Skocz do zawartości

The Project Medeiros


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

the_project_medeiros_cover.png

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 16.01.2015 r.
Autorzy: SOR-Team
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Bohaterem tej produkcji jest znany nam wszystkim stalker o ksywce Noe, który postanawia opuścić Zonę, jednak nie będzie to takie proste jak na pierwszy rzut oka może się wydawać - Strefa za wszelką cenę stara się mu to uniemożliwić. Czyżby na Noego czekała jeszcze jedna, z góry zaplanowana podróż ?

  • Fabuła rozgrywa się na dwóch lokacjach - Zatonie oraz Prypeci;
  • Liczne zadania poboczne;
  • Wykorzystano paczkę broni z OWR 2.1;
  • Dodano 2 nowe mutanty;
  • Nowe ugrupowanie - "Komsomoły";
  • Usunięto oryginalne schowki i dodano 150 nowych;
  • 40 artefaktów; 
  • Wiele nowych przedmiotów.

SCREENY:

Spoiler

ss_cez137_06-10-20_12-36-00_(zaton).jpg.4b84c0cc25b3640ca7b8b09a82546def.jpg

ss_mkk7_03-27-17_19-38-57_(zaton).jpg.5ba3914e6c53399914dde0df7c1e3458.jpg

ss_daniel_03-24-17_15-43-00_(pripyat).jpg.61394e73bd5a0ed29fa23f5aa5746c5c.jpg

ss_daniel_03-21-17_18-04-42_(zaton).jpg.cda64fa7fb0d9fa99036b9414b2ccc8e.jpg

VIDEO:

Spoiler

Recenzja od AP-PRO:

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Po rozpakowaniu archiwum uruchamiamy instalator. W ścieżce instalacji wskazujemy folder, w którym mamy Zew Prypeci.
  2. Dodajemy spolszczenie do głównego katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.ae2c1f6c5cbf1f5decbbdb65861ce2e7.png

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Project Medeiros... Mod, który jak by to nie zabrzmiało, urzekł mnie swoją atmosferą. Przeczytałem na jego temat wiele opinii (od zachwytów po te skrajnie niepochlebne) i faktycznie muszę przyznać, że chwilami miałem wrażenie, jakby ekipie tworzącej gdzieś się śpieszyło. Część błędów udało mi się naprawić (nie miały one większego znaczenia, po prostu robiły złe wrażenie, np. nielogiczne zadanie z podstawki – wystarczyło zmienić treść, czy worek z kombinezonem ważący 0,05 kg i takie tam), a o kilku niedociągnięciach będzie poniżej w spoilerze. Cieszę się, że (właściwie całkiem przypadkowo) odgrzebałem tego już nie najnowszego moda, bo miałem możliwość razem z Noem przemierzać Zonę w poszukiwaniu mistycznych amuletów, pieczęci i makkerów. Wszystko zostało okraszone bardzo dobrą oprawą dźwiękową, wykorzystano także najlepsze kawałki z TT2, Striełok to nawet słucha Rammsteina, tak że przyjemnie można spędzić chwilę przy radyjku. Dla własnych potrzeb zmieniłem grafikę otoczenia, wykorzystując textury z Misery 2, Autumn Aurora i NPŚ W P K, tak że u mnie Noe przemierzał Zonę późną jesienią. @Ranger801 sprawił, że napisy początkowe przewijają się prawidłowo i ważna informacja Bagiennego Doktora jest dosłownie czytelna. Nie będę rozpisywał się na temat fabuły, to już zrobił @cichy w #1. Dodam tylko, że autorzy nie proponują nam sensacyjnej historii gieroja wysłanego z ważną misją do Zony, ale zabarwioną odrobiną mistyki opowieść, użyję nawet określenia "baśń" o jednej z legend Zony, jaką z pewnością jest Noe. Myślę, że właśnie w ten sposób należy traktować Project Medeiros. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to mod z najwyższej półki, ale dzięki, chociażby klimatowi, jaki udało się osiągnąć autorom, z pewnością jest to modyfikacja zasługująca na uwagę, a odpowiednio poprowadzona fabuła może zapewnić parę godzin ciekawej gry.

