vidkunsen Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Tytuł oryginalny: Новая Война Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004/1.0006 Data premiery: 20.05.2007 r. Autor: Korolev_IV Autor spolszczenia: @smox Śr. długość rozgrywki: (~10-15 godzin) OPIS: Spoiler Jest to jedna z pierwszych globalnych modyfikacji do Cienia Czarnobyla z koncepcją odmienną od oryginału. Została stworzona pod roboczym tytułem "Add-on To S.T.A.L.K.E.R." i była dołączona na płycie do egzemplarza rosyjskiego magazynu "Igromania" z lipca 2007 roku. Piracka płyta z tym modem nosiła nazwę "Nowa Wojna" i dla wielu ludzi na wschodzie stała się "pierwszym Stalkerem". Slogan od twórców: Modyfikacja sprawia, że gra staje się nieprzewidywalna, niebezpieczna i pełna niespodzianek. Główne założenie jest proste - gracz nie powinien mieć poczucia sztuczności tego, co się dzieje. Szczegółowa lista zmian: Spoiler Populacja Zony: Wszyscy NPC odradzają się mniej więcej raz na 12-24 godziny. Zwiększono celność NPC. Podczas walki w nocy NPC wyłączają swoje latarki. Teraz NPC podnoszą i wykorzystują porzuconą broń. NPC omijają anomalie. Dodano możliwość wcześniejszego przejścia do Baru (trzeba zapłacić Chorążemu 12.000 rubli, a następnie samodzielnie otworzyć bramę). Zmieniono system relacji między frakcjami, który pozwala pod pewnymi warunkami uczynić członka danej frakcji neutralnym. Dodano możliwość dołączenia do Powinności lub Wolności. Zmieniono system reputacji oraz statystyki zabójstw. Zmieniono relacje między NPC i mutantami oraz między odmiennymi mutantami. Przywrócono wycięte mutanty: bajuny, burery, izlomy/połamańce, chimery, zombie cywile, zombie-duchy. Dodano opisy przywróconych mutantów do encyklopedii w PDA. Zbalansowano obrażenia zadawane przez przywrócone mutanty. Mutanty poruszają się swobodnie po mapie, atakując stalkerów, wojskowych, bandytów i wrogie osobniki swego rodzaju. Zwiększono ilość mutantów na wszystkich lokacjach. Na terenie Elektrowni Jądrowej i Sarkofagu usunięto prawie wszystkich NPC i dodano mutanty: na zewnątrz nibyolbrzymy, chimery i burery; wewnątrz kontrolery, pijawki i inne. Dodano możliwość przeciągania ciał mutantów. Zmieniono tekstury niektórych mutantów. Handel: Rozszerzono asortyment u handlarzy. Przerobiono system handlu i zwiększono ceny wszystkich towarów. Ceny artefaktów zostały kilkakrotnie podniesione (teraz wahają się od 20 000 do 100 000). Jeśli NPC nie ma wystarczającej ilości pieniędzy podczas sprzedaży wielu artefaktów naraz, trzeba je sprzedawać jeden po drugim. U stalkerów można kupować amunicję. Można kupić gitarę, radio, PDA i inne rzeczy, które nie są w żaden sposób używane (ukłon w stronę realizmu). U Barmana można kupić każdy potrzebny artefakt. Broń i amunicja: Dodano nowe bronie: Sajga 12K i AK-101 (pod naboje NATO). Przywrócono wyciętą broń (Beretta, TOZ-34, Browning), kombinezony i przedmioty (np. detektory anomalii). Zmieniono nazwy broni na prawdziwe. Dodano nowe tekstury dla wszystkich broni oraz siatek celowniczych. Wyłączono automatyczne chowanie broni (np. po wejściu do baru). Dodano możliwość zdejmowania kombinezonów z trupów, co udaje się w 30% przypadków. Dodano możliwość naprawy broni i kombinezonów u handlarzy. Broń można modyfikować (luneta snajperska, tłumik, granatnik podlufowy). Zmieniono obrażenia i celność broni. Balistyka została przerobiona. Pancerz i broń zużywa się, co wpływa na ich parametry. Zmniejszono zużycie broni sowieckiej. Zmieniono charakterystyki większości kombinezonów. Dodano możliwość biegu podczas trzymania w rękach karabinu snajperskiego. Egzoszkielet kosztuje teraz 100.000 rubli, ma doskonałe parametry i można w nim biegać. Anomalie i obrażenia: Anomalie są teraz ledwo widoczne, widać tylko lekkie zniekształcenia w powietrzu. Promieniowanie ustępuje wolniej. Głód