Skocz do zawartości

The Project Medeiros


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po około 8 godzinach gry więc wymienię kilka (według mnie) minusów i plusów:

Plusy:

- Długa rozgrywka;

- Ciekawe zadanie poboczne, każde ma swoją małą historię;

- Jeszcze lepszy wątek główny (elementy Sci-fi, Miazga);

- Motyw z Medarios (zagrajcie to dowiecie się o co chodzi :));

- Duży arsenał;

- Nowe zbiory anomalii;

- Kombinezony;

- Artefakty;

- Protagonista (Noe umie pożartować ;) );

- Schowki;

- Efekty;

- Kilka dodających klimatu dzwięków, aż ciarki przechodzą :D;

- Radia w bazach (grają w nich nawet kawałki z FOTOGRAFA);

- Historie o powstaniu strefy;

Niestety tu kończą się plusy, czas na 

Minusy:

- Skopany balans handlu, zabijamy kilku bandytów, bierzemy ich pukawki, naprawiamy za 400Ru i sprzedajemy za 4000ru, wysokie ceny nie pomagają zważywszy na to że bandyci wciąż się odradzają;

- Broń też nie ma się lepiej, po ulepszeniu dajmy na to AKM nie ma on w ogóle odrzutu, możemy skosić cały oddział bandytów a oni nawet nie zauważą, i tu przechodzimy do kolejnego punktu czyli;

- AI, krótko mówiąc, kuleje, przeciwnicy nie widzą nas pomimo bycia 2 m od nich, często zdarza się że zabijając siedzącego bandytę koledzy na przeciwko nawet nie zareagują "Patrz! Zenek nie żyje!" , "No i?", "Tak tylko mówię";

Wspomnę jeszcze że bandyci są wstanie nas zabić TYLKO wtedy gdy się zagapimy albo będziemy się drapać tu i uwdzie. 

Według mnie mod zasługuję na ocenę: 7.5/10.

Życzę miłego grania bo mimo wszystko mod i tak warty jest zagrania ;).

 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blablabla

O tym naprawianiu za grosze i sprzedawaniu nie pomyślałem ;)

Mi się podoba, że ceny wszystkiego są wysokie, szczególnie tych najlepszych pancerzy, mam na co zbierać.

Co do AI to też zauważyłem, że np czasem zabijałem bandytę przy ognisku, a drugi zamiast się bronić poszedł go okraść :D no ale w sumie to Bandyci ;)

 

Co do tego, że bandyci mogą nas zabić tylko gdy

Cytuj

TYLKO wtedy gdy się zagapimy albo będziemy się drapać tu i uwdzie

Mogło też być tak, że najpierw walnąłeś stojącego bandziora, a ten co siedział zanim się podniesie to trochę czasu minie. Ja sprawdzałem to różnie bywa z tą reakcją, jak mnie zauważyli twarzą w twarz to atakowali szybko, jak ich oflankowałem i zaczynałem strzelać gdzieś od ich pleców to zaczynali się rozglądać i często nie zdążyli wystrzelić nawet ;)  ale to jest w sumie sensowne.

Ogólnie ginie się bardzo szybko, przynajmniej u mnie gram na weteranie.

Do minusów dodałbym jeszcze, że mod nie usuwa ciał zabitych mutantów, a zabitych npców czasem usuwa, a inni leżą u mnie już kilkanaście godzin.

 

Z plusami się zgodzę całkowicie, ciekawa fabuła, dużo różnorodnych misji. dobre udźwiękowienie, te wszystkie creepy dźwięki. Bardzo podoba mi się graficznie (a gram nawet bez tego packa z lepszymi teksturami). No i bardzo fajna paczka broni z bardzo dobrymi dźwiękami.

Ja bym dał nawet 8/10, bardzo przyjemny mod.

 

Ps: ja tam na gramatyce w angielskim się nie znam za bardzo ale czy autorzy moda nie walnęli babola i nie powinno być poprawnie The Medeiros Project?

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, bardzo fajny mod. Pograłem sobie troszkę i muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczył. Przede wszystkim ciekawa fabuła i zadania, dodatkowo twórcy bardzo ładnie dobrali muzykę, w menu, na zatonie która leci w tle, nutki które lecą w radiu. To, że bandyci padają jak muchy to akurat mnie cieszy, miła odmiana po Radiofobii czy takim OP-2, nie trzeba gry wczytywać co 5 minut, bo jakaś zabłąkana kula trafia nas w czoło i się składamy jak scyzoryk. 

O które dokładnie kamienie chodzi w tej podpowiedzi ? 

Spoiler

ss_daniel_03-21-17_18-04-42_(zaton).jpg



A swoją drogą to zawsze mnie irytuje jak protagonista ma jakieś napisy na rękawicach, nie pytajcie czemu.. sam nie wiem :D
 

Spoiler

ss_daniel_03-21-17_17-48-36_(zaton).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blablabla
Dzięki za podpowiedź, znalazłem już. 
A co do Gaussa to nie wiem, nie szukałem jeszcze. 


O ja cie pierd**e.. 
Byłem w tartaku i nagle jak coś nie krzyknęło, aż podskoczyłem razem z fotelem. Fajne są te nowe dźwięki :D
Rozumiem, że narzędzia można bezproblemowo opchnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blablabla

Dostajemy niby namiar na tego Gaussa na Skadowsku ale jak poszukasz na statku schowka, to znajdziesz w jednym z nich notatkę Sułtana, że dał go synowi jak ten szedł do Prypeci żeby się miał czym przed mutantami opedzać;)

Także Gaussa będzie chyba trzeba poszukać gdzieś indziej i później w fabule.