Noe.thumb.jpg.5b949d9e925f6099bcd6fbe2accc2970.jpg

WAŻNE INFORMACJE:

Spoiler

- Wstęp do moda zawiera informację.
- Po drodze do miejsca sygnału (Żelazny las) warto zajrzeć na Stację benzynową i wykonać pierwsze zadanie Czołgisty.
- Ze Striełokiem (miejsce sygnału) rozmawiamy po wykonaniu powyższego zadania, przed drugim, czyli atakiem na Magazyny podstacji.
- Po odbiciu Magazynów musimy być szybsi od kolegów w przeszukiwaniu trupów – przy jednym jest detektor.
- Po odbiciu Magazynów warto od razu pomóc Aszotowi.
- Nie należy przeszukiwać helikopterów, niczym to nie skutkuje, jednak zadania będą niepotrzebnie wisiały w PDA.
- Należy zachować po jednym egzemplarzu każdego detektora, przydadzą się później.
- Na Magazynach podstacji (bazie stalkerów) Noe teoretycznie nie powinien przetrwać emisji, jednak gdy zamiast szukać schronienia, Noe emisję po prostu prześpi, wszystko powinno być w porządku (warto sprawdzić).
- Nie powinienem nawet tego pisać, ale warto pamiętać, że części mutantów to także towar, że nie wspomnę o artefaktach, a przy cenach panujących tego roku w Zonie każdy ogonek ma znaczenie.

PARĘ SCREENÓW:

Spoiler

a16bf2f346bce4fb55c9ec4e26227450.jpg

150450586_Mosinwoknie.thumb.jpg.e7ae6c2ec17b0fd244b0654d44b6680b.jpg

Cygan.thumb.jpg.e5eb3077043c05772ecde4ffed9f92c5.jpg

307695101_Pieczcie.thumb.jpg.7bdb773b4bba2b6485b70edd9e7509d2.jpg

Link do paczki z texturami - https://cloud.mail.ru/public/BTHr/zCANU87Sn

  • Dodatnia 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba grałem w tego moda? Aż tak mi pamięć szwankuje? Pograłem trochę, nie pamiętam czemu przerwałem, chyba przez konieczność wykonania tych rzeczy "jak najszybciej" z tymi detektorami. Trochę irytowała konieczność skutecznej walki połączonej z niemal natychmiastowym szabrowaniem, najczęstszy powód wczytywania na nowo w modzie. Może dam mu jeszcze jedną szansę...

Widzę że masz moda po polsku. Myślałem że poza maszynowym angielskim tłumaczeniem nie był on spolszczany?

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
litrówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co jest grane, ale wczoraj zrobiłem tu wpis, a dzisiaj go nie ma.

Pisałem, że grałem w tego moda, nie podjąłem się tłumaczenia, bo była to pierwsza wersja, a na dodatek mod był dwujęzyczny. Dialogi po rosyjsku, a opisy broni angielskie. Wtedy też robiłem wpisy. Może są tam, gdzie jest ta pierwsza wersja, a ten mod ma dwa tematy.

@gawron - brawo za tłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, gawron napisał:

Właśnie został spolszczony, polonizacja jest w fazie testów i poprawek.

Z tym szabrowaniem masz rację, jednak bez tego detektora nie wykonamy jednego zadania, nic się nie stanie, ale stracimy szansę na Swaroga.

Nic się nie stanie? Dla mnie strata szansy na Svaroga to koniec gry właściwie :dry: nie mógłbym dać wtedy upustu swojej chciwości, łażenie z najlepszą zabawką w Zonie (zaraz po Gaussie i exo) to dla mnie najważniejsza część gry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @kondotier. Wrzuciłem to pytanie bo myślałem, że @gawron wie coś na temat zdublowanych folderów. Sam nie wgłębiałem się jeszcze. Czekam na polonizację. Ale patrząc pobieżnie, folder ten (kopia) zawiera normalne wartości GG (w pliku actor.ltx), natomiast ten 'normalny' jest w grażdance. 

@vidkunsen po przetłumaczeniu przez przełożnik Miroszewiczny wygląda to tak - ѫîďч˙ . Dzięki za link. Może się przyda. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo

To co jest w pliku actor po średniku grażdanką, to są opisy co wartości w danej linii oznaczają. Nie mam już tego moda więc nie jestem w stanie sprawdzić co jest zmienione, ale zmiany mogą być też w tych liniach:

;actor_condition only

jump_power 				= 0.01 ;умешьшение силы с прыжком без учета веса ноши
jump_weight_power       = 0.05  ;0.045                                        ;умешьшение силы с прыжком с учетом веса ноши, для максимального допустимого веса
overweight_jump_k       = 5		;10                ;10                                        ;коэффициент влияние перегрузки прыжок с весом (умножается на jump_weight_power)

stand_power             = -0.005
walk_power              = 0.00001  ;0.000012                                ;умешьшение силы за секнду во время ходьбы без учета веса ноши
walk_weight_power       = 0.00005   ;0.0001;                        ;умешьшение силы за секнду во время ходьбы с учетом веса ноши, для максимального допустимого веса
overweight_walk_k       = 5			;9        ;10                                ;коэффициент влияние перегрузки ноши (умножается на walk_weight_power)
accel_k                 = 3			;5                                        ;коэффициент на бег (умножается walk_power, walk_weight_power)
sprint_k                = 75 ;75        ;коэффициент на "sprint" бег (умножается walk_power, walk_weight_power)



Sam możesz to sprawdzić, porównując oba pliki za pomocą WinMerge.

