Skocz do zawartości

Pożegnanie...


Rekomendowane odpowiedzi

Hej czołem wszystkim, ja ten tego...

Odchodzę z forum, i nie wiążcie tego pls z jakimś samobójstwem czy czymś, bo to nic z tych rzeczy, wiem, narobiłem bigosu na forum, namieszałem trochę, i przepraszam jeśli coś spieprzyłem.

Ale do rzeczy, bo nie będę wam zanudzał - forum jak już kiedyś wspominałem nie jest dla mnie - nie jestem typem informatyka, nie znam się na skryptach itp, rzadko się wypowiadam, ale to nie o to chodzi. Zwyczajnie nie mam czasu, bo jak się nie uczę / gram na gitarze / trenuje / albo usiądę przed kompem po dniu nauki to zwyczajnie nie mam ochoty już mieszać wam ponownie na forum.  

TAK @Godlike na pożegnanie zrobię grafikę tej konserwy :)

Ale muszę wam naprawdę bardzo podziękować, bo TO forum, jest tym, z którym wiążę miłe wspomnienia, czułem się tu dobrze itp. :) Po prostu poznałem tu mnóstwo świetnych osób i serdecznie wam za to dziękuję =) 

No to tutaj takie dedykowane podziękowania :)

@MonoLityczny - Dzięki, że uświadomiłeś mi, że jestem mimo, iż starszy, to mniej ogarnięty w dziedzinie informatyki :D I wszystkiego dobrego tobie życzę :)

@gawron - dziękuję, tb szczególnie, bo chyba z tb jako z pierwszą osobą dogadałem się na forum :D Dziękuję za miłe słowa z twojej strony i wszystkiego dobrego życzę :)

@SmokeHead - nwm miły byłeś, i jakoś mam wrażenie, że nie jesteś starszy ode mnie zbyt wiele, ale bynajmniej mogę się mylić :)

@Wędrowiec - no tutaj dziękuję, za wszelkie rozmowy, i muszę tutaj życzyć zdrowia nie tylko tobie, ale i twojej ukochanej jak i tego, żebyście mogli spędzać ze sobą więcej czasu :)

@portals i @Godlike - hah dzięki, że jeszcze mnie nie zbanowaliście panowie, ale po tym temacie możecie :/ I tak rezygnuję z redaktora, i wrzucę tę konserwę... dużo zdrowia dla babci @Godlike :)

(zbyt dużo emotek)