terenówki GRC, aby ulżyć modowi. Trzeba wskoczyć na maskę, wtedy na szybie jest opcja ustawienia miny, samoczynnie wybuchającej po 15 sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@anatol  Ale już nie do Ciebie. One walą do mutantów, ale będąc tam, można oberwać.To jakiś bug moda, przy rozwiązaniu siłowym. Też to miałem. Nawet kiedy byłem przy elektrotunelu, zabijał mnie snajper. I chyba tak jest do końca gry. Ale aby mieć satysfakcję bez nowej gry, zrób sobie twardy zapis i wczytaj się na sortowni. Zrób rozwiązanie pokojowe. I będziesz miał wybór, z którego zakończenia iść dalej. Krótko mówiąc to zadanie to "osiołkowi w żłobie dano, w jednym owies, w drugim siano".

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@anatol  Aby pomóc Filmisterowi, uruchomiłem moda 1.1 ze spolszczeniem. Ale nie jestem pewien czy Filmister moda pociągnie, bo nadal nie może się wyzbyć maniery niepotrzebnego łażenia gdzie go nie proszą, zamiast trzymać się zadań.

Nie wiem też, czy będzie mi się chciało przechodzić go kolejny raz w tak krótkim czasie. Mam więc z wyprzedzeniem prośbę. Jak już dotrzesz na Generatory, zrobisz tam co należy i przylecisz na Kordon, to zrób twardy zapis dla mnie. Chcę jeszcze raz popróbować znaleźć wszystkie spec arty. Bo w poprzednich grach zawsze mi jakiegoś brakło.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawner będzie mu w niczym przydatny, bo kolejności odwiedzania ważnych NPCów sobie nie zespawnuje. I spawner go nie zatrzyma jak lezie nie tam gdzie należy.

I podpowiedź dla wszystkich jeszcze grających, lub którzy zaczynają. Na mapie możemy stawiać znaczniki. Otwieramy mapę, klikamy pierwszy z lewej przycisk w prawym górnym rogu mapy. Pokazane kursorem.

ss_administrator_02-02-19_13-37-51_(escape).thumb.jpg.0c12ac4c11051b95b744280380bd4a2e.jpg

Otwiera się okienko. Koniecznie trzeba kliknąć "T" aby mieć  nasze znaki. Wpisujemy nazwę dla znacznika, np. Dron, Naprawa lub Schowek i klikamy strzałkę. Gotowe. Na mapie pojawia się żółte kółeczko, po najechaniu na które wyświetla się opis.

ss_administrator_02-02-19_13-37-58_(escape).thumb.jpg.88b6162a607c3e85940aa22699f11086.jpg

Na mapie bagien widać tak zrobione znaczniki istotne dla przechodzenia późniejszej gry. Te znaczniki można usuwać, ale jest to trudniejsze, bo można usunąć nie ten co trzeba.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, anatol napisał:

Jak dla mnie modyfikacja trudna przechodziłem zapisy kilka razy chodziło o kolejność zadań

Powiem szczerze, że też miałem kilka razy kłopot z ruszeniem do przodu fabuły...są miejsca, że trzeba się zastanowić co robić dalej. Brak trochę naprowadzenia na kolejne zdarzenia. Jednak jest to jak dla mnie najlepszy mod Zaurusa do tej pory. Jest kilka nowości i trochę mistyki. Mod na pewno warty jest czasu który poświęca się na grę. Większość historii poznaje się z opowiadań kolejnych NPC i zdobytych danych. Dobre rozwiązanie to handel na obrzeżach Zony, a w środku pustka i Bar nieczynny...

Mnie osobiście zabrakło trochę zadań dodatkowych takich krótkich przynieś/wynieś...i mało jest dialogów z ludźmi. W tym modzie stalkerzy są małomówni..:)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprowadzenia są, tylko że albo trzeba je zapamiętać, albo ciągle zaglądać do PDA w zakładkę Notatki osobiste i Znalezione PDA. Każde zadanie ma opis, a naciśniecie Tabulatora podczas gry, wyświetla zadanie pierwszoplanowe. Niektóre zadania są na inteligencję gracza. Takim jest informacja z PDA trupka w radioaktywnym bagienku. Fabryka niedostępna, trupek nałapał promieniowania czekając na możliwość zabrania rzeczy ze schowka. To jest podpowiedź, że warto się do fabryki pofatygować, aby ten schowek znaleźć. A wywołuje to kolejne zadania, dostępne po wykonaniu innych, wcześniejszych. Ale jak go nie znajdziemy, mod nam wybaczy. Tyle tylko że stracimy dobry sprzęt i kawałek gry. Podobnie jest ze schowkiem Grabarza. Kto wcześniej był w wiosce z wieżą ciśnień, powinien skojarzyć żołnierza w piwniczce, z trupem żołnierza po ataku na park maszynowy.