A jeśli chcesz wiedzieć jak odczytać to co wychodzi w robaczkach, napisz na PW to powiem jak.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.03.2017 o 13:37, ZapomnialemLoginu napisał:

Nic się nie stanie? Dla mnie strata szansy na Svaroga to koniec gry właściwie :dry: nie mógłbym dać wtedy upustu swojej chciwości, łażenie z najlepszą zabawką w Zonie (zaraz po Gaussie i exo) to dla mnie najważniejsza część gry...

W ogóle nie używam egzoszkieletów, gaussówi i zachodniego złomu, ale mamy punkt wspólny - Swaroga, jak najbardziej:).

W tym modzie, tak jak w Zonie, parę rzeczy jest nieprzewidywalnych, np. nie wiadomo czy na Zatonie pojawią się zombiaki. Jeśli tak, to z Niedźwiedziem nie powinno być problemu, jeśli nie, pozostają handlarze, ale u nich ten towar jest niezwykle rzadko. Schowków jest sporo, wszystkich nie sprawdzałem. Tak że może być taka sytuacja, że Niedźwiedzia weźmiemy do ręki dopiero w Prypeci. Taki urok moda. Chyba że zajrzymy do plików...

Dnia 11.03.2017 o 12:37, DaarMoo napisał:

 w config są dwa pliki creatures. 

Przechwytywanie3.PNG.d536677cb371b5176d66c6ed2ea58030.PNG

Sprawdzałeś o co chodzi ?

Kopii plików w tym modzie jest więcej, w ogóle panuje w nim artystyczny nieład. Lepiej niczego nie usuwać, przekonałem się o tym, kiedy musiałem tracić czas po wywaleniu takiej kopii. Trochę dziwne, ale w jednym przypadku mod czyta tekst właśnie z takiego pliku.

W spoilerze są próbki różnic w wyglądzie otoczenia, przed i po zmianie.

Spoiler

cb4355f7f1b3f43b4b6e1fd923cf9714.jpg  538d0f210d95c05349e46932d7c07b60.jpg

deedf0fb85973aa926f8f5f456215043.jpg  4bb92fd7c59e60bc2a69d2e8a95bd6cc.jpg

0eb76beffed3b8a8faee7c69dad10bc7.jpg  371fc4d44949ea4e76f3e41d6852e078.jpg

977993bae4d5e5c6e58e304cbfeaa5bf.jpg  f7f5d2619fd75064e155947c03f757a2.jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny mod. Jak na razie wszystko mi się podoba. Nowa fabuła zapowiada się bardzo ciekawie. Mam pytanie do kogoś kto grał. Przy pierwszej pieczęci była podpowiedź gdzie szukać drugiej. Przy drugiej podpowiedzi gdzie szukać trzeciej nie było. Coś przegapiłem, czy tak ma być?

 

ss_anita i sylwia_03-19-17_23-07-00_(zaton).jpg

ss_anita i sylwia_03-19-17_22-38-26_(zaton).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zaczniemy poszukiwania po rozmowie z Bagiennym Doktorem i pierwszą pieczęć znajdziemy dzięki jego wskazówce, to przy każdej powinna być podpowiedź oprócz ostatniej. Natomiast jeżeli sam zacząłeś poszukiwania po przypadkowym znalezieniu jednej z nich, to mogłeś zacząć poszukiwania "od środka" i jako trzecią znaleźć właśnie tą "ostatnią" bez podpowiedzi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, gawron napisał:

Jeśli zaczniemy poszukiwania po rozmowie z Bagiennym Doktorem i pierwszą pieczęć znajdziemy dzięki jego wskazówce, to przy każdej powinna być podpowiedź oprócz ostatniej.

Tak, dzięki. To moja pomyłka. Pomyliłem miejsca i przypadkowo znalazłem ostatnią pieczęć. Wszystko jest ok:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo

A nie nawybierałeś jakichś opcji w instalatorze moda przypadkiem? Ja tam widziałem do wyboru jakieś "krzaczki" i 4:3 albo 16:9 i DX9, DX11.

Ja prewencyjnie nic nie wybrałem tylko naciskałem "dalej/ok" i u mnie na monitorze 16:9 i 1980x1080 celowniki wyglądają tak, no i walą w punkt.

 

11.jpg

111.jpg

1111.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.