Skocz do zawartości

[CoC] Original Weapon Renewal 3 (v.6)


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

OWR3_Release.jpg

Platforma: Call of Chernobyl (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 26.11.2016 r.
Autor: Darryl123
Autor Spolszczenia: @Anton Gorodecki
 

Dodatek rozszerza dostępny w grze arsenał o kilka broni. Warto nadmienić, że za jego pierwszą wersję odpowiada nasz rodak - @r_populik.


INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Call of Chernobyl.


2. Pobrane i wypakowane archiwum dodatku umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Dodajemy fix na SWD - OWR3 V6 SVD Night Vision Crash Fix.


4. Dodajemy spolszczenie. 
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Fix:


Spolszczenie:


Źródło: ejFj9IA.jpg
 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów stalkerów. 

Mimo że wybór pukawek jak to się wyraził kolega tom3kb nie jest zbyt duży, mi osobiście przypadł do gustu. Teraz nie mam już problemu na jakie kropidło się zdecydować 😀, pestki można w miarę łatwo znaleźdź (wszystkie pistolety, AKcze, M4 i reszta na 5.56, wszystkie strzelby). Od razu gra się lepiej 😁.

Edytowane przez Duchol
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 11 miesięcy temu...

Witam panowie w temacie. Mam wrzucony ten mod w wersji v6 i takie pytanie czy jak dopiszę do pliku każdej z broni powiedzmy wartości hit__power i inne biorąc je z vaniliowych plików to ta giwera wreszcie będzie strzelać jak należy? Bo czasem nowicjusza musze sieknąć 3 razy z toza w klatę żeby się położył. I to z bliska. Zmiana parametrów amunicji też nie pomogła za wiele i nie chcę z nią kombinować już. Czy trzeba robić jakieś większe machlojki, żeby silnik gry to rozponawał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Charciarz Tylko weź pod uwagę, że zmieniając parametry w plikach broni, wzmacniasz równocześnie parametry tej broni w rękach przeciwników. Takie numery można robić przy broni unikalnej, lub w którą są wyposażeni nasi sojusznicy. Inaczej padać będziesz od jednego strzału z połowy mapy.

Aby nasi wrogowie byli bardziej czuli na postrzały, zmian dokonuje się w pliku damages.ltx, który masz w katalogu z actors.ltx.

Tych zmian należy dokonywać ostrożnie i dla każdego moda oddzielnie. Tak jak i dla zawartych w damages.ltx wartości dla różnych ugrupowań.

Może któryś z Mechaników zmieni Ci ten plik, jeśli sam nie wiesz co i gdzie zmienić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierDzięki za odpowiedź. Bardziej mi chodziło o to, że w OWR bronie nie mają własnego hit_powera w swoich plikach a jedynie każdy rodzaj amunicji ma swoje statystyki w weapons.ltx. wydaje sie logiczne, za autorem, że to amunicja zadaje obrażenia a nie broń. Tylko, że tak. Jak zawsze używałem plików np. reanimation project kingfridaya do 1.4.22 to tam było wiadomo, sztrzelba jeden strzał na klatę nie ma bandyty w słabej kurtce i tam to działało. Tak samo jakiegoś zwierza słabszego a tutaj ostatnio się z mięsaczem męczyłem ze 4 naboje z obrzyna. Myślałem, że to wina warfightera ale on nie wpływa na mutanty. Chodzi mi o to czy jak zamienię wartości z plików Reanimation projekt do OWR to czy będą one dobrze odczytywane przez grę? I zrobiłem poprawki jak było na forum moddb.

Edytowane przez Charciarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zależy czy chcesz wrzucać więcej addonów typu nowa broń, pancerze, artefakty, dodatki fabularne, questy... Jak tak to bierz 1.4.22 i się nie zastanawiaj. Jak nie to możesz iść w 1.5, ale jako że oficjalnie nigdy ta wersja nie wyszła z bety, to ze stabilnością i wydajnością może być różnie.

Co prawda jest kilka linków w internecie do najnowszej bety 1.5 ze stertą nieoficjalnych poprawek, głównie z Ap-Pro, ale nie testowałem tego sam, więc nie powiem jak się sprawa prezentuje.

Tutaj jeden taki link do builda z ModDB

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/coc-15-r7unofficial-patch-all-in-one-repack-reupload

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael odpiął/ęła i podpiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.