Skocz do zawartości
Wiadomość dodana przez Meta,

attention_mid.png Warto wiedzieć przed zagraniem: Uniwersum, w którym osadzona jest seria modów "Przygody Masona" jest alternatywne względem oryginalnej trylogii S.T.A.L.K.E.R., a w każdej części występują duże niezgodności wobec kanonicznych wydarzeń i postaci - taka już wizja autora. 

Kolejność chronologiczna trylogii:
1. Łącznik
2. Złe towarzystwo
3. Złe towarzystwo 2: Mason

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Graficzny addon dla moda.

Autor: Karpov_SK

Zmiany:

Przerobiona lokacja Wysypisko, zastąpiona roślinność, AN4 + NC Project.
•Ulepszone tekstury.
•Particle zapożyczone z modyfikacji "Czas przemian".
•Realistyczny wygląd kamieni.
•Dodany pack broni STCoP, nowe modele rąk.
•Zmienione tekstury asfaltu, trawy i gruntu. Zmienione tonowanie koloru trawy.
•W anomalii Galareta dodana fluorescencja jak ta w SoC i buildach. 
•Zmieniona muzyka na lokacjach.

Screeny:

I1BRzhSh0JE.jpg jnXJdNkOXsA.jpg gXShh3VHTuA.jpg

PVhJPa5ImGs.jpg PL0FdCK5uyY.jpg HbcI6mRuyZM.jpg

B1X9KnnFnGM.jpg v0doWzO5OTs.jpg pCnlPCvpY6M.jpg

Podziękowania:

•Autorowi moda.
•Cromm Cruac
•Gaz1k
•lafugix
I pozostałym których nie wymieniłem.

Link do addona: https://yadi.sk/d/DduIqJHNyJSmx (zawiera moda z dodatkiem)

 

Instalacja: 

Rozpakowane archiwum skopiować do folderu z grą. 

 

Miłej gry.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Co prawda odkop, ale naszła mnie ochota na tego moda. 
Postawiłem w wersji 1.0 i wszystko śmigało jak należy, ale zachciało mi się addonów graficznych, tak więc pobrałem stąd http://stalkerportaal.ru/load/modifikacii_zp/mody_zp/svjaznoj_mod_graficheskij_addon/11-1-0-2430 jeden z nich ( Zapewne @pacjent1972 go też wrzucał do tematu moda ).
Oczywiście, prezentuje się ładnie ALE zawiera on wersję 2.0, która podobno naprawia parę istotnych bugów, tak więc nie ma co płakać.
Polonizacja działa bez zarzutów, jedynie gdzie nie gdzie pojawiają się krzaczki, ale to za sprawą wersji 2.0 bo spolszczenie jest przystosowane do 1.0

Spoiler

ss_daniel_11-29-17_21-52-41_(garbage_old).jpgss_daniel_11-29-17_21-48-39_(garbage_old).jpgss_daniel_11-29-17_21-50-01_(garbage_old).jpgss_daniel_11-29-17_21-52-14_(garbage_old).jpgss_daniel_11-29-17_21-50-11_(garbage_old).jpg




 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Pobrałem ten modzik ponownie kiedyś go skończyłem ale ten mini mod dalej jest zawalisty! Polecam każdemu co lubi krótkie lecz rozbudowane i ciekawe mody! Według mnie ten mod nadal zasługuje na 9/10 gdyż jedyną jego wadą jest jedyna skrzynka na rzeczy na całej lokacji (według mnie). Mogli chociaż zrobić przy każdej zamieszkałej lokacji :P Mod jest jak najbardziej super na długi wieczór grania :) 

A jego największą zaletą są poukrywane skarby typu rzadkie bronie i lepsze kombinezony :) (chociaż to zależy jak kto gra bo ja nie lubię kombinezonów bez pojemników na arty).