@Agred

Co do tych rękawiczek też mnie wkurzają.

Narzędzia opchnąłem, nawet dwie sztuki.

 

PS. Czy tylko ja mam takiego pecha, że już 3 razy w schowku znalazłem pancerz Chitynowa śmierć :banghead: nigdy nic lepszego. Często też trafia mi się Ak74 SU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie z Bagiennym Doktorem możemy się dowiedzieć wielu interesujących rzeczy. Jest nawiązanie do prawdziwej Legendy, a mowa tutaj o Jurim Siemieckim, który nieustannie ginie a na PDA przychodzą nam co jakiś czas wiadomości o jego zgonie, występuje on w przeróżnych modyfikacjach, każdy szanujący się fan Stalkera powinien kojarzyć tę unikatową postać. Wielki plus dla twórców moda, że o nim wspomnieli. 

Spoiler

ss_daniel_03-21-17_23-03-49_(zaton).jpg

Wykorzystując trik, o którym wspomniał @blablabla polegający na naprawie, a następnie sprzedaży broni postanowiłem wybić bandytów na Shadowsku. Można się dorobić w szybki sposób kasy. 
Tak czy siak, drzwi do bazy stały przede mną otworem a sami bandyci bawili się w najlepsze. Nikt do mnie nie strzelał, na samym statku nie można wyjąć broni. 
Nici z łatwego zarobku, ale mimo wszystko nie żałuję. Jakoś zawsze z trudem mi przychodzi strzelanie do braciaków..:wub:

Spoiler

ss_daniel_03-21-17_23-10-13_(zaton).jpg


@DaarMoo
W sumie to są byli Monolitowcy, dowódca tego oddziału nam powiedział, że już nie są pod kontrolą Monolitu, a kombinezonów nie mogą zdjąć. Tak czy siak, są neutralni. I właśnie nie wiem, czy można ich walnąć. Jeżeli Tak ( A nie próbowałem ) to wypadałoby to zrobić po zadaniu od ich wspomnianego przeze mnie dowódcę, który zleca nam zabicie Sułtana. 
Ale według mnie to zbędne, bo na Shadowsku jest plecak a w nim informacja o tym, że Sułtan ma syna, który udał się do Wschodniej Prypeci. Miał przy sobie Gaussa. Tak więc prędzej czy później zdobędziemy tę zacną broń. Wspomniał o tym @tom3kb ;)

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agred

U ciebie bandyci na Skadowsku są czerwoni.

A u mnie po misji na likwidację Sułtana, żółci. Chyba, że to screen jak próbowałeś ich wystrzelać, wybić granatami?

W ogóle tylu się wałęsa tych bandytów po lokacji, że spokojnie się nazbiera karabinów na nich, tych przyjacielskich bandziorów nie trzeba ruszać. :)

Co do Gaussa to też mnie kusiło żeby go zabrać któremuś z monolitowców ale mówię sobie nie na darmo są żółci :) Tak samo Gaussa ma Lektor to też pomyślałem, że może on nam odpali później za coś. Pożyjemy zobaczymy.

 

A co do Szeldona to jak zobaczyłem tą ksywkę to myślałem, że w okienku rozmowy zobaczę jego awatara w stylu.

Spoiler

 

dc056b4f8c9493f3c64e6e0a85382b31.jpeg

jak ktoś nie wie o co chodzi to polecam serial komediowy Teorię Wielkiego Podrywu (The big bang theory)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ukończonym Nowym Arsenale odpaliłem ten modzik :).

Instalka bezproblemowa, graficznie jest ładnie, bandyci mało rozgarnięci :020: i dobrze bo szybko kasę można na nich zarobić. Szybko zaskoczyłem że na zbieraniem złomu po nich, taniej naprawie i odsprzedaży łatwo się wzbogacić ( tym bardziej że technik jest zaraz obok handlarza, więc nabiegać się zbytnio też nie trzeba ). Parę godzin bezstresowego grania i jest dobrze a zapowiada się ciekawie , zobaczymy co dalej.

@gawron jak zwykle zaskoczył pozytywnie spolszczeniem, za co należą mu się zasłużone podziękowania.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie gry, ale chciałem wrzucić kilka refleksji. 
Bardzo ładna jest oprawa graficzna podczas wczytywania gry. Te różne, pojawiające się zdjęcia mają niesamowity klimat.
Szkoda, że nie można zrobić screenshot'a. Następnie dźwięki. Muzyka jest dla mnie za mało wyrazista. Jest za bardzo w tle.
Natomiast efekty dźwiękowe - bez zarzutu. Odgłosy broni, o co często się czepiam, są naprawdę dopracowane. Każda ma swój charakter.
No i scenariusz. To chyba najlepsza część moda. Jest zwarty, czytelny i nie pozostawiający wątpliwości. Oczywiście, co jest małym minusem, w PDA mogłyby być wyświetlane wszystkie zadania, ale nie jest to duży problem. Grając, mam cały czas wrażenie jakbym przemierzał kilka lokacji, a przecież jestem na razie tylko na jednej. To właśnie świadczy o klasie tego moda. 

No cóż, gram dalej. 
  

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku gry byłem podekscytowany, po skończeniu wrażenia mam mieszane. Druga część, że tak powiem, czyli akcja we Wschodniej Prypeci zdecydowanie mniej dopracowana niż w Zatonie. Właściwie trzy lekko rozbudowane zadania typu znajdź - przynieś. Po jakości zadań w Zatonie spodziewałem się czegoś bardziej interesującego na drugiej lokacji. Cóż, widocznie wena opuściła autora, albo się zmęczył.  

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.