przychodzi częściej. Rany zadają więcej obrażeń i goją się wolniej. Inne: Zwiększono maksymalny udźwig GG (70-90kg). Nieznacznie zmieniono wagę leków i żywności. Zmieniono shadery i poprawiono wydajność gry. Zwiększono wysokość kamery (tym samym "wzrost GG"). Dodano nowe menu główne i tło ładowania. Dodano nową teksturę PDA. Zmieniono wizerunek głównego bohatera w oknie dialogowym oraz w ekwipunku (przy wyciąganiu przedmiotów z trupów). W opcjach dodano "Uruchom silnik", "Widok pierwszoosobowy", "Widok trzecioosobowy (1)", "Widok trzecioosobowy (2)". Słońce przesuwa się od horyzontu do horyzontu, ze wschodu na zachód, a cienie rysują się tak jak powinny. Ciekawostki: Spoiler Do stworzenia modyfikacji użyto szeregu zarówno mniejszych, jak i większych modów-dodatków, w tym "M_BCCF_Full 1.2"; za A-life odpowiada "SANEX A-LIFE MOD V 3.0". Mod jest wyjątkowo niezbalansowany, za pieniądze z dziesięciu "Meduz" można kupić egzoszkielet u Barmana, który ma na sprzedaż od początku gry. W modyfikacji występuje podgatunek tuszkana - tuszkan witalny. Różni się od zwykłego większą ilością zdrowia. Wszystkie postacie mogą swobodnie przemieszczać się między lokacjami (poza oskryptowanymi). Mod był nie do przejścia do końca z powodu wylotu przy przejściu do Sarkofagu, ze względu na używanie przez niego modyfikacji "M_BCCF_Full 1.2" z tym samym błędem. W 2012 roku na stronie old.ap-pro.ru problem naprawiono, a 6 grudnia 2013 roku mod został dostosowany do wersji 1.0004 i 1.0006. 26 maja 2021 roku opublikowano ostatnią aktualizację moda w nowym temacie na ap-pro.ru. Piracka płyta z modem została wydana przez jednego z najstarszych i największych pirackich wydawców gier komputerowych i oprogramowania w WNP - "7th Wolf". PORADY: Spoiler Przydatne wskazówki: Na samym początku gry można zdobyć kombinezon Skat-9M i szybko się wzbogacić. Aby tego dokonać, trzeba zabić wojskowych z posterunku na Kordonie i przeszukać ich ciała. Przed udaniem się do jakichkolwiek podziemi czy laboratoriów należy zaopatrzyć się w dużą ilość broni. Na Wysypisku jest dużo agresywnych bajunów, trzeba uważać. Nie zaleca się wchodzenia do wioski pijawek na Magazynach Wojskowych, jest tam dużo niebezpiecznych mutantów, które są w stanie szybko otoczyć GG. Momentami gra może lagować ze względu na dużą ilość mutantów, aby to ukrócić, należy zabić mutanty lub szybko opuścić lokację. W lesie na Radarze występuje wiele psionicznych nibypsów, zabicie ich może spowodować crash gry, więc lepiej się tam nie zbliżać. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Folder gamedata przenosimy do katalogu głównego, w którym mamy zainstalowaną grę. 2. Otwieramy plik fsgame.ltx, a następnie linię: $game_data$ = false| true| $fs_root$| zmieniamy na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod pod wersję 1.0003/1.0004: Yandex - [KLIK] Mod w wersji PL na wersję gry 1.0004: Nasz serwer - [KLIK] Mod w wersji PL na wersję gry 1.0006: Nasz serwer - [KLIK] Źródła: 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Jest mod rozmiarowo porównywalny do podstawki ale sa nowe zadania i tym podobne dodatki, nowy klimat, rozgrywka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 7 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Czyli normalny global można ogarnąć. Napisze do tłumaczy czy spolszczą. Może znajdą czas na spolszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Pobrałem tego moda w wersji do patcha 1.0006. No cóż, szału nie ma, w 2007 roku można było zagrać. Porównałem kilka plików i większych zmian nie ma, np. w Kordonie i Barze dodano tylko możliwość naprawy u Sidorowicza i Barmana. Dodano kilka mutantów i kilka broni. Nic czego by nie było w innych modach. Nawet nie ma śpiwora. To trochę zmieniona podstawka. Zaczynamy z SWD. W wiosce nowicjuszy trochę zombiaków, to samo na APT. Zwrócono