Jump to content

[CoC] Original Weapon Renewal 3 (v.6)


Junx
 Share

Recommended Posts

Original Weapon Renewal 3 dodatek do Call of Chernobyl 1.4.16+.

OWR3_Release.jpg

Mod dodaje trochę nowych broni, autorem pierwszej wersji do CoP był nasz rodak @r_populik każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

Kompatybilność:

+ Każdy mod nie nieingerujący w w bronie

-/+ Jeśli będziemy dodać nowe ikony oraz przedmioty potrzeba będzie edycji plików

- Mod nie działa z innymi modami na bronie

***

Polonizacja OWR3 v6 jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla polskiej wersji 1.4.22 "Call of Chernobyl" oraz tylko i wyłącznie dla wersji 6 OWR3. Zgodność z innymi wersjami Call of Chernobyl/OWR3 nie była testowana.

Polonizacja jest w formie katalogu "gamedata". Wystarczy skopiować go (ze zgodą na nadpisanie plików) do głównego katalogu polskiej wersji Call of Chernobyl z patchem 1.4.22 oraz z dodatkiem OWR3 v6.

Linki do OWR3 v6 i polonizacji OWR3 v6:

STĄD POBIERAMY OWR3 v6 (link z moddb.com, pobieranie nie wymaga rejestracji).

STĄD POBIERAMY OWR3 SVD Crash Fix (link z moddb.com, pobieranie nie wymaga rejestracji).

Polonizację OWR 3 pobieramy z naszego serwera

 

Szczegółowa instrukcja instalacji polonizacji:

  1. Instalujemy "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl" + patch 1.4.22 + polonizacja (TUTAJ INSTRUKCJA INSTALACJI)
  2. Pobieramy OWR3 v6, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) zawartość katalogu OWR3 for Call of Chernobyl (v6) do katalogu "gamedata" "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl";
  3. Pobieramy fix na SWD (OWR3v6_SVD_FIX), rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) katalog "gamedata" do katalogu instalacyjnego "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl";
  4. Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) polonizację OWR3 v6 do katalogu instalacyjnego "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl";
  5. Uruchamiamy "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl" z pliku Stalker-CoC.exe (po uruchomieniu gry, w głównym menu moda, w lewym dolnym rogu powinna wyświetlić się w języku polskim nazwa i wersja dodatku + nazwa i wersja Call of Chernobyl).

 

OWR3 v6 nie jest kompatybilny z innymi pakietami broni.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Witam kolegów stalkerów. 

Mimo że wybór pukawek jak to się wyraził kolega tom3kb nie jest zbyt duży, mi osobiście przypadł do gustu. Teraz nie mam już problemu na jakie kropidło się zdecydować 😀, pestki można w miarę łatwo znaleźdź (wszystkie pistolety, AKcze, M4 i reszta na 5.56, wszystkie strzelby). Od razu gra się lepiej 😁.

Edited by Duchol
  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 11 months later...

Witam panowie w temacie. Mam wrzucony ten mod w wersji v6 i takie pytanie czy jak dopiszę do pliku każdej z broni powiedzmy wartości hit__power i inne biorąc je z vaniliowych plików to ta giwera wreszcie będzie strzelać jak należy? Bo czasem nowicjusza musze sieknąć 3 razy z toza w klatę żeby się położył. I to z bliska. Zmiana parametrów amunicji też nie pomogła za wiele i nie chcę z nią kombinować już. Czy trzeba robić jakieś większe machlojki, żeby silnik gry to rozponawał?

Link to comment
Share on other sites

@Charciarz Tylko weź pod uwagę, że zmieniając parametry w plikach broni, wzmacniasz równocześnie parametry tej broni w rękach przeciwników. Takie numery można robić przy broni unikalnej, lub w którą są wyposażeni nasi sojusznicy. Inaczej padać będziesz od jednego strzału z połowy mapy.

Aby nasi wrogowie byli bardziej czuli na postrzały, zmian dokonuje się w pliku damages.ltx, który masz w katalogu z actors.ltx.

Tych zmian należy dokonywać ostrożnie i dla każdego moda oddzielnie. Tak jak i dla zawartych w damages.ltx wartości dla różnych ugrupowań.

Może któryś z Mechaników zmieni Ci ten plik, jeśli sam nie wiesz co i gdzie zmienić.

 

Link to comment
Share on other sites

@kondotierDzięki za odpowiedź. Bardziej mi chodziło o to, że w OWR bronie nie mają własnego hit_powera w swoich plikach a jedynie każdy rodzaj amunicji ma swoje statystyki w weapons.ltx. wydaje sie logiczne, za autorem, że to amunicja zadaje obrażenia a nie broń. Tylko, że tak. Jak zawsze używałem plików np. reanimation project kingfridaya do 1.4.22 to tam było wiadomo, sztrzelba jeden strzał na klatę nie ma bandyty w słabej kurtce i tam to działało. Tak samo jakiegoś zwierza słabszego a tutaj ostatnio się z mięsaczem męczyłem ze 4 naboje z obrzyna. Myślałem, że to wina warfightera ale on nie wpływa na mutanty. Chodzi mi o to czy jak zamienię wartości z plików Reanimation projekt do OWR to czy będą one dobrze odczytywane przez grę? I zrobiłem poprawki jak było na forum moddb.

Edited by Charciarz
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zależy czy chcesz wrzucać więcej addonów typu nowa broń, pancerze, artefakty, dodatki fabularne, questy... Jak tak to bierz 1.4.22 i się nie zastanawiaj. Jak nie to możesz iść w 1.5, ale jako że oficjalnie nigdy ta wersja nie wyszła z bety, to ze stabilnością i wydajnością może być różnie.

Co prawda jest kilka linków w internecie do najnowszej bety 1.5 ze stertą nieoficjalnych poprawek, głównie z Ap-Pro, ale nie testowałem tego sam, więc nie powiem jak się sprawa prezentuje.

Tutaj jeden taki link do builda z ModDB

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/coc-15-r7unofficial-patch-all-in-one-repack-reupload

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity