Skocz do zawartości

Crash po zainstalowaniu spolszczenia.


Rekomendowane odpowiedzi

Okej zrobiłem jak trzeba, zainstalowałem w podanej kolejności: Grę patch 2.10 i spolszczenie i zauważyłem kilka rzeczy:

- gra podaje po dodaniu spolszczenia wersję 2.09 (mimo zainstalowania spolszczenia niby do 2.10)

- link do spolszczenia na ST nie istnieje albo zdechł

- gra po włożeniu spolszczenia zdycha z fatal errorem.

 

Po nałożeniu patcha 2.10 po tej sytuacji gra odpala z napisem 2.10. Spolszczenie coś miesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spolszczenie w v2.10 nie ma zaktualizowanego jednego wpisu i dlatego w menu masz 2.09 (chociaż naprawdę jest to wersja 2.10) możesz sobie samemu to zmienić o ile pamietam było o tym w temacie albo w gorszej wersji na sb ;) to sobie nie zmienisz jak ci ktoś nie powie, w którym to było pliku.

Także ono nic nie miesza, jest dobre.

O padniętym linku była mowa na sb ale widać żaden moderator/admin nie zauważył. Trzeba zgłosić na PW.

Zdychanie z fatall errorem to nam nic nie mówi bez podania loga, tak to możesz napisać do wróżbity Macieja.

 

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może grzeczniej, mówcie tak do kogoś kto wam na to pozwala.

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hrothgar

Miałem ten sam error i nic nie mogłem z nim zrobić po tym jak miałem moda zainstalowanego w tej kolejności.

OGSE 2.0 final

Patch 2.09

Spolszczenie.2.09 (oczywiście dodatek na więcej slotów na pasie).

Potem wyszedł patch 2.10 i spolszczenie do niego wraz z fixem na sloty na pasie.

Zainstalowałem je bo niby miało się dać grać na sejwach z wersji 2.09. Niestety przy każdej próbie wczytania sejwa robionego na 2.09 grę wywalało z takim logiem.

Nawet próbowaliśmy odpalać moje sejwy u innych i nic to nie dało.

Chyba parę osób grało normalnie na wersji 2.10 na starych sejwach z 2.09 i poszli spokojnie dalej ale u mnie się nie dało.

Więc jako, że byłem już dość daleko w fabule gram wciąż na wersji 2.09.

 

Także moje pytanie jest takie czy czasem nie próbujesz odpalać sejwów ze starszej wersji na OGSE 2.10?

 

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@DaarMoo niektóre antywirusy są przeczulone na punkcie plików .exe właśnie - pokazują że są w nich różnego rodzaju wirusy (co w większości przypadków nie jest zgodne z prawdą).

Możesz śmiało pobierać te spolszczenie (z MEGA), nie ma w nim żadnych wirusów (przeskanowałem swoim Bitdefenderem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie nie musisz używać konfiguratora, możesz odpalić grę bezpośrednio z pliku XR_3DA.exe w katalogu bin. Nie będziesz mógł tylko ustawić takich opcji moda jak maksymalny udźwig, godzinę rozpoczęcia gry, zachowanie npc itd. Mod uruchomi się z domyślnymi ustawieniami.

Jeżeli czujesz się na siłach to te opcje moda z konfiguratora, możesz ustawić ręcznie w pliku ogse_config.ltx w katalogu głównym moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy próbie odpalenia mam coś takiego:

Przechwytywanie.PNG

i, choć mod zainstalował c++

Przechwytywanie1.PNG

log jest też ciekawy

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 3001.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 46069 files cached, 6466Kb memory used.
Init FileSystem 1.021295 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Failed to load library 'extensions\ogse.dll'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
##called from function 'void __thiscall xrDebug::my_fail(const char *,const char *,int,const char *,bool &)' in file '_main.cpp' on line 141
...Failed - incompatible hardware.
Loading DLL: xrGame.dll
stack trace:

0023:057786C8 xrGame.dll
 
[error][     259]    : Brak dalszych danych.
 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie spokój dałem . Sama gra się dobrze zainstalowała: chodziła , etc. Trochę połaziłem , by sprawdzić . Po nałożeniu spolszczenia coś nie grało, gra się nie uruchamiała, z podanym wyżej crashlogiem. Co nie działało, nie wiem. Pokazywalo zamiast obecnej w wersji angielskiej 2.10  w polskiej 2.09.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.07.2016 o 20:28, DaarMoo napisał(a):

Przy próbie odpalenia mam coś takiego:

Przechwytywanie.PNG

i, choć mod zainstalował c++

Przechwytywanie1.PNG

log jest też ciekawy

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 3001.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 46069 files cached, 6466Kb memory used.
Init FileSystem 1.021295 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Failed to load library 'extensions\ogse.dll'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
##called from function 'void __thiscall xrDebug::my_fail(const char *,const char *,int,const char *,bool &)' in file '_main.cpp' on line 141
...Failed - incompatible hardware.
Loading DLL: xrGame.dll
stack trace:

0023:057786C8 xrGame.dll
 
[error][     259]    : Brak dalszych danych.
 

 

 

Rozwiń  

Co do pierwszego obrazka : 

Wersja na 64bity : https://download.dll-files.com/7160fc226391c0b50c85571fa1a546e5/d3dx9_43.zip?0XIlQIbKiP

Wrzucasz do bin to biblioteki DirectXa

Drugi błąd może być spowodowany pierwszym

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.