się do nas z prośbą o spolszczenie tego moda. Spełnimy ją dlatego, że roboty z tym będzie nie wiele. Jednak jestem przekonany, że jest wiele ciekawszych modów, nawet z tamtych czasów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Dziekuję @Smox że przychyliłeś się do mojej prośby.Może to i stary mod. Może nie urywa tej części pleców gdzie traci godną nazwę.Ale jak nie patrzeć to początki modowania Stalkera. Ja mam nadzieje że przypomną mi sięten entuzjazm jak pierwszy raz go przechodziłem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Spolszczenie tego moda - http://przeklej.org/file/rsmgRQ/Nowa.wojna.-.spolszczenie.7z By trochę "upiększyć" grę można dodać jakiś mod graficzny, lub samemu zmienić choćby tekstury broni. Kilka przykładów - 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Dzięki smox, kolejny mod w wersji PL do kolekcji. :)Zamiast my ci dawać prezenty to ty nam dajesz. Edytowane 8 Listopada 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Administratorzy - Pójdzie spolszczenie do pobieralni? Bo z przeklej, szybko zniknie.A dzisiejszy solenizant, nie będzie miał głowy do robienia zgłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Smox jaki mod graficzny dorzuciłeś ten ze screenów bo wyglądają całkiem całkiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 To oryginalny SoC z patchem 1.0006 na max. ustawieniach. Zmieniłem tylko tekstury broni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Dzięki smox, kolejny mod w wersji PL do kolekcji. :)Zamiast my ci dawać prezenty to ty nam dajesz.Zgadzam się z kolegą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 @Smox zaraz będę ładował re-animation-project może sie gryść nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 19 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Znalazłem na Youtube filmik - САМЫЙ ПЕРВЫЙ МОД НА STALKER (Pierwszy mod do Stalkera). Autor twierdzi, że był to mod Новая Война (Nowa Wojna) z 20 maja 2007 roku, jeszcze na patch 1.0003. Na Ap-pro znalazłem tego moda - https://ap-pro.ru/forum/35-2704-1 Linki do wersji na patch 1.0004 i 1.0006 wygasły, ale jest do pobrania Repack z 2009 roku. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Ciekawie by było zagrać. Ale jak, skoro wszystkie odsyłacze są do 404 Not Found. Repack 2009 też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Lipca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Jak zwykle pierdoły i kit jest napisany, że nie ma i nie można pobrać i ..., żeby nie być bardziej dosadnym. Dla ciekawych i żadnych wrażeń: Nowa wojna: Текущая версия: 1.0 Год выхода: 2007 Версия для комфортной игры: S.T.A.L.K.E.R. SoC 1.0002, 1.0003 Yanek; https://yadi.sk/d/u3JU6KV_pYaqCQ Mój ulubiony z tych topornych modów - 27.12.2007 - Strefa rażenia: Зона Поражения (27 декабря 2007) yanek: https://yadi.sk/d/TcOvx-RmNujpYQ Tamże także: Dark Ukraine (4 августа 2007 года) Z.E.N.O.B.I.A.N. MOD (июнь 2007) ABC Inferno (Исполнитель желаний) (3 ноября 2007) АМК (2007) S.T.A.L.K.E.R. Complete 2009 (сентябрь-октябрь 2009) OGSE (август 2009) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Poszukałem, pogooglowałem i znalazłem strony z modem "Nowa wojna". Link do wikipedii - jest tam więcej napisane o tym modzie: [KLIK] Zwiększono liczbę potworów jak w Strefie Rażenia. Można dołączyć do Powinności/Wolności. Szeroki asortyment u handlarzy... Można go pobrać z tych stron: playground.ru i stalkerportaal.ru. I co najważniejsze, jest na wersje 1.0002 i 1.0003. Znalazłem też oficjalną stronę tego moda: [KLIK] --- Jeszcze jednym starszym modem jest Auto Zona - link do wideo: [KLIK] Dodano pojazdy, egzoszkielet Traktor... Można go pobrać z tych stron: stalker-planet.ru lub playground.