W tym modzie działa zasada życiowej chytrości. "Jak dają to bierz, jak biją uciekaj".

 

@anatol  A to szkoda, bo mnie właśnie rozchodziło się o zbieranie tych artefaktów. Nie miałem szczęścia na swoich grach, liczyłem na cudzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, czemu niektórzy tak narzekają na wieże strażnicze na Kordonie i helikopter. Przed 2:00 spokojnie dobiegniemy do dziury w płocie - dalej już walą z karabinów aż miło, ale da się zygzakiem uciec kulom. 
Jeżeli chodzi, o helikopter to wystarczy spojrzeć gdzie aktualnie się znajduje. Można się skryć za kamieniem/drzewem i czekać aż odleci, a wtedy ucieczka to formalność. 

Na chwilę obecną dotarłem na Obrzeża tak więc sam początek gry. 
ss_daniel_02-05-19_19-19-32_(predbannik).jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  To teraz spokojnie sobie po nich biegaj tylko w płaszczyku. Koniecznie zachowaj kolejność odwiedzania, jaką masz w informacji w PDA. I bierz tę kartę płatniczą od Sidora. Bez niej ani rusz.

Spoiler

A coś do ręki dostaniesz dopiero na bagnach, robiąc zadanie na Grabarza. Ale to wszystko już jest w temacie.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Oto mały patch mojego autorstwa, powodujący wyświetlanie na monitorze podczas gry, wszystkich komunikatów i ogłoszeń na tablicach po polsku. Napisy ciut, ciut się różnią od tego co zostaje wyświetlone na zielono, ale nie zmieniają treści ogłoszenia. Po rozpakowaniu wystarczy wkleić do kat głównego moda, najlepiej przed rozpoczęciem nowej gry, lub na samym początku już zaczętej, bo już wtedy występują ( Bagna i Sortownia ). 

gamedata.7z

Ponieważ są to tylko nieruchome tekstury, nie mogą spowodować żadnych problemów.

A tak wyglądają na screenach.

ss_administrator_02-06-19_14-43-15_(marsh).thumb.jpg.ece7053701a62d0db6cadfed2465e44e.jpgss_administrator_02-06-19_15-02-56_(predbannik).thumb.jpg.f0067d89c99b6496720cae8c0c0661d9.jpg

Te same ogłoszenia na różnych tablicach, są różnie rozmieszczone.

                 Bar w tunelu.                                                                                    Rock caffe

ss_administrator_02-06-19_14-48-01_(predbannik).thumb.jpg.80cd4e986e6e212a073c84e616c5b52f.jpgss_administrator_02-06-19_14-47-08_(predbannik).thumb.jpg.fe6a129ea4c8dde3f315e9d60e1744f4.jpg

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Świetna robota. Ja przez własną nieuwagę nie spostrzegłem na początku tych ogłoszeń. Zastanawiałem się, co robi jakiś mały samolot na bagnach a teraz mam odpowiedź ;) 
Przyznam, że mod do najprostszych nie należy i za rączkę nas nie prowadzi. 
Podczas pobytu na Kordonie połasiłem się pomóc Prymusowi obrobić stalkerów w obozie i oglądając filmiki na youtube o modzie zauważyłem, że przez to ominęło mnie parę zadań. Nie ubolewam nad tym, ale ciekawość nie daje mi spokoju, jakie to zadania były. Swoją drogą.. Ciekawe czy jeszcze się spotka Prymusa. 

Miałem dylemat, jaką drogę obrać, gdy byłem na Wysypisku, ale zdecydowałem, że pójdę na Magazyny i stamtąd trafiłem nad Jantar. Czas pokaże co dalej. 

Dla tych, którzy jeszcze nie grali w moda daję screeny na zachętę:

Spoiler

ss_daniel_02-05-19_21-42-50_(marsh).jpgss_daniel_02-05-19_21-47-16_(marsh).jpgss_daniel_02-06-19_16-49-37_(marsh).jpgss_daniel_02-06-19_18-14-43_(marsh).jpgss_daniel_02-06-19_20-02-09_(predbannik).jpgss_daniel_02-06-19_21-23-01_(garbage).jpgss_daniel_02-06-19_22-27-43_(yantar).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.