 

Podziękowania za polonizacje <3

Edytowane przez Szeregowy Killer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ale rozwiązanie z własnym plecaczkiem oznaczonym na PDA było by lepsze :P

 

Najbardziej mi brakowało schowka obok technika bo zawsze tam broni od groma musiałem nosić żeby poulepszać zawsze wole mieć w zapasie bron na inny typ amunicji gdzieś

Edytowane przez Szeregowy Killer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szeregowy Killer  Jak pamiętam, to w bazie jest kilka możliwych do wykorzystanie schowków. Koło mechanika była chyba na jakiej maszynie skrzynia.

A przy okazji, znalazłeś taki schowek w szafie elektrycznej, na bocznej ścianie budynku sąsiadującego z barem? Niedaleko od bazy masz wieżę. Tam też jest możliwość przechowywania maneli. A na mapie jest ich o wiele więcej. Zaglądaj do każdego pnia, oraz przedmiotu nie pasującego do otoczenia ( np. kasy pacernej w błocie ). To skarbnice potrzebnych rzeczy i magazyny na wszelki wypadek.

A robiąc schowek, zrób sobie screena mapy. I już masz schowek zaznaczony. Pokazuje go pozycja GG.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • 6 miesięcy temu...

Dostosowałem spolszczenie do wersji z dodatkiem graficznym od Karpov_SK. Odnalazłem odpowiednie pliki, sprawdziłem je i nie znalazłem znaczących zmian w tekście, więc nic nie tłumaczyłem, prócz zdania w menu. Tylko plik z opisami broni nie pasował, było w nim dużo zmian, więc skorzystałem ze spolszczenia do STCoP 3.4 autorstwa @Szczepan9205 Czyli w sumie nie zrobiłem wiele. Skleiłem to wszystko tylko.

Łącznik + Addon Graficzny spolszczenie.7z

Mod ma już kilka lat, więc ciekawe, czy kogoś zainteresuje. Mam nadzieję, bo jest bardzo fajny, a z tym dodatkiem nadal wygląda nieźle. 

spacer.png

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Poltergeist Świetna robota :) 

Pamiętam, że kiedyś grałem w tę wersję Łącznika od Karpov. Jeżeli nie masz nic przeciwko, to mogę wrzucić dostosowane przez Ciebie spolszczenie na nasz serwer. 

W sumie, to zagram w tego moda, bo powoli kończę przygodę ze S.T.A.L.K.E.R. FM. 

Spoiler

ss_daniel_06-15-22_15-54-43_(garbage_old).jpg

ss_daniel_06-15-22_15-55-16_(garbage_old).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_07-06-22_16-46-18_(garbage_old).jpg

Krótki, choć moim zdaniem bardzo dobry mod fabularny z jedną lokacją, który stanowi wstęp do pierwszej części Bad Company. Intrygi, rzekome porachunki i nutka mistycyzmu, czego można chcieć więcej. 
Zachęcam do wykonania zadania pobocznego "Zagadka Trzech". 

W modzie występuje wylot po rozmowie z Grzechem, ale @Szczepan9205 już się z tym uporał i rozwiązanie problemu mamy w opisie moda w #1 poście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Łącznik
  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Hmmm... 
Kiedyś grałem w tego moda i go ukończyłem.
Teraz wraz zainteresowaniem całą serią chciałem go sobie "odświeżyć"
Wszystko było super do momentu rozmowy Masona z Grzechowcem w tunelu. 
Nie pamiętałem, że ten błąd był opisywany:

Podczas rozmowy z Grzechowcem w tunelu, gdy zaczynała się halucynogenna wizja, złapałem wylot z takim logiem.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CPostprocessAnimator::Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk

\xrGame\PostprocessAnimator.cpp
[error]Line          : 80
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find motion file 'pomutnenie_eńrana.ppe'.

Leczenie to zmiana w gamedata\anims  nazwy pliku pmutnene_ecrana.ppe na nazwę pomutnenie_eńrana.ppe


Udało mi się to obejść inaczej , ale  od tej pory zaczęły się problemy. 
Nie pojawia się teleport na szczątkach budowli, który ma mnie przerzucić na hałdę śmieci, gdzie mam znaleźć lampkę nocną. 
I tu fabuła ugrzęzła, a szkoda...
No nic, pozostaję z niedosytem i lekkim rozczarowaniem.     

     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.