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 @smox @kamil190 Skoro znaleziono tyle informacji o modzie Nowa Wojna, to może jako "odkrywcy", jeden z Was wstawi taką perełkę na forum. Można i ten drugi, bo chyba nie zmienia fabuły i spolszczenie dla nowego wyposażenia nie będzie zbyt skomplikowane. DODANO: No i trzeba będzie się chyba obejść smakiem. Próbowałem moda pobrać z różnych odsyłaczy, ale wszędzie on jest najwyżej dla v.1.0003 Pobrałem jedną z takich wersji i jak mnie weźmie ochota, to zobaczę jak się spisze na v.1.0004. To, że jeden z wyżej piszących posiada taką wersję i mógł na niej grać, nie upoważnia go do twierdzenia, że inni piszą pierdoły i kit wciskają. Taki wpis, to zwyczajne chamstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 A to ci niespodzianka. Sami zobaczcie.. https://stalkerteam.pl/topic/6808-nowa-wojna-2007/ Nie dość, że mamy tego moda u nas na forum to jeszcze @smox go spolszczył. Tak jak pisze @kondotier - większość linków jest martwa. Może mod pójdzie na patchu 1.4 Pytanie do @smoxa. Czy masz może jeszcze gdzieś to spolszczenie ? Przepatrzyłem archiwum dodanych polonizacji w naszej pobieralni, a także temat ze zgłoszeniami, ale akurat tego spolszczenia nie znalazłem. @vidkunsen Żebym to ja zaraz nie zaczął być bardziej dosadny i nie napisał, co sądzę o jakości twoich postów albo wstawionych modach. Bez kitu i żadnych pierdół. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 26 minut temu, Agrael napisał: Pytanie do @smoxa. Czy masz może jeszcze gdzieś to spolszczenie ? @Agrael, niestety nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Wielka szkoda. Tak czy siak - temat zostanie poprawiony i wstawiony do odpowiedniego działu, bo uważam, że mod na to zasługuje. Przede wszystkim ze względu na swoją datę premiery. Wiele zmian w tym modzie nie ma, więc może ktoś znów stworzy do niego spolszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Na stronie macierzystej moda, jest możliwość pobrania go w wersji Full Final. Ale kiedy skorzystałem z odsyłacza, zostałem przekierowany na Yandeksa z dłuuuugą litanią różnych modów. Początek tej litanii wygląda tak. Może ktoś będzie w stanie z niej wyłowić właściwą pozycję. Bo skoro te parę lat temu była ta wersja na 1.0006, to może ocalała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 21 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Temat z modem został poprawiony i umieszczony w odpowiednim dziale. Mod pojawił się miesiąc po premierze Cienia, a więc jest to swego rodzaju unikat w obecnych czasach. Powstało nawet do niego spolszczenie, ale niestety przepadło - link nieaktywny. Mimo wszystko może znajdzie się ktoś chętny do jego ponownego przetłumaczenia. Pracy nie byłoby zbyt dużo, bo i sam mod niewiele nowości wprowadza. Link do pobrania moda znalazłem jedynie pod patch 1.0003 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Kilka świeżych informacji. Aby odetchnąć od masakrowania mutantów i zombich w innym modzie, postanowiłem sprawdzić jak wygląda ten. Zaryzykowałem i postawiłem na rosyjskie podstawce v.1.0004. Mod ruszył bez problemu. Czego się dowiedziałem. Sama fabuła na Kordonie nie różni się od podstawki - na razie jeszcze jestem na nim - ale rozgrywka jest całkiem inna. Nie zdążyłem sobie po wzięciu zadania na fleszkę pogadać z Sidorowiczem, kiedy zadanie porozmawiania z Wilkiem zostało przewalone. No to na nowo rozmowa, tylko zadanie, wybiegam z bunkra i co widzę? Kupa trupów na minimapie, a w wiosce urzędują zombiaki i dziki. Admini wybaczcie większą ilość zrzutów, ale muszę dać opowiadanie z obrazkami, aby miało sens. Zombiaki w wiosce Wyposażenie naznaczonego. Wilk żyje, ale walczy. Atakować gołymi rękoma, rzucać śrubami? Unikając kontaktu z zombakami, wywlokłem ich poza wioskę. Wróciłem do niej i z trupów nowicjuszy zabrałem obrzyna i kilkanaście naboi śrutowych. Ale kiedy razem z Wilkiem rozprawiliśmy się z zombiakami i dzikami, pojawiło się wojsko. Ledwo udało mi się pogadać z Wilkiem tylko dlatego, że był ranny. Dał trochę wyposażenia, ale heroicznie zaatakował wojaków i poległ. Nie wiem czy tak mu zaplanowali autorzy moda, czy mam pecha i później coś nie wypali. Sam musiałem się rozprawić z wojskiem. Zrobiłem to siedząc na strychu domu przy którym stoi Wilk, a tych co wleźli do sąsiedniej chałupy, załatwiłem przez okna. Aby było lepiej widać ilu ich było, zebrałem ich koło martwego Wilka. Apel poległych. Wojskowo, stalkersko, dziczy przekładaniec. Ruszyłem na przeszukanie wioski. Schowki tradycyjnie z podstawki. Trochę zmienione właściwości artefaktów. Zaczęli się pojawiać pojedynczy żołnierze. Z tych zabitych poprzednio, już miałem dobry łup. Ci nowi go tylko powiększyli. I jak na początek gry, jestem panisko, któremu mało kto podskoczy. Łupy z pierwszej walki. Uzupełnienie od pojedynczych. To co wygląda jak AK74, to Sajga. Uwolniłem Żwawego od bandytów I sprzedałem Sidorowi nadmiar "szczęścia". Naprawił mi też broń za grosze. Nie widzę w modzie, przynajmniej do tej pory żadnych udziwnień. Broń skuteczna, ceny logiczne. Jeśli ktoś zdecyduje się na tłumaczenie, to jak na razie naliczyłem 10 plików w kat text, które trzeba będzie przetłumaczyć. I jeszcze 2 zrzuty dla ogarnięcia grafiki. Gram na średnich ustawieniach, bez cieni i trawy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 27 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Dobrze, że ktoś się zainteresował tym modem ( w końcu ma on już 13 lat, ) dodatkowo teraz wiemy, że bez problemu działa na patchu 1.4. Podejrzewam, że poza Kordonem również dzieją się takie '' akcje ". W opisie moda było, że NPC odradzają się mniej więcej raz na 12-24 godziny. Czyli Wilk być może jeszcze się pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 Nie dał mi spokoju ten łupodajny początek jaki opisałem wyżej. Zrobiłem więc nową grę. Szybka gadka z Sidorem i hyc do wioski. Tak samo jak poprzednio, zombiaki wybijają nowicjuszy, ale na razie nie ma dzików. Zebranie z trupów broni, załatwienie zombich. Dopiero teraz zjawiają się dziki. Tylko trzy i padają od strzału z obrzyna. Wilki trzech nowicjuszy przeżyło. Gadka z Wilkiem, daje SWD i setkę nabojów. Daje też PMa, nóż i lornetkę. Kombinezon stalkera zdjęty z trupa. Czyszczę schowki w wiosce i z dachu przy kombinezonie załatwiam z SWD jedynego żołnierza który się pojawił. Niewiele z niego zabrałem. Z tego jest taki wniosek, że ta sytuacja jest losowa i w dużej mierze zależeć będzie od tego, ile czasu grający straci na rozmowę z Sidorem. Im dłużej będzie gadał, tym większy pogrom nowicjuszy w wiosce, a dziki losowo mogą ściągnąć i wojsko. Teraz moja prośba. Przypomnijcie staruchowi, czy Wilk w podstawce oprócz dania zadania na Żwawego i chyba dawania jakiejś nagrody za jego uwolnienie, dalej był jeszcze w czymś ważnym potrzebny. Bo pamiętam jak przez mgłę, że pojawiał się na MW. A potrzebne mi to do zdecydowania, z której gry iść dalej. Bo z pancerzem i Sajgą ciężko się będzie rozstać. DODANO: Jednak wojsko ma chyba nakazane nękać wioskę. Już bez sytuacji że albo zombi, albo dziki mogły ich przyciągnąć, zaatakowali wioskę. Ale dostali baty. Tyle tylko, że teraz mają gorsze wyposażenie. Tylko Beryle. Ale dobre i to, bo ich sprzedaż podgoniła trochę kasy. Przeżył Tolik, ale mimo szybkiego odbicia STS, Żwawego i większość bandytów załatwiły dziki i zombiaki. Ale fleszka jest. Tyle paskudnie, że AK i Sajga mają tę samą grafikę. Mam oba egzemplarze i tylko po wyświetlanej nazwie, oraz wyglądzie amunicji można je odróżnić. Spoiler To oryginalna z moda sytuacja. Tolik przywalony dzikiem. Pasuje do jego wypowiedzi, że się przykrył trupem. Truchła mutantów i zombiaków można przeciągać to go uwolniłem. A na STS dzików co niemiara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.